|
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 1:16 am | |
| E normal sa mergi cu duba din Galati la Constanta, pe sosea faci mai putin, adica 3:30 si costa 50 de lei, cu trenu faci 4:15 si costa 70 de lei, pune si trenul la 45 de lei sa vezi ca ar fi nevoie de 7-8 vagoane pe putin nu 3 cate sunt acum, dar asa e la CFR, nu stiu sa atraga clientii, daca vad ca au competitie/rival sa incerce sa faca cumva sa atraga calatorii, nu , ei dorm pe ei in scaune si fotolii, lumea merge cu duba, lor oricum le vin lefurile pe luna, ce conteaza ca trenul e gol, il anuleaza de maine, simplu, ei rezolva problema foarte usor . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 1:28 am | |
| Asta e una din rutele in care CFR e imposibil sa faca o competitie sustinuta sectorului auto - din punct de vedere al timpului. Pentru ca ocoleste prea mult prin Faurei, pe cand duba o ia intins pe Viziru-Giurgeni, implicit e mult mai scurt...
Plus ca timpul ala de 4:15 facut de tren pe pe sensul dinspre Galati spre Constanta (adica, beneficiind de sina reparata pe firul 1, cu viteza de 100/120, pe segmentul Faurei-Tandarei). Insa returul, sensul dinspre Ct spre GL, e facut de trenul direct, IR1871, in 4h55'. Pentru ca firul 2 e mult mai prost (chiar presupunand ca merge pe firul 1, trebuie sa isi respecte timpul de plecare normat din Faurei - deci cel mult recupereaza o eventuala intarziere pe firul 1 si ajunge timpuriu in Faurei, dar nu mai mult decat atat) .
Deci, deja avem o diferenta sensibila de timp de la 3h30' (duba) la 4h55' (IR direct)...trebuie s-o balansezi nu cu un tarif echivalent, ci chiar mai mic. Dar cat sa te duci in jos cu tariful?
E o discutie similara cam cu rutele Galati-Tulcea, Pitesti-Rm Valcea, Cluj Napoca -Zalau, Tg Mures-Sighisoara-Brasov...pur si simplu e imposibil a face concurenta egala pe anumite segmente.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 1:33 am | |
| Pui trenul Galati-Constanta in rang de RE cu mers de IR si ai rezolvat problema, bagi 8 vagoane si sigur vor fi pline, ai luat majoritatea clientilor si ai facut competitie . Trebuie sa se si implice cineva in asta, sa se zbata sa mearga bine CFR si sa atraga clientii, dar ei dorm in pijamale in fata calculatorului ca leafa oricum merge chiar daca au trenurile pline sau goale . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 1:39 am | |
| Exact- pentru ca, transformandu-l in RE, scazi mult sub tariful unei dube. E singura varianta fezabila, cand geografia si starea liniei nu te ajuta.
Inapoi la 1944 insa, in afara de 623 cam ce locomotive brasovene au tinut capul de afis la tractiune anul asta?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 2:14 am | |
| Şi timpul costă bani, deci preţul trebuie să fie extrem de jos.
Nu există vreo variantă ca sezonierul ăla să nu mai oprească în Făurei? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 2:21 am | |
| Care sezonier sa nu opreasca in Faurei ? Galati-Constanta NU este sezonier, circula tot timpul anului la fel ca si Iasi/Suceava-Constanta .
Galati-Constanta pe vremuri nu intra in Faurei ci trecea pe racordul de evitare a statiei Faurei, se elimina si stationarea si rebrusarea iar durata calatoriei era mai mica, acum de ce nu il mai baga pe acel racord ? Poate ne spune Ionut ce e cu acel racord . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 2:45 am | |
| Cei din Făurei au 1944, Galaţi - Constanţa ar trebui să circule pe racord, presupunând că racordul mai există. Sau varianta 2, să nu mai oprească 1944 în Făurei şi Ţăndărei. Dar nu cred că s-ar salva prea multe minute. În schimb, trenul stă: - 10 minute în Medieşu Aurit (că nu putea să plece cu 10 minute mai târziu din Satu Mare), oprire tehnică (încrucişare) - 14 minute în Baia Mare - 10 minute în Jibou - 6 minute in Babuteni Hm. (oprire tehnică) - 16 minute în Dej - 17 minute în Beclean pe Someş - 27 minute în Deda - 6 minute în Topliţa - 10 minute în Galautasi Hm. (oprire tehnică) - 7 minute în Izvoru Oltului - 6 minute în Sfântu Gheorghe - 12 minute în Braşov - 9 minute în Predeal - 25 minute în Constanţa - 8 minute în Costineşti
Practic, aproape 3 ore trenul stă, de aia face 21 ore. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 7:17 am | |
| Galateanul nu merge pe racord pentru ca, din cate am vazut pe forum, racordul in sine a intrat intr-un proces de reparatii anul asta.
Cat despre stationarile lui 1944: -Baia Mare: rebrusare -in Jibou habar n-am de ce sta. De vreo 3 ani tot sta. Poate careva a luat in calcul vreo ramura de Zalau, care nu s-a materializat. -in Dej: schimb locomotiva -in Deda: atasare/detasare vagoane (cam mult totusi 27 de minute, dar presupun ca manevra o face chiar locomotiva trenului...?) -in Brasov: schimb locomotiva cu rebrusare -in Predeal: detasare impingatoare, are nevoie la cat e de lung -in Constanta: schimb locomotiva.
Presupunand ca i s-ar da prioritate fata de orice alt tren, s-ar reduce timpul, dupa calculul meu, cu vreo 70 de minute (eliminand opririle in Mediesu Aurit-intr-adevar o oprire prosteasca, Babuteni, Galautas, si scurtandu-le la 1-2 minute pe cele din: Jibou, Beclean pe Somes, Toplita, Izv. Oltului, Sf Gheorghe, Costinesti). Ceea ce tot n-ar fi rau...insa probabil ar perturba alte incrucisari. Stim cu totii ca trasele astea pe linie simpla sunt ca un castel de dominouri - daca modifici una, trebui sa mai modifici 5 pe langa ea, sa dea cum trebuie in Iris.
Oricum, la incrucisari (opriri tehnice), tot e mai bine fata de alti ani. Daca e sa consultam un MT de prin 1991-1992, era mult, mult mai rau...Numai de la Deda la Brasov, acumula vreo ora in plus fata de orice alt accelerat permanent, pentru ca de fapt n-avea prioritate fata de nici un alt tren de calatori.
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 10:02 am | |
| In Deda decupleaza locomotiva si merge in fata pe linia de manenvra pana impinge GM-ul vagoanele de mures cu care a venit dupa asta scoate gm-ul si intra EA-ul in loc. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun Sept 01, 2014 10:04 am | |
| - ATM a scris:
-in Predeal: detasare impingatoare, are nevoie la cat e de lung
In Predeal se scoate locomotiva din fata si ramane cea de la roata sa continue drumul pana la CT. Impingatoare pe Brasov-Predeal nu exista la trenurile de calatori CFR. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar Sept 02, 2014 1:03 am | |
| Corect, uitasem, se merge pe principiul totul in fata, nu fata-spate. Ideea ramane insa aceeasi: din cauza existentei unei manevre, 1944 si perechea lui nu pot stationa doar 1 minut in Predeal, ca alte trenuri mai scurte.
LE. Pana la urma, vagonul de clasa 1 pe ce relatie circula? daca e sa ma iau dupa Infofer, 1944 pleaca din Satu Mare doar cu cl.2 (plus cuseta/dormitor) - si avand vagon de cl. 1 doar de la Deda (deci grupa de Tg.M.). Asa este? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar Sept 02, 2014 7:02 am | |
| 19-54 circula la grupa de TG.Mures, aseara IR 1945 avea 11 vagoane. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar Sept 02, 2014 8:16 pm | |
| De-azi muresul a ramas fara AcBc 40-31. Circula cu doua vagoane 19-54,20-49 2. Cuseta a mers la Cluj cu 369 si se intoarce diseara la Bucuresti cu 1932 sau 1934. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar Sept 02, 2014 9:18 pm | |
| Astia sunt asa de incuiati ca nici nu incearca ceva nou, sa il lase domnule tot timpul anului Satu Mare-Constanta-Satu Mare si dupa 6 luni sa vada daca are sau nu cerere dar ei nu, il taie din start, atata incompetenta ........... pana la urma inclin sa cred ca e voita aceasta prostie ! Din Iasi/Suceava ; Galati ; Brasov ; Arad ; exista tren tot timpul anului la Constanta, deci calatori exista ca doar nu se inchid in casa pe 15 Septembrie si nu mai pleaca din CT pana in 15 Iunie . Sa le fi lasat si pe astea la Satu Mare ; Sibiu ; Oradea si Timisoara tot timpul anului !
p.s.-Dr2005 nu veni iar cu teoria chibritului ca o cunosc ! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar Sept 02, 2014 9:34 pm | |
| De la Sibiu nu ar avea rost, nu varianta prin Pitesti, dar pe restul ar putea sa le cupleze. Timisoara cu Aradul, un IR de pe 400 cu altul de pe 300... Se pot gasi solutii. Da' daca baetii n'are vointa... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
| | | | IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |