|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5383 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 27 Noi 2011, 21:50 | |
| - Citat :
- Și acum să vă prezentăm mecanismul unei inginerii financiare de zile mari: pe toate traseele unde au circulat trenuri accelerate, rutele respective vor fi deservite de trenuri InterRegio – deci, în aceste situații, călătorii vor plăti bilete mai scumpe cu 15 sau 17%; unde am avut trenuri rapide, cam în proporție de 80%, vom avea trenuri InterCity – între cele două categorii de trenuri existând diferențe de preț între 7 și 9%. Deci și în aceste situații călătorii vor scoate mai mulți bani din buzunar. Practic în ambele cazuri ne aflăm în fața unei majorări mascate de preț.
Hai sa aruncam cu noroi in CFR si in actuala guvernare... Apropo, in articol nu specifica nimic de reducerea de fidelitate sau cum ii spune, precum si de alte lucruri pozitive. - Citat :
Eu zic sa nu mai mergem cu trenul. Sunt suficiente alte mijloace de transport disponibile ca alternativa. Si mai ieftin si mai rapid. Sa-i lasam sa moara de foame pe hotii astia! Bravos! Solutia a fost gasita! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 27 Noi 2011, 21:54 | |
| Cand am scris ca are loc o majorare in decembrie cu noile tarife mi-ati sarit in cap ca nu, urmeaza alta la vara sau in toamna cel tarziu. Vreti tr la 160 ? Timp redus de parcurs? Introduceti mana adanc in buzunar. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 27 Noi 2011, 23:01 | |
| La privati lucrurile se intampla exact pe dos . Multe dintre trenurile lor vor deveni regioexpres deci trenuri regio mai rapide decat ale CFR-ului insa cu acelasi tarif. TFG va intra pe ruta Bucuresti Nord-Buzau cu astfel de trenuri RE (2 perechi) si acesta este doar inceputul... Trebuie sa recunoastem in pofida faptului ca privatii vin cu material rulant sub nivelul celor de la CFR ca fara acestia din urma nu vom avea niciodata parte de progres feroviar in Romania .
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 27 Noi 2011, 23:09 | |
| Adrian, te rog sa imi spui daca in opinia ta este normal sa pretinzi 132,20 lei cl 1 si 86.50 lei cl 2 pentru 330 km parcursi cu un AM Desiro !!!! Parca era vorba ca Rapidele devin IR, de ce acest Rapid devine IC ?
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 27 Noi 2011, 23:31 | |
| IC-uri pe ruta Timisoara-Arad-Oradea nu ar trebui sa existe pana in momentul in care ruta va fi dublata , electrificata si deservita de trenuri serioase si nu ciurucuri de Desiro pe care cel mult le-as vedea pe regioexpres ! Dupa parerea mea singurele rute pe care ar trebui sa existe astfel de trenuri (IC) sunt cele reabilitate adica de la Constanta la Brasov insa si aici urmate la un interval de o ora de tren IR pentru cei cu mai putina dare de mana! |
| | | acdb
Numarul mesajelor : 10 Reputatie : 4776 Data de inscriere : 08/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 28 Noi 2011, 00:52 | |
| Cu exceptia catorva cazuri, ca de exemplu al garniturilor de la Bucuresti la Constanta in timpul verii, trenurile CFR nu circula niciodata ocupate la capacitate maxima. Cu cat ar creste atat de mult cheltuielile CFR daca , de pilda, fiecare locuitor al acestei tari ar beneficia de un pachet promotional format din 4 calatorii gratuite cu trenul pe an ? Si care ar fi avantajele ? Sunt multi oameni care au abandonat trenul cu mai multi ani in urma, de cele mai multe ori in urma unori experiente neplacute, si care nici nu au cunostinta de schimbarile in bine de la CFR. Trenurile InterCity, dupa cum le spune si numele, ar trebui sa opreasca numai in orasele mari. Denumirile familiare,dar aplicate invers ar putea deruta un calator strain in loc sa ii faciliteze voiajul in tara noastra. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 28 Noi 2011, 10:28 | |
| De acord, hai nu 4 calatorii, insa ar putea fi 2 calatorii si nu pe an ci si la 4 ani, eventual doar celor care lucreaza cu carte de munca (astia aduc venituri daca devin clienti fideli trenurilor, studentii spre exemplu sau cei fara ocupatie circula oricum mai mult doar de nevoie ca nu au bani, fie si cu mari reduceri la pret) si o reducere de fidelitate de sa zic 40 % din orice pret la bilete pentru cine calatoreste peste 5000 km pe an cu trenu fara abonament. - cristi CFR a scris:
- Adrian, te rog sa imi spui daca in opinia ta este normal sa pretinzi 132,20 lei cl 1 si 86.50 lei cl 2 pentru 330 km parcursi cu un AM Desiro !!!!
Parca era vorba ca Rapidele devin IR, de ce acest Rapid devine IC ?
Nu mi se pare normal, e foarte scump, fie si cu reducere de student fie si la intreg cu greu iti poti permite sa te plimbi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 28 Noi 2011, 10:56 | |
| - acdb a scris:
- Cu exceptia catorva cazuri, ca de exemplu al garniturilor de la Bucuresti la Constanta in timpul verii...
Si cele de Brasov iarna sunt pline si se intampla acelasi lucru ca pe M800 vara, uneori mai ales Sambata si sigur Duminica(in sezonul de iarna sunt foarte multi care pleaca in weekend o zi sau 2 pentru sporturi de iarna) seara calatorii se calca in picioare pe trenurile spre Bucuresti datorita lipsei de trenuri/vagoane/locomotive/mecanici care pot suplimenta trenurile pe M300. Este o dovada clara de indiferenta a CFR fata de calatori. Am mai spus-o cu riscul sa ma repet, CFR in infinita lor prostiee au posibilitatea sa scoata munti de bani din M800 vara si M300 iarna dar nu au cu ce. Nu au: -trenuri suficiente (ca numar/orar) -vagoane (pentru suplimentare) -locomotive (idem vagoane) -mecanici -personal control tren corect si serios -marketing 0 (zero) Tarifele au depasit limita nesimtirii anul acesta 26% scumpire in vara si inca 15% acum si romanii in conditiile astea inca se duc la tren. CFR inca se bazeaza pe cei cu reduceri si pe cei care nu au mijloace de transport proprii, e cea mai mare dovada de idiotenie si pr0stie de care poate da dovada o companie, sa te bazezi pe amaratii care nu au posibilitati si merg cu nasul in loc sa faci marketing si promovare sa atragi clienti noi sa ai preturi decente iar tu te bazezi pe aia care vin la tine ca la pompe funebre si ca la farmacie, asta e CFR in timpul zilelor noastre. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 28 Noi 2011, 11:11 | |
| - cristi CFR a scris:
- Adrian, te rog sa imi spui daca in opinia ta este normal sa pretinzi 132,20 lei cl 1 si 86.50 lei cl 2 pentru 330 km parcursi cu un AM Desiro !!!!
Parca era vorba ca Rapidele devin IR, de ce acest Rapid devine IC ? Am spus de atatea ori ca Desiro nu are ce cauta pe IC cand ele sunt trenuri regionale Probabil s-au lacomit sub pretextul ca si Cluj si Timisoara sunt orase de peste 300000 de locuitori si mai trec si prin orase mari gen Arad-Oradea!! Din ce ma gandesc eu IC 536-1 cu plecare la 17.28 din Timisoara va fi folosit intens doar pe tronsonul Timisoara-Oradea de catre studenti la fel si IC 537 cu plecare la ora 17.11 din Cluj un tren pentru studenti pana la Oradea si nu m-as mira daca va fi anulat pe perioada verii in timpul vacantei!! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 29 Noi 2011, 23:55 | |
| Si din nou despre modul in care se face ziaristica in Romania...
http://www.buzznews.ro/2011/11/08/primul-tren-care-va-atinge-160-de-km-va-circula-in-transilvania/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 09:07 | |
| Adica nu merge pe Ploiesti-Buda da merge pe Campina-Predeal !!!Domnul ziarist a vrut sa zica pe tronsonul Ploiesti-Predeal!!
Gara de Nord intră în pământ. Tuneluri spre celelalte gări din Bucureşti
Guvernul României împreună cu cel al Belgiei au semnat un memorandum de înţelegere prin care se urmăreşte modernizarea infrastructurii feroviare a Bucureştiului, inclusiv prin coborârea Gării de Nord în subteran. Parteneriatul dintre cele două state va fi de tipul public-public şi va viza, printre altele, realizarea infrastructurii feroviare de la Chitila la Gara Progresul şi legătura prin tunel cu Gara de Sud şi Gara Obor pentru a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o staţie de conexiune. „Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei are o experienţă majoră în dezvoltarea şi coordonarea lucrărilor de infrastructură feroviară, în conformitate cu standardele UE şi este dispus să împărtăşească experienţa sa în vederea modernizării, reabilitării şi extinderii infrastructurii feroviare în zona Bucureştiului, inclusiv Complexul Gara de Nord, cea mai importantă staţie de cale ferată de pe sectorul românesc al Coridoarelor Pan-Europene de Transport Feroviar nr. IV şi IX; şi de a extinde ulterior o astfel de cooperare pentru alte proiecte similare de infrastructură”, se arată în actul citat. Memorandumul se poate schimba, în scris, în orice moment şi poate fi denunţat prin canale diplomatice. Gara de Nord a fost construită după modelul Gării Centrale din Bruxelles care a trecut, de curând, printr-un proces de modernizare. În trecut, s-au avansat mai mai multe planuri de modernizare a Gării. Printre altele, se dorea mutarea ei în locul Gării Basarab şi construcţia unei parcări pe actualul amplasament.
http://www.money.ro/belgienii-ne-baga-cea-mai-mare-gara-in-subteran_1169926.html
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 30 Noi 2011, 09:13, editata de 1 ori |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6160 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 09:09 | |
| Allianso Terminal, primul terminal intermodal privat de cale ferată din sud-estul României |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8343 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 09:59 | |
| - Costin.H a scris:
- Allianso Terminal, primul terminal intermodal privat de cale ferată din sud-estul României
Iar locația terminalului pare să fie Ploiești-Crâng(alta nu prea are cum să fie). |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 10:10 | |
| - adrian78 a scris:
- Adica nu merge pe Ploiesti-Buda da merge pe Campina-Predeal !!!Domnul ziarist a vrut sa zica pe tronsonul Ploiesti-Predeal!!
Gara de Nord intră în pământ. Tuneluri spre celelalte gări din Bucureşti
Guvernul României împreună cu cel al Belgiei au semnat un memorandum de înţelegere prin care se urmăreşte modernizarea infrastructurii feroviare a Bucureştiului, inclusiv prin coborârea Gării de Nord în subteran. Parteneriatul dintre cele două state va fi de tipul public-public şi va viza, printre altele, realizarea infrastructurii feroviare de la Chitila la Gara Progresul şi legătura prin tunel cu Gara de Sud şi Gara Obor pentru a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o staţie de conexiune.
http://www.money.ro/belgienii-ne-baga-cea-mai-mare-gara-in-subteran_1169926.html Demersul acesta , destul de simplu la prima vedere ne costa cat jumatate din costul preconizat al HSR Constanta-Timisoara sau cat 4 magistrale de metrou spre Otopeni ! Ce simplu e sa zici , facem un tunel incolo si altul incolo etc... In Belgia am vazut multe gari subterane printre care cea mai interesanta este cea de la Anvers care avea 2 etaje subterane , la ultimul puteai admira trenurile de mare viteza Thalys ...Gara insasi era o bijuterie arhitecturala , foarte veche din secolul 19 ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 30 Noi 2011, 10:32 | |
| Eu nu ii vad rostul pentru ca amandoua tuneluri iasa spre linii care au o circulatie scazuta Bucuresti Obor M800 in afara de sezonul estival traficul e minim iar spre gara de Sud iara nu e rentabil doar daca coridorul 9 s-ar prelungi cu linie de mare viteza spre Instanbul si Atena dar cam greu de crezut cand deja bulgari si turcii lucreaza la linia de viteza Instanbul Sofia!!Nu poti compara gara din Bruxelles care are legaturi HSL cu Londra Paris Koln cu gara din Bucuresti este aproape de zero ca trafic si legaturi internationale pana si Budapesta e la ani lumina de noi
Nu mi se pare corect sa mute gara Basarab pentru ca acolo exista o statie de metrou si Basarabul ar trebui sa mai preia cateva trenuri de Slobozia Targoviste Urziceni sau trenurile de naveta care vin la Bucuresti!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 30 Noi 2011, 15:05, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |