|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 12:40 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Am inteles ca transportul de marfa pe calea ferata a scazut cu 50% datorita vremii.
Transportul de marfa pe M202 e paralizat in afara de un GFR cu cazane si 2 navete de carbune nu am vazut plus ca am inteles ca nu se pot face macazele in gari pentru incrucisari cu trenurile de marfa |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 12:57 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Toata lumea isi da cu parerea pe la televizor, apar stiri cu adevarat hilare, de parca nimeni nu ar mai munci la CFR-ul asta! Este o bataie de joc la adresa celor care muncesc 24 din 24 ore la deszapezire in conditii dintre cele mai vitrege. Pe RCF Galati sunt pluguri care au patrulat 14 - 16 ore pe zi !!! Felicitari celor de pe drezina LC care au filmat adevarata situatie pe M 800, pentru ca din birou lucrurile se vad total deformat. Si pentru ca marlania sa aiba un apogeu, dupa trecerea sezonului rece, se vor demara din nou disponibilizarile la CFR.
Si acum o informatie interesanta- nu am auzit niciun cuvant despre garnitura GFR care a fost coautoare la inzapezirea "trenului groazei" cu fotbalistii de la Otelul Galati. A fost o garnitura Rompetrol cu 40 vagoane cisterna si o bobica la tractiune, locomotiva neprevazuta cu plug !! I s-a dat drumul pe linie curenta la "interventii de sus ", fara plug a reusit sa adune suluri de zapada, nu a mai putut inainta, a asigurat 30 de vagoane in linie curenta, dupa care a plecat in gara cu 10 vagoane, urmand sa le tracteze pe rand pe celelalte. Cele 30 de vagoane ramase in linie curenta au actionat ca un zid in fata viscolului, inzapezind linia dubla, pe care trebuia sa treaca IR-ul Galati - Bucuresti. Cireasa de pe tort - la sectorul IR-ului s-a mai dat drumul pe dubla la un tren de marfa, astfel incat trenul de calatori a ramas prizonier intre 2 obstacole. Daca afla cineva din zona informatii mai precise, il rog sa le posteze. Inca odata, foamea de bani a operatorilor feroviari au lovit in "cenusareasa infrastructura" !!! scrie si tu la contact la televiziuni, eu unu as scrie dar nu ma pricep sa dau detalii ca nu ma pricep f bine la trenuri ca voi. din toate televiziunile o fi una care o publica stirea Secretariat Ştiri: +4(0)21 20 30 174 E-mail: stiri@antena3.ro Daca ati surprins un eveniment important: martorocular[@]realitatea[.]net Ne puteți scrie pe adresa webcontent@rtv.net Dacă ai filmat sau fotografiat ceva interesant, așteptăm imaginile pe stireata@rtv.net. (Romania tv) moise.guran@biziday.ro stiu ca are o emisiune de business dar mai scrie si de alte lucruri si daca vrea poate sa forwardeze mesajul catre alte persoane |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 13:04 | |
| pentru eventuale colaborări, propuneri de subiecte și sesizări ne puteți contacta la adresa: site@b1tv.ro. Telefon: 021/599.66.55
Direcţia Emisiuni Informative şi Sport Departamentul Emisiuni Informative - directia.stiri@tvr.ro
Direcţia Editorială Direcţia Editorială - directia.editoriala@tvr.ro
Redacţia Social Politic Economic - social.politic.economic@tvr.ro
nu gasesc momentan la pro tv . Haideti sa cautam adresele de la fiecare televiune , radio romania actualitati. Daca trimiteti mail puneti la "TO" toate adresele astea. De ce? Daca vad televiziunile ca ati dat si la contracandidati or sa bage stirea , poate chiar si Breaking News, daca trimiteti doar la o televiune nu cred ca o sa publice stirea
daca gasiti adresele de mail de la celelalte televiuzini postati-le.
Numai daca ii stresam pe astia de la televiziuni putem schimba ceva in tara asta |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 13:46 | |
| - adrian78 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Am inteles ca transportul de marfa pe calea ferata a scazut cu 50% datorita vremii.
Transportul de marfa pe M202 e paralizat in afara de un GFR cu cazane si 2 navete de carbune nu am vazut plus ca am inteles ca nu se pot face macazele in gari pentru incrucisari cu trenurile de marfa Curticiul e plin de trenuri . Nu le da drumul numai cand se remediaza vremea |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 13:47 | |
| Iata situatia actualizata a liniilor inchise si cu restrictii! Dati click pe sectiunea feroviar http://www.cnadnr.ro:6060/itn/default.asp |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 18:36 | |
| Avand in vedere ca incepand cu ora 18.00 a intrat in vigoare codul portocaliu ptr zona de sud-vest a tarii sigur vor fi intarzieri de trenuri in judetele olt, dolj, gorj, mehedinti, deja sunt anulate 160 de trenuri de calatori. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 18:45 | |
| deocamdata pe M 300 sectorul PL.Vest-Brasov si retur nu sunt probleme, toate trenurile vin regulat fara 1 min intarziere, ninge incet si tot din aceasi directie bate tot dinspre Moldova, Baragan. La 20:40 sunt la PL.Sud sa vad trenurile salvatoare ocolitoare IR 12797 IS-BC-BZ-BUC si IR 12590 GL-TECUCI-FOC-BZ-BUC. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 12 Feb 2012, 19:54 | |
| Codul portocaliu pentru Bucuresti abia de maine dimineata incepe, pana atunci doar fulguieli in zona. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 16:39 | |
| :shock:
oare e adevarat?
http://www.zf.ro/eveniment/fmi-impune-guvernului-sa-renegocieze-urgent-contractul-pagubos-al-cfr-pentru-linia-valcea-valcele-9230628
Fondul Monetar Internaţional a impus Guvernului să renegocieze contractul pentru linia de cale ferată Vâlcea-Vâlcele, a cărui valoare a crescut de patru ori după ce a fost suspendat unilateral de CFR încă din anii 90, şi să găsească soluţii de finanţare a proiectului, chiar şi cu garanţii de stat.
Obligaţiile au fost introduse în scrisoarea de intenţie convenită de Guvern şi Fondul Monetar Internaţional (FMI) în urma ultimei misiuni de evaluare, din ianuarie-februarie.
Procedurile de renegociere a contractului şi de identificare a sursei de finanţare trebuie încheiate până la sfârşitul lunii aprilie, relevă documentul.
În 1996, CFR a semnat cu asocierea dintre compania italiană Secol şi societatea americană Royal Inter Trade un contract de realizare a liniei de cale ferată Vâlcea-Vâlcele şi de refacere, consolidare şi supraînălţare a căii ferate în zona Porţile de Fier I, la o valoare de 138 milioane dolari. Ulterior, Guvernul a decis să renunţe la proiect, iar CFR a reziliat unilateral contractul, dar antreprenorul italo-american a obţinut la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie o hotărâre definitivă şi irevocabilă de realizare a lucrării, cu daune de 1.000 dolari pentru fiecare zi de întârziere plătite de partea română.
În condiţiile în care, pe fondul lipsei de fonduri alocate de Guvern, compania CFR tot nu şi-a dat acordul pentru executarea lucrării, în contul operatorului feroviar s-au adunat daune totale de circa 1,3 milioane dolari. Cumularea acestor penalităţi ar înceta doar după executarea contractului, a cărui valoare este însă estimată în prezent la de patru ori mai mult decât suma iniţială, din cauza majorării preţurilor la materii prime, materiale şi manoperă.
În anul 1989, lucrările la linia ferată între localităţile Râmnicu Vâlcea (judeţul Vâlcea) şi Vâlcele (judeţul Argeş) erau în diferite stadii de finalizare, pe ansamblu procentul de realizare fiind de peste 70%. Alunecările de teren numeroase de pe acest tronson au făcut însă ca linia să fie închisă în 1998, iar în 2004 şinele de cale ferată au fost scoase şi depozitate în gări, în lipsa fondurilor alocate pentru reabilitarea tronsonului.
Linia ferată ar asigura legătura cu magistralele de transport Bucureşti-Piteşti-Sibiu şi Bucureşti-Braşov-Arad, fiind de altfel proiectată pentru a reduce distanţa şi a decongestiona traficul de pe aceste rute.
Scrisoarea FMI mai prevede că CFR va trebui să încheie până la sfârşitul lunii iunie o înţelegere cu constructorul belgian Eurostation pentru modernizarea Gării de Nord din Bucureşti, să pună în funcţiune, până la sfârşitul lunii iulie, inelul de cale ferată al municipiului Bucureşti şi să îşi majoreze în acest an cu zece procente veniturile din bunurile închiriate.
România şi Belgia au încheiat, în luna septembrie a anului trecut, un memorandum de colaborare în domeniul transporturilor, care prevede inclusiv modernizarea Gării de Nord din Bucureşti.
În privinţa inelului feroviar al Bucureştiului, care ar urma să înconjoare Capitala pe o distanţă de 62 kilometri şi care presupune o investiţie estimată la 200-300 milioane euro, ultimul termen indicat şi nerespectat de autorităţi pentru finalizarea lucrărilor de reparaţie era anul 2011.
ne obliga FMI sa construim cai ferate ? :shock: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 18:23 | |
| Ne obligă, ba chiar ne obligă şi să dăm contractele anumitor firme.. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 18:38 | |
| Daca FMI ar pune presiune pe autoritati, impreuna cu costurile mai reduse cred ca se va face aceasta linie care va crea o noua magistrala feroviara.
Numai ca FMI chiar va trebui sa puna presiune mare deoarece pe acolo circula multe firme private rutiere (mai ales de calatori) care vor obstructiona cum vor stii ele lucrarea.
Mai mult COMPANIILE PRIVATE FEROVIARE ar trebui sa faca presiuni pentru realizarea mai repede a acestor 40 de km de linie : Valcele - Rm. Valcea.
Si inelul capitalei va mari numarul de calatori cu trenul. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 18:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ne obligă, ba chiar ne obligă şi să dăm contractele anumitor firme..
Pai daca cu firma aia faci treaba eu sunt de acord chiar daca e bagata pe gat de FMI daca lucreaza la un pret bun/corect de ce nu? Se arunca pisica de la unii la altii pe sectiunea respectiva de 15 ani de zile, cat sa mai dureze circul asta smecheresc intre baietii destepti de la CFR??? |
| | | Polpot
Numarul mesajelor : 67 Varsta : 48 Localizare : Arad Reputatie : 5039 Data de inscriere : 16/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 19:00 | |
|
Ecouri la discutiile de mai sus. un articol pe hotnews : http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11499968-trenul-groazei-ntre-cfr-gfr-calatori-fraieri-versus-cisterne-smechere.htm
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 19:16 | |
| Haideti sa trimitem la realitatea sau antene linkul sa vedem daca se vace vre-un reportaj ceva... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 13 Feb 2012, 20:54 | |
| - AlexD a scris:
- Pai daca cu firma aia faci treaba eu sunt de acord chiar daca e bagata pe gat de FMI daca lucreaza la un pret bun/corect de ce nu?
Nu lucrează nici ăia la un preţ corect, pur şi simplu dăm banii ,,prietenilor" şefilor din FMI în loc să îi dăm portocaliilor noştrii. Şi, ca în orice lucrare, firma mare va lua banii (+ încă de vreo 3 ori pe atât pentru studii de prefezabilitate, fezabilitate şi pentru consultanţă), apoi va subcontracta la altă firmă, care iar va subcontracta şi tot aşa, apoi ne mirăm de ce lucrează 2 muncitorii cu o lopată şi un picamer, când s-au plătit ţ miliarde de euro. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Lun 13 Feb 2012, 20:55, editata de 1 ori (Motiv : Literă lipsă) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |