| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 05 Iul 2013, 18:37 | |
| Azi tot 105 era la tractiunea lui 1944/5. |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 05 Iul 2013, 19:11 | |
| - phnegativ a scris:
- Calatori erau??
Destul de putini...probabil fiindca e prima zi de circulatie...cam 15-20 de persoane cel mult. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: RE 11040 Vin 05 Iul 2013, 22:57 | |
| - lonutz a scris:
- phnegativ a scris:
- Calatori erau??
Destul de putini...probabil fiindca e prima zi de circulatie...cam 15-20 de persoane cel mult. calatori mai multi erau in vagonul cuseta Postez si o poza cu plecarea trenului RE 11040: https://2img.net/r/ihimg/f/43/tcxf.jpg/ |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 05 Iul 2013, 23:02 | |
| - Sabik a scris:
- calatori mai multi erau in vagonul cuseta
Estimarea mea am facut-o vazand oamenii ce au urcat in tren, am fost pe peron cand a fost trasa in gara garnitura. Cu siguranta se vor inmulti calatorii, si garnitura "va rezista" pana la sfarsitul sezonului estival. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 05 Iul 2013, 23:12 | |
| - lonutz a scris:
- Sabik a scris:
- calatori mai multi erau in vagonul cuseta
Estimarea mea am facut-o vazand oamenii ce au urcat in tren, am fost pe peron cand a fost trasa in gara garnitura. Cu siguranta se vor inmulti calatorii, si garnitura "va rezista" pana la sfarsitul sezonului estival.
eu am vazut trenul cand a iesit din gara. dupa parerea mea pentru prima cursa avea calatori destul de multi, desi nu se poate compara cu 1632 care de obicei pleaca plin din Cluj |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 13:19 | |
| Ma rog, ca solutie de peticeala, presupun ca merge si ramura asta de 3 vagoane. Calatorii clujeni care o aleg, insa, ar trebui sa isi dea seama ca in realitate vor sta cu 3 (trei) ore mai mult pe distanta Cluj-Mangalia, comparat cu 1632. Dar nu era oare mai simplu sa suplimenteze IR1742 (atasand o grupa de Oradea sau Cluj) pana la limita maxima de 15 (16?) vagoane, iar respectiva grupa sa fie preluata in Bucuresti de catre IR1681? chiar cu stationarea de o ora si ceva In Bucuresti, tot iesea mai rapid...pentru ca, pe distanta Cluj Napoca - Constanta, cifrele seci zic ca:
A1632: 13 ore 8 minute RE11410+IR944: fix 16 ore IR1742+IR1681: 13 ore 39 minute.
|
|
| |
Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6125 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 13:56 | |
| - ATM a scris:
- pana la limita maxima de 15 (16?) vagoane
exista asa ceva? stiu ca acum cativa ani era Ister + Maramures, pana la Teius cu 17 vagoane |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 14:05 | |
| Acuma nu mai exista tren pe care sa-l vezi efectiv cu vagoanele astea. Dar, teoretic, daca puteau circula trenuri cu 15+ vagoane in trecut, nu vad de ce nu ar putea circula acum. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 14:55 | |
| Aveau chiar si 20 vagoane in trecut trenurile care ajungeau in tabara la Navodari... deci se poate si peste 15 vagoane. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 15:02 | |
| Se poate şi cu mai mult. Condiţia e să ai călători pentru ele... |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 19:32 | |
| Cu mai mult de 20 de vagoane chiar n-am vazut. De fapt, ca sa fiu cinstit pana la capat, cu ochii mei am vazut maxim 18 vagoane, compunand trenul de tabara mentionat de IonutCFR2009 mai sus (adica personalul 8291). Insa pe forum exista o dovada certa, pe-undeva e trecuta diagrama trenului 368/849, unul din trenurile mele de suflet, care in anul 1987 (cel putin teoretic) era compus pe segmentul Cluj-Constanta de 20 de vagoane. Cele 3 vagoane de dormit si cuseta ramaneau in Constanta, trenul urmandu-si drumul pana la Mangalia doar cu 17 vagoane-clasa (explicatiile pentru acest lucru erau date - tot aici, de colegi coforumisti- tocmai prin prisma faptului ca pe segmentul Constanta-Mangalia maximul era de 17 vagoane, pentru a se incadra in marca de siguranta in statii - dupa cum se stie, liniile abatute pe segmentul asta sunt destul de scurte, prin urmare explicatia respectiva pare destul de reala. In fine insa, daca in diagrama trenul era trecut cu 20 de vagoane, inseamna ca putea circula cu 20 de vagoane in siguranta pana la Constanta.
Insa cu mai mult de 20 de vagoane de calatori, fie si teoretic...zau ca nu am vazut/auzit. Sunt convins ca doua locomotive EA pot misca fara dubii un astfel de tren de ...22 de vagoane, sa zicem...si cu 120 la ora, dar nu exista gari cu peroane atat de lungi. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 19:36 | |
| Eu am văzut şi cu mai mult de 20 de vagoane de călători. Însă e drept că nu era tren de călători şi era cu vagoane vechi dezafectate care probabil mergeau la tăiat. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 19:39 | |
| in cazul acesta, era probabil considerat tren de marfa, deci 700 de metri lungime maxima (daca linia permite, functie de distantarile semnalelor si marcii de siguranta). Adica, cel putin asa cred eu.
Ca sa ne intoarcem de unde am plecat, ma depaseste de ce trenuri arhipline, sold-out (cum e 1632) nu primesc suplimentarea maxim permisa de traseu. Am zis 15-16 vagoane pentru ca atat am vazut sa aiba maxim fostele sezoniere 358/853 si 356/845, care mergeau exact pe distanta asta, Cluj-Constanta.
Repet, e buna si solutia asta cu apendicele lui 1944 decat nimic, dar e intrucatva fortata, dupa parerea mea. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 19:47 | |
| Lungimea unui tren nu trebuie să depăşească lungimea celei mai scurte linii de primire-expediere de pe traseul pe care circulă. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 06 Iul 2013, 19:50 | |
| Poate fortata si de faptul ca decat sa duca locomotiva izolata in depou la cluj mai bine cu tren de calatori dupa ea. Cum grupa de sighet nu circula iar vagoanele de la satu mare sunt cam putine pentru un sezonier s-a gandit totusi cineva si a gasit solutia cu aceste trei vagoane ca ramura de la cluj-napoca. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|