|
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+143rich1974 baiazid user dezactivat... Florin C apmatei Mushu Razvan Tudor 41-0876-7 vatmanul phnegativ Sabik kasapis2007 Spartan1948 Tomi13leu Simply18 Warrior12 Raduku09 lifetec cfr500 92Dragos AndreiStefan 19jimmy84 icbgb get. Jhonyla allred bogdan.perejuc Alex Avram roseanu Cont dezactivat lapsanszkitamas Re6/6 Goanga Sergiu rmn NicuS lokomo69 Adirmvl Radu Tudor ldh80 Mihay Rarau membru exclus nenuandrei Silver EuroNight daniel_c didinul Andrey_tm popovici stefan_br kristi kkk Teodor TVlad cstefan cnusi cristi ar DAS 2011 060642 razvan - trenuri alinx3330 DPS Mircea Hirjau Luna M.I.C.I. calin941-2 ATM Dr2005 v43v63 AndiCFR Balto sp59 bostanesku gigel cristyadaX mishu88 Polpot cardinal ravers75 brandiburu DUAL redeme bogdan srl AMX 97-0548-4 marius_catalin84 Vitosa Cito 1nt3rp0l_106 AlexD bostanescu gigel frank81 puscasu Nk11 cont dezactivat . TonyGFR @ndrey Adrian78 Norbi Cobra cristi CFR halmarius Gabry Gabriel AlexCta jionutz ANDU2100HP SULZERUL 0733 The Legend razwy Codrut1985 cont inactiv mureseanu_976 Toma Dorel sm-sulzer Bobses Nesebar Razvan stegaru Amiralul ionutz72 didi Hurricane vrabieionut membru inactiv PrisecaruFlorin Costin.H MariusM buldozer2 srazvi stinky mardaryroby tudor_vl lovekomotive Caravelle_Zg IonutCFR2009 Ionutz mariuskl cortexedge Andrei Vlad alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL orestte Lde 2100 myster2008 mtk 147 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 13:45 | |
| Acolo e o zonă de deal. Linia veche ce intra în gara Santiago (a treia linie din acea curbă, cea din interiorul ei) este şerpuită (cam ca linia de Fălciu) iar linia nouă de mare viteză e construită aproape in aliniament, având numeroase viaducte şi tuneluri, iar din acel punct ea se alătură liniei vechi şi merge paralel cu ea până în gară, de aici rezultă curba şi restricţia de viteză. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 13:51 | |
| http://www.realitatea.net/accident-feroviar-spania-trenul-a-franat-prea-tarziu-posibila-defectiune-a-sistemului-de-franare_1234604.html Inexplicabil(poate) de ce avea el viteza aceea acolo,ori la tinut muchie pana in ultimul moment si apoi a vrut sa faca viteza in scurt .ori vreo defectiune la frana , el singur declara ca ar trebui sa aiba 80,si are 190 ,deci poate o eroare umana ar fi exclusa din prisma faptului ca ar fi respectat viteza daca ar fi putut ... .:z6: |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 14:22 | |
| Nu stiu ce a fost in capul autoritatilor spaniole atunci cand au dat drumul la filmul catastrofei in media, impactul emotional este devastator atat pentru privitori cat si pentru victime sau rudele decedatilor.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 18:06 | |
| www.antena3.ro/externe/mecanicul-trenului-deraiat-in-galicia-a-fost-plasat-in-arest-preventiv-222584.html
www.antena3.ro/externe/mecanicul-trenului-deraiat-in-spania-era-vitezoman-se-lauda-pe-facebook-cu-performantele-obtinute-pe-sine-222558.html stirea asta, in opinia mea, este falsa
www.antena3.ro/externe/mecanicul-trenului-din-spania-a-fost-arestat-sunt-terminat-vreau-sa-mor-au-fost-cuvintele-lui-imediat-dupa-accident-222601.html in acest link se observa chipul mecanicului imediat dupa accident |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 19:06 | |
| http://www.hotnews.ro/stiri-international-15261122-accidentul-santiago-compostela-trenul-franat-prea-tarziu-pais-ultimul-bilant-80-victime.htm
"Calea ferata este echipata cu un sistem de control automat al vitezei, denumit ERTMS. Dar acesta "nu era instalat" exact in acest loc, a explicat joi Juan Jesus Garcia Fraile, secretar general al sindicatului spaniol al conductorilor de tren.
Sistemul aflat in functiune pe acest tronson este ASFA (Anuncio de señales y frenado automatico), care controleaza in special respectarea semnelor de semnalizare si care este "un sistem un pic mai dependent de factorul uman", a precizat acesta."
Stie cineva detalii despre ASFA?.Mie asta mi se pare cea mai plauzibila explicatie.Sa faca si puscarie si cine a aprobat 200 km/h fara ERMTS.Daca trenul nu incepea franarea cu cativa km inainte de punctul de incepere al restrictiei, trebuia franat automat.Altfel oameni mor, nu se poate face rabat de la siguranta.Nu ai ERMTS(cum nu avem nici noi) mergi cu 120-140. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 21:14 | |
| Parerea mea este ca e o combinatie de sabotaj + eroare umana. Sabotaj asupra instalatiilor (fie de pe tren, fie din cale, fie ambele) si eroare umana pentru ca mi-e greu sa cred ca mecanicul nu putea frana trenul inainte de respectiva curba, mai ales ca el cunostea sectia respectiva. Evident, e doar parerea mea, un amator in ale drumului de fier. |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 23:16 | |
| http://en.wikipedia.org/wiki/Anuncio_de_Se%C3%B1ales_y_Frenado_Autom%C3%A1tico Din definitie rezulta ca ar fi vorba despre o combinație de Cab signalling si control automat al vitezei. nu trebuie luate de bune toate explicatiile pseudo tehnice din presa indiferent ca e vorba de presa din Ro ori Es. In general cand apare un dezastru asa de mare e vorba despre un cumul de cauze. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 26 Iul 2013, 23:31 | |
| Adevarat sistemul de semnalizare (presemnalizare a indicatiei in cabina) exista pe portiunea unde a fost accidentul,insa sistemul de control continuu al vitezei de deplasare nu exista pe acea portiune, inexplicabil tehnic vorbind,explicabil din perspectiva erorii umane, probabil din neglijenta. Totusi se vede pe acele filmulete ca primul vagon (primul boghiu,sau parte din fata a acestuia) are o traiectorie oarecum ciudata cand trenul apare in curba,urmand mai apoi ridicarea lui de pe sine de partea din fata ,apoi se vede cum se ridica de cutie,blocheaza si celelalte vagoane,ducand la impingerea lui peste sina,in exterior si deraierea trenului. Totusi daca avea viteza asa de mare de ce nu a deraiat locomotiva prima,avand in vedere masa ei, centrul de forta mai sus,lipsa compensarii in curba,etc ? |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4724 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 00:36 | |
| Pai dupa tine care e mai stabil? Un obiect mai usor sau unul mai greu?
Nu va luati dupa ce scrie in presa...presa este principalul mijloc prin care sintem mintiti. Spunea cineva aici despre un SABOTAJ, iar altcineva vorbea de UN CUMUL DE CAUZE....ia puneti voi totul cap la cap si vedeti ce va iese...Eu am urmatoarea teorie: NU exista coincidente. Deci daca nu exista coincidente, dar avem totusi un cumul de cauze..ce rezulta? Rezulta ca de fapt NU ESTE ACCIDENT...Cit despre mecanicul vitezoman dati-mi voie sa rid...eu nu am auzit pina acum de vitezomani pe calea ferata...pe sosea da, dar nu pe calea ferata. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 08:49 | |
| pai si atunci ce poate fi? tinand cont ca mecanicul cunostea traseul si putea sa conduca trenul manual, nu? tinand cont de restrictia de viteza de 80, putea sa intre in curba cu 100-110, cum se face ca nu a observat ca are viteza prea mare, a dormit sau cum? |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 10:08 | |
| Tot vad ca scrieti despre "modul manual" de conducere . Trenul ala merge si singur sa inteleg ? E ca o jucarie ? o setezi si ii dai drumu la drum si mecanicul nu face altceva decat sa stea pe scaun ? Daca da , spuneti-mi ca nu exista asa ceva si in Romania , desi , am auzit de o locomotiva "fantoma" , diesel parca era . |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 10:53 | |
| - Simply18 a scris:
- Tot vad ca scrieti despre "modul manual" de conducere . Trenul ala merge si singur sa inteleg ? E ca o jucarie ? o setezi si ii dai drumu la drum si mecanicul nu face altceva decat sa stea pe scaun ? Daca da , spuneti-mi ca nu exista asa ceva si in Romania , desi , am auzit de o locomotiva "fantoma" , diesel parca era .
Daca nu intelegi ai goagal la dispozitie, sau crezi ca in domeniul HS mecanicul conduce trenul prin deschiderea si inchiderea regulatorului de mers de mii de ori pe cursa ca la tramvai! @sorin_ncs Dupa dumneata care ar fii definitia accidentului? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 13:24 | |
| - Simply18 a scris:
- Trenul ala merge si singur sa inteleg ? E ca o jucarie ? o setezi si ii dai drumu la drum si mecanicul nu face altceva decat sa stea pe scaun ? Daca da , spuneti-mi ca nu exista asa ceva si in Romania , desi , am auzit de o locomotiva "fantoma" , diesel parca era .
Da, există, la metrou. Mecanicul doar deschide/închide uşile şi în rest citeşte ziarul şi bea cafea. _________________ :TTT:
|
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 13:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Simply18 a scris:
- Trenul ala merge si singur sa inteleg ? E ca o jucarie ? o setezi si ii dai drumu la drum si mecanicul nu face altceva decat sa stea pe scaun ? Daca da , spuneti-mi ca nu exista asa ceva si in Romania , desi , am auzit de o locomotiva "fantoma" , diesel parca era .
Da, există, la metrou. Mecanicul doar deschide/închide uşile şi în rest citeşte ziarul şi bea cafea. Tizule, cred ca mai face totusi ceva: dupa inchiderea usilor, apasa butonul "Gata de drum" (sau "Gata de mers", nu stiu exact cum se numeste) Corect ? |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 27 Iul 2013, 14:42 | |
| sigur mai face ceva, apasa tasta "engage"...... mie mi se pare totusi neverosimil cum mecanicul nu a observat ca avea viteza prea mare in conditiile in care cunostea traseul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |