| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 18:39 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- un Taurus tot 420kN are?sunt curios daca un Taurus patineaza la fel ca o EA sau ED cum zice domnul MariusD
Un Taurus are greutatea de cca. 850 KN deci limita de aderenta e mai mica( are 4 osii nu 6 ca EA). |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 18:43 | |
| dar Taurus are tehnologie net superioara fata de EA,asa se lauda pe la Expozitiile feroviare.Intrebarea este daca poate sa urce 1000 tone singura sau EA-ul este singura care poate in ciuda vechimii sale |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 18:48 | |
| Nu stiu daca Taurusul urca, dar ES64F4 da pt ca a cam rupt gura targului prin Suedia si Germania la marfare grele inlocuind cu succes electrice Co-Co. Cititi articolul ca sa va convingeti http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/en/interurban-mobility/rail-solutions/locomotives/vectron/technology/product-expertise/tractive-effort/Pages/tractive-effort.aspx
Ar putea fi acuzati de subiectivism cei de la Siemens, dar realitatea le cam da dreptate, prin Germania seria 151 ce mai face la marfare grele, dar in rest ES64F4 face legea. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 18:53 | |
| Da pt 20 de cazane . |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 18:59 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- dar Taurus are tehnologie net superioara fata de EA,asa se lauda pe la Expozitiile feroviare.Intrebarea este daca poate sa urce 1000 tone singura sau EA-ul este singura care poate in ciuda vechimii sale
depinde de panta si cat ii permite sa urce Pe Petrosani EA poate duce in simpla 1000 de tone , au incercat cei de la OBB cu caruta lor si au ramas . a cerut dubla tractiune |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 19:42 | |
| Am vazut pe youtube un Taurus la 100km/h are 150kn efort de tractiune!!\ |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 20:07 | |
| - MariusD a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- dar Taurus are tehnologie net superioara fata de EA,asa se lauda pe la Expozitiile feroviare.Intrebarea este daca poate sa urce 1000 tone singura sau EA-ul este singura care poate in ciuda vechimii sale
depinde de panta si cat ii permite sa urce Pe Petrosani EA poate duce in simpla 1000 de tone , au incercat cei de la OBB cu caruta lor si au ramas . a cerut dubla tractiune Daca or face tunelu ala la Predeal poate poate mai au sanse locomotivele BoBo.. altfel e greu si asa. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 20:12 | |
| Pai un EC pe Predeal poate duce singur 550t |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 21:56 | |
| deci un EC poate sa urce cu 10 vagoane calatori la Predeal dar 004 NU!ce tzeapa de locomotiva |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 22:54 | |
| Ec pe Predeal cu 550 t ? Cred ca e o confuzie. 550 t e tonajul maxim pentru EA, iar 500 pentru EA1. Nu stiu cat e tonajul la EC pe sectia aia...dar cu un mic calcul facut pe genunchi raportat la ceva aproximativ...cu maxima indulgenta admit ca e undeva in jur de 350... 004 duce lejer 10 pe Predeal ! Pai cu EA1 urcam cu 13 iar cu 004 sa nu duci 10 ? Ar fi culmea Locomotive EC au circulat pe Predeal o perioada prin anii 70, si dinspre Bv si dinspre Pl. In general faceau la locale. A avut si Brasov cateva experimentale, care s-au dat la Adjud si s-a ales praful de ele. Sa nu uitam ca la vecinii sarbi aceeasi locomotiva urca zilnic sectia Belgrad-Bar, care nu cred ca e mai usoara decat Predealul...sincer ! Cine a fost pe acolo sau a vazut sectia, stie despre ce vorbesc. Daca e sa ma intrebati pe mine Brasov-Predeal e joaca de copii pentru EA la tonajele de azi ! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 23:00 | |
| Uite ca nu a dus 10 nici nu a apucat sa iasa din gara(Brasov) ca si-a dat duhul(nu a mai putut) a incetinit pana s-a oprit cu trenul si a luat-o inapoi, asta am incercat sa lamurim in 6 pagini de discutii la topicul "locomotive softronic phoenix"
|
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 23:07 | |
| Ca "a luat-o inapoi", nu prea cred. Daca se intampla asta, se lasa cu sanciuni grave, de multe feluri, pe la multa lume, instructional vorbind. Un tren care nu mai poate fi remorcat este oprit si asigurat contra pornirii din loc, in niciun caz nu se asteapta sa plece inapoi. Asta inseamna neglijenta grava ! Totusi daca s-a intamplat ca n-a mai putut sa ridice trenul la Predeal exista o explicatie tehnica pentru asta. Mai exact locomotiva a suferit o defectiune, care cred ca o putea suferi oricare alta. As fi curios sa aflu ce fel de defect a avut. O locomotiva poate "ramane in camp", de la un simplu releu ramas inclemat aiurea. Nu trebuie sa sufere cine stie ce defectiune. Daca spre exemplu releul de mentinere de la disjunctor refuza sa inclemeze sau sa declemeze, locomotiva este buna de "luat de nas" si dus in depou, indiferent ce stare tehnica are in rest ! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 23:16 | |
| Nu a avut nici un defect, a urcat pana nu a mai putut si kaput, degeaba are KW daca nu are kN. Din cate am inteles, nu stiu toate detaliile exacte, trenul a fost preluat de o EA dupa ce a trecut Predealul nu au mai fost probleme. Vezi discutiile de la topicul dedicat Phoenix. PS. Nu a gasit nimeni ce valoare(kN) are o ED 747 la plecarea de pe loc? Mi-e greu sa cred ca tot 420kN ca la seria 40 in conditiile in care are cu 30% mai multi KW. |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 23:34 | |
| Nu stiu ce s-a intamplat, dar sunt destul de avizat sa-ti spun ca sigur poate sa traga. Nu exista locomotiva de genul ala care sa nu duca 10 vagoane peste deal. Fiind vorba insa de o masina de 200, efortul electromecanic la motoare este prelungit, deoarece vorbim de viteza mica ( deci turatie mica) si declivitate mare. De aici e posibil sa fi aparut o incalzire pe cablajele de putere sau pe motoare si unul din senzori sa fi facut urat, ceea ce a dus la deconectarea masinii si deci...ramasul in camp. Ca nu poate sunt povesti. Tind sa cred ca limitarea electronica este de vina.
De aici si parerea mea ca tot ce e analog este mai bun. 302, o locomotiva cu exact aceleasi motoare, exact aceeasi viteza maxima...de fapt, aproape exact la fel, n-a avut nicio problema pe nicio sectie. Singura diferenta, ca 302 e clasica, 2004 e plina de electronica. Pana acum n-am vazut locomotiva clasica sa ramana cu trenul in situatii din astea. Singura situatie in care poate ramane o locomotiva clasica in linie curenta cu tren pe o sectie din asta e daca patineaza. Parerea mea ca electronica pe astfel de locomotive este ceva complet inutil...practic sa comanzi niste fiare cu un calculator si sa monitorizezi orice prostie...total aiurea. Dar ma rog...astea sunt tendintele. Cele obisnuite au mers 50 de ani si n-au mai murit fara "computere". |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 11 Ian 2012, 23:46 | |
| Daca urca masinile din cls 41 , cum sa nu urce phoenixul ? Probabil a fost alta buba. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|