| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 24 Noi 2011, 21:37 | |
| A aparut mersul trenurilor corect pe M207 R- 2141 5:10 Simeria 4:45 - Hunedoara 5:10 R- 2142 5:25 Hunedoara 5:25 - Simeria 5:54 R- 2143 7:59 Simeria 7:30 - Hunedoara 7:59 R- 2144 8:14 Hunedoara 8:14 - Simeria 8:43 R- 2145 11:00 Simeria 10:30 - Hunedoara 11:00 R- 2146 11:15 Hunedoara 11:15 - Simeria 11:45 R- 2147 14:35 Simeria 14:05 - Hunedoara 14:35 R- 2148 14:50 Hunedoara 14:50 - Simeria 15:20 R- 2311 15:20 Teius 13:03 - Alba Iulia 13:31 - Vintu de Jos 13:42 - Sibot 14:07 - Simeria 14:50 - Hunedoara 15:20 R- 2312 15:34 Hunedoara 15:34 - Simeria 16:03 - Sibot 16:57 - Vintu de Jos 17:16 - Alba Iulia 17:33 - Teius 18:03 R- 2149 16:40 Simeria 16:10 - Hunedoara 16:40 R- 2150 17:20 Hunedoara 17:20 - Simeria 17:50 R- 2151 20:22 Simeria 19:52 - Hunedoara 20:22 R- 2152 20:37 Hunedoara 20:37 - Simeria 21:05 La fel si pentru Simeria .. se pare ca Dacia este ICN ... Sunt probleme insa cu culorile la rangurile trenurilor .. sunt jumatate negre jumatate verzi. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 24 Noi 2011, 22:06 | |
| @DUAL : si esti multumit de numarul de trenuri, orele de circulatie si de legaturile lor cu alte trenuri din Simeria? (avand an vedere ca sunt ale cfr si nu private) |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 24 Noi 2011, 22:41 | |
| eh .. stiti parerea mea .. dar mai bine asa decat RegioTrans .Deabia astept sa se iveasca o ocaziesa ma duc cu 1622 la Bucuresti .Nu am mai fost de ceva vreme prin Fagaras. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 16:06 | |
| DUAL recunoaste ca il stiai de mult Is retarzi ca nu au facut legatura de la 2142 care ajunge la 5.54 la IR1835 Deva-Cluj care pleaca la 5.44 din Simeria da tre sa mai traiasca si firma Cornul Prest de autocare!! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 17:21 | |
| Da ma adi il stiam de mult,dar acum ca l stie toata lumea puteam sa vorbim la M207 eventual .. ideea e ca la ora 15 vor fi 2 trenuri simultan pentru prima data dupa ceva vremein gara Hunedoara .Dar cam atat ... oricum bun personalul introdus la ora 14 .. acum se poate anula 2311 linistit. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 19:37 | |
| MAV Trakcio poate opera locomotive Taurus în România
Rail Cargo Hungaria (RCH) a anunţat că MAV Trakcio a primit licenţa de operare pentru 10 locomotive Taurus 1047 în reţeau feroviară română. Pentru a obţine licenţa, MAV Trakcio, cu ajutorul RCH, a făcut transformări tehnologice semnificative ale locomotivelor pentru a le putea utiliza pentru serviciile de transport pe căile ferate române. Potrivit acordurilor existente între RCH şi MAV Trakcio, aceasta din urmă utilizează locomotivele Taurus modernizate potrivit intereselor de piaţă ale grupului OBB, pentru serviciile feroviare pe ruta România-Austria. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 21:36 | |
| Stii cumva daca se baga si la calatori , parca MAV avea o intelegere cu ei pentru a tracta si trenuri de calatori... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 21:48 | |
| - popovici a scris:
- Stii cumva daca se baga si la calatori , parca MAV avea o intelegere cu ei pentru a tracta si trenuri de calatori...
Nu stiu s-ar putea ca au omologat niste Traxx-uri pentru Romania Cehia dar ma gandesc ca pana nu termina coridorul si sa apara si ETCS-UL om vedea poate dupa o s-a avem RailJet si sa nu ia OBB-ul DACIA ne trebuie mai multe legaturi sunem izolati nu inteleg politica CFR-ULUI cu legaturi zero si preturi prohibitive
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 25 Noi 2011, 22:23, editata de 1 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 22:01 | |
| - adrian78 a scris:
- popovici a scris:
- Stii cumva daca se baga si la calatori , parca MAV avea o intelegere cu ei pentru a tracta si trenuri de calatori...
Nu stiu s-ar putea ca au omologat niste Traxx-uri pentru Romania Cehia dar ma gandesc ca pana nu termina coridorul si sa apara si ETCS-UL om vedea poate dupa o s-a avem RailJet si sa nu iei OBB-ul DACIA Vom avea Railjet cu siguranta peste cca 5-6 ani cand se mai termina ceva modernizari si se baga OBB si pe linia Budapest-Lokoshaza-(Arad ) asa cum s-a bagat si intre Budapesta si Viena , lasandu-i pe cei de la MAV fara trenuri importante... Eu nu prea inteleg insa situatia reabilitarilor pe partea maghiara unde se misca greu si inca mai au un tronson mare nereabilitat iar restul sunt la standard de 140 (au facut aceeasi prostie ca si cehii lasand 160 doar pentru tilting train). La noi e mai simplu , ne-am apucat deja de reabilitat Frontiera-Curtici-Arad iar in 5 ani e gata cu siguranta , sa vina Railjet ! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| |
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 22:35 | |
| Cel mai bine ar fi Constanta actualul M800 sa se mearga cu 200km/h si in Germania sau Elvetia TGV-ul si Thalysus este restrictionat la 200km/h apoi o linie noua de la Pajura pana la Bucuresti Nord dupa pana la Ploiesti linie noua separata sau in paralel cu M1000 dupa pana la Brasov pe M300 si de acolo spre Fagaras de la Avrig linie noua spre Sibiu de acolo spre Ocna Sibiului pana la Miercurea Sibiului linie noua respectiv din Sebes fara sa mai treaca prin Vintu de Jos de acolo pana la Timisoara (Balint-Topolovat) sa ocoleasca Lugojul si spre Jimbolia de acolo se uneasca cu linia Budapesta-Belgrad .Eu zic ca merita Timisoara linie de mare viteza e oras peste 300000 de locuitori
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 25 Noi 2011, 22:57, editata de 1 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 22:37 | |
| Trebuie sa fac mentiunea aici pentru a nu exista confunzii intre viitoarele proiecte de linii de mare viteza si trenul de mare viteza Railjet , ca cel din urma desi are o viteza maxima constructiva de 250 km/h (va intra foarte probabil in serviciu cu 230km/h incepand cu 2014 in Austria) poate rula si ruleaza deja pe linii conventionale 160-200km/h deci intrarea Railjet in Romania cel putin pana la Arad este foarte plauzibila chiar daca vorbim de urmatorii 5 ani. Nu acelasi lucru il pot spune insa vorbind de linii de mare viteza (200 km/h-300km/h) in Romania , optimismul meu dispare pe acest subiect chiar daca vorbim de urmatorii 15 ani atat vreme cat lucrurile nu se misca nici macar la nivel de 100-120km/h ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 22:44 | |
| - popovici a scris:
- Trebuie sa fac mentiunea aici pentru a nu exista confunzii intre viitoarele proiecte de linii de mare viteza si trenul de mare viteza Railjet , ca cel din urma desi are o viteza maxima constructiva de 250 km/h (va intra foarte probabil in serviciu cu 230km/h incepand cu 2014 in Austria) poate rula si ruleaza deja pe linii conventionale 160-200km/h deci intrarea Railjet in Romania cel putin pana la Arad este foarte plauzibila chiar daca vorbim de urmatorii 5 ani.
Nu acelasi lucru il pot spune insa vorbind de linii de mare viteza (200 km/h-300km/h) in Romania , optimismul meu dispare pe acest subiect chiar daca vorbim de urmatorii 15 ani atat vreme cat lucrurile nu se misca nici macar la nivel de 100-120km/h ! Da se testeaza pentru 230km/h momentan iar Railjetul s-a vrut o alternativa la ICE-ul nemtesc modelul ICE-T 7 vagoane dar Railjetul are dezavantajul sistemului clasic push-pull si seria de locomotive Siemens 1216 a avut probleme de fiabilitate
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 25 Noi 2011, 22:58, editata de 1 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 22:48 | |
| - adrian78 a scris:
- Cel mai bine ar fi Constanta actualul M800 sa se mearga cu 200km/h si in Germania sau Elvetia TGV-ul si Thalysus este restrictionat la 200km/h apoi o linie noua de la Pajura pana la Bucuresti Nord dupa pe actualul M300 pana la Brasov si de acolo spre Fagaras de la Avrig linie noua spre Sibiu de acolo spre Ocna Sibiului pana la Miercurea Sibiului linie noua respectiv din Sebes fara sa mai treaca prin Vintu de Jos de acolo pana la Timisoara (Balint-Topolovat) sa ocoleasca Lugojul si spre Jimbolia de acolo se uneasca cu linia Budapesta-Belgrad .Eu zic ca merita Timisoara linie de mare viteza e oras peste 300000 de locuitori
Eu nu vad linie HSR fara aeroportul Otopeni plus Valea Prahovei pana la Brasov apoi Sibiu- Deva -Timisoara -spre Szeged si Belgrad . Pe Bucuresti-Constanta nu trebuie linie noua decat intre Constanta si Fetesti (incluzand poduri noi dunarene de 200km/h) , adica exact acolo unde linia se va aglomera de trenuri regio si suburbane .si asta nu imediat... Bucuresti-Constanta este o linie cu trafic scazut in extrasezon si asa va ramane multa vreme , cel mai mult se aglomereaza Bucuresti-Ploiesti unde trebuie linie separata pentru IC -uri si alte trenuri de rang superior... Dar , insasi reabilitarea coridorului 4 si ridicarea semnificativa a vitezelor de circulatie va intarzoa inceperea constructiei unei HSR in Romania , iar ETCS nivel 2 odata instalat va actiona exact ca o autostrada cu mai multe benzi... |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 25 Noi 2011, 23:11 | |
| Dupa parerea mea, articolul are o fraza cel putin haioasa: "Oficialul Alstom crede ca aceasta linie (de TGV) nu ar trebui sa concureze cu liniile existente, care acum se afla intr-un amblu proces de reabilitare pe coridoarele paneuropene 4 si 9"
Poftim ??? Amplu proces de reabilitare ??? Ce lucrari pe coridorul 9 ? Ce e cu gluma asta ? Totul se misca precum melcul ! Amplu proces de reabilitare a cunoscut (dupa parerea mea) o singura lucrare in Romania si anume dublarea DN2 (E85) intre Urziceni si Roman !!! Acolo au fost comasate forte importante si lucrarea era un adevarat santier national ! Utilajele se intindeau pe portiuni de ZECI DE KILOMETRI si in mai multe zone !
Ceea ce se intampla in Romania pe coridorul 4 (atat rutier cat si feroviar) e una din cele mai bune glume pe care le-a cunoscut tara asta !
Scuze pentru aciditatea post-ului dar asta e adevarul ! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|