Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 23:52

Stai putin ca ceea ce spui tu se refera la EA1. 2004 are alta viteza maxima deci vorbim de corespondentul EA2. Comportamentul partii electrice e diferit intre EA, EA1 si EA2, si deci si defectele pot fi altele. Sa nu amestecam lucrurile.

Mai pe intelesul tuturor, atunci cand limitezi din exterior turatia unui motor electric, intr-un mod mecanic, se cheama ca-l suprasoliciti, prelungindu-i efortul de a ajunge la turatia nominala. Acest lucru duce la supraincalzirea motorului. La locomotiva 2004, pentru a se evita asta, exista o serie de echipamente electronice menite sa protejeze partea electrica de aceste fenomene care pot duce la incendiu. La locomotivele clasice nu exista asa ceva, deci pot duce trenul in conditii "extreme", cu riscul de incendiu mai mare decat la astealalte. Asta tind sa cred ca s-a intamplat si cu 2004.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6119
Data de inscriere : 06/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 01:13

Unde se află inscripționată seria șasiului la o locomotivă 060-DA? Mulțumesc!
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 01:45

De obicei la DA seria sasiului era inscriptionata fie sub fusta undeva langa rezervor, alteori fie sub traversa frontala in drept cu lagarul cuplei. Este practic o stantare in metal a seriei care e foarte greu de descifrat din cauza mizeriei omniprezente sub orice locomotiva. Cu putina perseverenta,se descifreaza insa !
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 06:34

060-EA078 a scris:
Ca "a luat-o inapoi", nu prea cred. Daca se intampla asta, se lasa cu sanciuni grave, de multe feluri, pe la multa lume, instructional vorbind. Un tren care nu mai poate fi remorcat este oprit si asigurat contra pornirii din loc, in niciun caz nu se asteapta sa plece inapoi. Asta inseamna neglijenta grava !

Totusi daca s-a intamplat ca n-a mai putut sa ridice trenul la Predeal exista o explicatie tehnica pentru asta. Mai exact locomotiva a suferit o defectiune, care cred ca o putea suferi oricare alta. As fi curios sa aflu ce fel de defect a avut. O locomotiva poate "ramane in camp", de la un simplu releu ramas inclemat aiurea. Nu trebuie sa sufere cine stie ce defectiune. Daca spre exemplu releul de mentinere de la disjunctor refuza sa inclemeze sau sa declemeze, locomotiva este buna de "luat de nas" si dus in depou, indiferent ce stare tehnica are in rest ! Smile
Nici eu ieri nu am putut sa urc cu ED 009 la Merisor deoarece sunt prea sofisticate cu regleaza viteza amperii si altele pe acolo . Asa s-a intamplat cu si Phoenixul 004 si cred ca 99% ca a avut antipatinajul in functie si ala te da inapoi pana te opreste
Tonaje pe Brasov-Predeal ( luate din livretul de marfa)
INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 6682633607_d31a1751e5_z
003 by Mariusic1, on Flickr
INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 6682630883_5dc413dc6c_z
002 by Mariusic1, on Flickr
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 10:02

AlexD a scris:
PS. Nu a gasit nimeni ce valoare(kN) are o ED 747 la plecarea de pe loc? Mi-e greu sa cred ca tot 420kN ca la seria 40 in conditiile in care are cu 30% mai multi KW.

Puterea aia de 6600 kw cum am mai specificat in alt mesaj, e doar de scurta durata, puterea nominala e tot de 5100 kw deci identic seria 40 si prin urmare tind sa cred ca si efortul tractiv e tot in jurul valorii de 420 kN Smile
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 10:20

Nu vreau sa te contrazic dar ce am eu de la Promat scrie clar putere nominala conform UIC 614: 6600KW crescuta cu 30%, dar degeaba au crescut ei puterea daca au impelmentat zeci de sisteme de siguranta care nu te lasa sa o folosesti la intreaga ei valoare.

In cazul locomotivelor de la Softronic probabil ca puterea de scurta durata de de 6600KW iar cea nominala de 5100KW.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 10:49

Nici eu nu te contrazic, dar pe pagina lor la sectiunea locomotive apare LE 5100 kw tiristorizata
http://www.promat.ro/LOCOMOTIVA-ELECTRICA-MODERNIZATA-Co-Co-5100kW-TIP-EA-5100-T_1_l2.htm

Chiar daca ar avea putere nominala 6600 kw nu e conditie obligatorie ca si kN sa fie mai multi. Cei de la Promat din pacate nu ofera nici o fisa tehnica detaliata la fel cum fac cei de la Softronic ca sa ne lamurim (sau nu am gasit eu).
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6119
Data de inscriere : 06/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 12:07

060-EA078 a scris:
De obicei la DA seria sasiului era inscriptionata fie sub fusta undeva langa rezervor, alteori fie sub traversa frontala in drept cu lagarul cuplei. Este practic o stantare in metal a seriei care e foarte greu de descifrat din cauza mizeriei omniprezente sub orice locomotiva. Cu putina perseverenta,se descifreaza insa !
Mulțumesc!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 12:12

Da, asa e, am citit si eu acolo. Ei se refera la primele locomotive modernizate la ei, alea sigur aveau 5100KW cele mai noi sa spunem de la 474-025 alea sigur au 6600KW. Iar datele oficiale care le am eu de la ei pe hartie nu spun nimic de efort tractiv la plecarea de pe loc ci doar la 72km/h in plin (90%) 31,5 tone/forta => 315 kN
Tot din datele lor care le am pe hartie cica ar fi facute sa traga trenuri grele 3000-3500t asta banuiesc la campie.
Imi pare rau ca s-au 'agitat' apele atat dar era o curiozitate de a mea sa aflu cat are la plecarea de pe loc. Parerea mea e ca undeva pe la 440kN are.
Unii spun ca sunt proaste ca nu pot da in ele ca in o EA clasica cum ca are prea multe sisteme de siguranta si asa mai departe. Le dau si lor dreptate nu spun nu, dar ce pot sa faca locomotivele astea pe M800 (cele mei lungi trenuri de marfa ele le trag) pur si simplu te lasa fara cuvinte.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 12:30

Daca la 70 km/h are 315 kN cu siguranta are valori mari la plecarea de pe loc, pt ca efortul tractiv la start se mentine constant pana la viteze de 30-40-50 km/h de la caz la caz, dupa care scade destul de tare spre viteze de 100 km/h. Cu valori de 450 kN ar fi printre cele mai puternice locomotive din Europa, depasind seria 151 de la nemti (exceptand Iore de la Bombardier).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 13:49

De ce trenurile de marfa din Franta sunt limitate la 750 de metri?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 14:30

Probabil din acelasi motiv pentru care sunt limitate si la noi - sa incapa intr-o gara
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 16:13

@lokomotive .. daca un motor dezvolta putere mai multa cu acelasi angrenaj automat ii creste si cuplu.Practic la locomotive toata schema e prima treapta .. sa stii cat sa i dai(daca ai proiecta de ex PROMAT de la 0 ,cat sa faci prima treapta la graduator) ca sa urneasca gloata de pe loc .. nu conteaza efortul la viteza de 70 km/h si stii de ce ? pentru ca e deja in miscare si cand trece de peste 30 la ora singurul lucru afectat e in cat timp ajunge de la 30 la 70 .. Buba bubelor e sa urneasca vagoanele de ep loc .. si evident sa le mentina in miscare cat mai mult timp .. daca de la Sinaia la Predeal opreste de 3 ori consumul fata de mers continuu poate sa creasca si de 20 de ori,si-l poti calcula daca nu ai ce face cu timpul liber sub efect Joule.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 16:18

DUAL de la plecare de pe loc odata cu cresterea vitezei mai intervine si coeficientul de frecare!!Si patinare poate sa apara si in timpul mersului nu numai la plecarea de pe loc!!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2012, 16:29

Eu n am treaba cu viteza,tocmai asta am zis Smile toata schema e sa ti faci angrenaju astfel incat sa obtii cel mai bun efort de tractiune,evident ca daca ii dai viteza se invart in gol sau posibil sa rupi ceva pinioane din angrenaj ca iti induce un soc in momentul plecarii motorului.Chiar ma uitam la ce-a postat domnul MariusD legat de "laudatul" taurus .. sa nu mai pomenim de frantuzoaicele de la GFR care sunt mocirla,are mishu88 film cu una arsa dupa ce-au fortat-o temb-elii aia Smile)
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 16 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: