|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 10 Mai 2012, 22:07 | |
| - kristi kkk a scris:
- A fost in perioada inzapezirii liniei Buzau-Galati, pe la inceputul lui februarie. Pretul parca a fost cel de pe relatia Galati-Faurei-Buzau-Bucuresti.
Da. Asa este. Ruta acestuia era: Galati --- Barbosi --- Liesti --- Tecuci --- G-ral Eremia Grigorescu ( Bretea catre Magistrala-500) --- Focsani--- Ramnicu Sarat --- Buzau --- Mizil ---Ploiesti-S.--- Bucuresti-Nord. Graficul orar era urmatorul: IR-12590 cu plecare din staţia Galaţi la ora 15.40, sosire in Barbosi la ora 15.59 şi cu plecare la ora 16.00, sosire in Liesti la ora 16.49 şi cu plecare la ora 16.50, sosire in Tecuci-Nord la ora 17.21 şi cu plecare la ora 17.41, -trecere pe bretea de legatura Submagistrala-704 cu Magistrala-500 in zona Doaga/G-ral Eremia Grigorescu la ora 18.00 sosire in Focsani la ora 18.34 şi cu plecare la ora 18.36, sosire in Rîmnicu Sărat cu sosire la ora 19.14 şi cu plecare la ora 19.15, sosire in Buzău cu sosire la ora 19.46 şi cu plecare la ora 19.48, sosire in Mizil cu sosire la ora 20.20 şi cu plecare la ora 20.22, sosire in Ploieşti Sud cu sosire la ora 20.57 şi cu plecare la ora 20.59, sosire în staţia Bucureşti Nord la ora 21.41; La retur, IR-12591 cu plecare din Bucureşti-Nord, la ora 15.40, sosire Ploieşti Sud cu sosire la ora 16.20 şi cu plecare la ora 16.22, sosire Mizil cu sosire la ora 16.56 şi cu plecare la ora 16.57, sosire Buzău cu sosire la ora 17.31 şi cu plecare la ora 17.33, sosire Rîmnicu Sărat cu sosire la ora 18.07 şi cu plecare la ora 18.08, sosire Focşani cu sosire la ora 18.47 şi cu plecare la ora 18.49, -trecere peste breteaua de legatura Magistrala-500 cu Submagistrala-704 in zona G-ral Eremia Grigorescu, la ora 19.14 sosire Tecuci cu sosire la ora 19.39 şi cu plecare la ora 19.41, sosire Lieşti cu sosire la ora 20.10 şi cu plecare la ora 20.11, sosire Barboşi cu sosire la ora 21.08 şi cu plecare la ora 21.09, In final, sosire în staţia Galaţi la ora 21.27.... Cel putin cam astea sunt informatiile pe care le detin de-atunci. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 16:52 | |
| In ce consta si care e scopul operatiunii de burare a caii ferate? |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 16:56 | |
| Se ascunde piatra sub traverse Acum serios, practic se ridica inapoi piatra care se taseaza in timp. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 17:38 | |
| Operatiunea de burare nu e numai pentru piatra .. este reasezarea traverselor pe covorul de piatra ,aia e importanta.Cu timpul traversele de cale ferata datorita vibratiilor se cufunda in stratul de piatra,la noi se ajunge in tristul in caz in care se aduna straturi de sedimente si traversele stau pe un strat de piatra fugit.Cu burajul sunt alte procese tehnlogice care au rol pentru suprastructura.Cel mai important e reasternerea covorului de piatra,ca sa-i zic asa.E mai complex dar scriem pagini aici inutil .. daca esti intresat de asta se fac cursuri la CFDP . Alt aspect cu burarea se scot sau ma rog ar trebuii sa se scoata aspectul acela de duna din sina de cale ferata.Dar in Romania , se asteapta RK la o cale ferata,nefiind intretinuta corespunzator.In loc sa bagi 1000 de Euro pentru mentenanta bagi 1 milion pentru reabilitare pe cativa km.. ca asa e la roman. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 19:09 | |
| Eu am zis varianta scurta, tu ai zis-o pe aia lunga. Evident, cand se ridica patul de balast,asta se face pentru a se aduce inapoi linia la cote(normal,cu tot cu traverse). "Duna" se face deoarece fortele sunt mai mari in zona joantelor,unde bataia e mai mare si se infunda mai mult traversele. Cu alte cuvinte(fara pagini inutile ), prin buraj,se baga piatra inapoi sub traverse pentru a o aduce la cote,in plan vertical cat si orizontal. O masina de burat, ridica traversa, si cu ciocanele introduce piatra sub ea prin trepidatie. Burajul manual se face prin ridicarea traverselor cu vinciuri,apoi introducerea pietrei cu ciocanele manuale de burat(un fel de tarnacop). Din minutul 4.03 se bureaza mecanizat. http://dc132.file.qip.ru/flash/player.swf?file=http://dc132.file.qip.ru/img/135218468/cfbba8b3/dlink__2Fdownload_2Fx3UWWolQ_3Ftsid_3D20100723-132526-f1240c3b/preview.flv&image=http://dc132.file.qip.ru/img/135218468/cfbba8b3/aefc0a75_kak_kladut_relsi.flv&logo.link=http://file.qip.ru/video/x3UWWolQ/aefc0a75_kak_kladut_relsi.html&logo.hide=false&logo.file=http://dc132.file.qip.ru/images/logo.png&logo.position=top-left&plugins=sharing&sharing.link=http://file.qip.ru/video/x3UWWolQ/aefc0a75_kak_kladut_relsi.html&sharing.code=
Ultima editare efectuata de catre ionutz72 in Vin 11 Mai 2012, 19:28, editata de 1 ori |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4846 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 19:28 | |
| pe scurt,prin operatia de buraj se face corectarea nivelului in lung si a directiei caii pentru aducerea liniei CF in toleratele prescrise de instructii |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 20:31 | |
| Da .. numa ca noi prea putem folosii masina aia pe toate rutele .. sunt zone unde infrastructura a cedat efectiv.De aceea am vazut ca mai nou se baga o plasa speciala care sa mentina pantul ala coeziv(poate fi argila) in pozitie.. sa zicem daca pe viitor s-ar strica o bucata din M1000,ar putea foarte simplu doar sa o faca cu masina respectiva.Dar din ce am observat in general prima cedeaza calea ferata,apoi in timp traversele si apoi apar dunele care duc si la stricarea infrastructurii.De altfe principala stricaciunea la infrastructura,e din nerespectarea incaracarii vagoanelor.Daca se incarca mai mult decat tara,apar sarcini mai mari in convoi per osie,per roata,si aia e buba.. Faptul ca sunt mai multe vagoane(30) in convoi,nu e un lucru rau,dar daca ai convoi din 2 vagoane si sunt supraincarcate e rau Dupa ce au disparut cantarele de pe rute.. cum erau pe vream comunismului,si acum se vad anumite relicve,cum au fost taiate si furate piesele de pe ele,estimarea se face ~ ,si cu totii stim cum face romanu. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 20:53 | |
| - DUAL a scris:
- ...Daca se incarca mai mult decat tara,...
Ai dreptate, dar nu inteleg aceasta idee. Tara la un Eacs e in jur de 22t. Sarcina maxima pe osie, duce acest vagon la un bruto max. de 80t, adica neto(incarcatura) 58t... Unde e problema? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 22:28 | |
| Da ..dar vezi tu noi calculam logic .. cand vagonul e asa [ ------------------- ] . Hai sa luam un exemplu simplu un Ks ca-i un vagon simplu are 4 roti 2 osii,iar centrul lui de Greutate e relativ usor de gasit. In mod normal sarcina pe (o transformam din mg in forta ,si apoi actiune ca tf,ca sa nu rada lumea ca facem confuzii) e G/2 pe fiecare osie,daca G e echidistant fata de cele 2 osii(adica vagonul are un container care are greutatea proprie exact pe axa cg al vagonului.Asta inseamna ca daca in plan orizontal vagonul nu e in curba (adica cele 2 sine sunt la aceeasi cota) ,actiunea pe o roata e G/4. Toate bune si frumoase,dar ce faci cand vagonul e in rampa ? [ \\\\\\\\\\\\\\\\\ ] ca G ul nu mai e perpendicular pe planul sinei si se descompune,si mai adaugam si o curba , astfel ca acel G/4 de pe o roata interioara curbei creste enorm(G/2,5,G/3 , depinde curba) ... Nu e problema ca normativele de calcul sunt oricum umflate bine,dar problema apare la termen lung cu uzura si de acolo se strica tot terasamentu.Asta e doar pur static,adica fara sa aduman efectele vitezei,ale fortei centrifuge si efectele dinamice ce se dezvolta intra roata si sina,sau efectele batailor rotii din bandaje plane,si cate si mai cate.Si apoi ne plangem banii bagati in infrastructura ca,cutare se plimba cu vagoane multe peste tare admisa.Eu de as fi ministrul transporturilor as repara toate astea,si as trimite rancezii aia de controlori pe teren,cum i-am prins ca circula cu probleme cum pe dreapta.La probleme repetate le retrag licenta si gata. De altfel ar mai fi o alta chestie la trenurile de calatori sa se scoata TUI,sa se plateasca taxe gen rovignete pt ca oricum aceste vagoane produc stricaciuni mai mici la calea ferata decat restul(plus revizii standard dese.),sau sa se plateasca TUI / convoi.. adica atatea tone atata TUI. E o aberatie ca statul sa isi plateasca bani catre el insusi.. Facute astfel incat sa fie scoasa subventia,si plata TUI catre CFR Infra,facut un compromis.Sistemul actual nu ca nu e bun,dar statul e cel mai p***t rauplatnic,chiar si catre el. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Mai 2012, 22:45 | |
| Te complici in calcule. Crezi ca in calculul sarcinei maxime/osie sau pe ml nu s-au luat in calcul si aceste forte? Daca se respecta prescriptiile de incarcare, Aneva II RIV,teoretic nu ar trebui sa fie probleme. Problema este cand nu se respecta,corect. Eu te intrebasem de ce neto nu poate fi mai mare ca tara,atat. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Mai 2012, 00:04 | |
| - ionutz72 a scris:
- Te complici in calcule.
Crezi ca in calculul sarcinei maxime/osie sau pe ml nu s-au luat in calcul si aceste forte? Daca se respecta prescriptiile de incarcare, Aneva II RIV,teoretic nu ar trebui sa fie probleme. Problema este cand nu se respecta,corect. Eu te intrebasem de ce neto nu poate fi mai mare ca tara,atat. Eh .. nu ma complic, asa se fac calculele ,si ti pot zice ca toate alea sunt inmultite cu 1,25 , dar problema e pe termen lung in uzura.Ca inginerii de acopera cu calculele alea si mai inmultesc si cu 1,25 e partea a 2'a .Dar voiam sa zic ca unii isi bat joc de munca altora. Uite ca o mica paranteza .. aia iau legarea unitatilor etc cu chingi care sunt masurate in efecte tf... dar defapt fortele alea rezutlate sunt efecte dinamice ce apar in timpul miscarii.Dar gata cu atata teorie:D ca si-asa nu e chiar domeniul meu ... Intrebarea e de ce in Romania mereu trebuie sa se faca lucrurile anapoda,cand o venii careva care pune picioru in prag?Poate la un nou comunism,ca acum increngatura asta de coruptie e prea mare,si nu te lupti cu 1,2 te lupti cu 200...1000.La inceput mi-am pus problema reabilitarii infrastructurii ,dar defapt daca aia responsabili sunt impiedicati ,ce sa faca?Ca nu cred ca nu mai exista oameni prin guvern care asista cu nepasare la distrugerea asta nationala.Am ajuns sa fim o tara de import datorita lejeritatii cu care aruncam banu,datorita incapacitatii unora de prin guvern care au obiective cum sa se lupte sa ia fotoliu ala de prim ministru si sa doarma apoi 4 ani pe el. Cu parere de rau nu tin cu nici un partid,dar eu zic ca PSD ca definitie va mai tine in spate CFR,la fel cum tine si pensiile alea in spate,in loc sa caute venituri din care sa plateasca pensiile si sa reduca eficient cheltuielile in CFR,nu prin inchiderea liniilor si taierea vagoanelor,ci prin introducerea ramelor electrice,a locomotivelor EC,prin cheltuieli mai mici catre curent.Problema e la mentalitatea partidelor noastre,politice.Nu cred ca exista in Romania partid care sa riste anumiti factori.Le e frica de electorat ,si se complac in furt. Eu sunt o simpla persoana,care are anumite idei,gresite/corecte,dar pe langa mine mai sunt cel putin 100 cu idei mai bune/rele,care ar trebuii dezbatute ,si puse in practica.Mie greu,foarte greu sa ma uit in ce stadiu a ajuns tara asta,si de greu o sa le fie viitoarelor generatii,mai ales ca acum trendul se schimba,lumea devine modesta,nivelul de pregatire e mai slab,s-a inventat PC'ul,etc.Cu mana pe inima recunosc ca nu mai stim atata carte ca inaintasii nostri in sensul ca daca stim ,stim sa o aplicam pe un PC,si marea majoritate nu inteleg ce rosii baga si ce castraveti scot,iar cei care vin din urma sunt mai dezastru.Asta nu e neaparat un lucru bun,pentru ca tindem sa ne specializam pe ceva,sa stim ceva perfect,inainte scoala si lucrurile erau mai bune in toate domeniile dar mai ambigua pentru specializarea pe ceva. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Mai 2012, 01:09 | |
| si cu PC urile astea e o chestie, lucruri care inainte se faceau cu capul, acum se fac cu un programel. exemplu http://www.thebrainteasers.com/view/Japanese-IQ-Test/
in ce priveste economia, cred ca tot raul e de la Isarescu. are ambitia sa tina leul tare, deci vom importa mereu din afara. au incercat ceva ungurii, sa puna banca nationala sub controlul guvernului, dar mafia internationala s-a pus pe capul lui Orban. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Mai 2012, 16:05 | |
| Poate cineva să-mi arate pe o hartă (de genul google map) unde sunt halele Softronic în Cernele și care-i accesul feroviar spre ele din stație? Eu m-am tot uitat dar nu m-am prins. Cu rugăminte și mulțumiri anticipate! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Mai 2012, 19:02 | |
| |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Mai 2012, 22:17 | |
| Mulțumesc foarte mult, Adrian! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |