Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Sam 19 Iun 2010, 12:22
Didi, totul se rezuma la infrastructura. Intarzierile din cauza caniculei se acumuleaza cam pe distanta Medias- Sighisoara- Brasov (mai nou vad ca se baga limitari si mai la munte Brasov- Darste); care pe langa canicula este si cea mai proasta linie din tara cu multe restrictii de viteza. Deci pe valea Prahovei, trenurile intra gata intarziate.
didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6568 Data de inscriere : 28/09/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Sam 19 Iun 2010, 15:16
Dap stiu.Dar am dat exmplu si de tari cu probleme mai grave ca ale noastre.Japonia e plina de cutremure si tsunamii.De ce la ei se poate si la noi nu.?E deja obisnuinta internationalele sa intirzie cate 200 de minute la fel si trenurile care vin pe sectiunea mentionata de tine.Si noi avem canicula in zona Bucurestiului dar inafara de restrictiile de la Buftea si inca 2 care sunt trecute oficial nu altele pentru canicula.Deci concluzia o targem singuri.Linia trebuia de mult refacuta acolo
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 20 Iun 2010, 15:11
In afara de restrictiile impuse de caldura sau ger, care ar fi cauzele intirzierilor? Nu ma refer la cazurile de propagare a intirzierilor (trenul X a fost nevoit sa il astepte pe y) ci la cauzele de origine (mereu exista o sursa, o situatie neprevazuta).
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 20 Iun 2010, 17:11
Restrictiile de viteza datorate starii proaste a sinelor. Sunt zone cu km buni cu 30km/h...
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
Sincer cam de 2 saptamani tot e asa .In fiecare zi a devenit o rutina.Internationalu DAcia avea saptamana trecuta 475 minute intirziere.Intrebare.Exista si tari cu conditii climatice , activitati seismice mai nefavorabile ca noi , Germania sau Japonia(cutremure mari) dar la ei de ce nu se intampla asta?In Japonia totalul intirzierilor pe un an era de 1 minut.La ei daca se intampla ceva isi cer scuze in mod public.Daca la ei se poate de ce nu si la noi.Pe mine nu ma intereseaza canicula lor si asa(hai sa fim seriosi pe valea Prahovei nu e asa canicula)dar sunt acele lucrari.Atuncea in spate la 1622 erau toate trenurile la sector in spatele lui cu intirzieri mari.Tara lui papura Voda si nu mai incercati sa negati realitatea mizera.Ma refer la voi ce lucrati in CFr in orice post sunteti.Pentru ca oricine vede .Si eu am mers odata cu 140 la ora cu un tren pe un viscol napraznic.Deci?
Sunt si alte tari in care trenurile au intarzieri colosale.Era si cazul unui italian (subaruiv de pe Youtube) care a calatorit cu un tren EN Milano-Barcelona si care a intarziat 14 ore
Eu cred c-ar fi bine sa renuntam la off-topic. Subiectul cu intarzierile este unul foarte delicat si-l putem dezbate in alta parte
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Cito
Numarul mesajelor : 129 Localizare : Timisoara Reputatie : 5463 Data de inscriere : 13/05/2010
Si nu este o obisnuinta la ei asa ceva.Cum este la noi .ALegi sa vi pe Sighisoara-campina ramai cate 2-3 ore uitat de lume , zilnic.Azi trenu international Ister avea 3 ore intirziere.In loc de 10 juamte a venit la 13.30,Cam asa e la noi .Crezi ca au vazut aia scuze sau banii inapoi.Nu.a fost si scandal si era sa fie anulat trenul international Dacia pe motiv ca intirzie foarte mult.Si nu de noi ci de austrieci.Asa ca , trenul acuma pleaca cu o ora si ceva mai devreme( are timpii de mers mai lungi) pentru a mai scade din intarizeri.Penibil nu
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7061 Data de inscriere : 06/10/2009
In statia Buftea, capatul de linie de la linia G-ului are carcasa unui semmal de avarie dar, iluminarea se face cu ajutorul lumanarilor folosite la inmormantari AVEM CATENARE NOI TTERASAMENTUL... DAR ILUNIMARI PENTRU SEMNALE
Cine stie odata lumanarea aceea se va stinge, trenul nu va vedea capatul si o sa se intimple o catasrtofa cu zeci de morti si din ce cauza? AAAAAAAAAAAA... DIN CAUZA INDLENTEI!!!
Ca de obicei:
-O sa remediem stricaciunile produse si condoleante familiilor indurerate. Vesnicul raspuns al ministrului!!!
Deje ne-am saturat de vorbe si minciuni vrem FAPTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
In statii capetele de linii sunt pe linii de evitare sau pe linii de tragere. Pe aceste linii rar se manevreaza cu trenuri de calatori,pe cele de evitare deloc,fiind scurte, si cu alt rost. Chiar crezi ca mecanicul se orienteaza dupa acea lumina cand opreste pe linie de tragere? Vorba ta
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
Subiect: automat de bilete Vin 02 Iul 2010, 09:08
vrabieionut a scris:
Degeaba au pus automatul de bilete CFR......foarta putina lume il foloseste si este foarte greu de umblat pe el....
Eu am cumparat bilete de la automat acum 3 saptamini si nu a fost chiar asa de greu!
didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6568 Data de inscriere : 28/09/2009
Felicitari sunteti printre cativa care au reusit.Si e drept poate ar reusi mai multi dar ne-ar trebui macar vreo 20 de minute asa sa vedem ce si cum.Oricum nu isi avea rostu asa ceva , bani aruncati de pomana cand se putea face altceva cu ei gen reparatii ale peroanelor .De cand merg eu la pozat in Gara de Nord nu am vazut pe nimeni cumparand bilete de la el pentru ca este foarte greu poate nu numai de inteles ci de tastat plus ca se blocheaza softu , si sunt foarte multe obtiuni .Ar trebui sa se faca o statistica , cam cati au folosit aparatu de la inceputul montarii lui.Cred ca maxim 1% din cei care si-au cumparata biletele.
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6180 Data de inscriere : 23/10/2009
Zilnic soseste in oradea cu intarziere cuprinsa intre 80 si 180 de minute! RUSINOS!!!!
Nu caut scuze, e grav ce se intampla, dar sunt unele circumstante atenuante care merita luate in calcul:
1. Trenul circula pe aproximativ 300 de km de cale ferata in (re)constructie
2. Trenul circula pe alte cel putin 200 de km de cale ferata varza aferenta coridorului IV, care asteapta o decizie politica , vremuri mai bune d.p.d.v. economic si interes din partea statului.
3. Intre Brasov si Teius nu exista trenuri care sa nu aiba cel putin 30 de minute intarziere din cauzele enumerate mai sus.
Totusi, chiar trei ore intarziere e foarte mult, habar n-am unde il ciupeste asa de tare. Am o banuiala care ar mai fi motivul dar ma abtin, deocamdata.
Ultima editare efectuata de catre didinul in Vin 09 Iul 2010, 17:03, editata de 1 ori
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
60 90minute le face cam în general până la Braşov.. LE: m-am uitat la muncă în istoricul lui 1631 şi în 30.06 a avut 172 minute întârziere la Oradea,iar în 04.07 a avut +226 minute,deci se poate şi mai rău
Ultima editare efectuata de catre ionutz72 in Vin 09 Iul 2010, 16:47, editata de 1 ori