| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 22:01 | |
| Gata, am rezolvat, multzam, e ok. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 02 Dec 2011, 21:43 | |
| http://www.realitatea.net/bistrita-un-tren-de-marfa-incarcat-cu-lemne-a-deraiat-la-salva-fara-a-exista-victime_892036.html He he he, mai nou si primarii se pricep la cfr. Varba unui coleg: la fotbal si cfr ne pricepem toti |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 05 Dec 2011, 16:37 | |
| Oare la noi cand o sa aiba si CFR-ul internet wireless?Cehii au 7 rame pendolino deci 100000 de euro pe rama timp de 5 ani la noi vorbeau de 30 de milioane de euro cred ca puneau net pe toate personalele Ceske Drahy a selectat compania cehă Simac Technik pentru a oferi servicii de internet fără fir în trenurile de tip pendolino de lung parcurs. Valoarea contractului, încheiat pe cinci ani, este de 20 milioane de coroane (790.000 euro).Primul tren va fi echipat în ianuarie 2012, urmând ca toate cele şapte trenuri pendolino care circulă pe ruta Praga-Ostrava să ofere internet wireless până la jumătatea anului viitor. |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6160 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 05 Dec 2011, 16:47 | |
| Tibbett Logistics Romania (detinuta de Keswick Enterprises din Marea Britanie) a achizitionat 32 de vagoane de marfa:
http://www.tibbettlogistics.com/news.php |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 05 Dec 2011, 18:38 | |
| Daca a mai fost postata stirea asta, imi cer scuze pt repetarea ei.
http://www.railjournal.com/newsflash/caf-wins-bucharest-metro-order-1409.html |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 05 Dec 2011, 18:48 | |
| Face bine ca nu se leaga la cap CFR ul cu internet etc .. ok sa zicem ca achizitioneaza net wireless face un contract da o caruta de bani pe niste amarate de routere(exact cum s-a facut la aia) care ajung la de 4 ori suma .. booon .Routerele alea nu stiu sa limiteze banda sa dea un minim/maxim pe client.. Sa zice ca modifica sistemul de emitere a legitimatiilor sa confirme oarscum parolele de pe legitimatii in interiorul vagoanelor .. Ok si te intrebi de ce sa faca asa si sa nu dea la toti internet gratis?! Pai pe langa contractul de ala mai trebe un contract cu Vodafone/Orange/Cosmote/RDS pentru net via broadband/3G.Netul prin mobil vine cu limita de viteza in maximum de trafic atins .. adica iti da sa zicem la dita-mai abonamentu de tzspemii de euro 100 G/luna .. si si 100 e mult ,ca platesti la 25 de euroi ai cam 30 giga... booon .Daca nu ti-ai pus limita / client/sesiune vine un taran ca deeh net in tren alea alea si merge de la Oradea la Bucuresti 13 ore si rupe youtubu in 14 ca se incarca decent pana esti in limita si la intors ce faci ?! ca ti-a scazut viteza infect rau de tot cum ai depasit limita de 100 giga/luna si iti garantez la 2 calculatoare nu mai deschizi nici un amarat de mail .. si nah ti-ai tras servici de wireless.. Problema e ca acest serviciu ar trebuii oferit gratuit la vagonele de cls 1 a de pe trenurile IC si atat.Problema e updatarea parolelor care s-ar emite electronic cu vagonul care detine dispozitivul.
Poate am fost un pic pe langa subiect dar avnad la firma net pe laptop de la Vodafone si abonament pe firma evident ca eu NU le-as da bani nici sa stea in genunchi credeti-ma ca stiu cat injur la ei si traficul lor.Arunc zilnic 1 giga aici pe forum verificand anumite chestii si asta pentru ca sunt poze .. inca pot sa zic ca evit youtube si tot pe la jumatea lunii se ia gazu mai rau decat pe vremea lu Ciashca. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 05 Dec 2011, 19:07 | |
| Acuma si tu ca vorba aia si cu sufletul in rai si cu......!!Sunt atatea optiuni de net pe telefonul mobil care iti ofera navigare pe mess facebook si cateva siteuri acuma vrem sa downloadam si vreo 2 filme de 8gb in 5 ore de mers!!Sa se puna la clasa a1a la trenurile IC si cateva trenuri de lung parcurs si cred ca exista o posibilitate pentru un abonament potrivit din toate punctele de vedere!!
Sa nu mai vorbim de Vodafone broadband am avut 2 ani si stiu cat am injurat si am avut si abonamentul de 13 euro cu 3gb trafic su viteza 2mb dar dupa 3 gb trafic tot la 128kbs ajungi!! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 05 Dec 2011, 21:08 | |
| Pai tot cam la fel sunt adi .. crede-ma vorbim de trafic mult mai mare decat ce spui si ideea cu scumpirea biletelor pica din start la preturi deja piperate pentru timpi mari... Ideea e ca un astfel de sistem cu cap este posibil dar bani gramada,insa... insa este o alta posibilitate , cei de la RDS ofera wifi hot spots daca ei reusesc sa isi raspandeasca reteaua vom vedea mai vedea doar in pozele din muzee in vreo 2 ani abonamente de internet de la vodafone/orange/cosmote.Oricum cu un router inteligent este posibila chestia dar va fi foarte foarte complicat ... oricum,oricum oamenii de afaceri sau cei care au nevoie de net au deja stickuri asa ca sa rezolvam noi problema prizelor in vagoane si vom avea viata lunga si fara wifi.Vagoanele gen 20-492 au prize de sunt cam nervos, dar bine ca mi-a aparut alta fraza aici gust pentru ca sunt cu lamele pentru tipul britanic si nu ma incalzeste ideea lor,mai bine nu le puneau tamaie , rabdare si tutun ,ca si-asa sunt inutile pentru aparate cu picioare inguste la stecher. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 15:23 | |
| Cu privire la netu din tren, trebuie sa fac o precizare: cu siguranta daca va fi net in tren, nu va exista limitarea de 128 kbps la nivel de modem/router, cel mult la nivel de device conectat la router. Netul ar avea parte de contracte speciale, nelimitate de operatoru de telefonie, chiar daca s-ar face si 500 Gb trafic. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Tren personal de lux între Galaţi şi Constanţa Mar 06 Dec 2011, 16:33 | |
| Trenul personal tipic din România are banchete maro din vinilin, WC-uri groaznice, uşi care nu se închid şi arată ca după un bombardament. Însă nu şi pe linia Galaţi - Constanţa.
"Am rămas totalmente uimit. Căldură, confortabil, ieftin, dar mirosul de personal şi mizeria nu cred că vor dispărea vreodată", ne-a scris Flavius pe pagina Martor Ocular.
Trenul personal 8214 are afişaj electronic, scaune moderne albastre şi iluminat plăcut. Trenul etajat circulă pe ruta Galaţi - Constanţa. Marele minus este timpul: 260 de kilometri în cinci ore şi jumătate.Trenul pleacă la ora 17:05 şi ajunge la 22:40. Trece prin Brăila, Făurei, Ţăndărei, Feteşti, Cernavodă şi Medgidia.
Sursa: http://realitatea.mobi/article/893000
Iata ca mai sunt si lucruri bune in presa. Printre altele imi dau seama ca e vorba de vagoane 26-16 sau 36-16. |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5444 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 18:09 | |
| Pai majoritatea personalelor au acum etajate modernizate. De alea de ce nu zice nimeni nimic? Din articol se intelege ca numai 8214 are asa ceva si restul sunt varza. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 18:11 | |
| Sa fim seriosi, n-au ce cauta etajatele 26-16 pe Interregio, nu destul ca le-au bagat 3 ani pe Iasi - Bucuresti de-ti venea rau cu scaunele alea de beton! In alta ordine de idei, Cfr Calatori ar trebui sa aiba grija sa schimbe vagoanele 20-54, 20-49 de pe trenurile de lung parcurs, ca sa nu existe discriminari! Inclusiv vagoanele de clasa I 19-55, viitoarele IR trebuind sa aiba numai vagoane cu AC la cl I! |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 18:27 | |
| In articol e vorba de trenuri personale, deci acolo au ce cauta acele etajate (26-16). Pe interregio normal ca trebuie vagoane mai ok. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 18:49 | |
| Eu decuc ca acel individ nu a mai mers de multi ani cu trenul _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 18:57 | |
| Si eu, si e un lucru pozitiv ca a ramas placut impresionat de vagon. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|