|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 09 Sept 2010, 16:29 | |
| - KQQ a scris:
- A. Nu inteleg de ce vagoanele compartimentate sunt trimise pe personale iar cele salon si semi-salon pe trenuri de rang superior. Se favorizeaza, faptele antisociale, avand in vedere calitatea (sau, mai bine zis, lipsa de calitate) a unora din pasagerii personalelor.
B. Oare trenurile sezoniere sunt si trenuri de sacrificiu? De ce zic asta? De exemplu: -anul trecut, pe relatia Oradea-Mangalia avea in componenta un 19-47, vagon care nu exista nici pe trenuri a caror reputatie e proasta -frecvent, acestea fac intarzieri mari in conditiile in care alte trenuri - considerate groaznice - nu fac intarzieri sau, daca le fac, sunt sub 10 minute; sa fie numai din cauza lucrarilor de pe 800 si 300 sau, daca e cava, sezonierul e sacrificat primul? -se stie ca exista permanent tren direct pe relatia Oradea-Constanta. Si, totusi, in perioada estivala, are statut de sezonier stationand in Copsa Mica mai mult decat ar fi normal. Anul trecut, intr-o perioada, statea 84 de minute pana sosea garnitura de Sibiu; anul acesta, doar 20 de minute. Anul trecut, logica a fost aceea ca garnitura de Sibiu sa plece la aceeasi ora la care pleca inaintea deteriorarii podului dintre Arpas si Porumbacu, insa in prezent... sa stea trenul 20 de minute pentru atasarea grupei de Sibiu... nu e cam mult? -desi este in desfasurare programul Litoralul pentru toti, sezonierele Satu mare-Mangalia figureaza ca fiind anulate. Consider ca e un lucru grav fie daca, sunt cu adevarat anulate, fie daca, dintr-o eroare a celor care se ocupa de www.mersultrenurilor.ro au gresit si au precizat ca, din 31.08.2010 nu circula NU mai folosi si-teul ala NU ESTE SITE OFICIAL SI NU SE ACTUALIZEAZA decat foarte RAR MERSUL TRENURILOR CFR CALATORI OFICIAL SE GASESTE LA ADRESA : http://informaremt.cfrcalatori.ro/ISta.asp?lng=1&cbodata=9/9/2010 , www.cfrcalatori.ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Joi 09 Sept 2010, 21:39, editata de 1 ori |
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5874 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 09 Sept 2010, 21:31 | |
| Cel mai bun site,si o stie toata lumea,e www.infofer.ro |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 09 Sept 2010, 21:38 | |
| La cat de depasit e ,nu prea cred...are informatia actualizata in timp util, singurul lucru pozitiv... |
| | | FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5817 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Vin 10 Sept 2010, 07:32 | |
| Site-ul meu preferat este www.mersultrenurilor.lx.ro numai ca -nare o interfata frumoasa :roll: |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 12:50 | |
| In data de 16 septembrie 2010, trenul accelerat ce sosise de la Arad cu o intarziere de aproximativ 45 de minute in Gara Bucuresti Nord, a stationat foarte mult , plecand destul de intarziat spre Mangalia, din cauza ca inaintea lui i s-a dat drumul personalului Dragonul Rosu 8071. |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 14:02 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- In data de 16 septembrie 2010, trenul accelerat ce sosise de la Arad cu o intarziere de aproximativ 45 de minute in Gara Bucuresti Nord, a stationat foarte mult , plecand destul de intarziat spre Mangalia, din cauza ca inaintea lui i s-a dat drumul personalului Dragonul Rosu 8071.
E exact aceeasi situatie ca la Balotesti, unde trenul IC572 Galati-Urziceni-Bucuresti Nord e oprit(desi nu are oprire itinerarica) pentru a trece P7037 Bucuresti Nord-Urziceni, care(CULMEA!!!) in statia Mogosoaia este introdus pe abatere si expediat imediat spre Balotesti, 572 fiind nevoit astfel sa fie oprit pentru a trece personalul, desi, tinand cont si de mecanicii personalului care injura de mama focului cand se vad nevoiti sa piarda cel putin 15 min cu abaterea pe linia 1 fara a sta sa treaca IC, se putea lejer opri P7037 la L1 Mogosoaia, astfel incat IC572 sa nu mai opreasca in Balotesti. Din ce am stat de vorba cu cativa mecanici de pe 7037, a reiesit ca acestia sunt nemultumiti de situatia asta complet idioata, din cauza ca nu ajung la program in statii, nici ei, nici IC-ul. O alta solutie ar fi fost, conform acestora,daca tot se vrea oprirea IC in Balotesti, trecerea P7037 prin Mogosoaia pe directa, astfel incat nici trenul de Galati sa nu fie nevoit sa stea chiar si 15 min in Balotesti. Asta ar fi solutia de avarie, dar cea dreapta, tinand cont de rangul trenurilor implicate, ar fi cea regulamentara in astfel de situatii, adica P se opreste in abatere si sta pana trece IC. Numai ca suntem in Romania, iar asta ne ocupa tot timpul,dupa cum bine spune un cunoscut prezentator TV. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 16:21 | |
| Situatiile de genul sunt foarte frecvente. Sa opreasca idiotii R 742 / 473 Satu Mare / Budapest Keleti - Bucuresti in Valea Larga ca sa treaca un personal 3001 Bucuresti-Brasov...halal oameni _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: Lucruri negative (-) la CFR !!! Lun 20 Sept 2010, 16:40 | |
| din pacate asta este politica lor daca un tren p intarzie se incearca recuperarea timpului pierdut chiar daca asta implica chiar oprirea unui tren intercity de exemplu la mine la ortisoara de exemplu cand intarzie tren P Petrosani - Timisoara Nord nu sta la Vinga sa astepte trecerea A Timisoara Nord - Iasi ci dimpotriva Acceleratul sta si asteapta trecerea personalului la noi la Ortisoara au fost cazuri si cu un IC mergeam la Timisoara cand locuiam la Dragasani (eu de 5 ani stau in jud TM) in statia Tamna am oprit si am stat 10 min. Am asteptat sa treaca un marfar... 30 vag carbune
|
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 17:15 | |
| - Jono a scris:
- din pacate asta este politica lor
daca un tren p intarzie se incearca recuperarea timpului pierdut chiar daca asta implica chiar oprirea unui tren intercity de exemplu la mine la ortisoara de exemplu cand intarzie tren P Petrosani - Timisoara Nord nu sta la Vinga sa astepte trecerea A Timisoara Nord - Iasi ci dimpotriva Acceleratul sta si asteapta trecerea personalului la noi la Ortisoara au fost cazuri si cu un IC mergeam la Timisoara cand locuiam la Dragasani (eu de 5 ani stau in jud TM) in statia Tamna am oprit si am stat 10 min. Am asteptat sa treaca un marfar... 30 vag carbune
Pai tocmai aici e buba in cazul de la Mogosoaia. Personalul cand ajunge in Mogosoaia, nu are intarziere, e exact pe timpul de mers, numai ca "desteptii" din gara il intarzie nejustificat prin introducerea trenului in gara pe abatere, unde pierde timp, tinand cont ca se traverseaza pe diagonala 2 linii pana intra de pe directa pe linia 1, iar viteza este de 15 km/h peste diagonala respectiva iar pe linia 1 viteza max e de 20 km/h. Tinand cont de faptul ca statia e foarte lunga, cred ca are 1000 m, se acumuleaza intarziere destul de mare, pentru ca si iesirea din abatere in directa se face tot cu 15 km/h. Daca personalul era oprit pe directa, era alta situatia, pentru ca viteza de livret este in zona de 100 km/h, fapt care scutea atat personalul cat si IC-ul de intarzieri. Daca intra P pe directa, acesta, cu oprirea programata de 1 min in Mogosoaia si cu viteza de livret de 100 km/h, ajungea in statia Balotesti cu cateva minute inaintea IC, timp suficient pentru a i se da celui din urma cale libera si astfel se elimina stationarea IC in Balotesti. Numai ca acele capete seci din Mogosoaia vor ca personalul sa fie tras langa ei, ca sa le fie mai lejer lor, adica sa nu faca "efortul" de a traversa cateva linii pentru a-i inmana mecanicului OC. In mersul afisat in statie P7037 apare cu garare pe directa, adica linia 4, numai ca realitatea contrazice afisul. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 17:39 | |
| - SULZERUL 0733 a scris:
- COSTACHE MIHAIL a scris:
- In data de 16 septembrie 2010, trenul accelerat ce sosise de la Arad cu o intarziere de aproximativ 45 de minute in Gara Bucuresti Nord, a stationat foarte mult , plecand destul de intarziat spre Mangalia, din cauza ca inaintea lui i s-a dat drumul personalului Dragonul Rosu 8071.
E exact aceeasi situatie ca la Balotesti, unde trenul IC572 Galati-Urziceni-Bucuresti Nord e oprit(desi nu are oprire itinerarica) pentru a trece P7037 Bucuresti Nord-Urziceni, care(CULMEA!!!) in statia Mogosoaia este introdus pe abatere si expediat imediat spre Balotesti, 572 fiind nevoit astfel sa fie oprit pentru a trece personalul, desi, tinand cont si de mecanicii personalului care injura de mama focului cand se vad nevoiti sa piarda cel putin 15 min cu abaterea pe linia 1 fara a sta sa treaca IC, se putea lejer opri P7037 la L1 Mogosoaia, astfel incat IC572 sa nu mai opreasca in Balotesti. Din ce am stat de vorba cu cativa mecanici de pe 7037, a reiesit ca acestia sunt nemultumiti de situatia asta complet idioata, din cauza ca nu ajung la program in statii, nici ei, nici IC-ul. O alta solutie ar fi fost, conform acestora,daca tot se vrea oprirea IC in Balotesti, trecerea P7037 prin Mogosoaia pe directa, astfel incat nici trenul de Galati sa nu fie nevoit sa stea chiar si 15 min in Balotesti. Asta ar fi solutia de avarie, dar cea dreapta, tinand cont de rangul trenurilor implicate, ar fi cea regulamentara in astfel de situatii, adica P se opreste in abatere si sta pana trece IC. Numai ca suntem in Romania, iar asta ne ocupa tot timpul,dupa cum bine spune un cunoscut prezentator TV. IC 572 Galati - Urziceni - Bucuresti Nord, conform livretului central are prevazuta oprire tehnica de 6 minute in Mogosoaia (08:26 - 08:32) pentru incrucisare cu P 7003 Bucuresti Nord - Balotesti. Aceasta oprire nu este pentru imbarcarea/debarcarea calatorilor nefiind trecuta in oficios si poate fi suprimata in anumite conditii de trafic. In Balotesti, P7037 stationeaza pentru incrucisare cu IC 572 (care ar trebui sa tranziteze statia la 08:13 circuland fara oprire). Insa IC 572 are oricum prevazuta acea oprire tehnica de 6 minute care poate fi suprimata si alocata unei alte statii din traseu (nefiind obligatorie deci oprirea la Mogosoaia). |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 20:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- .... si poate fi suprimata in anumite conditii de trafic. In Balotesti, P7037 stationeaza pentru incrucisare cu IC 572 (care ar trebui sa tranziteze statia la 08:13 circuland fara oprire). Insa IC 572 are oricum prevazuta acea oprire tehnica de 6 minute care poate fi suprimata si alocata unei alte statii din traseu (nefiind obligatorie deci oprirea la Mogosoaia).
Iar toate astea le dispune "operatorul RC",nicidecum "desteptii" din gara... |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 21:37 | |
| Da, se poate, numai ca totul se intampla in Balotesti, iar in momentul cand 7037 ajunge in Balotesti,in acea statie se afla si IC572 si supozitorul de aeroport. Credeti-ma ca e o imagine absolut superba sa vezi 3 trenuri pe 3 linii intr-o statie pe traseu. Eu am scris ceea ce am scris datorita faptului ca eu am mers de cateva ori pe ruta aceasta in locomotiva, iar ceea ce am scris despre IDM din gara ca vor sa aiba trenul la linia 1, de la acestia stiu. Ca sunt doar vorbe rautacioase sau nu, asta nu pot garanta. Tot ce stiu si bag mana in foc e ca mecanicii de pe 7037 injura de mama focului in momentul cand li se comunica prin statie " 7037, la Mogosoaia intri pe abatere la linia 1 cu 15 km/h In una dintre aceste curse pe acea ruta, dupa ce s-a auzit textul de mai sus pe statie, am invatat injuraturi noi de la acel mecanic, injuraturi pe care nu pot sa le reproduc, dar care m-au marcat. Pur si simplu, din 3 cuvinte, 4 erau injuraturi pana la intrarea in statie. Bag mana in foc ca domnul mecanic din ziua aia l-ar fi sau pe cel responsabil de intrarea in abatere . |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 22:13 | |
| Daca e aşa cum zici e întradevăr e de condamnat.. Dar mă mir pentru că sunt nişte timpi de mers prelungiţi care apar în toate analele cfr,începând de la sistemul IRIS,până la graficul făcut de operatorul Rc ce ajunge la analitic,şi s-ar fi sesizat cineva.. Nu e chiar aşa simplu să faci circulaţie după ureche.. Probabil că mai sunt şi nişte date ale problemei ce nu le cunoaştem şi care contează.. |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 20 Sept 2010, 22:35 | |
| - ionutz72 a scris:
- Daca e aşa cum zici e întradevăr e de condamnat.. Dar mă mir pentru că sunt nişte timpi de mers prelungiţi care apar în toate analele cfr,începând de la sistemul IRIS,până la graficul făcut de operatorul Rc ce ajunge la analitic,şi s-ar fi sesizat cineva.. Nu e chiar aşa simplu să faci circulaţie după ureche.. Probabil că mai sunt şi nişte date ale problemei ce nu le cunoaştem şi care contează..
Asta tot ce se poate. La urmatoarea cursa pe acolo o sa ma interesez sa vad care e situatia reala pe zona |
| | | kaan
Numarul mesajelor : 124 Varsta : 28 Localizare : Mangalia Reputatie : 5390 Data de inscriere : 23/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 21 Sept 2010, 20:23 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |