Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+81
ciprian71
George CFR
Peter Fodor
ldh80
aris86
marius664
Katalyn
cfr500
dan tm
Andrey_tm
MRBFCRB
NIKU24
apmatei
TVlad
phnegativ
Vale
KOSTYK
Vlad
baiazid
vatmanul
rizelgeorgel2004
roseanu
M.I.C.I.
Boracik
NicuS
Czirjak Arpad
dexter23
Gabry Gabriel
Adirmvl
dan_tfg
alex.alexus.tm
boldalexandru
mureseanu_976
AndiCFR
Norbi
MariusM
Katalin4653
DUAL
mishu88
kido
bogdan.perejuc
nokia2010
Costin.H
dan_dinca
popovici
pety
cstefan
halmarius
Kriszti219
riciu
srazvi
dave
060-EA078
Teodor
Balto
Stere Serban
Costin.B
Radu Tudor
Nk11
alliens
email2bav
bostanescu gigel
Vitosa
Adrian78
Luna
cristi ar
IonutCFR2009
ravers75
kristi kkk
AlexD
Rarau
COSTACHE MIHAIL
ATM
cristi CFR
Nesebar
Ciprian
eu
Dr2005
Radu
nenuandrei
razvan - trenuri
85 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 38 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6392
Data de inscriere : 16/09/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 15 Mar - 21:08

Au făcut amânarea ca să scumpească cu mai mult linia ca să nu o mai inchirieze nimeni si să rămână cu ea
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
email2bav




Numarul mesajelor : 28
Reputatie : 5348
Data de inscriere : 09/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMar 20 Mar - 19:23

S-a tinut audienta de luni?
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5731
Data de inscriere : 05/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: 306 Ploiesti Sud-Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMar 20 Mar - 20:54


Da, s-a tinut audienta.
Am vorbit si cu directorul de marketing Adrian Vlaicu. Se va reanaliza situatia de pe 306.
Insa sigur am aflat ca se vor reintroduce trenurile spre Otopeni Mad
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5798
Data de inscriere : 06/02/2012

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 16:32

Mai bine automotoarele de pe Otopeni sa le bage pe liniile 302,304 si 306. Oricum linia Bucuresti-Otopeni nu isi are rostul.
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6347
Data de inscriere : 20/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 17:31

Un lucru destept ar fi sa fie si noaptea curse de Otopeni ca atunci sunt zboruri low cost, dar sa mearga trenul la Otopeni, nu la halta Cucuietii din deal Laughing
Nu inteleg de ce au reparat podul, ca apoi in cateva luni sa inchida de tot linia scratch
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 17:35

Pentru ca CFR-Calatori a luat decizia sa elimine pierderile iar aceste pierderi se gasesc in secundare unde trenurile sunt pline dar se merge cu ansul de asta au zis gata stop cu pomana anulam si plecam iar fiecare se descurca cum poate . Trenurile au fost anulate de CFR-Calatori iar podul a fost refacut din banii CFR-Infra deci nu e tot una .

_________________
595423306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 17:38

Si care e privatul ala care dadea 1 mil de euro pe reparatia podului plus ca linia trebuie sa fie circulabila..Eu am zis de cand a inceput reparatia lui ca e cu dedicatie se repara pentru cine trebuie!!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 22:26

Daca se urmarea eliminarea pierderilor la CFR Calatori, atunci prima linie unde trebuia suspendata circulatia trenurilor ar fi fost 801 spre Oltenita, dar nu a fost asa. Cand pe 302,304,306 trenurile erau anulate, pe Oltenita personalele circulau in voie in regim „gratuit”. Si ca sa fie totul si mai halucinant, la licitatia de inchiriere a sectiilor, adjudecata este tot linia 801, timp in care 302,304,306 ramin inchise trenurilor de calatori. Oare de ce ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 22:38

Oricum eu zic ca si pe Ploiesti Sud-Slobozia si Bucuresti-Urziceni sunt un fel de Oltenita se merge gratis noroc cu zapezile alea ca s-au mai micsorat pierderile!!Directiva asta de la FMI le-a vanit manusa privatilor sa nu mai zic de felul in care s-a procedat nu s-a urmarit cauza pierderilor ci efectul sa nu mai fie pierderi le dam sau le inchidem si adunatura aia de sobolani din birouri de la CFR nu au nici o treaba cu ce se intampla pe teren.Deci au avut doua motive in plus sa scape de oameni cei de la infra si vor urma cei de la calatori dintre care unii nu mi-ar parea rau sa ii dea afara din nasii aia spagari!!
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 23:36

Daca nu exista interese obscure care sa urmareasca inchiderea sectiilor 302,304 si 306, in favoarea dubarilor,atunci CFR SA ar trebui sa depuna toate diligentele pentru a le inchiria,chiar si la un pret mai mic si licitandu-le separat pe fiecare in parte.La momentul actual nu incaseaza nimic pentru ele,nici TUI si nici chirie.Ma intreb insa,daca exista in prezent un operator privat care sa aiba si capacitatea logistica de a le prelua.De exemplu, TFC a declarat nu cu mult timp in urma,pe pagina proprie de Facebook, ca nu mai are disponibil decat un singur automotor.Intrebati fiind daca ar dispune de capacitatea logistica necesara pentru a incepe operarea pe 306(presupunand ca s-ar licita separat) in maxim 3 luni de la adjudecare,cei de la TFC nu au raspuns nimic pana acum.Speram ca nu e vorba de o informatie confidentiala.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 21 Mar - 23:44

Închiderile s-au făcut, probabil, după planul ăla vechi care prevedea închideri de revizii de vagoane şi reduceri de activitate la depouri. Se spunea acolo că revizia Ploieşti se închide... şi s-a cam închis, că nu prea mai are ce să deservească, iar activitatea depoului s-a restrâns. Cu Giurgiu au făcut la fel (apoi au mai băgat ceva Desiro de BC să aibă mecanicii pe unde să-şi facă orele). Nu s-a gândit nimeni la blatism, la călători, la impactul economic asupra zonelor lăsate fără transport ş.a.m.d..
Probabil următoarele pe listă sunt Oraviţa - Anina şi Oraviţa - Iam, pentru a închide revizia de vagoane şi remiza de locomotive de la Oraviţa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6347
Data de inscriere : 20/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 22 Mar - 0:50

Ca sa inchida la inceput Oltenita, Alexandria, trebuiau sa inchida sau sa zboare cativa pilosi de la Bucuresti Laughing . Adica ei conduc si ei sa se dea pe ei afara Laughing . Au mai tras de timp, au convins TFC-ul sa-i ia probabil, pe principiul si eu te-am ajutat cand erai mic si negru, acuma ca esti mare si rosu ajuta-ma tu Neutral . Astia nu lucreaza pentru profit. De 22 de ani lumea s-a saturat de CFR si a trecut fie la masina personala fie la transport auto in comun Neutral . Greu mai readuci calatorii de altadata daca tot in bataie de joc faci ce faci. Am zis acum catva timp ca in Ungaria se inchid vreo 20 de tronsoane de cai ferate, ei bine am urmat noi
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 22 Mar - 2:49

Şi, totuşi, în Ungaria, un bilet de IC pe 225 km (Budapesta - Lokoshaza) e 4180 HUF, adică vreo 63 RON. La noi e 67 RON un Bucureşti - Constanţa, aceeaşi distanţă. Nu mai zic că la MAV suplimentul de IC pe ruta aia e de 230 HUF (vreo 3,2 RON), pentru restul se dă şi 50% reducere de student/elev, fără cupoane şi alte porcării care să limiteze numărul călătoriilor. Doar cu carnetul de student (deci nu n'şpe feluri de legitimaţii eliberate cu întârziere - ca la noi), inclusiv pentru studenţii din alte ţări din UE şi din Elveţia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6347
Data de inscriere : 20/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 22 Mar - 19:30

Daca mai pui ca ei au un venit duble fata de nou, iti vei da seama ca ei au avut si alte politici de marketing in afara "sa scumpim biletu' la calatoru' cinstit"
Ma enerveaza nasii ce la elevi/studenti le cer 100000000000 de acte daca au reducere pe cand la cei ce n-au bilet nu le cere nimic 🐷
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5731
Data de inscriere : 05/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: 306 Ploiesti Sud-Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 22 Mar - 22:05


De pe FB:

Am citit un mesaj de raspuns postat de dumneavoastra pe aceasta pagina din care reiese ca in prezent nu mai aveti disponibil decat un singur automotor.Este acesta principalul(sau singurul) impediment in a prelua si alte sectii?
Daca sectia 306 s-ar licita acum separat,ati avea capacitatea logistica necesara pentru a incepe operarea in maxim 3 luni,asa cum prevede HG 643?
Pentru a va extinde acum,trebuie sa faceti noi achizitii de material rulant sau il detineti deja,nefiind deocamdata disponibil din motive tehnice?
Va multumesc pentru raspuns.
Like ˇ Comment ˇ Tuesday at 3:28am ˇ


TRANSFEROVIAR CALATORI: Este evident ca operarea sau nu a unei sectii depinde de cat material rulant ai la dispozitie. Si poate fi un impediment serios. Pe de alta parte va informam uneori operarea unei sectii nu depinde doar daca ai sau nu, mater...ial rulant la dispozitie. Sunt foarte importante cheltuielile de operare a respectivei sectii. Sectia 306 are o problema. O mare parte a cheltuielilor de operare nu sunt cunoscute pana acum. Cauzele le intuiti probabil. CFR SA pare ca nu are interes sa inchirieze aceasta sectie, cel putin nu pana acum. Altfel nu se intelege de ce pana acum, desi s-au organizat cateva licitatii, sectiile din zona Ploiesti, nu au fost scoase la licitatie individual. Raspunsul nu poate sa il dea decat CFR SA. Ceea ce ne ingrijoreaza este faptul ca pe aceste sectii, CFR Calatori nu mai circula. Cu cat trece mai mult timp situatia infrastructurii se poate deteriora. Va recomandam sa va indreptati cu intrebari catre CFR SA. Numai asa cred ca se poate afla un raspuns.See More
about an hour ago
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 14 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 38 ... 62  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Ploiesti - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: