Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 21:41

nenuandrei a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/social/cfr-ul-pus-la-colt-de-concurenta-cum-scot-bani-operatorii-privati-pe-rutele-considerate-nerentabile.html

O fi adevarat? Ce reclama si-au tras TFG. Si ce sictir pe cucoana de la casa din Brasov, din sictir in sictir asa ajungem in faliment, ce bine mi-ar parea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 22:00

M.I.C.I. a scris:
Sagetile albastre ar trebui sa stea cuminti in bancile lor pana in primavara!
Aceste supozitoare nu sunt pentru transportul calatorilor pe timp de iarna!
Nici caldura nu ai in ele!!!

Căldură nu au din alte motive. De stat... cam stau, dar nu s-a pus nimic în locul lor, prin urmare multe trenuri sunt anulate din cauza asta, spre bucuria dubarilor. Cel puţin pe Bucureşti-Târgovişte au încasat în ultima săptămână cât n-au făcut într-un an, că IR-urile sunt anulate.

---
Articolul ăla cu privaţii e vechi de peste 4 luni, a mai fost postat, discutat şi răs-discutat

_________________
:TTT:


Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 16 Feb 2012, 22:05, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 22:05

Pai nu stiu unde am citit, CFR ia subventie pe calator undeva la 30%(58 milioane de calatori in 2010) si privatii la nr de km cam la 70%(200.000calatori a avut regiotransul aproximativ in 2010) ajunge subventia la privati.
Degeaba se vaita CFR calculat la nr de calatori, pai 30% din 58 de milioane sunt o groaza de bani. Daca mai punem si blatistii inca odata pe atat ca doar asta e 'cancerul' CFRului, blatiatii si controlorii, astia o sa ingroape CFR + marketingul de cacao...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 22:07

Principiul e acelaşi, subvenţia se dă pe tren/km şi la CFR şi la privaţi. Numai că unii pun 5 - 10 perechi de trenuri făcute cu automotoare, alţi târâie un Sulzer cu două vagoane la 2 noaptea şi la 22.
Nu se dă subvenţie la număr de bilete! Se plătesc doar cei 50% pentru elevi/studenţi/pensionari, pe baza biletelor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 22:54

Era de asteptat :

http://www.evz.ro/detalii/stiri/pensionarii-cfr-protesteaza-pentru-ca-nu-mai-au-gratuitati-la-transportul-feroviar-966705.html
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 22:59

MA asteptam la ceva mult mai grav dar sa le reduca taloanele nu prea e bine.In fine nu mai conteaza acuma ca faptul e consumat.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 17 Feb 2012, 12:08

Compania a trecut de pe pierdere pe profit CFR Călători a retras, în ianuarie acest an, notificarea privind concedierea a 1.050 de angajaţi,
http://www.bursa.ro/cfr-calatori-a-amanat-concedierile-colective-159152&s=companii_afaceri&articol=159152.html

Anul trecut, pentru investiţiile în materialul rulant, statul a alocat companiei CFR Călători suma de 306 milioane de lei.
În funcţie de alocările bugetare pentru anul în curs, societatea are ca obiective principale înnoirea şi modernizarea parcului de material rulant, prin dotarea cu automotoare şi rame electrice; locomotive electrice noi pentru trenuri de călători; locomotive electrice modernizate pentru creşterea randamentului, fiabilităţi şi realizarea cerinţelor de interoperabilitate; vagoane noi de călători pentru trenuri de zi şi de noapte, inclusiv pentru transport autoturisme; vagoane de călători reconstruite şi modernizate pentru trenuri de lung şi mediu parcurs, inclusiv vagoane etajate.
*
CFR Călători nu derulează proiecte de investiţii din fonduri europene.

306 milioane de lei nu prea s-au vazut in materialul rulant!!cumparati ramele electrice mai lasati=o mai moale cu cumpararea de vagoane noi si modernizarea de locomotive!!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 17 Feb 2012, 13:51

adrian78 a scris:


306 milioane de lei nu prea s-au vazut in materialul rulant!!cumparati ramele electrice mai lasati=o mai moale cu cumpararea de vagoane noi si modernizarea de locomotive!!

Parerea mea e ca ar trenui imoartite ramele astea 60% diesel si 40% electrice daca s-or cumpara/fabrica vreodata.
Sus In jos
mtk

mtk


Numarul mesajelor : 144
Varsta : 59
Localizare : Viena
Reputatie : 5991
Data de inscriere : 07/12/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 17 Feb 2012, 21:05

nenuandrei a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/social/cfr-ul-pus-la-colt-de-concurenta-cum-scot-bani-operatorii-privati-pe-rutele-considerate-nerentabile.html

Pro*st gramada cel care a scris stirea: o locomotiva cu 3 vagoane... chiar asa greu e sa ai minime cunostinte despre ceea ce vrei sa prezinti ca stire ???
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5523
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeDum 19 Feb 2012, 14:49

http://www.realitatea.net/mocanita-inainte-si-dupa-renovare-fier-vechi-transformat-in-bijuterie-pe-sine-galerie-foto_915083.html
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeDum 19 Feb 2012, 18:40

E o veste buna ca se mai salveaza din patrimonou national
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012, 13:54

monitorulsv.ro: Desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava, o nouă lovitură care se vrea aplicată la calea ferată

Regulatorul de Circulaţie Suceava, prin intermediul căruia sunt îndrumate şi direcţionate anual zeci de mii de trenuri, este pe punctul de a se desfiinţa. Decizia a fost luată în birourile de la Bucureşti, fără a se ţine cont de realităţile din teren.
„Se doreşte desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava printr-o aşa-zisă reorganizare. Aceasta echivalează cu desfiinţarea acestui punct de control şi coordonare a traficului pe cea mai întinsă zonă naţională, de la Paşcani, la Ilva Mică”, au precizat ceferiştii suceveni.
Este vorba de cea mai întinsă şi complexă zonă de trafic feroviar din România, pe o distanţă de 500 de km de cale ferată. Anual, prin intermediul Regulatorului de Circulaţie Suceava sunt coordonate zeci de mii de trenuri. De exemplu, anul trecut au fost analizate la îndrumare 55.027 de trenuri, din care fără întârzieri au fost 54.134, adică 98,38%.

http://www.monitorulsv.ro/Local/2012-02-17/Desfiintarea-Regulatorului-de-Circulatie-Suceava-o-noua-lovitura-care-se-vrea-aplicata-la-calea-ferata
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012, 18:26

HAI SA VA DAU SI O VESTE BUNA PENTRU TRENURI :

TRANSPORTUL AUTO RUTIER DE PASAGERI VA AVEA TARIFE MAI RIDICATE IN PERIOADA URMATOARE DIN CAUZA PIERDERILOR CAUZATE DE VREMEA REA.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5277
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012, 18:38

asta cred ca s-a auzit la radio erevan...care pierderi?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012, 18:46

rich1974 a scris:
asta cred ca s-a auzit la radio erevan...care pierderi?

Eu vorbesc serios si am vazut in presa, se vor majora cu minim 10%.

Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 47 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: