|
| Lucruri pozitive (+) la CFR !!! | |
|
+132get. Vale_ntin alliens neluadi bobi ciprian71 George CFR ets2oltromânia AeroX dan tm Luca tgv mariuscfrbucuresti c o r v i n TudorVD alex.barac.5 matei vulcan ovidiu.ghita.752 gvd Katalyn marius664 TonyCFR ALEXCFR mielutu zburator LanceR IonutChircu enstendhal bubu rizelgeorgel2004 Vlad Singeorzan Razvan Tudor cristy79 alex1987 florin29sv ORWO Hawkuletz spiderpc DPS ATM lifetec cristi_tgv 92Dragos adytm maris.constantin dexter23 Katalin4653 NicuS Spartan1948 didinul rich1974 @ndrey stefanb.steff revenge manuzisu allred Adisoft1991s Radu.B baiazid Andrey_tm Adirmvl Radu Tudor Kriszti219 Dr2005 Rarau popovici AndiCFR manuela eu mariuskl nenuandrei traian 040EC100 ana imfinity romaniaetc TonyGFR Nk11 nokia2010 The Legend kristi kkk cristyadaX Cosmin5 razvan - trenuri TVlad Hurricane mihaiuc Silver DUAL bondarel SULZERUL 0733 stefan_br laur 133 bostanescu gigel Teodor Luna IonutCFR2009 billy752-istu decward Vitosa AlexD membru inactiv alinutz23 Jhonyla alexandruh jionutz stinky cont dezactivat . Adrian78 Tomi13leu Caravelle_Zg ionutz72 user dezactivat... srazvi didi mureseanu_976 Nesebar bogdan srl Codrut1985 cortexedge mardaryroby Vlad marius_catalin84 Amiralul cristi CFR discoid21 KQQ cristi ar Ionutz alex.alexus.tm MariusM COSTACHE MIHAIL Lde 2100 tiberio myster2008 136 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 16:17 | |
| Daca si spatiul dintre vagoane este spatiu inchis si se considera interior atunci nu mai am cuvinte , acel spatiu este clar in afara vagoanelor , nu inteleg cu ce deranjeaza ca x si y fumeaza acolo , usile spre interiorul vagonului sunt inchise , fumul iese imediat afara , scrumul cade jos la fel si tigarea cand este terminata , deci nu deranjeaza pe nimeni si nu mi se pare absolut deloc normal sa imi impui niste restrictii absurde . La urma urmei orice am spune aici adevarul este ca se poate fuma si asta e bine , pe mine unu asta ma intereseaza cat despre amenda , pai sa dea amenda celor ce merg fara bilete , celor ce devasteaza si celor ce fac mizerie nu unuia care are bilet si fumeaza intre vagoane 1 minut . Sa va mai spun ca multi nasi fumeaza in compartiment ? se inchid in compartimentul lor de serviciu si fumeaza acolo ca turcii , sa va mai spun ca de multe ori cand ma vazut nasul ca fumez la oprirea trenului a venit la mine si a zis ca daca suntem singuri/singur in compartiment sa trag perdelele si sa deschid geamul si pot/putem fuma linistit sau nu cunoasteti aceste aspecte ? cine nu le cunoaste inseamna ca nu a calatorit prea mult cu trenu iar la Desiro se duce nasul la postul din spate si fumeaza acolo , de multe ori ma luat nasul cu el in postul 2 sa fumez (cei ce fumeaza) . La urma urmei nu stiu cine respecta toate legile si nu face abatere de la ele chiar asa zilnic sa respecti totul , mult mai grav este calatoria fara bilet sau devastarea vagoanelor nu fumatul unei amarate de tigari . |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 16:37 | |
| De acord ca este mai grav sa calatoresti fara bilet,nici nu incape discutie,dar tot pe acea bucata de hartie albastra,vezi ca mai in jos scrie cam asa " FUMATUL in tren este STRICT INTERZIS". Oare ce mama lu' Iisus inseamna asta? Daca nasii fumeaza,sau mai stiu-eu-cine,e problema acelor persoane,macar tu,persoana fizica,nu fuma(din nou,ma refer la modul general). E atat de greu ? Dincolo de asta,este o chestie de bun-simt (fie vorba intre noi,acest lucru este subiect necunoscut pentru multi). La urma urmei,cine sunt eu sa fac pe politistul pe forum sau in trenuri...,pot doar sa observ si sa trag concluzii.Triste,ce-i drept.Nu trebuie sa ne mai mire nimic din ce se intampla in tara asta,daca nici o amarata de regula nu putem respecta:x . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 16:41 | |
| Conform OMT 1816/2003 pentru aprobarea regulamentului pentru circulaţia şi manevra vehiculelor feroviare nr. 005, cap II, Secţiunea 1, Art. 83: (1) Se numeşte tren, un grup de vehicule feroviare legate regulamentar între ele şi de locomotiva de remorcare, semnalizat cu semnale de cap şi fine de tren. (2) Automotoarele, ramele electrice sau diesel, UAM cu sau fără vagoane, precum şi locomotivele izolate sunt considerate tot trenuri.
Deci intercomunicaţia face parte din tren! Iar fumatul este interzis în tren!!! _________________ :TTT:
|
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 16:46 | |
| Exact ce spuneam. Din pacate,in tara asta,multi se cred mai presus de lege.Si mai trist este faptul ca si scapa nepedepsiti. Din cate se observa,sunt chiar incurajati . |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9362 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 20:51 | |
| Daca intercomunicatia aia nu ar face parte din tren, inseamna ca s-ar putea circula moca acolo _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4857 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 22:03 | |
| Un lucru foarte pozitiv...Nu ma asteptam sa primesc vreun raspuns de la Cfr Calatori,pentru petitie facuta pentru IR Craiova-Petrosani-Simeria-Deva-Alba Iulia-Cluj,pentru un tren de zi pe M202, IR Oradea(sau Arad)-Deva-Petrosani-Tg.Jiu-Craiova-Bucuresti sau prelungirea lui RE2021/2022 pana/de la Arad,Bucuresti Nord-Craiova-Filiasi-Turceni-Rovinari-Tg Jiu-Petrosani-Deva-Arad,si IR 1991/1992(de ce e tinut anulat),petitia a fost formata din 2 pagini si a fost una online,si a durat vreo 2 luni ca sa pot strange cat mai multe semnaturi si sa o pot trimite,cu ocazia asta multumesc tuturor calatoriilor care au semnat si celor de la Depoul Arad,Remiza Petrosani,Remiza Tg.Jiu.Raspunsul e asta: Stimate domnule Maris Mircea, CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare. Vă mulţumim pentru interesul acordat transportului pe căile ferate din România, urmare solicitarii dumneavoastră,petitia OP11 a/2/1875, va comunicam urmatoarele: -Trenul IR Craiova-Cluj Napoca isi va relua circulatia cel mai probabil de la noul mers 2013-2014,sau prelungirea trasei lui IR 1821/1822 din nou pana la Cluj Napoca,dar asta va fi posibila in functie de stadiul lucrariilor coridorului de transport IV Paneuropean. -Datorită lucrărilor din proiectul de reabilitare a coridorului de transport IV Paneuropean , Compania Națională de Căi Ferate „ CFR” S.A. , gestionarul infrastructurii, a declarat portiuni din magistrala 200 sectii cu capacitate saturata, adica pe aceasta magistrala a fost aprobata trasarea unui numar limitat de trenuri si orarul trenurilor pe aceasta relatie a fost modificat.Dar vom lua in calcul,de la noul mers, transformarea lui R 2021/2022 in RE si prelungirea lui pana/de la Arad.Vom lua in calcul infintarea trenului IR Oradea-Arad-Deva-Petrosani-Tg.Jiu-Craiova-Bucuresti dupa terminarea lucrărilor din proiectul de reabilitare a coridorului de transport IV Paneuropean Va reamintim ,ca din cauza lucrariilor de reabilitare a coridorului de transport IV Paneuropean , Compania Națională de Căi Ferate „ CFR” S.A. , a fost nevoita sa anuleze mai multe perechi de trenuri de pe M200,M200A,M202,M310,M900 Lucrările se efectuează pentru creșterea performanțelor infrastructurii feroviare și a serviciilor oferite pasagerilor. Sugestia dumneavoastră a fost preluata si analizata de specialisti, menţionăm că pentru planul de mers viitor, specialişti noştrii acordă o importanţă deosebită zonelor care generează fluxuri importante de călători şi se va încerca realizarea unor legături optime. Vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător şi este interesată de opinia publicului călător şi depune eforturi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor. Cu stimă, SNTFC "CFR Călători" SA Compartimentul Relaţii cu Publicul |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4857 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 22:22 | |
| Eu unul am aflat ce se intampla pe magistralele 200 si 900,de ce anuleaza sau modifica,aproape in fiecare zi mersul trenuriilor .Concluzie:e saturata M 200 si M 200A ,si se mai si lucreaza ,si traficul e facut pe M900,M310 si M202.Si cat de cat incearca sa mentina trenuri, dar sunt nevoiti ca pe unele sa le anuleze si pe altele sa le modifice mersul.De aia il tin anulat pe 1991/1992 ,si l-au prelungit pe 1695/1696 pana/de la Mangalia.De aia 1823/1824 se formeaza din Deva.Tot din cauza asta tin anulat si IR Craiova-Cluj si R 13024 circula pe trasa lui 2032 ,pana la Simeria,respectiv 13024 circula pe trasa lui 2039 de la Savarsin la Arad.Trenuriile R 2032/2031 si R 2039/2044 anulate,IC 521/522 anulat pe Arad-Teius.Ma gandeam ca nu mai gandesc dar au motive bine intemeiate |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Lun 05 Aug 2013, 22:46 | |
| Toată lumea poate să afle, scrie în Declaraţia Reţelei, la Anexa 17 care sunt secţiile cu capacitate saturată: http://cfrsa.infofer.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=55&limit=1&limitstart=1 _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai si o vaca de muls Mar 06 Aug 2013, 10:25 | |
| CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Sugestia dumneavoastră a fost preluata si analizata de specialisti, menţionăm că pentru planul de mers viitor, specialişti noştrii acordă o importanţă deosebită zonelor care generează fluxuri importante de călători şi se va încerca realizarea unor legături optime.
Vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător şi este interesată de opinia publicului călător şi depune eforturi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor.
----------------------------------------------------------------------------------------------
petitia asta de care se vorbeste mai sus si randurile reluate de mine- sunt o abureala totala. Ok se reabiliteaza tronsoane din M200 si M310 dar ce se intampla cu M900( reducerea trenurilor pe M900 credeti ca este datorata tot marilor sfortari de reabilitare cu viteza melcului?) Singurul motiv real este ca exista din ce in ce mai putina competitivitate din partea CFR si ca interesele ascunse ale altor firme private si de transport auto fac ca CFR sa fie doar o m**a moarta de care statul vrea sa scape. Ma intreb daca astia au descoperit ei formula unica si sigura ca orice privatizare in capitalism este cheia succesului....Elementele de utilitate publica , de siguranta nationala ca infrastructura , resursele naturale nu se dau in mana lui Neica Neicii in virtutea faptului ca managementul privat face minuni. Conducerea privata va urmari profitul imediat deci nu va accepta sa inveseasca si sa fie tot in pierdere asa cum se afla acum CFR( deci vor dura ani buni sa ajunga profitabila compania asta si sa se bucure si de investitii reale...perechile de IC de pe M900 au fost anulate(bine ca au fost anulate) datorita rangului aberant si al unui regim de viteza/opriri total ireal cu cel pe care l-ar presupune un tren IC. 1694 a fost anulat pentru ca "specialistii" astia l-au pus la 12:45 si urmatorul IC la 15:45 care mergea gol. Sa facem petitie si sa cerem de exemplu, un regim cadentat al mersului , 6-8 perechi de trenuri in 24 ore pe relatia Bucuresti-Timisoara, introducerea mai multor trenuri in regim RE peste tot in tara astfel incat studentii si cei mai saraci sa poata folosi trenurile. Ar fi bine sa nu mai vedem mesaje automate din partea lor ca rindurile de sus si sa primim explicatii mai serioase:) Pe mine nu ma da pe spate deloc raspunsul la petitia asta, este un raspuns pe jumatate automat:)
Ultima editare efectuata de catre adytm in Mar 06 Aug 2013, 10:34, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mar 06 Aug 2013, 10:31 | |
| 6 - 8 perechi sunt prea multe, vorbim de aproape 600 km. 3 de zi + 1 de noapte sunt arhi-suficiente pentru Bucureşti-Timişoara. A, că ar trebui să fie mai multe Bucureşti - Craiova şi Lugoj - Timişoara e altă mâncare de peşte, dar nu e nevoie ca toate astea să circule pe toată secţia doar de dragul de a fi acolo. _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Mar 06 Aug 2013, 10:47 | |
| - Dr2005 a scris:
- 6 - 8 perechi sunt prea multe, vorbim de aproape 600 km. 3 de zi + 1 de noapte sunt arhi-suficiente pentru Bucureşti-Timişoara. A, că ar trebui să fie mai multe Bucureşti - Craiova şi Lugoj - Timişoara e altă mâncare de peşte, dar nu e nevoie ca toate astea să circule pe toată secţia doar de dragul de a fi acolo.
Adica toti zbiara ca nu este material rulant si ca astia carpesc trasele cu tot felul de vagoane si tu spui sa fie divizate trenurile pe sectoare ca Timisoara-Lugoj. Exact cum tu spui iar pe forum ""Nu sunt vagoane... că cineva acolo sus a vrut grupe directe de Botoşani, Reşiţa etc., care merg cu 2 vagoane şi 20 de călători în total."" Trenurile de lung parcurs sunt f bune si rentabile( problema este a conditiilor si a vitezei de circulatie) nu este normal sa ai interval de 7-8 ore fara niciun tren spre/ dinspre Timisoara. Conditiile de transport feroviar din anii 98-2000 au fost mult mai bune decat cele de azi( sigur, veti spune ca perioada de glorie a Cfr a trecut) Da, a trecut si nici nu va mai reveni vreodata, nu va ajunge niciodata CFr sa aiba performanta SNCFR din Franta inclusiv cu toate programele de reabilitare a liniilor care se vor face anii astia. Si in plus, nu mi se pare o idee de profit si de confort sa mergi cu 2 trenuri tisciste pana la refuz, arhipline si sa nu distribui calatorii catre un alt tren la o ora rezonabila si interval de 4-5 ore fata de trenul precedent( nu 8 ore asa cum este acum ca asa facem din M900 o secundara de genul M912 unde trecea un tren dimineata si altul seara ) M900 avea prin 2004 sectoare cu 140 km/h si curand o sa cada la 100 Km/k ca e facuta praf mai ales intre Bucuresti-Craiova deci problema este viteza nu faptul ca un tren de lung parcurs nu este rentabil. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mar 06 Aug 2013, 13:28 | |
| Sunt 4 perechi de trenuri pe Bucureşti - Timişoara. Alea sunt arhi-suficiente pentru câţi călători sunt. Pe Bucureşti - Craiova iar sunt destule trenuri. Pe Lugoj - Timişoara nu prea. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mar 06 Aug 2013, 16:56 | |
| La ce ruta te referi Lugoj Timisoara?
Ca CFR mai trambaleaza niste trenuri prin Buzias care fac mai mult decit mersul cu bicicleta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mar 06 Aug 2013, 17:48 | |
| Ruta prin Recaş, evident, că cea prin Buziaş... ar trebui să rămână doar de trenuri Regio. _________________ :TTT:
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mar 06 Aug 2013, 18:06 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! | |
| |
| | | | Lucruri pozitive (+) la CFR !!! | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |