Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5551
Data de inscriere : 28/06/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 18:39

bostanescu gigel a scris:
un Taurus tot 420kN are?sunt curios daca un Taurus patineaza la fel ca o EA sau ED cum zice domnul MariusD
Un Taurus are greutatea de cca. 850 KN deci limita de aderenta e mai mica( are 4 osii nu 6 ca EA).
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 18:43

dar Taurus are tehnologie net superioara fata de EA,asa se lauda pe la Expozitiile feroviare.Intrebarea este daca poate sa urce 1000 tone singura sau EA-ul este singura care poate in ciuda vechimii sale
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 18:48

Nu stiu daca Taurusul urca, dar ES64F4 da pt ca a cam rupt gura targului prin Suedia si Germania la marfare grele inlocuind cu succes electrice Co-Co. Cititi articolul ca sa va convingeti http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/en/interurban-mobility/rail-solutions/locomotives/vectron/technology/product-expertise/tractive-effort/Pages/tractive-effort.aspx

Ar putea fi acuzati de subiectivism cei de la Siemens, dar realitatea le cam da dreptate, prin Germania seria 151 ce mai face la marfare grele, dar in rest ES64F4 face legea.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 18:53

Da pt 20 de cazane Smile.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 18:59

bostanescu gigel a scris:
dar Taurus are tehnologie net superioara fata de EA,asa se lauda pe la Expozitiile feroviare.Intrebarea este daca poate sa urce 1000 tone singura sau EA-ul este singura care poate in ciuda vechimii sale
depinde de panta si cat ii permite sa urce
Pe Petrosani EA poate duce in simpla 1000 de tone , au incercat cei de la OBB cu caruta lor si au ramas . a cerut dubla tractiune
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 19:42

Am vazut pe youtube un Taurus la 100km/h are 150kn efort de tractiune!!\
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 20:07

MariusD a scris:
bostanescu gigel a scris:
dar Taurus are tehnologie net superioara fata de EA,asa se lauda pe la Expozitiile feroviare.Intrebarea este daca poate sa urce 1000 tone singura sau EA-ul este singura care poate in ciuda vechimii sale
depinde de panta si cat ii permite sa urce
Pe Petrosani EA poate duce in simpla 1000 de tone , au incercat cei de la OBB cu caruta lor si au ramas . a cerut dubla tractiune
Daca or face tunelu ala la Predeal poate poate mai au sanse locomotivele BoBo.. altfel e greu si asa.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 20:12

Pai un EC pe Predeal poate duce singur 550t
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 21:56

deci un EC poate sa urce cu 10 vagoane calatori la Predeal dar 004 NU!ce tzeapa de locomotiva
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 22:54

Ec pe Predeal cu 550 t ? Cred ca e o confuzie. 550 t e tonajul maxim pentru EA, iar 500 pentru EA1. Nu stiu cat e tonajul la EC pe sectia aia...dar cu un mic calcul facut pe genunchi raportat la ceva aproximativ...cu maxima indulgenta admit ca e undeva in jur de 350...

004 duce lejer 10 pe Predeal ! Pai cu EA1 urcam cu 13 iar cu 004 sa nu duci 10 ? Ar fi culmea Smile

Locomotive EC au circulat pe Predeal o perioada prin anii 70, si dinspre Bv si dinspre Pl. In general faceau la locale. A avut si Brasov cateva experimentale, care s-au dat la Adjud si s-a ales praful de ele. Sa nu uitam ca la vecinii sarbi aceeasi locomotiva urca zilnic sectia Belgrad-Bar, care nu cred ca e mai usoara decat Predealul...sincer ! Cine a fost pe acolo sau a vazut sectia, stie despre ce vorbesc. Daca e sa ma intrebati pe mine Brasov-Predeal e joaca de copii pentru EA la tonajele de azi !
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 23:00

Uite ca nu a dus 10 nici nu a apucat sa iasa din gara(Brasov) ca si-a dat duhul(nu a mai putut) a incetinit pana s-a oprit cu trenul si a luat-o inapoi, asta am incercat sa lamurim in 6 pagini de discutii la topicul "locomotive softronic phoenix"
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 23:07

Ca "a luat-o inapoi", nu prea cred. Daca se intampla asta, se lasa cu sanciuni grave, de multe feluri, pe la multa lume, instructional vorbind. Un tren care nu mai poate fi remorcat este oprit si asigurat contra pornirii din loc, in niciun caz nu se asteapta sa plece inapoi. Asta inseamna neglijenta grava !

Totusi daca s-a intamplat ca n-a mai putut sa ridice trenul la Predeal exista o explicatie tehnica pentru asta. Mai exact locomotiva a suferit o defectiune, care cred ca o putea suferi oricare alta. As fi curios sa aflu ce fel de defect a avut. O locomotiva poate "ramane in camp", de la un simplu releu ramas inclemat aiurea. Nu trebuie sa sufere cine stie ce defectiune. Daca spre exemplu releul de mentinere de la disjunctor refuza sa inclemeze sau sa declemeze, locomotiva este buna de "luat de nas" si dus in depou, indiferent ce stare tehnica are in rest ! Smile
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 23:16

Nu a avut nici un defect, a urcat pana nu a mai putut si kaput, degeaba are KW daca nu are kN. Din cate am inteles, nu stiu toate detaliile exacte, trenul a fost preluat de o EA dupa ce a trecut Predealul nu au mai fost probleme. Vezi discutiile de la topicul dedicat Phoenix.
PS. Nu a gasit nimeni ce valoare(kN) are o ED 747 la plecarea de pe loc? Mi-e greu sa cred ca tot 420kN ca la seria 40 in conditiile in care are cu 30% mai multi KW.
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 23:34

Nu stiu ce s-a intamplat, dar sunt destul de avizat sa-ti spun ca sigur poate sa traga. Nu exista locomotiva de genul ala care sa nu duca 10 vagoane peste deal. Fiind vorba insa de o masina de 200, efortul electromecanic la motoare este prelungit, deoarece vorbim de viteza mica ( deci turatie mica) si declivitate mare. De aici e posibil sa fi aparut o incalzire pe cablajele de putere sau pe motoare si unul din senzori sa fi facut urat, ceea ce a dus la deconectarea masinii si deci...ramasul in camp. Ca nu poate sunt povesti. Tind sa cred ca limitarea electronica este de vina.

De aici si parerea mea ca tot ce e analog este mai bun. 302, o locomotiva cu exact aceleasi motoare, exact aceeasi viteza maxima...de fapt, aproape exact la fel, n-a avut nicio problema pe nicio sectie. Singura diferenta, ca 302 e clasica, 2004 e plina de electronica. Pana acum n-am vazut locomotiva clasica sa ramana cu trenul in situatii din astea. Singura situatie in care poate ramane o locomotiva clasica in linie curenta cu tren pe o sectie din asta e daca patineaza. Parerea mea ca electronica pe astfel de locomotive este ceva complet inutil...practic sa comanzi niste fiare cu un calculator si sa monitorizezi orice prostie...total aiurea. Dar ma rog...astea sunt tendintele. Cele obisnuite au mers 50 de ani si n-au mai murit fara "computere".
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 23:46

Daca urca masinile din cls 41 , cum sa nu urce phoenixul Smile? Probabil a fost alta buba.
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 15 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: