| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 16 Feb 2012, 21:41 | |
| - nenuandrei a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/social/cfr-ul-pus-la-colt-de-concurenta-cum-scot-bani-operatorii-privati-pe-rutele-considerate-nerentabile.html
O fi adevarat? Ce reclama si-au tras TFG. Si ce sictir pe cucoana de la casa din Brasov, din sictir in sictir asa ajungem in faliment, ce bine mi-ar parea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 16 Feb 2012, 22:00 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- Sagetile albastre ar trebui sa stea cuminti in bancile lor pana in primavara!
Aceste supozitoare nu sunt pentru transportul calatorilor pe timp de iarna! Nici caldura nu ai in ele!!! Căldură nu au din alte motive. De stat... cam stau, dar nu s-a pus nimic în locul lor, prin urmare multe trenuri sunt anulate din cauza asta, spre bucuria dubarilor. Cel puţin pe Bucureşti-Târgovişte au încasat în ultima săptămână cât n-au făcut într-un an, că IR-urile sunt anulate. --- Articolul ăla cu privaţii e vechi de peste 4 luni, a mai fost postat, discutat şi răs-discutat _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 16 Feb 2012, 22:05, editata de 1 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 16 Feb 2012, 22:05 | |
| Pai nu stiu unde am citit, CFR ia subventie pe calator undeva la 30%(58 milioane de calatori in 2010) si privatii la nr de km cam la 70%(200.000calatori a avut regiotransul aproximativ in 2010) ajunge subventia la privati. Degeaba se vaita CFR calculat la nr de calatori, pai 30% din 58 de milioane sunt o groaza de bani. Daca mai punem si blatistii inca odata pe atat ca doar asta e 'cancerul' CFRului, blatiatii si controlorii, astia o sa ingroape CFR + marketingul de cacao... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 16 Feb 2012, 22:07 | |
| Principiul e acelaşi, subvenţia se dă pe tren/km şi la CFR şi la privaţi. Numai că unii pun 5 - 10 perechi de trenuri făcute cu automotoare, alţi târâie un Sulzer cu două vagoane la 2 noaptea şi la 22. Nu se dă subvenţie la număr de bilete! Se plătesc doar cei 50% pentru elevi/studenţi/pensionari, pe baza biletelor. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 16 Feb 2012, 22:54 | |
| Era de asteptat :
http://www.evz.ro/detalii/stiri/pensionarii-cfr-protesteaza-pentru-ca-nu-mai-au-gratuitati-la-transportul-feroviar-966705.html |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 16 Feb 2012, 22:59 | |
| MA asteptam la ceva mult mai grav dar sa le reduca taloanele nu prea e bine.In fine nu mai conteaza acuma ca faptul e consumat. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 17 Feb 2012, 12:08 | |
| Compania a trecut de pe pierdere pe profit CFR Călători a retras, în ianuarie acest an, notificarea privind concedierea a 1.050 de angajaţi, http://www.bursa.ro/cfr-calatori-a-amanat-concedierile-colective-159152&s=companii_afaceri&articol=159152.html
Anul trecut, pentru investiţiile în materialul rulant, statul a alocat companiei CFR Călători suma de 306 milioane de lei. În funcţie de alocările bugetare pentru anul în curs, societatea are ca obiective principale înnoirea şi modernizarea parcului de material rulant, prin dotarea cu automotoare şi rame electrice; locomotive electrice noi pentru trenuri de călători; locomotive electrice modernizate pentru creşterea randamentului, fiabilităţi şi realizarea cerinţelor de interoperabilitate; vagoane noi de călători pentru trenuri de zi şi de noapte, inclusiv pentru transport autoturisme; vagoane de călători reconstruite şi modernizate pentru trenuri de lung şi mediu parcurs, inclusiv vagoane etajate. * CFR Călători nu derulează proiecte de investiţii din fonduri europene.
306 milioane de lei nu prea s-au vazut in materialul rulant!!cumparati ramele electrice mai lasati=o mai moale cu cumpararea de vagoane noi si modernizarea de locomotive!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 17 Feb 2012, 13:51 | |
| - adrian78 a scris:
306 milioane de lei nu prea s-au vazut in materialul rulant!!cumparati ramele electrice mai lasati=o mai moale cu cumpararea de vagoane noi si modernizarea de locomotive!! Parerea mea e ca ar trenui imoartite ramele astea 60% diesel si 40% electrice daca s-or cumpara/fabrica vreodata. |
|
| |
mtk
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 59 Localizare : Viena Reputatie : 5991 Data de inscriere : 07/12/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 17 Feb 2012, 21:05 | |
| - nenuandrei a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/social/cfr-ul-pus-la-colt-de-concurenta-cum-scot-bani-operatorii-privati-pe-rutele-considerate-nerentabile.html
Pro*st gramada cel care a scris stirea: o locomotiva cu 3 vagoane... chiar asa greu e sa ai minime cunostinte despre ceea ce vrei sa prezinti ca stire ??? |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 19 Feb 2012, 14:49 | |
| http://www.realitatea.net/mocanita-inainte-si-dupa-renovare-fier-vechi-transformat-in-bijuterie-pe-sine-galerie-foto_915083.html |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 19 Feb 2012, 18:40 | |
| E o veste buna ca se mai salveaza din patrimonou national |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 13:54 | |
| monitorulsv.ro: Desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava, o nouă lovitură care se vrea aplicată la calea ferată
Regulatorul de Circulaţie Suceava, prin intermediul căruia sunt îndrumate şi direcţionate anual zeci de mii de trenuri, este pe punctul de a se desfiinţa. Decizia a fost luată în birourile de la Bucureşti, fără a se ţine cont de realităţile din teren. „Se doreşte desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava printr-o aşa-zisă reorganizare. Aceasta echivalează cu desfiinţarea acestui punct de control şi coordonare a traficului pe cea mai întinsă zonă naţională, de la Paşcani, la Ilva Mică”, au precizat ceferiştii suceveni. Este vorba de cea mai întinsă şi complexă zonă de trafic feroviar din România, pe o distanţă de 500 de km de cale ferată. Anual, prin intermediul Regulatorului de Circulaţie Suceava sunt coordonate zeci de mii de trenuri. De exemplu, anul trecut au fost analizate la îndrumare 55.027 de trenuri, din care fără întârzieri au fost 54.134, adică 98,38%.
http://www.monitorulsv.ro/Local/2012-02-17/Desfiintarea-Regulatorului-de-Circulatie-Suceava-o-noua-lovitura-care-se-vrea-aplicata-la-calea-ferata |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 18:26 | |
| HAI SA VA DAU SI O VESTE BUNA PENTRU TRENURI :
TRANSPORTUL AUTO RUTIER DE PASAGERI VA AVEA TARIFE MAI RIDICATE IN PERIOADA URMATOARE DIN CAUZA PIERDERILOR CAUZATE DE VREMEA REA. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5277 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 18:38 | |
| asta cred ca s-a auzit la radio erevan...care pierderi? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 18:46 | |
| - rich1974 a scris:
- asta cred ca s-a auzit la radio erevan...care pierderi?
Eu vorbesc serios si am vazut in presa, se vor majora cu minim 10%. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|