Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Noi 2011, 21:37

A aparut mersul trenurilor corect pe M207 Razz

R- 2141 5:10 Simeria 4:45 - Hunedoara 5:10
R- 2142 5:25 Hunedoara 5:25 - Simeria 5:54
R- 2143 7:59 Simeria 7:30 - Hunedoara 7:59
R- 2144 8:14 Hunedoara 8:14 - Simeria 8:43
R- 2145 11:00 Simeria 10:30 - Hunedoara 11:00
R- 2146 11:15 Hunedoara 11:15 - Simeria 11:45
R- 2147 14:35 Simeria 14:05 - Hunedoara 14:35
R- 2148 14:50 Hunedoara 14:50 - Simeria 15:20
R- 2311 15:20 Teius 13:03 - Alba Iulia 13:31 - Vintu de Jos 13:42 - Sibot 14:07 - Simeria 14:50 - Hunedoara 15:20
R- 2312 15:34 Hunedoara 15:34 - Simeria 16:03 - Sibot 16:57 - Vintu de Jos 17:16 - Alba Iulia 17:33 - Teius 18:03
R- 2149 16:40 Simeria 16:10 - Hunedoara 16:40
R- 2150 17:20 Hunedoara 17:20 - Simeria 17:50
R- 2151 20:22 Simeria 19:52 - Hunedoara 20:22
R- 2152 20:37 Hunedoara 20:37 - Simeria 21:05

La fel si pentru Simeria Smile .. se pare ca Dacia este ICN ... Sunt probleme insa cu culorile la rangurile trenurilor .. sunt jumatate negre jumatate verzi.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Noi 2011, 22:06

@DUAL : si esti multumit de numarul de trenuri, orele de circulatie si de legaturile lor cu alte trenuri din Simeria? Very Happy (avand an vedere ca sunt ale cfr si nu private)
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Noi 2011, 22:41

eh .. stiti parerea mea .. dar mai bine asa decat RegioTrans Sad.Deabia astept sa se iveasca o ocaziesa ma duc cu 1622 la Bucuresti Very Happy.Nu am mai fost de ceva vreme prin Fagaras.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 16:06

DUAL recunoaste ca il stiai de mult Very Happy

Is retarzi ca nu au facut legatura de la 2142 care ajunge la 5.54 la IR1835 Deva-Cluj care pleaca la 5.44 din Simeria da tre sa mai traiasca si firma Cornul Prest de autocare!!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 17:21

Da ma adi il stiam de mult,dar acum ca l stie toata lumea puteam sa vorbim la M207 eventual .. ideea e ca la ora 15 vor fi 2 trenuri simultan pentru prima data dupa ceva vremein gara Hunedoara Smile.Dar cam atat ... oricum bun personalul introdus la ora 14 .. acum se poate anula 2311 linistit.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 19:37

MAV Trakcio poate opera locomotive Taurus în România

Rail Cargo Hungaria (RCH) a anunţat că MAV Trakcio a primit licenţa de operare pentru 10 locomotive Taurus 1047 în reţeau feroviară română. Pentru a obţine licenţa, MAV Trakcio, cu ajutorul RCH, a făcut transformări tehnologice semnificative ale locomotivelor pentru a le putea utiliza pentru serviciile de transport pe căile ferate române.
Potrivit acordurilor existente între RCH şi MAV Trakcio, aceasta din urmă utilizează locomotivele Taurus modernizate potrivit intereselor de piaţă ale grupului OBB, pentru serviciile feroviare pe ruta România-Austria.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 21:36

Stii cumva daca se baga si la calatori , parca MAV avea o intelegere cu ei pentru a tracta si trenuri de calatori...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 21:48

popovici a scris:
Stii cumva daca se baga si la calatori , parca MAV avea o intelegere cu ei pentru a tracta si trenuri de calatori...

Nu stiu s-ar putea ca au omologat niste Traxx-uri pentru Romania Cehia dar ma gandesc ca pana nu termina coridorul si sa apara si ETCS-UL om vedea poate dupa o s-a avem RailJet si sa nu ia OBB-ul DACIA Laughing ne trebuie mai multe legaturi sunem izolati nu inteleg politica CFR-ULUI cu legaturi zero si preturi prohibitive


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 25 Noi 2011, 22:23, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 22:01

adrian78 a scris:
popovici a scris:
Stii cumva daca se baga si la calatori , parca MAV avea o intelegere cu ei pentru a tracta si trenuri de calatori...

Nu stiu s-ar putea ca au omologat niste Traxx-uri pentru Romania Cehia dar ma gandesc ca pana nu termina coridorul si sa apara si ETCS-UL om vedea poate dupa o s-a avem RailJet si sa nu iei OBB-ul DACIA Laughing

Vom avea Railjet cu siguranta peste cca 5-6 ani cand se mai termina ceva modernizari si se baga OBB si pe linia Budapest-Lokoshaza-(Arad ) asa cum s-a bagat si intre Budapesta si Viena , lasandu-i pe cei de la MAV fara trenuri importante...
Eu nu prea inteleg insa situatia reabilitarilor pe partea maghiara unde se misca greu si inca mai au un tronson mare nereabilitat iar restul sunt la standard de 140 (au facut aceeasi prostie ca si cehii lasand 160 doar pentru tilting train).
La noi e mai simplu , ne-am apucat deja de reabilitat Frontiera-Curtici-Arad iar in 5 ani e gata cu siguranta , sa vina Railjet !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 22:17

Desi am pornit ideea la topicul M800 postez totusi aici observand aceste discutii ,,in viitor,,

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Foto1-8

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Foto2-4
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 22:35

Cel mai bine ar fi Constanta actualul M800 sa se mearga cu 200km/h si in Germania sau Elvetia TGV-ul si Thalysus este restrictionat la 200km/h apoi o linie noua de la Pajura pana la Bucuresti Nord dupa pana la Ploiesti linie noua separata sau in paralel cu M1000 dupa pana la Brasov pe M300 si de acolo spre Fagaras de la Avrig linie noua spre Sibiu de acolo spre Ocna Sibiului pana la Miercurea Sibiului linie noua respectiv din Sebes fara sa mai treaca prin Vintu de Jos de acolo pana la Timisoara (Balint-Topolovat) sa ocoleasca Lugojul si spre Jimbolia de acolo se uneasca cu linia Budapesta-Belgrad .Eu zic ca merita Timisoara linie de mare viteza e oras peste 300000 de locuitori


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 25 Noi 2011, 22:57, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 22:37

Trebuie sa fac mentiunea aici pentru a nu exista confunzii intre viitoarele proiecte de linii de mare viteza si trenul de mare viteza Railjet , ca cel din urma desi are o viteza maxima constructiva de 250 km/h (va intra foarte probabil in serviciu cu 230km/h incepand cu 2014 in Austria) poate rula si ruleaza deja pe linii conventionale 160-200km/h deci intrarea Railjet in Romania cel putin pana la Arad este foarte plauzibila chiar daca vorbim de urmatorii 5 ani.
Nu acelasi lucru il pot spune insa vorbind de linii de mare viteza (200 km/h-300km/h) in Romania , optimismul meu dispare pe acest subiect chiar daca vorbim de urmatorii 15 ani atat vreme cat lucrurile nu se misca nici macar la nivel de 100-120km/h !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 22:44

popovici a scris:
Trebuie sa fac mentiunea aici pentru a nu exista confunzii intre viitoarele proiecte de linii de mare viteza si trenul de mare viteza Railjet , ca cel din urma desi are o viteza maxima constructiva de 250 km/h (va intra foarte probabil in serviciu cu 230km/h incepand cu 2014 in Austria) poate rula si ruleaza deja pe linii conventionale 160-200km/h deci intrarea Railjet in Romania cel putin pana la Arad este foarte plauzibila chiar daca vorbim de urmatorii 5 ani.
Nu acelasi lucru il pot spune insa vorbind de linii de mare viteza (200 km/h-300km/h) in Romania , optimismul meu dispare pe acest subiect chiar daca vorbim de urmatorii 15 ani atat vreme cat lucrurile nu se misca nici macar la nivel de 100-120km/h !

Da se testeaza pentru 230km/h momentan iar Railjetul s-a vrut o alternativa la ICE-ul nemtesc modelul ICE-T 7 vagoane dar Railjetul are dezavantajul sistemului clasic push-pull si seria de locomotive Siemens 1216 a avut probleme de fiabilitate


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 25 Noi 2011, 22:58, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 22:48

adrian78 a scris:
Cel mai bine ar fi Constanta actualul M800 sa se mearga cu 200km/h si in Germania sau Elvetia TGV-ul si Thalysus este restrictionat la 200km/h apoi o linie noua de la Pajura pana la Bucuresti Nord dupa pe actualul M300 pana la Brasov si de acolo spre Fagaras de la Avrig linie noua spre Sibiu de acolo spre Ocna Sibiului pana la Miercurea Sibiului linie noua respectiv din Sebes fara sa mai treaca prin Vintu de Jos de acolo pana la Timisoara (Balint-Topolovat) sa ocoleasca Lugojul si spre Jimbolia de acolo se uneasca cu linia Budapesta-Belgrad .Eu zic ca merita Timisoara linie de mare viteza e oras peste 300000 de locuitori

Eu nu vad linie HSR fara aeroportul Otopeni plus Valea Prahovei pana la Brasov apoi Sibiu- Deva -Timisoara -spre Szeged si Belgrad . Pe Bucuresti-Constanta nu trebuie linie noua decat intre Constanta si Fetesti (incluzand poduri noi dunarene de 200km/h) , adica exact acolo unde linia se va aglomera de trenuri regio si suburbane .si asta nu imediat... Bucuresti-Constanta este o linie cu trafic scazut in extrasezon si asa va ramane multa vreme , cel mai mult se aglomereaza Bucuresti-Ploiesti unde trebuie linie separata pentru IC -uri si alte trenuri de rang superior...
Dar , insasi reabilitarea coridorului 4 si ridicarea semnificativa a vitezelor de circulatie va intarzoa inceperea constructiei unei HSR in Romania , iar ETCS nivel 2 odata instalat va actiona exact ca o autostrada cu mai multe benzi...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Noi 2011, 23:11

Dupa parerea mea, articolul are o fraza cel putin haioasa: "Oficialul Alstom crede ca aceasta linie (de TGV) nu ar trebui sa concureze cu liniile existente, care acum se afla intr-un amblu proces de reabilitare pe coridoarele paneuropene 4 si 9"

Poftim ??? Amplu proces de reabilitare ??? Ce lucrari pe coridorul 9 ? Ce e cu gluma asta ? Totul se misca precum melcul ! Amplu proces de reabilitare a cunoscut (dupa parerea mea) o singura lucrare in Romania si anume dublarea DN2 (E85) intre Urziceni si Roman !!! Acolo au fost comasate forte importante si lucrarea era un adevarat santier national ! Utilajele se intindeau pe portiuni de ZECI DE KILOMETRI si in mai multe zone !

Ceea ce se intampla in Romania pe coridorul 4 (atat rutier cat si feroviar) e una din cele mai bune glume pe care le-a cunoscut tara asta !

Scuze pentru aciditatea post-ului dar asta e adevarul !
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: