|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 13 Mar 2011, 19:38 | |
| - dual a scris:
- adrian78hd a scris:
- Ieri am calatorit cu A1824 Cluj-Buc N mi se pare o mare prostie sa aiba 8 vagoane pe traseul Cluj -Tirgu Jiu de unde incepe sa fie majoritatea calatorilor spre Bucuresti tinand cont ca acuma el nu mai intra prin Simeria..Mai normal mi se parea sa ii ataseze in Petrosani 4 vagoane si sa vine de la Cluj 4 vagoane ..Aseara perechea lui 1825 in primul vagon eram 5 oameni si aici circula gol din cauza ca 1725 Buc Tirgu Jiu pleaca cu 2 ore inaintea lui si majoritatea calatorilor spre Craiova si Tirgu Jiu merg cu el
Da mai Adi ,dar traim in epoca de piatra .. mai bine care 8 vagoane cu 5 calatori decat 4 .Aici pare a fii o schema CFR in a scoate ramura de Arad,din joc .. Stii cand era ramura de Arad ca erau calatori .. apoi nu au mai atasat-o ,iar calatoru nu merge de la Arad la Bucuresti sa schimbe 13 trenuri .. era lumea care se urca din Simeria (venita probabil din Deva,HD) .. apoi a scos complet Simeria din bucla .. si crede-ma si pe mine ma macina raspunsul la intrebarea "de ce ?!?" .. ce am vazut e ca noua garnitura a lui 1823/4 e demna de filme SF .. nu e un lucru rau ,dar exista alte accelerate/rapide jalnice in tara asta. Adevarul e ca nu merita sa stea mereu dupa grupa de Arad care venea tot intarziat si mai mult de 10-15 calatorii nu veneau de la Arad plus ca avea IC direct spre Bucuresti si la intoarcere de la Buc trebuia sa cupleze grupa de Arad la ACC care venea de la Sighet o gramada de manevre in plus si dupa cand pleca la ora 16.00 spre Arad pleca tot gol..Oricum e o manevra de culise prin spate mai mult ca sigur au vrut sa le ia trenul craiovenilor si sa il deie la schimb pe 1831/1832 si s-a mai discutat ca au pierdut 1200 de calatori pe luna..Cfr-ul e condus de capete patrate fara nici o viziune.. Am gasit un articol interesant destul de vechi arata cum s-au bagat banii in buzunare la companii care taie frunze la cainii si castiga milioane de euro doar prin intermedieri Astfel, SNTFC "CFR Calatori" a incheiat un acord-cadru cu compania Remar Pascani pentru servicii de modernizare a unor vagoane etajate, la pretul unitar de 2,415 milioane lei, fara TVA, pentru cel mult 70 de vagoane din seria 2616 si de 2,53 milioane lei, fara TVA, pentru maximum 43 de vagoane din seria 3616. Alt contract de prestari servicii pentru modernizarea unor vagoane de calatori a fost incheiat, pentru 36 de luni, cu CFR- SIRV Brasov, la pretul unitar de 1,165 milioae lei lei, pentru cel mult 300 de vagoane. Celelalte trei acorduri stabilesc modalitatea de achizitionare a unor vagoane de calatori. Astra Vagoane Calatori SA a primit dreptul de a incheia acordul cadru pentru furnizarea a cel mult 200 vagoane de calatori tip Z, climatizate, pentru trafic intern si international, la pretul total de 717,6 milioane lei, fara TVA. Atelierele CFR Grivita SA vor furniza "CFR Calatori" cel mult 50 de vagoane de calatori de viteza si confort sporit la pretul unitar de 2,035 milioane lei, si maximum 40 vagoane cu carcasa tip Z, din inox, in valoare de 2,142 milioane lei fiecare. Ultimul acord incheiat prin BRM a fost cu Remarul 16 Februarie SA, prin care CFR Calatori va cumpara cel mult 40 de rame electrice tip Z-EMU, la pretul unitar de 4,721 milioane lei.
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Dum 13 Mar 2011, 21:08, editata de 1 ori |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 13 Mar 2011, 20:37 | |
| EA 273 este ultima locomotiva la care i se face RR in depoul Simeria |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: RE: Lucruri negative (-) la CFR Dum 13 Mar 2011, 20:41 | |
| Se inchide hala de reparatii? s-au terminat banii? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 13 Mar 2011, 20:49 | |
| hala nu se inchide dar nu o sa mai faca RR nu mai sunt fonduri alocate |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re:Lucruri negative (-) la CFR!!! Dum 13 Mar 2011, 21:13 | |
| |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 16:30 | |
| Eu unul folosesc foarte rar acceleratele, pretul este mult mai ridicat decat personalele, viteza este mai mare iar din acest motiv nu pot face poze, mai ales ca acceleratele nu opresc in toate statiile precum personalele. Cand plec pe distante mai lungi, incerc pe cat posibil sa folosesc tot trenurile de rang personal am calatorit si cu 6 garnituri pentru a ajunge la destinatie . Fiind un pasionat al trenurilor, nu ma plictisesc, si nici nu ma agit daca pierd vreo legatura. Daca timp de 6 ore sau dupa ora 0:00 nu mai trece nici un tren personal, am dreptul sa calatoresc cu primul tren , indiferent daca acel tren este rapid, acc sau IC, fara sa mai platesc vreo diferenta. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 17:22 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- ... Daca timp de 6 ore sau dupa ora 0:00 nu mai trece nici un tren personal, am dreptul sa calatoresc cu primul tren , indiferent daca acel tren este rapid, acc sau IC, fara sa mai platesc vreo diferenta.
Asta de cand e in vigoare? Chiar e adevarat? |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 17:52 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- COSTACHE MIHAIL a scris:
- ... Daca timp de 6 ore sau dupa ora 0:00 nu mai trece nici un tren personal, am dreptul sa calatoresc cu primul tren , indiferent daca acel tren este rapid, acc sau IC, fara sa mai platesc vreo diferenta.
Asta de cand e in vigoare? Chiar e adevarat? Este in regulament, si exista de mult timp! |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 21:03 | |
| An observat ca de ceva vreme s-a reintrodus controlul la intrarea pe peroane in Gara de Nord , insa dezamagire ca peisajul e acelasi in trenurile care se formeaza (cersatorii,strangatorii de donatii si baietii cu ziarele)... |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 21:16 | |
| - bogdan srl a scris:
- An observat ca de ceva vreme s-a reintrodus controlul la intrarea pe peroane in Gara de Nord , insa dezamagire ca peisajul e acelasi in trenurile care se formeaza (cersatorii,strangatorii de donatii si baietii cu ziarele)...
Pai te cotroleaza numai cand intrii din Gr.B spre Gr.A .. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 21:24 | |
| - bogdan srl a scris:
- An observat ca de ceva vreme s-a reintrodus controlul la intrarea pe peroane in Gara de Nord , insa dezamagire ca peisajul e acelasi in trenurile care se formeaza (cersatorii,strangatorii de donatii si baietii cu ziarele)...
Or fi si ei „atenti” cu cine trebuie ca sa-i lase in continuare... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 14 Mar 2011, 23:57 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Fiind un pasionat al trenurilor, nu ma plictisesc, si nici nu ma agit daca pierd vreo legatura. Daca timp de 6 ore sau dupa ora 0:00 nu mai trece nici un tren personal, am dreptul sa calatoresc cu primul tren , indiferent daca acel tren este rapid, acc sau IC, fara sa mai platesc vreo diferenta.
Asta numai in cazul in care trenul X in care te afli intarzie pe traseu si il pierzi pe trenul Y ??? Eu stiam ca daca ajungi de exemplu in Buc.Nord dinspre Brasov si trenul ajune intarziat si ai legatura spre Craiova sau Galati pe care ai scapat-o te poti urca in orice tren cu acelasi bilet fara a plati vreo alta diferenta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mier 16 Mar 2011, 11:21 | |
| România riscă să piardă 2,5 miliarde de euro pentru Coridorul IV paneuropean. Comisia Europeană a respins documentaţia pentru reabilitarea căii ferate Curtici-Simeria
România riscă să piardă 2,5 miliarde de euro, fonduri europene pentru reabilitarea sistemului feroviar de pe Coridorul IV paneuropean. Comisia Europeană (CE) a sistat finanţările pentru reabilitarea căii ferate de pe tronsonul Curtici-Simeria, întrucât documentaţia transmisă de partea română conţine grave inadvertenţe şi încercări de „umflare” a unor lucrări cu sume considerabile. Astfel, CE reclamă inadvertenţe legate de tehnică, analiză financiară, cost-beneficiu şi aspectele de mediu
http://www.puterea.ro/news17424/Romania-risca-sa-piarda-25-miliarde-de-euro-pentru-Coridorul-IV-paneuropean-Comisia-Europeana-a-respins-documentatia-pentru-reabilitarea-caii-ferate-Curtici-Simeria.htm |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mier 16 Mar 2011, 13:35 | |
| Eu ma intreb de ce nu trimit ei echipe direct pentru modernizare si materiale si tot din banii respectivi alocati modernizarii, si asa nu mai fura Rromania bani si nu mai umfla hotii de la noi preturile lucrarilor si se mai face si treaba buna....parerea mea. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mier 16 Mar 2011, 15:21 | |
| - edward_w92 a scris:
- Eu ma intreb de ce nu trimit ei echipe direct pentru modernizare si materiale si tot din banii respectivi alocati modernizarii, si asa nu mai fura Rromania bani si nu mai umfla hotii de la noi preturile lucrarilor si se mai face si treaba buna....parerea mea.
Nu o lua ca o critica .. dar daca nu suntem in stare sa ne guvernam singuri viata .. atunci ne meritam soarta ,guvernele de ***at,etc....Pacat de tara asta ca e o frumusete rara si multi ar da o sa o aiba. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |