Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 25 Iul 2013, 22:03
Florin o observatie unitatea diesel are un boghiu deci 2 osii
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 25 Iul 2013, 22:04
Ipoteza unui jurnalist ce prezenta aseara stirile la un post tv privat: curba era limitata la 80 km/h iar trenul avea mult mai mult, 190 km/h spunea el :shock: am ramas masca cand am auzit. Este posibil oare asa ceva ? Ce viteza dezvolta acea garnitura ?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 25 Iul 2013, 22:08
Viteza maximă e de 250 km/h la aceste trenuri.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 25 Iul 2013, 22:13
La 3000v se limiteaza la 220km/h si in modul diesel 160km/h E foarte ciudat ca acolo era sistemul ETCS level 2 care nu permite trenului sa intre cu viteza mai mare decat cea permisa.Probabil o defectiune la acel vagon motor cu un boghiu
Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 01:10
Ce video inspaimantator fratilor zici ca ma uit la un video facut ce un copil de 5 ani , jucandu-se in Trainz Simulator:evil: . Ma intreb oare , daca nu erau peretii de beton (presupun ca acela e un fel de pasaj , am vazut un pod acolo) ce se intampla? oare se mai turteau vagoanele?
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 01:23
parca ii vad pe aia de la GsmTrans, creind topicul "Trenurile, cosciuge pe roti ":shock:
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 07:03
Dacă nu era peretele de beton, cine ştie unde se opreau vagoanele...
Bogdaniss
Numarul mesajelor : 15 Varsta : 48 Localizare : Sebes - Alba Reputatie : 4354 Data de inscriere : 08/01/2013
Subiect: Catastrofa feroviara din Spania Vin 26 Iul 2013, 07:35
Referitor la accidentul feroviar petrecut in apropiere de Santiago de Compostela (Spania) in data de 24.07.2013 presa bate toba pe faptul ca viteza excesiva a fost cauza nr. 1 care a dus la producerea catastrofei! Ba mai mult se spune ca o declaratie a mecanicului de locomotiva ar fi fost ca a vrut sa testeze limita de viteza cu care poate intra in acea curba! Acum vin si eu si intreb pentru ca nu sunt chiar atat de priceput: voi credeti ca este posibil ca un tren sa mearga cu 190 km/h (cum se sustine prin presa ca a avut la momentul accidentului) pe o restrictie de 80 km/h. nu exista nici un sistem electronic sau de orice fel care sa franeze sau chiar sa opreasca trenul in cazuri ca acesta!??
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 07:37
Locatia din alt unghi si alta zi... La cat e de stransa curba,tind sa cred ca totusi avea viteza prea mare. LE: la 0:13 , 0:18 se mai vad 2 camere video pe dreapta, oare vor aparea vreodata filmarile?
Ultima editare efectuata de catre ionutz72 in Vin 26 Iul 2013, 08:15, editata de 2 ori
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 07:48
adrian78 a scris:
La 3000v se limiteaza la 220km/h si in modul diesel 160km/h E foarte ciudat ca acolo era sistemul ETCS level 2 care nu permite trenului sa intre cu viteza mai mare decat cea permisa.Probabil o defectiune la acel vagon motor cu un boghiu
adica, tu vrei sa spui ca trenul ar fi trebuit sa incetineasca singur sau sa dea o avertizare de overspeed? eu ma gandesc: chiar daca automatizarile astea nu au functionat, mecanicul nu trebuia sa piloteze manual? cred ca stia traseul. si daca sistemul electronic nu a functionat, nu cumva s-a furat o componenta? asta ma duce cu gandul undeva....
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 08:04
http://stirileprotv.ro/stiri/international/catastrofa-feroviara-in-spania-el-mundo-cel-putin-20-de-persoane-au-murit-in-accident.html Mecanicul a fost de vina dupa spusele tuturor. Cica se lauda si pe facebook ca facea sporturi extreme :roll:
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 08:32
Pe Facebook se spun multe... acum vreo câteva săptămâni, un puşti din SUA i-a spus un coleg ,,Te împuşc". Ziua următoare l-a săltat poliţia, acum e în arest, îşi aşteaptă sentinţa... Poate ETCS/ERTMS nu a funcţionat, mecanicul a văzut că nu frânează trenul, i-a picat în mână doar frâna pneumatică, care oricum nu are cine ştie ce eficienţă la 200 la oră, iar şocul format în conducta generală a dus la ruperea trenului? Că aşa să se rupă din senin înainte de curbă... poate doar să atingă limita de deraiere. Alte explicaţii nu prea văd. Ar fi interesant de văzut raportul echivalentului OIFR de la ei, dacă va fi vreodată făcut public.
_________________ :TTT:
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 08:57
Am vazut azi dimineata la stiri ca in zona curbei viteza era limitat la 80 si de la darea in folosinta au fost preocupari din cauza faptului ca trebuie sa incetineasca in scurt timp de la 200 la 80.
la cite supozitii se fac cine stie daca e asa.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 11:41
Francisco José Garzón este numele conductorului trenului deraiat miercuri seara, langa Santiago de Compostella, accident soldat cu cel putin 80 de morti, relateaza El Mundo in editia electronica.
Barbatul in varsta de 52 de ani este chestionat de autoritatile spaniole in urma tragediei feroviare care a indurerat Spania. Testele sale de alcolemie au iesit negative, potrivit sursei citate. Barbatul este conductor de tren de aproape 30 de ani si de un an este unul dintre cei doi mecanici de tren care parcurg cursa Madrid-Ferrol.
Potrivit presei spaniole, citate de ziaruldeiasi.ro, Francisco José Garzón a publicat in martie 2012 pe pagina sa de Faceboook o fotografie cu un vitezometru de tren care indica 200 de km/h, insa nu se stie daca se afla intr-o zona in care ii era permisa aceasta viteza sau nu. "Sunt la limita, nu pot sa conduc mai repede, ma amendeaza" a fost unul dintre comentariile lui Francisco José Garzón.
Minute mai tarziu un prieten ii scrie pe Facebook: "Faci misto ca mergi cu 200". Ulterior conductorul ii raspunde: "Vitezometrul nu poate fi trucat". Un alt utilizator de Facebook il atentioneaza: "Daca te prinde jandarmeria, primesti amenda."
Desi contul sau a fost sters de pe Facebook, un utilizator Twitter a captat imaginile cu discutia si poza postata si le-a urcat pe Twitter.
Trenul care a deraiat in nord-vestul Spaniei "nu avea nicio problema tehnica" si tocmai i se facuse o revizie tehnica in cursul diminetii, a afirmat joi presedintele companiei feroviare publice Renfe.
Presedintele Renfe a citat ancheta in curs, subliniind ca, in "zona in care s-a produs accidentul exista o limitare a vitezei la 80" de kilometri pe ora, in contextul in care inregistrarea unui apel al conductorului, transcris de cotidianul El Pais in editia de joi, evoca o viteza de aproximativ 190 de kilometri pe ora.