| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 15 Mar - 21:08 | |
| Au făcut amânarea ca să scumpească cu mai mult linia ca să nu o mai inchirieze nimeni si să rămână cu ea |
|
| |
email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5348 Data de inscriere : 09/05/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 20 Mar - 19:23 | |
| S-a tinut audienta de luni? |
|
| |
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5731 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: 306 Ploiesti Sud-Slanic Mar 20 Mar - 20:54 | |
| Da, s-a tinut audienta. Am vorbit si cu directorul de marketing Adrian Vlaicu. Se va reanaliza situatia de pe 306. Insa sigur am aflat ca se vor reintroduce trenurile spre Otopeni |
|
| |
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5798 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 16:32 | |
| Mai bine automotoarele de pe Otopeni sa le bage pe liniile 302,304 si 306. Oricum linia Bucuresti-Otopeni nu isi are rostul. |
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 17:31 | |
| Un lucru destept ar fi sa fie si noaptea curse de Otopeni ca atunci sunt zboruri low cost, dar sa mearga trenul la Otopeni, nu la halta Cucuietii din deal Nu inteleg de ce au reparat podul, ca apoi in cateva luni sa inchida de tot linia |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 17:35 | |
| Pentru ca CFR-Calatori a luat decizia sa elimine pierderile iar aceste pierderi se gasesc in secundare unde trenurile sunt pline dar se merge cu ansul de asta au zis gata stop cu pomana anulam si plecam iar fiecare se descurca cum poate . Trenurile au fost anulate de CFR-Calatori iar podul a fost refacut din banii CFR-Infra deci nu e tot una . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 17:38 | |
| Si care e privatul ala care dadea 1 mil de euro pe reparatia podului plus ca linia trebuie sa fie circulabila..Eu am zis de cand a inceput reparatia lui ca e cu dedicatie se repara pentru cine trebuie!! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 22:26 | |
| Daca se urmarea eliminarea pierderilor la CFR Calatori, atunci prima linie unde trebuia suspendata circulatia trenurilor ar fi fost 801 spre Oltenita, dar nu a fost asa. Cand pe 302,304,306 trenurile erau anulate, pe Oltenita personalele circulau in voie in regim „gratuit”. Si ca sa fie totul si mai halucinant, la licitatia de inchiriere a sectiilor, adjudecata este tot linia 801, timp in care 302,304,306 ramin inchise trenurilor de calatori. Oare de ce ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 22:38 | |
| Oricum eu zic ca si pe Ploiesti Sud-Slobozia si Bucuresti-Urziceni sunt un fel de Oltenita se merge gratis noroc cu zapezile alea ca s-au mai micsorat pierderile!!Directiva asta de la FMI le-a vanit manusa privatilor sa nu mai zic de felul in care s-a procedat nu s-a urmarit cauza pierderilor ci efectul sa nu mai fie pierderi le dam sau le inchidem si adunatura aia de sobolani din birouri de la CFR nu au nici o treaba cu ce se intampla pe teren.Deci au avut doua motive in plus sa scape de oameni cei de la infra si vor urma cei de la calatori dintre care unii nu mi-ar parea rau sa ii dea afara din nasii aia spagari!! |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 23:36 | |
| Daca nu exista interese obscure care sa urmareasca inchiderea sectiilor 302,304 si 306, in favoarea dubarilor,atunci CFR SA ar trebui sa depuna toate diligentele pentru a le inchiria,chiar si la un pret mai mic si licitandu-le separat pe fiecare in parte.La momentul actual nu incaseaza nimic pentru ele,nici TUI si nici chirie.Ma intreb insa,daca exista in prezent un operator privat care sa aiba si capacitatea logistica de a le prelua.De exemplu, TFC a declarat nu cu mult timp in urma,pe pagina proprie de Facebook, ca nu mai are disponibil decat un singur automotor.Intrebati fiind daca ar dispune de capacitatea logistica necesara pentru a incepe operarea pe 306(presupunand ca s-ar licita separat) in maxim 3 luni de la adjudecare,cei de la TFC nu au raspuns nimic pana acum.Speram ca nu e vorba de o informatie confidentiala. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 21 Mar - 23:44 | |
| Închiderile s-au făcut, probabil, după planul ăla vechi care prevedea închideri de revizii de vagoane şi reduceri de activitate la depouri. Se spunea acolo că revizia Ploieşti se închide... şi s-a cam închis, că nu prea mai are ce să deservească, iar activitatea depoului s-a restrâns. Cu Giurgiu au făcut la fel (apoi au mai băgat ceva Desiro de BC să aibă mecanicii pe unde să-şi facă orele). Nu s-a gândit nimeni la blatism, la călători, la impactul economic asupra zonelor lăsate fără transport ş.a.m.d.. Probabil următoarele pe listă sunt Oraviţa - Anina şi Oraviţa - Iam, pentru a închide revizia de vagoane şi remiza de locomotive de la Oraviţa. _________________ :TTT:
|
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 22 Mar - 0:50 | |
| Ca sa inchida la inceput Oltenita, Alexandria, trebuiau sa inchida sau sa zboare cativa pilosi de la Bucuresti . Adica ei conduc si ei sa se dea pe ei afara . Au mai tras de timp, au convins TFC-ul sa-i ia probabil, pe principiul si eu te-am ajutat cand erai mic si negru, acuma ca esti mare si rosu ajuta-ma tu . Astia nu lucreaza pentru profit. De 22 de ani lumea s-a saturat de CFR si a trecut fie la masina personala fie la transport auto in comun . Greu mai readuci calatorii de altadata daca tot in bataie de joc faci ce faci. Am zis acum catva timp ca in Ungaria se inchid vreo 20 de tronsoane de cai ferate, ei bine am urmat noi |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 22 Mar - 2:49 | |
| Şi, totuşi, în Ungaria, un bilet de IC pe 225 km (Budapesta - Lokoshaza) e 4180 HUF, adică vreo 63 RON. La noi e 67 RON un Bucureşti - Constanţa, aceeaşi distanţă. Nu mai zic că la MAV suplimentul de IC pe ruta aia e de 230 HUF (vreo 3,2 RON), pentru restul se dă şi 50% reducere de student/elev, fără cupoane şi alte porcării care să limiteze numărul călătoriilor. Doar cu carnetul de student (deci nu n'şpe feluri de legitimaţii eliberate cu întârziere - ca la noi), inclusiv pentru studenţii din alte ţări din UE şi din Elveţia. _________________ :TTT:
|
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 22 Mar - 19:30 | |
| Daca mai pui ca ei au un venit duble fata de nou, iti vei da seama ca ei au avut si alte politici de marketing in afara "sa scumpim biletu' la calatoru' cinstit" Ma enerveaza nasii ce la elevi/studenti le cer 100000000000 de acte daca au reducere pe cand la cei ce n-au bilet nu le cere nimic |
|
| |
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5731 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: 306 Ploiesti Sud-Slanic Joi 22 Mar - 22:05 | |
| De pe FB: Am citit un mesaj de raspuns postat de dumneavoastra pe aceasta pagina din care reiese ca in prezent nu mai aveti disponibil decat un singur automotor.Este acesta principalul(sau singurul) impediment in a prelua si alte sectii? Daca sectia 306 s-ar licita acum separat,ati avea capacitatea logistica necesara pentru a incepe operarea in maxim 3 luni,asa cum prevede HG 643? Pentru a va extinde acum,trebuie sa faceti noi achizitii de material rulant sau il detineti deja,nefiind deocamdata disponibil din motive tehnice? Va multumesc pentru raspuns. Like ˇ Comment ˇ Tuesday at 3:28am ˇ
TRANSFEROVIAR CALATORI: Este evident ca operarea sau nu a unei sectii depinde de cat material rulant ai la dispozitie. Si poate fi un impediment serios. Pe de alta parte va informam uneori operarea unei sectii nu depinde doar daca ai sau nu, mater...ial rulant la dispozitie. Sunt foarte importante cheltuielile de operare a respectivei sectii. Sectia 306 are o problema. O mare parte a cheltuielilor de operare nu sunt cunoscute pana acum. Cauzele le intuiti probabil. CFR SA pare ca nu are interes sa inchirieze aceasta sectie, cel putin nu pana acum. Altfel nu se intelege de ce pana acum, desi s-au organizat cateva licitatii, sectiile din zona Ploiesti, nu au fost scoase la licitatie individual. Raspunsul nu poate sa il dea decat CFR SA. Ceea ce ne ingrijoreaza este faptul ca pe aceste sectii, CFR Calatori nu mai circula. Cu cat trece mai mult timp situatia infrastructurii se poate deteriora. Va recomandam sa va indreptati cu intrebari catre CFR SA. Numai asa cred ca se poate afla un raspuns.See More about an hour ago |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
|
| |
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|