Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 12:40

razvan - trenuri a scris:
Am inteles ca transportul de marfa pe calea ferata a scazut cu 50% datorita vremii.

Transportul de marfa pe M202 e paralizat in afara de un GFR cu cazane si 2 navete de carbune nu am vazut plus ca am inteles ca nu se pot face macazele in gari pentru incrucisari cu trenurile de marfa
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 12:57

DAS 2011 a scris:
Toata lumea isi da cu parerea pe la televizor, apar stiri cu adevarat hilare, de parca nimeni nu ar mai munci la CFR-ul asta! Este o bataie de joc la adresa celor care muncesc 24 din 24 ore la deszapezire in conditii dintre cele mai vitrege. Pe RCF Galati sunt pluguri care au patrulat 14 - 16 ore pe zi !!! Felicitari celor de pe drezina LC care au filmat adevarata situatie pe M 800, pentru ca din birou lucrurile se vad total deformat. Si pentru ca marlania sa aiba un apogeu, dupa trecerea sezonului rece, se vor demara din nou disponibilizarile la CFR.
Si acum o informatie interesanta- nu am auzit niciun cuvant despre garnitura GFR care a fost coautoare la inzapezirea "trenului groazei" cu fotbalistii de la Otelul Galati. A fost o garnitura Rompetrol cu 40 vagoane cisterna si o bobica la tractiune, locomotiva neprevazuta cu plug !! I s-a dat drumul pe linie curenta la "interventii de sus ", fara plug a reusit sa adune suluri de zapada, nu a mai putut inainta, a asigurat 30 de vagoane in linie curenta, dupa care a plecat in gara cu 10 vagoane, urmand sa le tracteze pe rand pe celelalte. Cele 30 de vagoane ramase in linie curenta au actionat ca un zid in fata viscolului, inzapezind linia dubla, pe care trebuia sa treaca IR-ul Galati - Bucuresti. Cireasa de pe tort - la sectorul IR-ului s-a mai dat drumul pe dubla la un tren de marfa, astfel incat trenul de calatori a ramas prizonier intre 2 obstacole. Daca afla cineva din zona informatii mai precise, il rog sa le posteze. Inca odata, foamea de bani a operatorilor feroviari au lovit in "cenusareasa infrastructura" !!!


scrie si tu la contact la televiziuni, eu unu as scrie dar nu ma pricep sa dau detalii ca nu ma pricep f bine la trenuri ca voi.
din toate televiziunile o fi una care o publica stirea


Secretariat Ştiri: +4(0)21 20 30 174
E-mail: stiri@antena3.ro


Daca ati surprins un eveniment important:
martorocular[@]realitatea[.]net


Ne puteți scrie pe adresa webcontent@rtv.net
Dacă ai filmat sau fotografiat ceva interesant, așteptăm imaginile pe stireata@rtv.net. (Romania tv)



moise.guran@biziday.ro stiu ca are o emisiune de business dar mai scrie si de alte lucruri si daca vrea poate sa forwardeze mesajul catre alte persoane
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 13:04

pentru eventuale colaborări, propuneri de subiecte și sesizări ne puteți
contacta la adresa: site@b1tv.ro.
Telefon: 021/599.66.55



Direcţia Emisiuni Informative şi Sport
Departamentul Emisiuni Informative - directia.stiri@tvr.ro

Direcţia Editorială
Direcţia Editorială - directia.editoriala@tvr.ro

Redacţia Social Politic Economic - social.politic.economic@tvr.ro


nu gasesc momentan la pro tv . Haideti sa cautam adresele de la fiecare televiune , radio romania actualitati.
Daca trimiteti mail puneti la "TO" toate adresele astea. De ce?
Daca vad televiziunile ca ati dat si la contracandidati or sa bage stirea , poate chiar si Breaking News, daca trimiteti doar la o televiune nu cred ca o sa publice stirea

daca gasiti adresele de mail de la celelalte televiuzini postati-le.

Numai daca ii stresam pe astia de la televiziuni putem schimba ceva in tara asta
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8389
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 13:46

adrian78 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Am inteles ca transportul de marfa pe calea ferata a scazut cu 50% datorita vremii.

Transportul de marfa pe M202 e paralizat in afara de un GFR cu cazane si 2 navete de carbune nu am vazut plus ca am inteles ca nu se pot face macazele in gari pentru incrucisari cu trenurile de marfa

Curticiul e plin de trenuri . Nu le da drumul numai cand se remediaza vremea
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5523
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 13:47

Iata situatia actualizata a liniilor inchise si cu restrictii! Dati click pe sectiunea feroviar http://www.cnadnr.ro:6060/itn/default.asp
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 18:36

Avand in vedere ca incepand cu ora 18.00 a intrat in vigoare codul portocaliu ptr zona de sud-vest a tarii sigur vor fi intarzieri de trenuri in judetele olt, dolj, gorj, mehedinti, deja sunt anulate 160 de trenuri de calatori.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 18:45

deocamdata pe M 300 sectorul PL.Vest-Brasov si retur nu sunt probleme, toate trenurile vin regulat fara 1 min intarziere, ninge incet si tot din aceasi directie bate tot dinspre Moldova, Baragan. La 20:40 sunt la PL.Sud sa vad trenurile salvatoare ocolitoare IR 12797 IS-BC-BZ-BUC si IR 12590 GL-TECUCI-FOC-BZ-BUC.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeDum 12 Feb 2012, 19:54

Codul portocaliu pentru Bucuresti abia de maine dimineata incepe, pana atunci doar fulguieli in zona.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 16:39

:shock:

oare e adevarat?


http://www.zf.ro/eveniment/fmi-impune-guvernului-sa-renegocieze-urgent-contractul-pagubos-al-cfr-pentru-linia-valcea-valcele-9230628


Fondul Monetar Internaţional a impus Guvernului să renegocieze contractul pentru linia de cale ferată Vâlcea-Vâlcele, a cărui valoare a crescut de patru ori după ce a fost suspendat unilateral de CFR încă din anii 90, şi să găsească soluţii de finanţare a proiectului, chiar şi cu garanţii de stat.

Obligaţiile au fost introduse în scrisoarea de intenţie convenită de Guvern şi Fondul Monetar Internaţional (FMI) în urma ultimei misiuni de evaluare, din ianuarie-februarie.

Procedurile de renegociere a contractului şi de identificare a sursei de finanţare trebuie încheiate până la sfârşitul lunii aprilie, relevă documentul.

În 1996, CFR a semnat cu aso­cierea dintre compania italiană Secol şi societatea americană Royal Inter Trade un contract de realizare a liniei de cale ferată Vâlcea-Vâlcele şi de refacere, consolidare şi supraînălţare a căii ferate în zona Porţile de Fier I, la o valoare de 138 milioane do­lari. Ulterior, Guvernul a decis să renunţe la proiect, iar CFR a reziliat unilateral contractul, dar antrepre­no­rul italo-american a obţinut la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie o hotărâre defi­ni­tivă şi irevocabilă de realizare a lucrării, cu daune de 1.000 dolari pentru fiecare zi de întârziere plătite de partea română.


În condiţiile în care, pe fondul lipsei de fonduri alocate de Guvern, compania CFR tot nu şi-a dat acordul pentru executarea lucrării, în contul operatorului feroviar s-au adunat daune totale de circa 1,3 milioane dolari. Cumularea acestor penalităţi ar înceta doar după executarea contractului, a cărui valoare este însă estimată în prezent la de patru ori mai mult decât suma iniţială, din cauza majorării preţurilor la materii prime, materiale şi manoperă.

În anul 1989, lucrările la linia ferată între localităţile Râmnicu Vâlcea (judeţul Vâlcea) şi Vâlcele (judeţul Argeş) erau în diferite stadii de finalizare, pe ansamblu procentul de realizare fiind de peste 70%. Alunecările de teren numeroase de pe acest tronson au făcut însă ca linia să fie închisă în 1998, iar în 2004 şinele de cale ferată au fost scoase şi depozitate în gări, în lipsa fondurilor alocate pentru reabilitarea tronsonului.

Linia ferată ar asigura legătura cu magistralele de transport Bucureşti-Piteşti-Sibiu şi Bucureşti-Braşov-Arad, fiind de altfel proiectată pentru a reduce distanţa şi a decongestiona traficul de pe aceste rute.

Scrisoarea FMI mai prevede că CFR va trebui să încheie până la sfârşitul lunii iunie o înţelegere cu constructorul belgian Eurostation pentru modernizarea Gării de Nord din Bucureşti, să pună în funcţiune, până la sfârşitul lunii iulie, inelul de cale ferată al municipiului Bucureşti şi să îşi majoreze în acest an cu zece procente veniturile din bunurile închiriate.


România şi Belgia au încheiat, în luna septembrie a anului trecut, un memorandum de colaborare în domeniul transporturilor, care prevede inclusiv modernizarea Gării de Nord din Bucureşti.

În privinţa inelului feroviar al Bucureştiului, care ar urma să înconjoare Capitala pe o distanţă de 62 kilometri şi care presupune o investiţie estimată la 200-300 milioane euro, ultimul termen indicat şi nerespectat de autorităţi pentru finalizarea lucrărilor de reparaţie era anul 2011.


ne obliga FMI sa construim cai ferate ? :shock:
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 18:23

Ne obligă, ba chiar ne obligă şi să dăm contractele anumitor firme..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 18:38

Daca FMI ar pune presiune pe autoritati, impreuna cu costurile mai reduse cred ca se va face aceasta linie care va crea o noua magistrala feroviara.

Numai ca FMI chiar va trebui sa puna presiune mare deoarece pe acolo circula multe firme private rutiere (mai ales de calatori) care vor obstructiona cum vor stii ele lucrarea.

Mai mult COMPANIILE PRIVATE FEROVIARE ar trebui sa faca presiuni pentru realizarea mai repede a acestor 40 de km de linie : Valcele - Rm. Valcea.

Si inelul capitalei va mari numarul de calatori cu trenul.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 18:41

Dr2005 a scris:
Ne obligă, ba chiar ne obligă şi să dăm contractele anumitor firme..

Pai daca cu firma aia faci treaba eu sunt de acord chiar daca e bagata pe gat de FMI daca lucreaza la un pret bun/corect de ce nu?
Se arunca pisica de la unii la altii pe sectiunea respectiva de 15 ani de zile, cat sa mai dureze circul asta smecheresc intre baietii destepti de la CFR???
Sus In jos
Polpot




Numarul mesajelor : 67
Varsta : 48
Localizare : Arad
Reputatie : 5039
Data de inscriere : 16/04/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 19:00




Ecouri la discutiile de mai sus. un articol pe hotnews :
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11499968-trenul-groazei-ntre-cfr-gfr-calatori-fraieri-versus-cisterne-smechere.htm
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 19:16

Haideti sa trimitem la realitatea sau antene linkul sa vedem daca se vace vre-un reportaj ceva...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitimeLun 13 Feb 2012, 20:54

AlexD a scris:
Pai daca cu firma aia faci treaba eu sunt de acord chiar daca e bagata pe gat de FMI daca lucreaza la un pret bun/corect de ce nu?
Nu lucrează nici ăia la un preţ corect, pur şi simplu dăm banii ,,prietenilor" şefilor din FMI în loc să îi dăm portocaliilor noştrii. Şi, ca în orice lucrare, firma mare va lua banii (+ încă de vreo 3 ori pe atât pentru studii de prefezabilitate, fezabilitate şi pentru consultanţă), apoi va subcontracta la altă firmă, care iar va subcontracta şi tot aşa, apoi ne mirăm de ce lucrează 2 muncitorii cu o lopată şi un picamer, când s-au plătit ţ miliarde de euro.

_________________
:TTT:


Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Lun 13 Feb 2012, 20:55, editata de 1 ori (Motiv : Literă lipsă)
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 45 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 45 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: