| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 14 Mar 2012, 21:53 | |
| Cei de la calatori oricum mergeau si pana acum pe masina cand erau regie. Cand merg la servici merg in tren. E o diferenta intre a merge regie si a merge la servici. La marfa probabil e la fel. |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6449 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 14 Mar 2012, 22:14 | |
| Pai mecanicii care merg regie sunt obligati sa mearga in postul din spate nu in fata. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 14 Mar 2012, 22:19 | |
| Ideea era ca cei ce merg regie merg pe masina. Cei care se deplaseaza spre locul de munca merg in tren. Probabil despre acestia zicea Adrian ca aleg sa mearga pe masina. |
|
| |
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5732 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 16 Mar 2012, 15:03 | |
| http://www.zf.ro/companii/dezastrul-de-la-caile-ferate-romane-cfr-sa-cfr-marfa-si-cfr-calatori-pierderi-de-1-3-mld-euro-in-patru-ani-9403103
|
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6527 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 16 Mar 2012, 19:19 | |
| http://www.caon.ro/constructorul-locomotivei-resicza-sarbaatorit/1075580 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 16 Mar 2012, 23:21 | |
| Gefco: Aveţi munţi frumoşi, dar nu-i putem traversa
http://www.zf.ro/companii/gefco-aveti-munti-frumosi-dar-nu-i-putem-traversa-9403522 |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 17 Mar 2012, 01:11 | |
| Grevă spontană la Remarul "16 Februarie" VIDEO
de REALITATEA TV Cluj, 16 martie 2012, 21:31 citiri:114, comentarii:0
Grevă spontană la Remarul 16 Februarie. Aproape 200 de angajaţi au întrerupt astăzi lucru, nemulţumiţi că nu şi-au primit integral salariile pe luna februarie. Conducerea societăţii spune că situaţia este creată de compania CFR Călători, care nu a plătit către firmă restanţe de aproape 15 milioane de euro şi a creat un blocaj financiar.
Oamenii au întrerupt azi-dimineaţă lucrul şi au protestat la poarta fabricii. Vezi ce spun câţiva dintre aceştia, în materialul video
Conducerea fabricii spune că vinovată este compania CFR Călători, care nu îşi achită datoriile către furnizori. Remarul 16 Februarie a construit şi livrat 11 automotoare către compania CFR Călători încă din luna februarie a anului trecut şi urma să primească peste 60 milioane de lei, adică aproape 15 milioane de euro. Până acum, însă, de societatea de stat a sosit doar 30% din sumă.
"Diferenţa nu ştim când o s-o primim. Lucurul ăsta ne-a generat greutăţi foarte mari, practic acum am ajuns aproape într-un blocaj financiar. Mare parte din automotoare le-am fabricat în baza unor credite, le-am facturat şi am ajuns să înregistrăm şi datorii către bugetul de stat. Şi toate astea adunate ne-a creat probleme şi am ajuns într-un impas", spune directorul general Florentin Bărbuceanu.
"În cauze şi obiective, legate de neonorarea de către societatea de Transport Călători, pentru că 70% din valoarea contractului de pe anul trecut este blocat. Or în condiţiile astea sunt anumite cauze obiective, dar trebuia să şi găsim soluţii ca să preîntâmpinăm o asemenea situaţie", arată, în schimb, liderul sindical Valer Marian.
Fondată în anul 1870, Remarul "16 Februarie" este o societate cu capital integral privat, care are ca principal obiect de activitate modernizarea şi repararea materialului rulant de cale ferată. Este cea mai veche fabrică funcţională din Cluj.
http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/greva-spontana-la-remarul-16-februarie-video--86505.html |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 17 Mar 2012, 14:22 | |
| Iata si un vis al unor oamenii :
http://www.jurnalul.ro/stiinta/tren-spatial-startram-spatiu-nasa-607033.htm |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 17 Mar 2012, 17:18 | |
| Si ma rog daca nu era contractul ala de modernizare de automotoare ADH dadeau faliment?Cam sunt in aer cei de la Remarul fara banii de la stat sunt ca o capusa pe CFR Calatori
http://www.aradon.ro/s-a-dat-unda-verde-pe-calea-ferata/1075545 |
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6348 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 19 Mar 2012, 16:17 | |
| Cum adica dadeau faliment, mai gandeste, au adus si facut RK la 10 automotoare iar cei de la CFR le-au luat, le folosesc si nu le-au platit, de ce e vina Remaru? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 19 Mar 2012, 17:32 | |
| Bine sa imi arati si mie *rost*i aia care dadeau 1.5 mil de euro pe modernizarea aia adica schimbat motor cutie osii noi si un pic schimbata fata!!!Sa nu mai zic de vechile contracte cu automotarele LVT si ramele Z6100 unde a platit si acolo CFR 10 milioane de euro si de 16x mai mult decat pretul initial!! Si inca ceva daca modernizarea aia costa 1.5 mil de euro un automotor nou la Remarul cat va costa 10 mil de euro? |
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6348 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 19 Mar 2012, 17:53 | |
| Pai problema e ca si la noi costa normal, ca "in tarile din lumea 1-a". Doar ca la noi sunt aceiasi intermediari fara de care nu poti face nimic, care fac ca pretul sa fie de 10 ori mai mere. Ce e mai trist e ca aia primesc banii imediat, pe cand cei care chiar muncesc(Remarul, Astra) ii primesc cand au ceide la minister chef sa le mai arunce ceva. Altfel spus, preturile finale sunt cum sunt din cauza ciumei portocalii de care pare ca nu mai scapam de 8 ani |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 20 Mar 2012, 10:30 | |
| PKP va continua investiţiile în infrastructură
Compania poloneză PKP intenţionează să investească anul acesta 7-8 miliarde de zloţi (1,7-1,9 miliarde de euro), a declarat Andrzej Massel, subsecretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor. Fondurile vor permite renovarea a circa 1.027 km de cale ferată. În 2011, PKP PLK, administratorul infrastructurii, a cheltuit 3,6 miliarde de zloţi (874 mil. euro) pentru investiţii, renovând şi modernizând circa 1.017 km de cale ferată. În 2010, PKP a renovat doar 445 km de cale ferată |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 20 Mar 2012, 17:52 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-stiri_Galati-informatii_Galati-CFR-hoti-fier-catastrofa-furt-Adevarul_0_667133450.html poza aia e de la Barbosi Triaj, cum scrie in articol? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 20 Mar 2012, 18:05 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|