|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 18:21 | |
| - DUAL a scris:
- @ mahaiuc.Da orice stat are trenul ca o alternativa la mijloacele de transport auto si teoretic in marea majoritate a statelor el este mai ieftin decat cel auto , pentru a da posibilitatea cetateanului sa se deplaseze.La noi CFR e o modalitate de a scoate bani pentru campanie.
Ar fi bine sa mergi in Spania autobuzul este la jumate de pret dar face dublu ca timp fata de tren bine ca acolo trenul merge cu 200-250 km/h asta e altceva!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 18:50 | |
| Ministerul Transporturilor a semnat contracte în valoare de peste 200 mil euro
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a semnat contracte în valoare de 216 milioane de euro, pentru modenizarea tronsonului de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, 5 tuneluri şi 5 staţii. Astfel, pentru secţiunea de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, contractul are o valoare de 176,18 mil euro, compania Impresa Pizzaroti urmând să realizeze proiectul în perioada 2011-2014. Cele 5 tuneluri ce urmează să fie reabilitate aparţin Regionalelor Braşov şi Timişoara, iar contractul are o valoare de 4,9 milioane de euro. Acest proiect va fi executat de către consorţiul format din Swietelsky-Sopmet-Dafora. Alte contracte semnate de Ministerul Transporturilor vizează modernizarea staţiilor de cale ferată: Brăila, în valoare de 7,6 milioane de euro, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral urmând să-l finalizeze într-un an şi 5 luni; staţia Piatra Neamţ, lucările având o valoare de 4,7 milioane de euro, consorţiul format din Wiebe România-Radaria-Confer Group urmând să execute lucrările într-o perioadă de 1 an şi 5 luni. Acelaşi consorţiu va urma să modernizeze şi staţia Sf. Gheorghe, contractul având o valoare de 5,97 milioane de euro. Pentru staţia cf Vaslui, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral a încheiat un contract în valoare de 5 milioane de euro (cu durata de realizare 1 an şi 5 luni) . Lucările de modernizare pentru staţia Piteşti vor fi executate de consorţiul Unicon-Leonhard Weiss, contractul având o valoare de 11,3 milioane de euro. Proiectul va urmă să fie executat în 2 ani şi 2 luni. „Nu vom face excepţii la aşteptările pe care le avem de la contructori. Sper să nu avem probleme la proiectele de la calea ferată”, a declarat Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.
Statia Vaslui nu s-a modernizat intre anii 2002-2004? ..Pe ce se arunca 6 milioane de euro ii face fantana arteziana .pasaje subterane o placheaza cu granit?vorbesc ironic!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 09 Dec 2011, 19:34, editata de 1 ori |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 19:01 | |
| - adrian78 a scris:
- Ministerul Transporturilor a semnat contracte în valoare de peste 200 mil euro
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a semnat contracte în valoare de 216 milioane de euro, pentru modenizarea tronsonului de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, 5 tuneluri şi 5 staţii. Astfel, pentru secţiunea de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, contractul are o valoare de 176,18 mil euro, compania Impresa Pizzaroti urmând să realizeze proiectul în perioada 2011-2014. Cele 5 tuneluri ce urmează să fie reabilitate aparţin Regionalelor Braşov şi Timişoara, iar contractul are o valoare de 4,9 milioane de euro. Acest proiect va fi executat de către consorţiul format din Swietelsky-Sopmet-Dafora. Alte contracte semnate de Ministerul Transporturilor vizează modernizarea staţiilor de cale ferată: Brăila, în valoare de 7,6 milioane de euro, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral urmând să-l finalizeze într-un an şi 5 luni; staţia Piatra Neamţ, lucările având o valoare de 4,7 milioane de euro, consorţiul format din Wiebe România-Radaria-Confer Group urmând să execute lucrările într-o perioadă de 1 an şi 5 luni. Acelaşi consorţiu va urma să modernizeze şi staţia Sf. Gheorghe, contractul având o valoare de 5,97 milioane de euro. Pentru staţia cf Vaslui, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral a încheiat un contract în valoare de 5 milioane de euro (cu durata de realizare 1 an şi 5 luni) . Lucările de modernizare pentru staţia Piteşti vor fi executate de consorţiul Unicon-Leonhard Weiss, contractul având o valoare de 11,3 milioane de euro. Proiectul va urmă să fie executat în 2 ani şi 2 luni. „Nu vom face excepţii la aşteptările pe care le avem de la contructori. Sper să nu avem probleme la proiectele de la calea ferată”, a declarat Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.
Statia Vaslui nu s-a modernizat intre anii 2002-2004? ..Pe ce se arunca 6 milioane de euro ii face fantana arteziana pasaje subterane vorbesc ironic!! Mai stii poate chiar au degand sa ii faca fantana arteziana si pasj subteran dar e foarte bine ca ami modernizeaza si ei liniile |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 19:24 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/mii-de-kilometri-de-cale-ferata-inchiriati-operatorilor-privati-statul-le-acorda-subventii-de-90.html |
| | | Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5423 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 19:25 | |
| Pasaje subterane....pentru ce?Chiar atat de mare este traficul de calatori in aceasta gara pentru a avea pasaje?? Hai serios acum Asa stiu si eu ca intre anii 2002-2004 a fost modernizata.Pentru ce sa mai fie modernizata.....arata foarte OK la exterior,cat si la interior... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 20:29 | |
| La aceste contracte se adăuga alte patru semnate în cursul săptămânii trecute în valoare totală de 50,7 milioane euro, pentru sistemul integrat de semnalizare şi de trafic pentru calea ferată - ERTMS, precum şi modenizarea gărilor Giurgiu, Slobozia şi Călăraşi.
"Sperăm ca săptămâna viitoare să reusim să semnăm alte două contracte pentru execuţia a două tronsoane de cale ferată, lucrări contestate", a precizat Boagiu.
Calarasi Giurgiu Slobozia ???????????si gara Petrosani se darama azi maine macar acolo am auzit ca vor sa faca alta paralela cu ea la linia17 ca ies mai ieftin decat sa o modernizeze pe cea actuala si e mai aproape de statia de maxi si de oras!!Sa nu mai zic de gara Tg Jiu unde calatori stau in frig in gara iara daca astepti trenul la peroane si ploua sau ninge nu ai unde sa stai sub ceva!!
http://www.railwayinsider.eu/wp/wp-content/uploads/2011/01/Gara-Piatra-Neamt.jpg o sa ii puna termopan si turnulete? |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 20:34 | |
| Gara din Piatra Neamt arata foarte bine asa cum e ea. Are termopane, Doamne fereste sa-i puna nu stiu ce turnulete sau alte normalitate. Singurele puncte slabe sunt in afara cladirii, la linii, prea multa vegetatie vara, plus ca trebuie schimbate traverse, sinele care sunt de 49 si chiar si de valoare mai mica. Mai trebuie igienizata sala de asteptare, stiu ca ma mai intampinau unele mirosuri ne placute. In rest gara nu are nevoie de nici upgrade arhitectonic. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 20:42 | |
| Ar fi bine sa urmariti ce sa va face
Potrivit caietului de sarcini al licitatiei, ar urma sa fie executate lucrari de modernizare a cladirii statiei CFR, Lucrarile presupun recompartimentarea spatiului deja existent, precum si amenajarea unei sali de asteptare moderne. De asemenea, vor fi realizate spatii comerciale care vor functiona in incinta garii. de reabilitare a peroanelor (inclusiv prin acoperirea acestora cu copertine), de realizare a trecerilor de nivel intre peroane, de montare a unor garduri de protectie intre linii si de reabilitare a pietei din fata Garii Piatra-Neamt. Termenul de finalizare a investitiei este de 24 de luni de la data semnarii contractului
Totusi 5 milioane de euro e o suma colosala eu sunt sceptic ,va castiga o firma de partid iar banii se vor duce pentru campania electorala!! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 10 Dec 2011, 12:14 | |
| Subscriu si eu, pentru gara Petrosani pe cand ceva investitii ? Ditamai cladirea din care folosit doar IDM-ul. Cand ar putea fii inchiriata si tot ar mai iesii niste bani. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 10 Dec 2011, 18:22 | |
| Atrag si eu atentia asupra unei confuzii care apare destul de des pe acest forum... Sa nu facem confuzie intre reabilitarea propriu-zisa a garilor (cladirile plus pasaje , anexe cum ar fi partea de alimentatie publica ) si reabilitarea liniilor (sine , traverse) sau a peroanelor unei gari . Daca primele se fac , mai greu dar se fac , in cel de-al doilea caz trebuie sa asteptam ca lucrarile propriu-zise sa fie prinse in proiectul de reabilitare a unui coridor european... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: http://www.adevarul.ro/financiar/Noul_mers_al_trenurilo Dum 11 Dec 2011, 18:30 | |
| Cititi aici si va amuzati : http://www.adevarul.ro/financiar/Noul_mers_al_trenurilor |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 18:56 | |
| |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 20:19 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-si-au-schimbat-numele-cfr-a-scumpit-biletele-toaletele-raman-aceleasi.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 20:26 | |
| Este nevoie de voturi pe acest link :
http://www.tvr.ro/tvr1.php |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 20:55 | |
| - nenuandrei a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-si-au-schimbat-numele-cfr-a-scumpit-biletele-toaletele-raman-aceleasi.html
Aceleasi reportaje de 2 lei menite sa defaimeze si mai mult imaginea caii ferate...o fi asa greu pentru navetistii care pana ieri mergeau cu "personalul", sa-si dea seama ca trenul ala cu vagoane evident de generatie noua, nu e un fost personal ? Stau si se sfatuiesc la comanda reporterului: asta e regio ? Interregio ? Numai alura trenului respectiv iti lasa de inteles ca nu este "personal". Evident ca publicul caruia i se adreseaza postul TV nu face distinctia intre etajatele de Pietrosita cu care au mers pana mai ieri si vagoanele din reportaj...e la fel ca reportajul ala de asta vara din Buc Obor cand s-au introdus etajate climatizate pe personale. Ce sa le explici gibonilor cum e cu ushile care se deschid la apasarea de buton si se inchid automat, cum e cu climatizarea in vagon, cum e cu trasul apei la vacuum... Vizavi de articol: "Partea buna este ca pe viitor ne vom cumpara un singur bilet, chiar daca mergem cu doua trenuri." Pai pana ieri nu puteai merge cu 2 trenuri pe acelasi bilet ? Evident ca da. "Altfel spus, nu mai coborati in gari sa va cumparati suc sau tigari de la chisoc, pentru ca riscati sa ramaneti pe peron.". Daca e asa urgent sucul ala, sunt trenuri unde "sucul" este adus "pe tava" de personal dedicat, deci n-ar fi o tragedie. Iar despre tigari, fumatul este interzis in tren, si nu de ieri-de azi... Cum oare se face ca la orice ora merge cate un reporter in Gara de Nord, filmeaza si pozeaza exact trenurile din "vechea epoca" desi majoritatea garniturilor au in compunere vagoane de generatie noua. Pe ei, reporterii, nu-i mai trage nimeni la raspundere ca strica imaginea companiei, pe noi care pozam si filmam, imediat "ne someaza"... Ieri, aceiasi reporteri s-au dus chititi in Gara de Nord sa intrebe cat costa biletul pentru a 2a zi, informatie care nu era disponibila nici oficial (decat in procente). Au facut si din asta o stire, vezi-Doamne ca nu stiu ei cat vor plati biletul de a 2a zi... Unde este obiectivitatea si transparenta acestor reportaje ? De ce se urmareste MEREU numai ratingul postului prin astfel de stiri ? P.S. Intr-adevar, pe display-urile unora din vagoane, inca scrie R desi trenul este IR. Confuzia asta va fi cat de curand eliminata, daca nu prin resoftarea display-ului respectiv, cu siguranta prin schimbarea mini-tabelelor de pe fiecare peron, lucru care deja e in desfasurare. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |