|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 13:15 | |
| Federaţia Mecanicilor de Locomotivă din România avertizează, într-o scrisoare deschisă, că activitatea feroviară şi siguranţa circulaţiei ar putea fi afectate din cauza restricţionării drepturilor de călătorie pe calea ferată a personalului feroviar şi a membrilor de familie ai acestuia.
Asta ce e ca nu inteleg, amenintare de terorism sau ce? Ce legatura are siguranta feroviare cu plimbatul moca pe tren? Se apuca sa scoata suruburile de la sine daca nu se mai pot plimba moca sau cum? |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 13:44 | |
| Mie mi se pare normal sa aiba parte de gratuitati in sectorul feroviar. Esti mecanic pe locomotiva, tragi atatea trenuri si nici macar sa mergi gratis cu trenul nu ai parte, mi se pare cam aiurea. Macar la anumite ranguri de tren ar trebui sa aiba gratuitati ei, si procente de reducere membri familiilor. Vorba lor, esti din Iasi si trebuie sa ajungi la Suceava sa-ti iei locomotiva...pai daca trebuie sa platesti de fiecare data cand trebuie sa te deplasezi asa cu ce mai ramai din amaratul ala de salariu, cu nimic. Acuma sa nu credeti ca se redreseaza financiar CFR-ul daca se apuca mecanicii sa plateasca calatoria pe calea ferata ca nu din cauza lor sunt pierderi, se stie cine suge banii CFR-ului. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:00 | |
| Cand se deplaseaza in interes de servici, nu spune nimeni nimic. Cred ca ar trebui sa ne lepadam de anumite naravuri gen amarat de salariu sau amaratul de mecanic/politist/profesor/medic, etc. Una la mana nu i-am pus eu sa-si aleaga meseriile. A doua la mana, respectivii castiga zeci/sute de milioane pe luna si voi le plangeti de mila. Ca sa-i iau pe rand, sunt mecanici care castiga 3000-4000lei poate chiar mai mult pe luna dar ciocu mic si merg pe burta.am vazut reportaj la tv mai demult pe tema asta. - politisti care castiga 5000lei pe luna si ciocu mic si merg pe burta, nu mai punem spagile. - cumosc profesori cu salarii de 8000lei pe luna pe langa care mai ia un salariu de 2500eur sin invatamant privat unde predau cursuri seara. - am auzit prin cunostinte de medici care castiga minim 10.000lei ATENTIE pe zi bani luati "la plic" (spaga) ca altfel nu te baga in operatie si mori in spital... Iar exemplele pot continua. Asa ca mai bine ii lasam sa se planga singuri unii pe altii.
|
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:19 | |
| Sa-mi arati si mie mecanicii aia care castiga 4000 pe luna, ca eu nu am auzit, cei pe care i-am intrebat mi-au zis de salarii de 1600 de lei, 2000 de lei maxim si la cat e de dificila meseria 4000 nu mi se pare mult deloc. Un pilot Tarom sau de la alta companie castiga peste 10 000 pe luna si fara suparare dar freaca menta in comparatie cu un mecanic. Uitati-va pe o statistica cu boli profesionale la mecanicii de locomotiva si pe una cu bolile profesionale la piloti. Ala 2/3 din traseu merge pe pilot automat si sta la taclale, pe cand mecanicul isi benocleaza ochii bine la semnale, indicatoare, treceri la nivel, etc. In restul cazurilor, politisti, profesori nu ma bag ca nu vreau sa duc discutia prea mult in off-topic. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:26 | |
| Nu intru in detalii ca nu are rost, ce spui tu 1600-2000lei au mecanicii ajutor aia care stau pe scaun si belesc ochii si atat. Nu vreau sa continui nu isi are rostul o discutie kilometrica. Sarbatori fericite sa avem.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:36 | |
| - AlexD a scris:
- - cumosc profesori cu salarii de 8000lei pe luna pe langa care mai ia un salariu de 2500eur sin invatamant privat unde predau cursuri seara.
Ăştia sunt câţiva (din categoria fosilelor care nu mai ies la pensie deşi au vârsta... şi mai sunt şi şefi de catedre, prodecani, decani şi alte funcţii administrative)... un asistent universitar are sub 2000 RON. Nu mai zic de sectorul preuniversitar, unde un institutor (adică învăţător cu facultate), cu 31 de ani vechime, gradul 1 şi gradaţie de merit ia în mână puţin peste 1300 RON, iar un profesor ia vreo 1600 RON, în vreme ce un debutant are sub salariul minim pe economie (ia în mână aproape 600 RON, mai puţin decât ia un promoter cu juma' de normă) Percepţia asta că bugetarii au salarii prea mari o poate avea doar cineva total în afara sistemului, care se uită doar la OTV. La fel şi cea cu recalificarea... la 50 de ani, oricâtă recalificare faci, nu te mai angajază nimeni. Şi mai e şi problema că de profesori şi medici cam toată lumea are nevoie, deci cineva trebuie să facă şi munca asta. Şi cum nu sunt meserii uşoare (şi necesită şi multă pregătire), salariile sunt clar prea mici. Şi cu mecanicii e discutabil, pentru că dacă zilnic dai 50 - 60 RON să ajungi la muncă, tot o să îţi vină să-ţi bagi piciorul şi să îţi dai demisia, chiar dacă ai 3000 RON salariu. Şi din nou se pune problema: la 40 - 50 de ani cine te mai angajază (că majoritatea mecanicilor se apropie de vârsta pensionării, în ultimii ani făcându-se foarte puţine angajări la CFR Călători şi Marfă)? Cel mult vreun operator privat, dacă are trenuri prin zona ta, dar nici ăla nu îţi decontează drumul spre depou (decât dacă e operator de călători şi foloseşti trenurile lui, gen Regiotrans). Mai aiurea mi se pare ce se întâmplă la Metrorex... se fac angajări fără concurs (mă rog, e un fel de ,,concurs", dar numai cine trebuie ştie de el), salariul minim e 1800 RON pentru arhivar, un inginer proaspăt angajat ia peste 3000 RON şi toţi au şi 24 de cupoane de călătorie GRATUITĂ la tren IC, la CLASA 1 pe an + tichete de masă, zile libere plătite (gen ziua metroului) şi alte bonusuri + program de lucru de 6 ore pe zi pe motiv de ,,lucru în tunel" (pe care le ia şi femeia de serviciu de la sediul din Dinicu Golescu, deşi ea nu stă în tunel). Asta în condiţiile în care oamenii respectivi nu au nicio treabă cu trenurile. Apropo de piloţi, acolo dacă ai tras prea tare de manşă, ai răsturnat avionul şi ai omorât 100 de oameni. În plus, din costul biletelor de avion se pot acoperi salariile personalului de bord. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:38 | |
| Si eu sunt de parere ca acele gratuitati nu trebuie sa fie nelimitate , chiar daca lucrezi in CFR zic eu ca e normal sa aibe cateva calatorii gratis dupa care sa plateasca , pai cine lucreaza la CFR si are o familie din 5 membri , cand pleaca la drum din Arad la Mangalia dus intors cati bani se pierd pentru ca acea familie circula gratis ? daca stam si calculam ne da o suma destul de mare . Atat cei ce lucreaza cat si membrii familiei sa aibe un carnetel cu 6 calatorii gratuite si atat , e prea deajuns . Si eu lucrez intr-o companie de stat si nu am facilitate nici 1 ban gratis . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:40 | |
| - Citat :
- Ca sa-i iau pe rand, sunt mecanici care castiga 3000-4000lei poate chiar mai mult pe luna dar ciocu mic si merg pe burta.am vazut reportaj la tv mai demult pe tema asta.
Tu ai idee ce inseamna meseria de mecanic de locomotiva ? Dintr-un birou conod si cald e usor de vorbit. Nopti pierdute, sarbatori pierdute, naveta, timp liber 1 data sau de 2 ori pe saptamana, responsabilitatea vietii calatorilor, concentrare , atentie distribuita, frig, dormit prin diverse dormitoare (unele cu sobolani care iti intra noaptea in izmene...) singur in capul trenului ! Este o munca grea si de uzura. Nu i-a obligat nimeni zici ? Sa stii ca sunt foarte putini care au ales meseria asta din pasiune, majoritatea au ales aceasta de nevoie ! _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:47 | |
| Nu le convine ? afara , vin altii care nu au mofturi , toata lumea s-a invatat sa primeasca facilitati pe moca , lucrez la renel trebuie sa aibe curent gratis , lucrez la distrigaz trebuie sa am gaz gratis lucrez la CFR ma plimb toata tara non-stop gratis , eeeeeeeeeeee da pana cand atatea facilitati , ne-am obisnuit sa luam de la servici ca e gratis , idee tipic comunista , fiecare sa plateasca pentru ce consuma . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:51 | |
| - karpaty a scris:
- Si eu sunt de parere ca acele gratuitati nu trebuie sa fie nelimitate , chiar daca lucrezi in CFR zic eu ca e normal sa aibe cateva calatorii gratis dupa care sa plateasca , pai cine lucreaza la CFR si are o familie din 5 membri , cand pleaca la drum din Arad la Mangalia dus intors cati bani se pierd pentru ca acea familie circula gratis ? daca stam si calculam ne da o suma destul de mare . Atat cei ce lucreaza cat si membrii familiei sa aibe un carnetel cu 6 calatorii gratuite si atat , e prea deajuns . Si eu lucrez intr-o companie de stat si nu am facilitate nici 1 ban gratis .
Cel mai corect spus. In interes de servici sa aiba cate gratuitati vor. Plus pentru fiecare concediu care il iau un set de bilete dus/intors pentru familie e suficient. Nu vreau sa par rautacios dar cu atatea gratuitati nu ajungem nicaieri. Ne plangem ca nu avem conditii in tren in autobuz in tramvai dar cand e vorba de scos bani pentru bilet alergam prin vagoane sa ne ferim de controlor. Vrem salarii mari, vrem conditii la locul de munca vrem conditii in vagoane si asa mai departe dar in realitate 50% merg cu nasul 40% au gratuitati/reduceri si 10% platesc bilet intreg. Cel mai bun exemplu care pot sa-l dau este metroul, acolo 99% platesc si asta se vede. Se extind tunelurile, garniturile Bombardier sunt printre cele mai moderne din EU iar in 2012 se vor elimina ramele IVA cu alte 16 rame moderne de la Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) Spania . Aici se poate pentru ca toate lumea plateste. E singurul exemplu demn de urmat si de altii.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Dum 25 Dec 2011, 15:03, editata de 2 ori |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:52 | |
| http://www.realitatea.net/o-femeie-a-murit-dupa-ce-a-fost-lovita-de-un-tren-personal_898456.html
Astia de la Realitatea TV inca se afla in epoca trenurilor Personale si Accelerate! |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 14:54 | |
| - karpaty a scris:
- ... lucrez la CFR ma plimb toata tara non-stop gratis , ...
He he he, stai dumneata linistit. Eu din Brasov la mare,de exemplu, tot cu masina merg.Permisele familiei,care mai nou se impoziteaza (si nu ieftin), pana anul trecut, maxim un drum dus-intors pe an faceam. Nici un cfr-ist nu gandeste asa cum lasi sa se inteleaga. Cum a zis cineva mai sus, crezi ca rezolva asta pagubele companiei CFR Calatori? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 15:00 | |
| E cu dus intors am auzit cazuri si cazuri dar asa e romanul cand primeste ceva gratis vrea sa foloseasca orice chiar daca nu are nevoie de acel ceva nu mai avem bunul simt!!Stiu mecanici care deja si-au bagat ceva in ele de permise pentru familie sa dea 60 de lei si au 3 permise pe an!!
Oricum ii intreb pe unii daca mecanicul merge regie dupa un tren de la petrosani pana la Craiova e normal sa isi plateasca calatoria?
Un mecanic ar trebui sa aiba cel putin 1500 de euro salar la ce raspundere are dar las ca sunt altii in agentii si guvern si iau sute de milioane si nu stiu ce inseamna servici!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 15:03 | |
| Dacă autorizaţiile personalului şi permisele familiei sunt aşa păguboase, de ce companiile private le asigură angajaţilor lor (evident, valabile doar la trenurile societăţii respective)?
E o frecţie la un picior de lemn, nici măcar cu 0,01% nu va reduce pierderile. CFR Călători face pierderi din neadaptarea capacităţii de transport la numărul de călători, din mersul făcut sunt cam nervos, dar bine ca mi-a aparut alta fraza aici, din politica tarifară dezastruasă şi din mersul cu naşul. Nu din autorizaţiile angajaţilor. _________________ :TTT:
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Dec 2011, 15:04 | |
| - karpaty a scris:
- ... Atat cei ce lucreaza cat si membrii familiei sa aibe un carnetel cu 6 calatorii gratuite si atat , e prea deajuns . ...
Stai linistit,ca atat si are,si alea sunt impozitate cu in jur de 60ron pe carnet.Multi cfr-sti au renuntat la permisele membrilor de familie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |