| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 21:49 | |
| Din Prosportul de azi 10.02.2012 : titlu : Marturii SOCANTE din ,,Trenul groazei,, : ,,Daca nu erau jucatorii Otelului, nici acum nu plecam de acolo,,
Intrebare : vinovati? ceva demisii prin MT?
|
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:05 | |
| - maryus74 a scris:
Intrebare : vinovati? ceva demisii prin MT?
Doar nu vorbesti serios ? Cat e rost de harneala si de ciordeala din banul public n-o sa-si dea nimeni demisia de nicaieri, nici macar basexu. Cat timp cineva e pe cai mari, are acces la bani si poate conduce sau manipula mase de oameni n-o sa plece indiferent cine latra. Intre timp noi putem sa ne mintim si s-o dam in penibilisme gen "strategii de dezvoltare", "marketing", "solutii pentru imbunatatirea serviciilor", " siguranta calatorilor", si toate celelalte astfel de desteptii care pe mine sincer ma amuza la maxim. Treaba este la nivel de 1+1, iar singurii termeni ce definesc ceea ce se intampla pe peste tot sunt trei mari si lati : bani, putere, interese. Despre asta e vorba. Cine are timp sa creada ineptiile debitate de tot felul de inepti care o dau in termeni academici si in "strategii" fie are prea mult timp liber, fie e mult prea credul. Lucrurile sunt simple, trecutul si prezentul vorbesc despre viitor. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:10 | |
| O stire care ar trebui sa ne atraga un semnal de alarma http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/calatori-in-trenul-fantoma-cfr-ul-nu-a-stiut-ca-un-tren-plin-de-oameni-s-a-inzapezit-3-zile-in-camp.html |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:13 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/hunedoara/scandal-pe-peronul-garii-din-hunedoara-calatorii-nemultumiti-de-preturi-si-orare-modificate.html |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:15 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/timis/trenuri-anulate-pe-ruta-timisoara-bucuresti-vezi-ce-modificari-te-asteapta-pe-sine.html |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:17 | |
| Cand o vad pe basista asta cu cata abnegatie mananca rah... de pe prompter imi vine sa sparg TV-ul. De aia nici nu ma uit la TV de vreo 10 ani...prea multa mizerie. Tactica basista clasica :dam vina pe CFR si am rezolvat problema, iar de aici doua beneficii : castigam inca putin teren in drumul spre a o declara o companie de kakao si a o vinde pe 3 lei, si mai mult ne absolvim pe noi de orice vina : logic. Intotdeauna de vina sunt altii. De ani bun aceeasi tactica functioneaza perfect, nu stiu cum de mai au unii timp sa creada.
Sa nici nu ne gandim ca cei de la minister ar fi trebuit sa aibe un comandament de iarna care sa supravegheze din plin situatia atat pe C.F. cat si rutier.Sunt linii pe care nici acum nu se circula si n-am vazut pe nimeni din minister sa ia niste masuri ferme. Hau-hau pe la tembeliziune insa toti sunt primii in frunte cu madamme esca, mancatoare de shaorma consacrata. Situatia da ar trebui sa dea un semnal de alarma ca cei din ministerul transporturilor sa nu mai fure atat de mult, sa-si asume raspunderea pentru rahaturile care se intampla din vina lor si sa nu mai dezinformeze populatia prin tot felul de trusturi basiste. Eu m-am saturat de prosteala asta... |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:20 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cine-e-de-vina-pentru-trenurile-fantoma-blocate-in-zapda-anca-boagiu-sare-in-apararea-cfr.html |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 10 Feb 2012, 22:29 | |
| Pocanita de la Turda in Pericol http://stirileprotv.ro/stiri/ardeal/mocanita-de-la-turda-in-pericol.html |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 11 Feb 2012, 10:28 | |
| Daca nu-ti vine sa-i impusti pe astia sau cel putin sa le dai foc, ma imbolnavesc de nervi cand mai vad stiri de genu. In loc sa investeasca bani in liniile inguste sa le faca atractive pt turisti ei le scot. Neam de tampiti ce sunt. Si aici in zona la mine au scos acum 20 de ani o linie ingusta care totaliza vreo 30 km folosita la transportul lemnului...daca ramanea in viata prosperau si localitatile astea de 2 lei din turism. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 11 Feb 2012, 18:05 | |
| Toata lumea isi da cu parerea pe la televizor, apar stiri cu adevarat hilare, de parca nimeni nu ar mai munci la CFR-ul asta! Este o bataie de joc la adresa celor care muncesc 24 din 24 ore la deszapezire in conditii dintre cele mai vitrege. Pe RCF Galati sunt pluguri care au patrulat 14 - 16 ore pe zi !!! Felicitari celor de pe drezina LC care au filmat adevarata situatie pe M 800, pentru ca din birou lucrurile se vad total deformat. Si pentru ca marlania sa aiba un apogeu, dupa trecerea sezonului rece, se vor demara din nou disponibilizarile la CFR. Si acum o informatie interesanta- nu am auzit niciun cuvant despre garnitura GFR care a fost coautoare la inzapezirea "trenului groazei" cu fotbalistii de la Otelul Galati. A fost o garnitura Rompetrol cu 40 vagoane cisterna si o bobica la tractiune, locomotiva neprevazuta cu plug !! I s-a dat drumul pe linie curenta la "interventii de sus ", fara plug a reusit sa adune suluri de zapada, nu a mai putut inainta, a asigurat 30 de vagoane in linie curenta, dupa care a plecat in gara cu 10 vagoane, urmand sa le tracteze pe rand pe celelalte. Cele 30 de vagoane ramase in linie curenta au actionat ca un zid in fata viscolului, inzapezind linia dubla, pe care trebuia sa treaca IR-ul Galati - Bucuresti. Cireasa de pe tort - la sectorul IR-ului s-a mai dat drumul pe dubla la un tren de marfa, astfel incat trenul de calatori a ramas prizonier intre 2 obstacole. Daca afla cineva din zona informatii mai precise, il rog sa le posteze. Inca odata, foamea de bani a operatorilor feroviari au lovit in "cenusareasa infrastructura" !!! |
|
| |
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4991 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 11 Feb 2012, 18:10 | |
| Si cum de nu a suflat in presa acest subiect? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 11 Feb 2012, 18:44 | |
| - Vale a scris:
- Si cum de nu a suflat in presa acest subiect?
Pai ce, „profesionistii” din presa sunt de capul lor, fara stapân ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 11 Feb 2012, 19:35 | |
| Pai si la intrare in st Marsesti dinspre Bacau a mai fost un incident in care au stat dupa un tren de marfa nu s-a precizat daca era CFR Marfa sau particular dar inclin spre GFR ca daca era CFR Marfa urlau astia la tv |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 11 Feb 2012, 20:45 | |
| Am inteles ca transportul de marfa pe calea ferata a scazut cu 50% datorita vremii. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 12:30 | |
| a scazut un pic ca s-a speriat lumea sa nu stea 60 de ore prin trenuri. Joi in IR 1637 intre PL.Vest si Sinaia nu cred ca era 60 de calatori in tot trenul, cel putin in vag in care eu am stat au fost doar 8 calatori toti echipatii ptr partie si sky, ultimile 3 vag 84-87, 89-87 si 30-76 nu era nimeni nici nasul nu a venit. Trenul avea o capacitate totala de aproape 425 de locuri pentru 60 de calatori. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|