|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 14:54 | |
| Trenurile de la Slobozia şi Urziceni nu pot ajunge în Basarab... nu există linie spre Basarab. _________________ :TTT:
|
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6160 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 15:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenurile de la Slobozia şi Urziceni nu pot ajunge în Basarab... nu există linie spre Basarab.
ba sa stii ca se poate, daca e bagat trenul prin halta pajura! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 15:24 | |
| Am mai intrebat undeva, cum e cu Pajura asta, nu toate trenurile trec prin Pajura ca nu am inteles bine?
Cum se circula in Bucuresti pe IIIK, ce e Postul 5 ce e postul 17? |
| | | alex03bv
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5027 Data de inscriere : 14/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 15:39 | |
| Va rog sa accesati link-ul de mai jos. Rog un user mai priceput si cu mai mult timp, sa incarce clipul video direct.
http://www.antena3.ro/romania/romania-o-halta-parasita-guvernantii-ne-au-refuzat-sansa-unei-infrastructuri-occidentale-145861.html
Nu inteleg cum idiotul ala a ajuns director general la Infrastructura. Au ajuns prostii sa ne conduca si sa isi bata joc de noi.
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 16:00 | |
| - alex03bv a scris:
- Va rog sa accesati link-ul de mai jos.
Rog un user mai priceput si cu mai mult timp, sa incarce clipul video direct.
http://www.antena3.ro/romania/romania-o-halta-parasita-guvernantii-ne-au-refuzat-sansa-unei-infrastructuri-occidentale-145861.html
Nu inteleg cum idiotul ala a ajuns director general la Infrastructura. Au ajuns prostii sa ne conduca si sa isi bata joc de noi.
Este unul din cele mai mari gunoaie de reportaje pe care le-am vazut vreodata. Hai s-o luam in ordine: A existat in plan, la un moment dat, initiat de guvernul Gyurcsány de constructie a unei cai ferate de mare viteza intre Bucuresti si Viena via Budapesta, in principal pe fonduri locale. La inceput, guv. Tariceanu a fost de acord, dar, vazand suma de 6.5 miliarde de EUR pe care trebuia s-o scoate din buzunar (liniile respective de mare viteza nu ar fi fost finantate de UE), pana si atunci (in perioada de boom economic) s-a renuntat. UE, in momentul de fata, finanteaza, prin mecanisme structurale si de coeziune (cunoscute in Romania sub denumirea de POS-T sau TRANS) numai upgrade-uri la 160. Nici prin TEN-T (unde finantarea UE este de maximum 30%), proiectul 22 (Viena - Budapesta - (Timisoara - Sofia)/(Bucuresti - Constanta)) nu este clasificata ca HSR. Ungaria, in momentul asta (atat guvernul Bajnai cat si guvernul Orban) au renuntat complet la planurile de HSR, singurul lucru din memorandum care a ramas valid e includerea liniei respective intr-un plan TEN-T in orizontul 2020-2025. Ungaria, repet, NU are in plan vreo linie de mare viteza in viitorul apropiat. In momentul de fata, in Ungaria se construiesc sau reabiliteaza fix 0 (zero) km de cale ferata conventionala. Daca astea sunt 'motoare turate la maxim...'. In planul asta lucreaza si Ministerul Transporturilor din Romania. Indiferent ce spune un francez dubios, Romania in momentul asta, NU are de unde sa scoata 6.5 miliarde de Euro pentru un astfel de proiect (inseamna bugetul intreg al ministerului transporturilor pe 2 ani jumatate), mai ales ca, chiar daca am avea banii aia, am putea face mult mai multe cu ei (si am putea atrage inca pe-atat de la UE, pentru proiecte, de CF, de drum, de aeroporturi) Tot ce face A3 este sa foloseasca un plan de mult ingropat pentru propaganda politica ieftina. In rest, TOATE tarile din vecinatatea noastra fac upgrade-uri ale retelei lor, in acelasi fel ca si noi, astfel:
- Cehia : 130 pentru trenuri conventionale, 160 pentru Pendolino. Exista planuri de HSR si atat. Planuri de sertar.
- Slovacia : 140 pentru trenuri conventionale, 160 pentru Pendolino.
- Polonia : 160 pentru trenuri conventionale. Segmentele care au putut in trecut mai mult vor fi duse la viteza lor constructiva, adica 180 km/h. Exista planuri pentru linii de 200 sau 250 pe apx. 350 km, dar depinde de urmatorul buget al UE daca le vor si primi (indicatiile curente spun ca nu).
- Ungaria: 160 pentru toate trenurile.
- Romania: 160 pentru toate trenurile.
- Bulgaria: 160 pentru trenurile conventionale. 200 (cu ERTMS-2 si GSM-R) pentru trenurile Pendolino.
- Serbia: 120 pentru toate trenurile.
- Croatia: 120 pentru toate trenurile.
Imaginile din Austria NU au, la fel, legatura cu HSR spre Budapesta. Sunt lucrari la noul nod de infrastructura din Viena. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 16:06 | |
| - Costin.H a scris:
- Dr2005 a scris:
- Trenurile de la Slobozia şi Urziceni nu pot ajunge în Basarab... nu există linie spre Basarab.
ba sa stii ca se poate, daca e bagat trenul prin halta pajura! Da, pe racordul care subtraversează M1000 şi care e mlaştină... @dan tm: Pajura e o staţie interesantă...prin ,,mijlocul" ei trec două linii care nu au macaze, pe care este Bureşti Triaj h. Pe ,,lateralele" celor două linii sunt câte două linii cu macaze între ele, care foprmează Pajura Hm. Dar pe liniile ,,din mijloc" se poate intra doar pe la Bucureşti Nord şi Chitila. Tot din motivul ăsta trenurile de la Urziceni nu pot ajunge în Gara Basarab, pentru că nu pot traversa M1000 (decât prin racordul abandonat care subtraversează M1000 lângă Depoul Bucureşti Triaj). _________________ :TTT:
|
| | | Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6299 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 18:49 | |
| Un articol interesant, chiar daca nu are legatura in totalitate cu calea ferata http://www.adevarul.ro/locale/alba_iulia/Martirul-Marii-Unirii-tricolorul-Teius_0_600540349.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 19:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Costin.H a scris:
- Dr2005 a scris:
- Trenurile de la Slobozia şi Urziceni nu pot ajunge în Basarab... nu există linie spre Basarab.
ba sa stii ca se poate, daca e bagat trenul prin halta pajura! Da, pe racordul care subtraversează M1000 şi care e mlaştină...
@dan tm: Pajura e o staţie interesantă...prin ,,mijlocul" ei trec două linii care nu au macaze, pe care este Bureşti Triaj h. Pe ,,lateralele" celor două linii sunt câte două linii cu macaze între ele, care foprmează Pajura Hm. Dar pe liniile ,,din mijloc" se poate intra doar pe la Bucureşti Nord şi Chitila. Tot din motivul ăsta trenurile de la Urziceni nu pot ajunge în Gara Basarab, pentru că nu pot traversa M1000 (decât prin racordul abandonat care subtraversează M1000 lângă Depoul Bucureşti Triaj). Singura posibilitate sa treaca prin Pajura Hm FIR 3K astea de pe M700, de fapt pe partea asta in livret e trecuta Bucuresti Triaj hc M300/500/1000 pe fir 2K (pe fir 1K Buc-Chitila nu exista peron, tr nu opresc) direct Chitila-Buc si Pajura Hm pe fir 3k alt fir direct Chitila-Buc si are 2 linii electrificate, aici se intalnesc seara in noul mers din decembrie 3007 ce asteapta pe 5010, sau a mai fost in actualul mers 9011 asteptand pe 5024 cat a circulat acesta, dar sa revin astea de pe M700 trebuie sa circule de la Mogosoaia pe centura prin Ramificatia Buciumeni apoi Chitila-Depou h-Buc Triaj hc-Carpati h-Buc Bas h-Buc Nord Gr B iar ca sa inteleaga dan tm Pajura Hm M700 e alta varianta spre Buc Nord Gr A mai scurta ca timp si km de la Mogosoaia, in sensul spre Buc FIR 3K e pe dreapta iar M700 e pe stanga, si inca ceva pe M700 nu exista peron la halta Buc Bas, ultima statie cu peron e Carpati h. Capisci dan tm ? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 22:58 | |
| - maryus74 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Costin.H a scris:
- Dr2005 a scris:
- Trenurile de la Slobozia şi Urziceni nu pot ajunge în Basarab... nu există linie spre Basarab.
ba sa stii ca se poate, daca e bagat trenul prin halta pajura! Da, pe racordul care subtraversează M1000 şi care e mlaştină...
@dan tm: Pajura e o staţie interesantă...prin ,,mijlocul" ei trec două linii care nu au macaze, pe care este Bureşti Triaj h. Pe ,,lateralele" celor două linii sunt câte două linii cu macaze între ele, care foprmează Pajura Hm. Dar pe liniile ,,din mijloc" se poate intra doar pe la Bucureşti Nord şi Chitila. Tot din motivul ăsta trenurile de la Urziceni nu pot ajunge în Gara Basarab, pentru că nu pot traversa M1000 (decât prin racordul abandonat care subtraversează M1000 lângă Depoul Bucureşti Triaj). Singura posibilitate sa treaca prin Pajura Hm FIR 3K astea de pe M700, de fapt pe partea asta in livret e trecuta Bucuresti Triaj hc M300/500/1000 pe fir 2K (pe fir 1K Buc-Chitila nu exista peron, tr nu opresc) direct Chitila-Buc si Pajura Hm pe fir 3k alt fir direct Chitila-Buc si are 2 linii electrificate, aici se intalnesc seara in noul mers din decembrie 3007 ce asteapta pe 5010, sau a mai fost in actualul mers 9011 asteptand pe 5024 cat a circulat acesta, dar sa revin astea de pe M700 trebuie sa circule de la Mogosoaia pe centura prin Ramificatia Buciumeni apoi Chitila-Depou h-Buc Triaj hc-Carpati h-Buc Bas h-Buc Nord Gr B iar ca sa inteleaga dan tm Pajura Hm M700 e alta varianta spre Buc Nord Gr A mai scurta ca timp si km de la Mogosoaia, in sensul spre Buc FIR 3K e pe dreapta iar M700 e pe stanga, si inca ceva pe M700 nu exista peron la halta Buc Bas, ultima statie cu peron e Carpati h. Capisci dan tm ? Incerc sa detaliez cu pozele astea. De la ramificatia Buciumeni se poate veni spre Chitila pe ambele fire iar de la Chitila la Bucuresti Basarab atat pe firul 3K dar si pe 2K ce are macaz abatere dreapta (poza 3, macazul incercuit cu alb) spre Basarab imediat dupa pod Grant. Pe firul 1K nu mai e niciun macaz de la Chitila la Bucuresti Nord (9km). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 15:35 | |
| Un bărbat a fost lovit de tren, în apropiere de Gara Târgu-Jiu. Medicii spun că starea lui este gravă şi riscă să rămână fără un picior. Un tânăr de 30 de ani din Târgu Jiu a fost lovit marţi seara de un tren personal. Bărbatul se întorcea de la serviciu şi nu s-a asigurat când a traversat calea ferată. La fața locului a ajuns un echipaj al Ambulanței care l-a transportat de urgență pe bărbat la spital. Medicii spun că starea lui este gravă şi riscă să rămână fără piciorul stâng. Daniel Brotea, şeful Poliţiei Transporturi Feroviare Gorj susţine că bărbatul a fost lovit de un tren de persoane în timp ce făcea manevre în apropiere de Gara Târgu Jiu |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 20:07 | |
| Multumesc, pentru lamuririle cu Pajura desi e un pic off. Intrebarea am pus-o la topicul cu intrebari si raspunsuri - dan tm a scris:
- Am dat o privire printr-un livret central vest 2002-2003, nu stiam ca si pe 900 au fost viteze de 140 km/h, rapide si IC chiajna -Videle 140 Videle -maldaeni 120 Maldaeni - Radomiresti 140 si pe un fir Malu Mare Grozavesti 140 km/h.
dar de fapt alta intrebare am, ce e Bucuresti Nord Post 5?
In cazul circulatiei regulate, trenul 794 va circula pe firul 1 Banalizat intre Bucurstii Noi si Bucuresti Nord Post 5 pentru asigurarea circulatiei tr. 9301 pe firul II bucuresti Nord post 5-bucurestii Noi cu peron la Carpati h.
De asemenea am remarcat ca trenurile care circula spre Titu daca au mentuinea Circula pe III Chitila au oprire in Pajura III K, contrar Pajura HM nu apare in livret ca si cind nici nu ar trece pe acolo.
Chitila-depoul Bucuresti Triaj-Bucuresti Nord post 5-Pajura III K Daca nu opreste in Pajura nu apare nici Bucuresti Nord post 5 ca si cum trenul ar circula pe alta linie, cum e in zona.
De asemenea am vazut trasa rapidului de Mangalia(Timisoara)
B. Baneasa - ram Pajura 100-ram Pajura - B. Triaj post 17 65 km/h B Tj post 17 -Bucurestii Noi gr C 30km/h
intrebarea logica este , ce e acest post 17? sint reminiscente ale vechii semnalizari cu posturi de reavizare, si au ramas ca puncte in care se schimba numerotarea trenurilor in functie de sens? cum e la marfa ramificatia Rudeni? Bucuresti Nord Post 5 si post 17, ultima intrebare ramine valabila, ce sint aceste posturi, mai sint si altele? -------------- In Tirgu Jiu daca mai tin bine minte, strada care vine de la Coloana Infinitului spre celelalte opere ale lui Brincusi trece peste calea ferata(doar pietonal) locul e destul de periculos, e si o curba a caii ferate acolo, la capatul statiei. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 20:14 | |
| @Dragos la poza de la Chitila cap X trebuia sa specifici dupa 1K 2K (linia dintre 1K si 3K) si dupa e 3K sa priceapa si alti pasionati. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 21:34 | |
| - maryus74 a scris:
- @Dragos la poza de la Chitila cap X trebuia sa specifici dupa 1K 2K (linia dintre 1K si 3K) si dupa e 3K sa priceapa si alti pasionati.
E trecut 2K in dreapta jos |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 21:43 | |
| - Dragos a scris:
- maryus74 a scris:
- @Dragos la poza de la Chitila cap X trebuia sa specifici dupa 1K 2K (linia dintre 1K si 3K) si dupa e 3K sa priceapa si alti pasionati.
E trecut 2K in dreapta jos Da, la ultima poza de langa Podul Grant, eu fac referire la Chitila. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 01 Dec 2011, 21:57 | |
| - maryus74 a scris:
- Dragos a scris:
- maryus74 a scris:
- @Dragos la poza de la Chitila cap X trebuia sa specifici dupa 1K 2K (linia dintre 1K si 3K) si dupa e 3K sa priceapa si alti pasionati.
E trecut 2K in dreapta jos Da, la ultima poza de langa Podul Grant, eu fac referire la Chitila. E trecut si la aia, probabil nu prinde browserul tau toata poza. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |