|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rares03
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 40 Localizare : IASI Reputatie : 5170 Data de inscriere : 14/10/2010
| Subiect: situatia cfr Mar 26 Oct 2010, 14:50 | |
| Ce parere aveti despre articolul acesta? http://www.financiarul.com/articol_52441/caile-ferate-romane-cu-datorii-de--835-mil--lei-sunt-la-un-pas-de-faliment.html Probabil pana la urma inevitabilul se va produce....Cand se va constata ca nu mai este prea mult de furat...cfr=faliment... Am ceva timp liber si ma gandeam ca poate gasesc pe cineva cu care sa mai schimb niste pareri...ma intristeaza situatia CFR-ului in conditiile in care primeste si bani de la minister si aproape toate trenurile cu care calatoresc sunt pline... Am o curiozitate...si la voi se merge masiv cu "nasul" sau asta e caracteristic moldovenilor....o fi si asta unul din motivele pentru care merge in pierdere compania. Fara sa ma chinui prea tare as putea sa aduc zeci de dovezi de evaziune fiscala in acest sens. Poate este un subiect inutil dar asta e parerea mea in acest moment. Multa bafta tuturor |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 16:42 | |
| Nu am nimic impotriva sa o privatizeze si sa o vanda la o un operator serios de afara nu la rahatii de gen regiotrans sau Gfr.. de ce la Regiotrans le plateste subventii de 80 de milioane de euro si nu dupa numarul de calatori ci dupa numarul de kilometri ?de aia au bagat acc Brasov-Arad si tot gol circula..cu 80 de milioane de euro mai reparau ceva din infrastructura..Baniii pentru modernizarea de vagoane si aia sunt bani murdari pentru niste nababi http://www.jurnalul.ro/stire-special/sute-de-milioane-de-euro-pentru-clientela-cfr-556754.html CFR e o vaca de muls bani |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 16:43 | |
| Cu "nașul" se circulă cam peste tot în țară, dar nici poporul ăsta nu se-nvață minte, oricâte razii s-ar face pe trenurile noastre! |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 16:47 | |
| - adrian78hd a scris:
- ...de aia au bagat acc Brasov-Arad si tot gol circula..
De vreo două zile văd că nu mai circulă.. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 17:09 | |
| Zaristi prosti... @ Ionutz, circula numai Duminica si Duminica/luni - Citat :
- de ce la Regiotrans le plateste subventii de 80 de milioane de euro si nu dupa numarul de calatori ci dupa numarul de kilometri ?
Sunt 2 TIPURI DE SUBVENTII. 1 Subventie PACHET MINIM SOCIAL se plateste in tren / km parcursi. Statul se obliga sa acorde plata compensatorie pentru acoperirea diferentelor dintre costul real de exploatare "(Cheltuieli :personal, combustibil, intretinere, TUI etc) si venit (Tarif incasari bilete) pana la un profit de 5%. Tariful biletelor este fixat de stat, in contextul actual costurile de exploatare sunt mult mai mari decat tariful perceput calatorilor, deci cineva trebuie sa acopere aceste cheltuieli adica statul care a impus pretul, lucru valabil in orice tara. Daca nu se mai acorda subventia aceasta va trebuii ridicata limitarea tarifului biletelor = preturile vor creste si calatorii vor fi obligati sa suporte costurile asta = faliment. 2 Subventie AJUTOARE SOCIALE se plateste pe numar de calatori transportati care beneficiaza de reduceri si gratuitati conform legii. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 17:13 | |
| Rămâne de văzut. A circulat zilnic vreo lună... |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 17:17 | |
| Eu as fi partial de acord cu privatizarea CFR-ului dar Infrastructura aferenta trebuie neaparat sa ramana in posesia statului, pt ca daca aia s-a vandul, ne-am vandut practic tara, nu mai avem nimic. Ar trebui ca toate companiile care opereaza pe calea ferata sa fie private, si sa plateasca taxe pt accesul infrastructurii, care cum e normal vor fi folosite pt reparatii, modernizari, etc. Nu mi-ar placea ca un privat sa poata cumpara un tronson gen 509 si apoi daca nu scoate bani sa-l vad ca scoate linia ca s-o dea la fier vechi...Nu-mi plac nici privatii care opereaza acum la noi fiindca in mare parte au aceeasi mentalitate de 2 lei, si aceleasi strategii ieftine. Oricum va trebui sa tinem cu dintii de ce ne-a mai ramas din calea ferata, pt ca e cam singura mostenire pe care o mai avem. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 17:18 | |
| Da a circulat, culmea este ca multi calatori sunt fraieri, singurul tren la pret de acc Arad - Brasov e acesta si se ingesuie ca niste sardele in Rapide cu vagoane salon produse de asta Arad la pret....
Multi nu stiu de el e afisat la ei la Ghiseu , pe panoul mare nu , de asemenea nici pe panoul electric din Arad nu il afiseaza.
Anul acesta am mers de 2 ori la Brasov si am ales trenul respectiv, curat, comod, cald, wc curat, personal amabil. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 17:50 | |
| - cristi CFR a scris:
- Zaristi prosti...
@ Ionutz, circula numai Duminica si Duminica/lun
- Citat :
- de ce la Regiotrans le plateste subventii de 80 de milioane de euro si nu dupa numarul de calatori ci dupa numarul de kilometri ?
Sunt 2 TIPURI DE SUBVENTII.
1 Subventie PACHET MINIM SOCIAL se plateste in tren / km parcursi. Statul se obliga sa acorde plata compensatorie pentru acoperirea diferentelor dintre costul real de exploatare "(Cheltuieli :personal, combustibil, intretinere, TUI etc) si venit (Tarif incasari bilete) pana la un profit de 5%. Tariful biletelor este fixat de stat, in contextul actual costurile de exploatare sunt mult mai mari decat tariful perceput calatorilor, deci cineva trebuie sa acopere aceste cheltuieli adica statul care a impus pretul, lucru valabil in orice tara. Daca nu se mai acorda subventia aceasta va trebuii ridicata limitarea tarifului biletelor = preturile vor creste si calatorii vor fi obligati sa suporte costurile asta = faliment.
2 Subventie AJUTOARE SOCIALE se plateste pe numar de calatori transportati care beneficiaza de reduceri si gratuitati conform legii.
sambata in data de 17 Oct a plect de la Arad in jurul orei 12 noaptea După o analiză atentă am observat că Regiotrans SRL a transportat în cursul anului 29.000 de pasageri, ceea ce înseamnă o subvenţie de aproape 1.200 de euro pentru fiecare pasager transportat! Stimate domnule prim-ministru, prin această scrisoare vă rugăm să dispuneţi de urgenţă o rearanjare a bugetului, ca aceşti bani să fie direcţionaţi către CFR Călători pentru a putea plăti datoriile către furnizorii de material rulant. Cu aceşti bani, CFR Călători cu siguranţă nu va intra în insolvenţă! Totodată, vă mai aducem la cunoştinţă că în contractul pe care Regiotrans SRL îl are încheiat cu Ministerul Transporturilor este prevăzut un profit de maximum 5% din operarea trenurilor de călători. Acest fapt a dus la înfiinţarea unei alte societăţi, care îi închiriază societăţii Regiotrans SRL material rulant şi vagoane la preţuri imense pentru a diminua semnificativ astfel contribuţiile corespunzătoare la bugetul de stat." |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 18:35 | |
| Ar trebuii sa nu mai credeti ce zic ziarele. Daca tot se insista atat pe CFR Calatori, de ce la ei nu se dau bilete, de ce se merge cu nasu, plus alte afaceri ? De ce la privat se poate sa nu se mearga cu nasu si se taie bilet ?
Aici este vorba de niste smecherii.
Am spus mai sus cum se acorda subventiile restul sunt povesti de ziar, cititi legislatia. De asemenea in decursul anului 2009 s-a preluat operarea pe mai multe sectii e normal sa scada subventia la CFR Calatori si sa creasta la privat. Pretul subventiei este in ROL nu in EURO cum scrie in textul preluat din ziar.
Si ma rog cum vine asta sa iei banii care sunt acordati prin lege la subventie transport si sa ii redirectionezi la CFR Calatori si culmea pe alt domeniu. Acest lucru pe langa ca este aberant, este ilegal. Da sigur la furnizori de material rulant cu care s-au incheiat niste contracte destul de piperate pe modernizari unde dupa nici 6 luni deja incepe sa pice vopseaua desi in contracte scrie ca se face si sablare...
Asta e cea mai buna, auzi societate care inchiriaza la Regiotrans locomotive si vagoane, woow si cum vine metoda asta de a diminua semnificativ astfel contribuţiile corespunzătoare la bugetul de stat ca eu nu am inteles ?
Si care este acea societate ca nu se pune ?
Probabil vor ca sa inchirieze de la CFR Calatori ,care inchiriaza material rulant in afara contractului legat de sectiile neinteroperabile la un pret imens, pana nu demult le-au inchiriat automotoare 900. Si nu iti inchiriaza ce vrei ci iti inchiriaza ce vor, atat la contract cu sectia unde sunt obligati sa iti acorde la pretul cheltuielilor de exploatare cat si in afara de contract unde iti cer cat vor.
Nu conteaza cine e proprietarul materialului rulant, firma de transport feroviar poate sa aiba material rulant propriu, inchiriat sau imprumutat. Ferotrans TFI a operat cu material rulant inchiriat de la CFR Calatori , niste junghiuri, cu cateva luni inainte sa preia sectiile s-au mutat de la Suceava LDH-urile 82 modernizate si s-au adus niste cotete sub sloganu "Va inchiriem ce avem (vrem) Take it or leave it"
Numai asa ar putea ajunge bani la buget altfel nu vad cum. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 26 Oct 2010, 22:18 | |
| - cristi CFR a scris:
- Ar trebuii sa nu mai credeti ce zic ziarele.
Daca tot se insista atat pe CFR Calatori, de ce la ei nu se dau bilete, de ce se merge cu nasu, plus alte afaceri ? De ce la privat se poate sa nu se mearga cu nasu si se taie bilet ?
Aici este vorba de niste smecherii.
Am spus mai sus cum se acorda subventiile restul sunt povesti de ziar, cititi legislatia. De asemenea in decursul anului 2009 s-a preluat operarea pe mai multe sectii e normal sa scada subventia la CFR Calatori si sa creasta la privat. Pretul subventiei este in ROL nu in EURO cum scrie in textul preluat din ziar.
Numai asa ar putea ajunge bani la buget altfel nu vad cum. Poate nu cred chiar tot dar un sambure de adevar exista si daca nu ar mai zice ziarele nu am mai afla niciodata smenurile care se fac... In rest daca nu se iau masuri urgente calea ferata merge in cap din dorinta sau nu a unora si in contrariu cu dorintele UE |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Vin 29 Oct 2010, 16:13 | |
| Azi-dimineata am reperat 4007 Gheorgheni - Tirgu Mures, intarziat 10 minute. Nu stiu daca trenul de legatura (4529 Tirgu Mures - Razboieni l-a asteptat sau nu). Dar am fost total dezamagit de compunerea trenului 4007 :
62-0759-1 + 19-55-012 (SIBIU) + 20-54-049 (BRASOV) + 20-55-042 (SIBIU) + 20-54-002 (BRASOV)
Mentiuni :
Vagonul 19-55-012 a circulat in accelerat (!!!) 1844 pana acum cateva luni Vagonul 20-54-002 a circulat anul trecut in sezonierul (!!!) Tirgu Mures - Mangalia
Mi se pare JOSNIC ca traseistii de la tara sa circule cu vagoane luxoase, iar noi, calatorii de rand, sa facem pneumonii sau sinuzite in jegurile 20-49-200. Ce ne trebuie noua AC daca confort NEMA ? _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Vin 29 Oct 2010, 16:45 | |
| Cele mai potrivite vagoane pt personale sunt 21-47 si 26-16, altceva nici nu merita pus, iar vagoane gen 20-49 sau 20-55 nu sunt ergonomice, nu-s facute pt asa ceva. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: lucruri negative la cfr Vin 29 Oct 2010, 19:19 | |
| azi pt 30 de km o acumulat 40 min intarziere trenul P 2603 Timisoara Nord - Arad eu nu ii inteleg pe asta deloc la a doua pasarela din timisoara am oprit. la semnal desi este linie dubla a trebuit sa stam 10 min motiv? am asteptat A de iasi dupa care surpriza am asteptat un marfar am mai stat la sanandrei alte 15 min pt P de Oradea + restrictiile intre sanandrei si baile calacea si baile calacea ortisoara in loc sa ajung si eu la ortisoara la ora 08:48 am ajus la 09:28 ora la care trebuia sa fie la arad de cand marfarul are prioritate fata de un tren de calatori fie el si P ? si de ce sa asteptam cand eram pe firul 2 ? cat o sasi mai bata astia joc de noi...... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Vin 29 Oct 2010, 19:29 | |
| - Jono a scris:
- azi pt 30 de km o acumulat 40 min intarziere trenul P 2603 Timisoara Nord - Arad
eu nu ii inteleg pe asta deloc la a doua pasarela din timisoara am oprit. la semnal desi este linie dubla a trebuit sa stam 10 min motiv? am asteptat A de iasi dupa care surpriza am asteptat un marfar am mai stat la sanandrei alte 15 min pt P de Oradea + restrictiile intre sanandrei si baile calacea si baile calacea ortisoara in loc sa ajung si eu la ortisoara la ora 08:48 am ajus la 09:28 ora la care trebuia sa fie la arad de cand marfarul are prioritate fata de un tren de calatori fie el si P ? si de ce sa asteptam cand eram pe firul 2 ? cat o sasi mai bata astia joc de noi...... degeaba era linie dubla daca nu avea intrare in urmatoarea statie sau nu avea parcursul facut..unele trenuri de marfa au prioritate mai ales cele de la privati se stie de ce dar mai sunt si unele trenuri directe care nu prea au opriri si inca un aspect e mai usor sa bagi un tren de calatori de 4 calator in abatere sau sa astepte decat sa bagi un tren de marfa de 30 de vagoane in abatere unele cu 15km/h |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |