Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 18:21

DUAL a scris:
@ mahaiuc.Da orice stat are trenul ca o alternativa la mijloacele de transport auto si teoretic in marea majoritate a statelor el este mai ieftin decat cel auto , pentru a da posibilitatea cetateanului sa se deplaseze.La noi CFR e o modalitate de a scoate bani pentru campanie.

Ar fi bine sa mergi in Spania autobuzul este la jumate de pret dar face dublu ca timp fata de tren bine ca acolo trenul merge cu 200-250 km/h asta e altceva!!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 18:50

Ministerul Transporturilor a semnat contracte în valoare de peste 200 mil euro

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a semnat contracte în valoare de 216 milioane de euro, pentru modenizarea tronsonului de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, 5 tuneluri şi 5 staţii.
Astfel, pentru secţiunea de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, contractul are o valoare de 176,18 mil euro, compania Impresa Pizzaroti urmând să realizeze proiectul în perioada 2011-2014.
Cele 5 tuneluri ce urmează să fie reabilitate aparţin Regionalelor Braşov şi Timişoara, iar contractul are o valoare de 4,9 milioane de euro. Acest proiect va fi executat de către consorţiul format din Swietelsky-Sopmet-Dafora.
Alte contracte semnate de Ministerul Transporturilor vizează modernizarea staţiilor de cale ferată: Brăila, în valoare de 7,6 milioane de euro, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral urmând să-l finalizeze într-un an şi 5 luni; staţia Piatra Neamţ, lucările având o valoare de 4,7 milioane de euro, consorţiul format din Wiebe România-Radaria-Confer Group urmând să execute lucrările într-o perioadă de 1 an şi 5 luni. Acelaşi consorţiu va urma să modernizeze şi staţia Sf. Gheorghe, contractul având o valoare de 5,97 milioane de euro. Pentru staţia cf Vaslui, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral a încheiat un contract în valoare de 5 milioane de euro (cu durata de realizare 1 an şi 5 luni) . Lucările de modernizare pentru staţia Piteşti vor fi executate de consorţiul Unicon-Leonhard Weiss, contractul având o valoare de 11,3 milioane de euro. Proiectul va urmă să fie executat în 2 ani şi 2 luni.
„Nu vom face excepţii la aşteptările pe care le avem de la contructori. Sper să nu avem probleme la proiectele de la calea ferată”, a declarat Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.


Statia Vaslui nu s-a modernizat intre anii 2002-2004? ..Pe ce se arunca 6 milioane de euro ii face fantana arteziana .pasaje subterane o placheaza cu granit?vorbesc ironic!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 09 Dec 2011, 19:34, editata de 1 ori
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 19:01

adrian78 a scris:
Ministerul Transporturilor a semnat contracte în valoare de peste 200 mil euro




Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a semnat contracte în valoare de 216 milioane de euro, pentru modenizarea tronsonului de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, 5 tuneluri şi 5 staţii.
Astfel, pentru secţiunea de cale ferată Vinţu de Jos-Coşlariu, contractul are o valoare de 176,18 mil euro, compania Impresa Pizzaroti urmând să realizeze proiectul în perioada 2011-2014.
Cele 5 tuneluri ce urmează să fie reabilitate aparţin Regionalelor Braşov şi Timişoara, iar contractul are o valoare de 4,9 milioane de euro. Acest proiect va fi executat de către consorţiul format din Swietelsky-Sopmet-Dafora.
Alte contracte semnate de Ministerul Transporturilor vizează modernizarea staţiilor de cale ferată: Brăila, în valoare de 7,6 milioane de euro, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral urmând să-l finalizeze într-un an şi 5 luni; staţia Piatra Neamţ, lucările având o valoare de 4,7 milioane de euro, consorţiul format din Wiebe România-Radaria-Confer Group urmând să execute lucrările într-o perioadă de 1 an şi 5 luni. Acelaşi consorţiu va urma să modernizeze şi staţia Sf. Gheorghe, contractul având o valoare de 5,97 milioane de euro. Pentru staţia cf Vaslui, consorţiul Arcada Company-Leonhard Weiss-Isaft Litoral a încheiat un contract în valoare de 5 milioane de euro (cu durata de realizare 1 an şi 5 luni) . Lucările de modernizare pentru staţia Piteşti vor fi executate de consorţiul Unicon-Leonhard Weiss, contractul având o valoare de 11,3 milioane de euro. Proiectul va urmă să fie executat în 2 ani şi 2 luni.
„Nu vom face excepţii la aşteptările pe care le avem de la contructori. Sper să nu avem probleme la proiectele de la calea ferată”, a declarat Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.




Statia Vaslui nu s-a modernizat intre anii 2002-2004? ..Pe ce se arunca 6 milioane de euro ii face fantana arteziana pasaje subterane vorbesc ironic!!
Mai stii poate chiar au degand sa ii faca fantana arteziana si pasj subteran dar e foarte bine ca ami modernizeaza si ei liniile
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 19:24

http://stirileprotv.ro/stiri/social/mii-de-kilometri-de-cale-ferata-inchiriati-operatorilor-privati-statul-le-acorda-subventii-de-90.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member
Marius


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5423
Data de inscriere : 04/03/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 19:25

Pasaje subterane....pentru ce?Chiar atat de mare este traficul de calatori in aceasta gara pentru a avea pasaje??
Hai serios acum Laughing
Asa stiu si eu ca intre anii 2002-2004 a fost modernizata.Pentru ce sa mai fie modernizata.....arata foarte OK la exterior,cat si la interior...
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 20:29

La aceste contracte se adăuga alte patru semnate în cursul săptămânii trecute în valoare totală de 50,7 milioane euro, pentru sistemul integrat de semnalizare şi de trafic pentru calea ferată - ERTMS, precum şi modenizarea gărilor Giurgiu, Slobozia şi Călăraşi.

"Sperăm ca săptămâna viitoare să reusim să semnăm alte două contracte pentru execuţia a două tronsoane de cale ferată, lucrări contestate", a precizat Boagiu.

Calarasi Giurgiu Slobozia ???????????si gara Petrosani se darama azi maine macar acolo am auzit ca vor sa faca alta paralela cu ea la linia17 ca ies mai ieftin decat sa o modernizeze pe cea actuala si e mai aproape de statia de maxi si de oras!!Sa nu mai zic de gara Tg Jiu unde calatori stau in frig in gara iara daca astepti trenul la peroane si ploua sau ninge nu ai unde sa stai sub ceva!!

http://www.railwayinsider.eu/wp/wp-content/uploads/2011/01/Gara-Piatra-Neamt.jpg o sa ii puna termopan si turnulete?
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 20:34

Gara din Piatra Neamt arata foarte bine asa cum e ea. Are termopane, Doamne fereste sa-i puna nu stiu ce turnulete sau alte normalitate. Singurele puncte slabe sunt in afara cladirii, la linii, prea multa vegetatie vara, plus ca trebuie schimbate traverse, sinele care sunt de 49 si chiar si de valoare mai mica. Mai trebuie igienizata sala de asteptare, stiu ca ma mai intampinau unele mirosuri ne placute. In rest gara nu are nevoie de nici upgrade arhitectonic.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 20:42

Ar fi bine sa urmariti ce sa va face

Potrivit caietului de sarcini al licitatiei, ar urma sa fie executate lucrari de modernizare a cladirii statiei CFR, Lucrarile presupun recompartimentarea spatiului deja existent, precum si amenajarea unei sali de asteptare moderne. De asemenea, vor fi realizate spatii comerciale care vor functiona in incinta garii. de reabilitare a peroanelor (inclusiv prin acoperirea acestora cu copertine), de realizare a trecerilor de nivel intre peroane, de montare a unor garduri de protectie intre linii si de reabilitare a pietei din fata Garii Piatra-Neamt. Termenul de finalizare a investitiei este de 24 de luni de la data semnarii contractului

Totusi 5 milioane de euro e o suma colosala eu sunt sceptic ,va castiga o firma de partid iar banii se vor duce pentru campania electorala!!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 12:14

Subscriu si eu, pentru gara Petrosani pe cand ceva investitii ? Ditamai cladirea din care folosit doar IDM-ul. Cand ar putea fii inchiriata si tot ar mai iesii niste bani.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 18:22

Atrag si eu atentia asupra unei confuzii care apare destul de des pe acest forum... Sa nu facem confuzie intre reabilitarea propriu-zisa a garilor (cladirile plus pasaje , anexe cum ar fi partea de alimentatie publica ) si reabilitarea liniilor (sine , traverse) sau a peroanelor unei gari . Daca primele se fac , mai greu dar se fac , in cel de-al doilea caz trebuie sa asteptam ca lucrarile propriu-zise sa fie prinse in proiectul de reabilitare a unui coridor european...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: http://www.adevarul.ro/financiar/Noul_mers_al_trenurilo   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 18:30

Cititi aici si va amuzati : http://www.adevarul.ro/financiar/Noul_mers_al_trenurilor
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 18:56

Aici unde?
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 20:19

http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-si-au-schimbat-numele-cfr-a-scumpit-biletele-toaletele-raman-aceleasi.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 20:26

Este nevoie de voturi pe acest link :

http://www.tvr.ro/tvr1.php
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 20:55

nenuandrei a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-si-au-schimbat-numele-cfr-a-scumpit-biletele-toaletele-raman-aceleasi.html

Aceleasi reportaje de 2 lei menite sa defaimeze si mai mult imaginea caii ferate...o fi asa greu pentru navetistii care pana ieri mergeau cu "personalul", sa-si dea seama ca trenul ala cu vagoane evident de generatie noua, nu e un fost personal ? Stau si se sfatuiesc la comanda reporterului: asta e regio ? Interregio ? Numai alura trenului respectiv iti lasa de inteles ca nu este "personal". Evident ca publicul caruia i se adreseaza postul TV nu face distinctia intre etajatele de Pietrosita cu care au mers pana mai ieri si vagoanele din reportaj...e la fel ca reportajul ala de asta vara din Buc Obor cand s-au introdus etajate climatizate pe personale. Ce sa le explici gibonilor cum e cu ushile care se deschid la apasarea de buton si se inchid automat, cum e cu climatizarea in vagon, cum e cu trasul apei la vacuum...

Vizavi de articol:
"Partea buna este ca pe viitor ne vom cumpara un singur bilet, chiar daca mergem cu doua trenuri." Pai pana ieri nu puteai merge cu 2 trenuri pe acelasi bilet ? Evident ca da.
"Altfel spus, nu mai coborati in gari sa va cumparati suc sau tigari de la chisoc, pentru ca riscati sa ramaneti pe peron.". Daca e asa urgent sucul ala, sunt trenuri unde "sucul" este adus "pe tava" de personal dedicat, deci n-ar fi o tragedie. Iar despre tigari, fumatul este interzis in tren, si nu de ieri-de azi...

Cum oare se face ca la orice ora merge cate un reporter in Gara de Nord, filmeaza si pozeaza exact trenurile din "vechea epoca" desi majoritatea garniturilor au in compunere vagoane de generatie noua. Pe ei, reporterii, nu-i mai trage nimeni la raspundere ca strica imaginea companiei, pe noi care pozam si filmam, imediat "ne someaza"...
Ieri, aceiasi reporteri s-au dus chititi in Gara de Nord sa intrebe cat costa biletul pentru a 2a zi, informatie care nu era disponibila nici oficial (decat in procente). Au facut si din asta o stire, vezi-Doamne ca nu stiu ei cat vor plati biletul de a 2a zi...

Unde este obiectivitatea si transparenta acestor reportaje ? De ce se urmareste MEREU numai ratingul postului prin astfel de stiri ?

P.S. Intr-adevar, pe display-urile unora din vagoane, inca scrie R desi trenul este IR. Confuzia asta va fi cat de curand eliminata, daca nu prin resoftarea display-ului respectiv, cu siguranta prin schimbarea mini-tabelelor de pe fiecare peron, lucru care deja e in desfasurare.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 18 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: