Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5383
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 21:50

Citat :
Și acum să vă prezentăm mecanismul unei inginerii financiare de zile mari: pe toate traseele unde au circulat trenuri accelerate, rutele respective vor fi deservite de trenuri InterRegio – deci, în aceste situații, călătorii vor plăti bilete mai scumpe cu 15 sau 17%; unde am avut trenuri rapide, cam în proporție de 80%, vom avea trenuri InterCity – între cele două categorii de trenuri existând diferențe de preț între 7 și 9%. Deci și în aceste situații călătorii vor scoate mai mulți bani din buzunar. Practic în ambele cazuri ne aflăm în fața unei majorări mascate de preț.

Hai sa aruncam cu noroi in CFR si in actuala guvernare... Apropo, in articol nu specifica nimic de reducerea de fidelitate sau cum ii spune, precum si de alte lucruri pozitive.

Citat :

Eu zic sa nu mai mergem cu trenul. Sunt suficiente alte mijloace de transport disponibile ca alternativa. Si mai ieftin si mai rapid. Sa-i lasam sa moara de foame pe hotii astia!

Bravos! Solutia a fost gasita! Laughing
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 21:54

Cand am scris ca are loc o majorare in decembrie cu noile tarife mi-ati sarit in cap ca nu, urmeaza alta la vara sau in toamna cel tarziu. Vreti tr la 160 ? Timp redus de parcurs? Introduceti mana adanc in buzunar.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 23:01

La privati lucrurile se intampla exact pe dos . Multe dintre trenurile lor vor deveni regioexpres deci trenuri regio mai rapide decat ale CFR-ului insa cu acelasi tarif. TFG va intra pe ruta Bucuresti Nord-Buzau cu astfel de trenuri RE (2 perechi) si acesta este doar inceputul...
Trebuie sa recunoastem in pofida faptului ca privatii vin cu material rulant sub nivelul celor de la CFR ca fara acestia din urma nu vom avea niciodata parte de progres feroviar in Romania .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 23:09

Adrian, te rog sa imi spui daca in opinia ta este normal sa pretinzi 132,20 lei cl 1 si 86.50 lei cl 2 pentru 330 km parcursi cu un AM Desiro !!!!
Parca era vorba ca Rapidele devin IR, de ce acest Rapid devine IC ?


_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 23:31

IC-uri pe ruta Timisoara-Arad-Oradea nu ar trebui sa existe pana in momentul in care ruta va fi dublata , electrificata si deservita de trenuri serioase si nu ciurucuri de Desiro pe care cel mult le-as vedea pe regioexpres ! Dupa parerea mea singurele rute pe care ar trebui sa existe astfel de trenuri (IC) sunt cele reabilitate adica de la Constanta la Brasov insa si aici urmate la un interval de o ora de tren IR pentru cei cu mai putina dare de mana!
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
acdb

acdb


Numarul mesajelor : 10
Reputatie : 4776
Data de inscriere : 08/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 28 Noi 2011, 00:52

Cu exceptia catorva cazuri, ca de exemplu al garniturilor de la Bucuresti la Constanta in timpul verii, trenurile CFR nu circula niciodata ocupate la capacitate maxima. Cu cat ar creste atat de mult cheltuielile CFR daca , de pilda, fiecare locuitor al acestei tari ar beneficia de un pachet promotional format din 4 calatorii gratuite cu trenul pe an ? Si care ar fi avantajele ? Sunt multi oameni care au abandonat trenul cu mai multi ani in urma, de cele mai multe ori in urma unori experiente neplacute, si care nici nu au cunostinta de schimbarile in bine de la CFR.
Trenurile InterCity, dupa cum le spune si numele, ar trebui sa opreasca numai in orasele mari. Denumirile familiare,dar aplicate invers ar putea deruta un calator strain in loc sa ii faciliteze voiajul in tara noastra.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 28 Noi 2011, 10:28

De acord, hai nu 4 calatorii, insa ar putea fi 2 calatorii si nu pe an ci si la 4 ani, eventual doar celor care lucreaza cu carte de munca (astia aduc venituri daca devin clienti fideli trenurilor, studentii spre exemplu sau cei fara ocupatie circula oricum mai mult doar de nevoie ca nu au bani, fie si cu mari reduceri la pret) si o reducere de fidelitate de sa zic 40 % din orice pret la bilete pentru cine calatoreste peste 5000 km pe an cu trenu fara abonament.

cristi CFR a scris:
Adrian, te rog sa imi spui daca in opinia ta este normal sa pretinzi 132,20 lei cl 1 si 86.50 lei cl 2 pentru 330 km parcursi cu un AM Desiro !!!!
Parca era vorba ca Rapidele devin IR, de ce acest Rapid devine IC ?

Nu mi se pare normal, e foarte scump, fie si cu reducere de student fie si la intreg cu greu iti poti permite sa te plimbi.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 28 Noi 2011, 10:56

acdb a scris:
Cu exceptia catorva cazuri, ca de exemplu al garniturilor de la Bucuresti la Constanta in timpul verii...

Si cele de Brasov iarna sunt pline si se intampla acelasi lucru ca pe M800 vara, uneori mai ales Sambata si sigur Duminica(in sezonul de iarna sunt foarte multi care pleaca in weekend o zi sau 2 pentru sporturi de iarna) seara calatorii se calca in picioare pe trenurile spre Bucuresti datorita lipsei de trenuri/vagoane/locomotive/mecanici care pot suplimenta trenurile pe M300. Este o dovada clara de indiferenta a CFR fata de calatori.
Am mai spus-o cu riscul sa ma repet, CFR in infinita lor prostiee au posibilitatea sa scoata munti de bani din M800 vara si M300 iarna dar nu au cu ce.
Nu au:
-trenuri suficiente (ca numar/orar)
-vagoane (pentru suplimentare)
-locomotive (idem vagoane)
-mecanici
-personal control tren corect si serios
-marketing 0 (zero)
Tarifele au depasit limita nesimtirii anul acesta 26% scumpire in vara si inca 15% acum si romanii in conditiile astea inca se duc la tren. CFR inca se bazeaza pe cei cu reduceri si pe cei care nu au mijloace de transport proprii, e cea mai mare dovada de idiotenie si pr0stie de care poate da dovada o companie, sa te bazezi pe amaratii care nu au posibilitati si merg cu nasul in loc sa faci marketing si promovare sa atragi clienti noi sa ai preturi decente iar tu te bazezi pe aia care vin la tine ca la pompe funebre si ca la farmacie, asta e CFR in timpul zilelor noastre.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 28 Noi 2011, 11:11

cristi CFR a scris:
Adrian, te rog sa imi spui daca in opinia ta este normal sa pretinzi 132,20 lei cl 1 si 86.50 lei cl 2 pentru 330 km parcursi cu un AM Desiro !!!!
Parca era vorba ca Rapidele devin IR, de ce acest Rapid devine IC ?

Am spus de atatea ori ca Desiro nu are ce cauta pe IC cand ele sunt trenuri regionale Probabil s-au lacomit sub pretextul ca si Cluj si Timisoara sunt orase de peste 300000 de locuitori si mai trec si prin orase mari gen Arad-Oradea!!

Din ce ma gandesc eu IC 536-1 cu plecare la 17.28 din Timisoara va fi folosit intens doar pe tronsonul Timisoara-Oradea de catre studenti la fel si IC 537 cu plecare la ora 17.11 din Cluj un tren pentru studenti pana la Oradea si nu m-as mira daca va fi anulat pe perioada verii in timpul vacantei!!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeMar 29 Noi 2011, 23:55

Si din nou despre modul in care se face ziaristica in Romania...

http://www.buzznews.ro/2011/11/08/primul-tren-care-va-atinge-160-de-km-va-circula-in-transilvania/
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 09:07

Adica nu merge pe Ploiesti-Buda da merge pe Campina-Predeal !!!Domnul ziarist a vrut sa zica pe tronsonul Ploiesti-Predeal!!

Gara de Nord intră în pământ. Tuneluri spre celelalte gări din Bucureşti

Guvernul României împreună cu cel al Belgiei au semnat un memorandum de înţelegere prin care se urmăreşte modernizarea infrastructurii feroviare a Bucureştiului, inclusiv prin coborârea Gării de Nord în subteran. Parteneriatul dintre cele două state va fi de tipul public-public şi va viza, printre altele, realizarea infrastructurii feroviare de la Chitila la Gara Progresul şi legătura prin tunel cu Gara de Sud şi Gara Obor pentru a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o staţie de conexiune.
„Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei are o experienţă majoră în dezvoltarea şi coordonarea lucrărilor de infrastructură feroviară, în conformitate cu standardele UE şi este dispus să împărtăşească experienţa sa în vederea modernizării, reabilitării şi extinderii infrastructurii feroviare în zona Bucureştiului, inclusiv Complexul Gara de Nord, cea mai importantă staţie de cale ferată de pe sectorul românesc al Coridoarelor Pan-Europene de Transport Feroviar nr. IV şi IX; şi de a extinde ulterior o astfel de cooperare pentru alte proiecte similare de infrastructură”, se arată în actul citat.
Memorandumul se poate schimba, în scris, în orice moment şi poate fi denunţat prin canale diplomatice.
Gara de Nord a fost construită după modelul Gării Centrale din Bruxelles care a trecut, de curând, printr-un proces de modernizare.
În trecut, s-au avansat mai mai multe planuri de modernizare a Gării. Printre altele, se dorea mutarea ei în locul Gării Basarab şi construcţia unei parcări pe actualul amplasament.

http://www.money.ro/belgienii-ne-baga-cea-mai-mare-gara-in-subteran_1169926.html


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 30 Noi 2011, 09:13, editata de 1 ori
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6160
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 09:09

Allianso Terminal, primul terminal intermodal privat de cale ferată din sud-estul României
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8343
Data de inscriere : 27/08/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 09:59

Costin.H a scris:
Allianso Terminal, primul terminal intermodal privat de cale ferată din sud-estul României

Iar locația terminalului pare să fie Ploiești-Crâng(alta nu prea are cum să fie).
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 10:10

adrian78 a scris:
Adica nu merge pe Ploiesti-Buda da merge pe Campina-Predeal !!!Domnul ziarist a vrut sa zica pe tronsonul Ploiesti-Predeal!!

Gara de Nord intră în pământ. Tuneluri spre celelalte gări din Bucureşti

Guvernul României împreună cu cel al Belgiei au semnat un memorandum de înţelegere prin care se urmăreşte modernizarea infrastructurii feroviare a Bucureştiului, inclusiv prin coborârea Gării de Nord în subteran. Parteneriatul dintre cele două state va fi de tipul public-public şi va viza, printre altele, realizarea infrastructurii feroviare de la Chitila la Gara Progresul şi legătura prin tunel cu Gara de Sud şi Gara Obor pentru a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o staţie de conexiune.

http://www.money.ro/belgienii-ne-baga-cea-mai-mare-gara-in-subteran_1169926.html

Demersul acesta , destul de simplu la prima vedere ne costa cat jumatate din costul preconizat al HSR Constanta-Timisoara sau cat 4 magistrale de metrou spre Otopeni ! Ce simplu e sa zici , facem un tunel incolo si altul incolo etc... In Belgia am vazut multe gari subterane printre care cea mai interesanta este cea de la Anvers care avea 2 etaje subterane , la ultimul puteai admira trenurile de mare viteza Thalys ...Gara insasi era o bijuterie arhitecturala , foarte veche din secolul 19 !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 10:32

Eu nu ii vad rostul pentru ca amandoua tuneluri iasa spre linii care au o circulatie scazuta Bucuresti Obor M800 in afara de sezonul estival traficul e minim iar spre gara de Sud iara nu e rentabil doar daca coridorul 9 s-ar prelungi cu linie de mare viteza spre Instanbul si Atena dar cam greu de crezut cand deja bulgari si turcii lucreaza la linia de viteza Instanbul Sofia!!Nu poti compara gara din Bruxelles care are legaturi HSL cu Londra Paris Koln cu gara din Bucuresti este aproape de zero ca trafic si legaturi internationale pana si Budapesta e la ani lumina de noi

Nu mi se pare corect sa mute gara Basarab pentru ca acolo exista o statie de metrou si Basarabul ar trebui sa mai preia cateva trenuri de Slobozia Targoviste Urziceni sau trenurile de naveta care vin la Bucuresti!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 30 Noi 2011, 15:05, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: