|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun 12 Sept 2011, 12:04 | |
| Totusi nu-i asa mare diferenta de pret intre auto si tren. De ex. A 1872 Braila - Constanta - 49.3 Lei (3h15min), Microbuz Braila - Constanta - 45 Lei (3h20min). Daca se cumpara bilet Dus-intors la tren pretul este chiar identic la ambele mijloace de transport. Pentru cativa lei in plus la tren, nu merita sa-ti risti viata cu microbuzele care gonesc cu peste 100 km/h. Din pacate, odata cu inchiderea sezonului estival, acest accelerat nu mai circula si calatorii care vor sa aleaga trenul nu prea mai de unde alege. |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5543 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 17 Sept 2011, 23:37 | |
| Preţurile biletelor cresc şi din cauza blatiştilor. Cu cât mai puţini bani încasaţi, cu atât mai multe pierderi. Din păcate e un cerc vicios. |
| | | romaniaetc
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 5210 Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 18 Sept 2011, 00:32 | |
| In cazul personalelor Bucuresti N. - Urziceni care este motivul pentru care controlul vine doar dupa Depoul Bucuresti Triaj H (e drept, rar, mai vine si dupa Pajura Hm)? Practic 7033 asigura zilnic transport gratuit pentru 50-60 de persoane!Si nu ar fi problema atat de mare daca trenul nu ar fi plin, dar altfel parca nu e tocmai normal sa vezi cum de multe ori platitorii de bilete se inghesuie pe culoar intrucat ajung mai tarziu in tren daca trebuie sa mai dea si pe la casa pentru a-si procura legitimatii, in timp ce compartimentele sunt pline de persoane care se deplaseaza gratis pana la a doua sau a treia statie... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 18 Sept 2011, 01:12 | |
| Raspuns: ca e nasul comod. Cat il urasc eu pe Adrian Nastase, dar mi-a placut de el cand, in timpul guvernarii lui, s-a luat de gat cu blatistii. Supracontroale cu jandarmii la supracontroale, iar blatistii - daca nu aveau bani pentru bilet la tarif din tren sau nu voau sa plateasca - jos in camp!!! cu parere de rau...sau nu prea de rau...la fel as aplica si acum, fara mila. sa Se opreasca trenul in camp, calculat cu 4 km inainte de prima statie - vara, poi cu 2 km toamna si iarna, la peste 0 grade fara zapada, si cu 1 km iarna, pe zapada. Politie, pana se invata lumea: -intri pe peron doar cu biletul (acolo unde se poate aplica, gen Bucuresti, statiile cu capat infundat). -te urci in tren doar cu biletul, mai ales in statiile de formare sau cu stationare rezonabila, iar jandarmul sa stea la usa vagonului -controale multe si dese. Nasul sa stea la usa in h, pentru a taia rapid biletul omului, sa n-aiba scuza ca n-a avut de unde sa il cumpere. -comert ambulant/cersetori - jos cu ei inca de cand incearca sa se urce si la duba politiei. -supracontrol cu lasarea blatistilor in camp -trenul sa pelce din statia de formare cu un numar de locuri disponibile egal cu estimarile recente de vanzari de bilete. Sa aiba vagon/vagoane de rezerva, dar incuiate cu lacat, asa ca ...daca ai un tren de 5 vagoane, dar tu vinzi bilete doar pentru 1 vagon, lasi un vagon deschis iar garnitura sa aiba 3 vagoane in total (2 inchise). Toata lumea o sa fie obligata sa se urce la vagonul ala deschis- ii poti controla mai usor. Daca vagonul se umple de platitori, descui urmatorul vagon pentru platitori. S.a.m.d. -mediatizare la greu a raziilor -nasul prins la furat? concediere, dosar penal.
Mda, o sa ziceti ca astea nu-s metode civilizate, ca-s dictaturiale, ca ce-o sa ne facem cu infirmii, invalizii, femeile insarcinate ... vai, saracii, unde e protectia sociala implicata de transportul ieftin cu trenul, dar sa nu scapam din vedere: daca iti iei din prima bilet si respecti regulile, cum dealtfel se presupune ca ar trebui sa faca o persoana civilizata, nu o sa ai nici o problema. Problemele o sa inceapa sa apara cand se incearca furtul, iar cand furi esti in primul rand un hot ordinar, nu o femeie insarcinata. Si apoi, de cand au dreptul hotii la protectie sociala? Pentru ca, dupa cum bine stiti, a merge fara bilet e ca si cum ai fura dintr-un magazin. Iar daca te prinde patronul unui magazin furand, nu te lasa sa pleci asa usor...adica nu-ti confisca doar lucrul furat si te da afara din magazin (cum s-ar intampla in tren, coborandu-te in camp si privandu-te de serviciul pe care incercai sa-l furi)...ehe, asta ar fi usor pentru hot... la un magazin se poate lasa cu mai multe...
O sa ziceti pe de alta parte ca toate masurile astea costa, ca jandarmii nu-s gratuiti. Da, dar aplicarea lor poate costa si mai mult in viitorul indelungat, odata cu obisnuirea maselor la pomana. Pe cand, daca se mentin ceva timp, intra ceva disciplina (sau frica) si in nasi, si in calatori,deci din doua una - ori calatorii incep sa-si ia bilet - si cresc incasarile - ori sa se duca la dube, unde oricum soferul nu face blat de frica patronului, iar biletul e de obicei mai scump. Iar apoi astfel de controale se pot face aleator, pentru mentinerea spiritului legii. Daca educatia nu se poate face dacat cu politia, atunci facem educatie cu politia. Altfel ajungem sa fim sufocati, astia care mai avem o bruma de civilizatie in noi, de tot felul de urangutani, babuini, si alte specimene ce se dau drept oameni. Ceea ce duce nu la evolutie, ci la involutie.
Ultima editare efectuata de catre ATM in Dum 18 Sept 2011, 01:22, editata de 2 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 18 Sept 2011, 01:17 | |
| Depinde de nasi .. sunt care lasa cersetori in tren sunt care i dau jos .. S-a scumpit benzina/motorina deci o sa fie iar grav ... Din ce vad eu dubarii infloresc pentru ca nu platesc la stat nici TVA ul nici licentele in anumite locuri .. Doar asa ei isi permit sa nu creasca pretul biletelor. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 18 Sept 2011, 01:27 | |
| Da, am vazut ca mai sunt nasi care consdiera trenul " al lor" in sensul pozitiv a suvantului, ca e o obligatie pentru ei sa nu gasesti indivizi din astia in tren. Am vazut si nasi care au chemat politia in prima gara din cauza de scandalagii, si nu s-au lasat pana nu au coborat martafoii jos. E un fel de mandrie pentru astfel de nasi - sa nu-ti fie sila sa le mergi prin trenul lor. Exista si reversul medaliei, nasi pe care-i doare la basca.
D-aia zic ca daca e nevoie de constrangere pentru a implementa educatia, sa se impuna constrangeri. Atata timp cat eu imi iau bilet nu de frica, ci pentru ca asa consider ca e normal, pe mine personal nu ma afecteaza cu nimic masurile ce-am scris mai sus. Daca cineva se considera afectat, atunci problema e la el, nu la mine sau la CFR, si ar fi bine sa si-o rezolve pana nu i-o rezolva altii.
|
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5543 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 20 Sept 2011, 22:32 | |
| Mie mi s-a întâmplat să merg de 2 ori cu trenul şi să nu vină naşul. O dată de la Ploeişti Vest la Bucureşti şi a 2-a oară de la Câmpina la Bucureşti via Ploieşti Vest. Nu-mi place să dau şpagă, dar dacă e de mers gratis...
În ceea ce priveşte suplimentul de viteză: uneori e total aiurea. Sunt cazuri în care un tren de rang inferior ajunge la timp, iar trenul de rang superior are întârziere. |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 20 Sept 2011, 23:30 | |
| - nokia2010 a scris:
- Mie mi s-a întâmplat să merg de 2 ori cu trenul şi să nu vină naşul. O dată de la Ploeişti Vest la Bucureşti şi a 2-a oară de la Câmpina la Bucureşti via Ploieşti Vest. Nu-mi place să dau şpagă, dar dacă e de mers gratis...
În ceea ce priveşte suplimentul de viteză: uneori e total aiurea. Sunt cazuri în care un tren de rang inferior ajunge la timp, iar trenul de rang superior are întârziere. Si mie mi s-a intamplat tot de 2 ori vara asta intre Bucuresti si Ploiesti. O data in R831 si o data in A1746. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 01:30 | |
| Pai mai nou parca nu-i mai zice supliment de viteza, ci de confort. Bine, e discutie lunga si la cuvantul "confort", tinand cont ca unele trenuri de rang superior si intarzie, si au vagoane mai slabe decat trenuri de rang inferior, dar s-a mai forfecat si alte dati. Cat despre cat de des trece nasul, teoretic ceteteanul ar trebui sa fi suficient de constiincios sa isi ia singur bilet (unde se poate) sau sa caute nasul dupa urcare, pentru a achita tariful. Nasul e un fel de politist al trenului, o masura coercitiva, de constrangere a aplicare a unor norme prestabilite. Asa cum nu-mi vine sa sparg o masina, chiar daca nu trece un politist timp de 3 ore pe strada, tot la fel nu-mi vine sa merg fara bilet, chiar daca nasul se face nevazut. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 02:17 | |
| Si eu am patit recent pe 2046 sa nu vina nasul .Era compus din TE 79... acum sincer daca stiam ca nu vine nu imi luam bilet ,cat despre nas chiar daca am avut ocazia sa merg (in Calan(CATUN) nefiind casa de bilete deschisa ) am plecat cu 1824 ,iar nasul mi-a taiat bilet la exact acelasi pret ca si in statie ... Problema este ca nasul trebuie sa calculeze TVA ul la bilet =)) .. si credeti-ma ca nu ma incalzeste cu nimic ca stiu TVA 'ul ,problema asta face ca operatia de ati elibera bilet din tren sa fie greoaie... si o a doua problema a fost locul , ca l-au rezervat telefonic ,ori sincer sa va zic mi se parte stupid sa nu ai 3 locuri pe tren rezervate celor care si iau bilet din tren,la un tren cu 8(11) vagoane. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 08:47 | |
| - DUAL a scris:
- Si eu am patit recent pe 2046 sa nu vina nasul .Era compus din TE 79... acum sincer daca stiam ca nu vine nu imi luam bilet ,cat despre nas chiar daca am avut ocazia sa merg (in Calan(CATUN) nefiind casa de bilete deschisa ) am plecat cu 1824 ,iar nasul mi-a taiat bilet la exact acelasi pret ca si in statie ... Problema este ca nasul trebuie sa calculeze TVA ul la bilet =)) .. si credeti-ma ca nu ma incalzeste cu nimic ca stiu TVA 'ul ,problema asta face ca operatia de ati elibera bilet din tren sa fie greoaie... si o a doua problema a fost locul , ca l-au rezervat telefonic ,ori sincer sa va zic mi se parte stupid sa nu ai 3 locuri pe tren rezervate celor care si iau bilet din tren,la un tren cu 8(11) vagoane.
Acuma un an pe IC591 cand era deviat pe M202 nasii aveau un EPOS de eliberat bilete din tren de parca erau si statii fara vanzator de bilete dar nah asa e la CFR tot invers se fac lucrurile
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 21 Sept 2011, 12:08, editata de 1 ori |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 12:02 | |
| - ATM a scris:
- Raspuns: ca e nasul comod.
Cat il urasc eu pe Adrian Nastase, dar mi-a placut de el cand, in timpul guvernarii lui, s-a luat de gat cu blatistii. Supracontroale cu jandarmii la supracontroale, iar blatistii - daca nu aveau bani pentru bilet la tarif din tren sau nu voau sa plateasca - jos in camp!!! cu parere de rau...sau nu prea de rau...la fel as aplica si acum, fara mila. sa Se opreasca trenul in camp, calculat cu 4 km inainte de prima statie - vara, poi cu 2 km toamna si iarna, la peste 0 grade fara zapada, si cu 1 km iarna, pe zapada. Politie, pana se invata lumea: -intri pe peron doar cu biletul (acolo unde se poate aplica, gen Bucuresti, statiile cu capat infundat). -te urci in tren doar cu biletul, mai ales in statiile de formare sau cu stationare rezonabila, iar jandarmul sa stea la usa vagonului -controale multe si dese. Nasul sa stea la usa in h, pentru a taia rapid biletul omului, sa n-aiba scuza ca n-a avut de unde sa il cumpere. -comert ambulant/cersetori - jos cu ei inca de cand incearca sa se urce si la duba politiei. -supracontrol cu lasarea blatistilor in camp -trenul sa pelce din statia de formare cu un numar de locuri disponibile egal cu estimarile recente de vanzari de bilete. Sa aiba vagon/vagoane de rezerva, dar incuiate cu lacat, asa ca ...daca ai un tren de 5 vagoane, dar tu vinzi bilete doar pentru 1 vagon, lasi un vagon deschis iar garnitura sa aiba 3 vagoane in total (2 inchise). Toata lumea o sa fie obligata sa se urce la vagonul ala deschis- ii poti controla mai usor. Daca vagonul se umple de platitori, descui urmatorul vagon pentru platitori. S.a.m.d. -mediatizare la greu a raziilor -nasul prins la furat? concediere, dosar penal.
Mda, o sa ziceti ca astea nu-s metode civilizate, ca-s dictaturiale, ca ce-o sa ne facem cu infirmii, invalizii, femeile insarcinate ... vai, saracii, unde e protectia sociala implicata de transportul ieftin cu trenul, dar sa nu scapam din vedere: daca iti iei din prima bilet si respecti regulile, cum dealtfel se presupune ca ar trebui sa faca o persoana civilizata, nu o sa ai nici o problema. Problemele o sa inceapa sa apara cand se incearca furtul, iar cand furi esti in primul rand un hot ordinar, nu o femeie insarcinata. Si apoi, de cand au dreptul hotii la protectie sociala? Pentru ca, dupa cum bine stiti, a merge fara bilet e ca si cum ai fura dintr-un magazin. Iar daca te prinde patronul unui magazin furand, nu te lasa sa pleci asa usor...adica nu-ti confisca doar lucrul furat si te da afara din magazin (cum s-ar intampla in tren, coborandu-te in camp si privandu-te de serviciul pe care incercai sa-l furi)...ehe, asta ar fi usor pentru hot... la un magazin se poate lasa cu mai multe...
O sa ziceti pe de alta parte ca toate masurile astea costa, ca jandarmii nu-s gratuiti. Da, dar aplicarea lor poate costa si mai mult in viitorul indelungat, odata cu obisnuirea maselor la pomana. Pe cand, daca se mentin ceva timp, intra ceva disciplina (sau frica) si in nasi, si in calatori,deci din doua una - ori calatorii incep sa-si ia bilet - si cresc incasarile - ori sa se duca la dube, unde oricum soferul nu face blat de frica patronului, iar biletul e de obicei mai scump. Iar apoi astfel de controale se pot face aleator, pentru mentinerea spiritului legii. Daca educatia nu se poate face dacat cu politia, atunci facem educatie cu politia. Altfel ajungem sa fim sufocati, astia care mai avem o bruma de civilizatie in noi, de tot felul de urangutani, babuini, si alte specimene ce se dau drept oameni. Ceea ce duce nu la evolutie, ci la involutie.
Din cate imi amintesc, eram odata in gara venind de la scoala si asteptam P 2436 Calimanesti - Babeni pentru a`l lua pana`n halta Ostroveni, adica 1 km. Cand a sosit, surpriza, la fiecare intrare era paza. Nu aveai bilet, nu te urcai. Cate injuraturi mi`au auzit urechile atunci pe peron ... Imaginati`va, un peron plin, gata sa se urce in tren. La urcare, surpriza, trebuie bilet. Din cei 25 - 30 de oameni care erau acolo, aproape 5 sau 6 persoane s`au urcat. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 13:49 | |
| ce vrei dragul meu, "e si ei saraci, n-are bani!". oamenii se plimba, vrei sa stea acasa, sa-i apuce damblaua si sa-si bata nevestele? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 16:35 | |
| Imi pare rau sa spun asta dar ne meritam soarta, sa dea cel de sus sa cada odata CFR si sa vina altii de afara sa-l gestioneze pt ca altfel nu se poate, sa vina si sa-i dea afara pe toti de la directori, mecanici care fura motorina, controlori care iau spaga si femei de servici care se fac ca dau cu matura....Si poata asa cand s-o afla vorba ca nu e de glumit se apuca romanasul si munceste ca romanasul munceste doar cand are toporul deasupra capului sau morcovul in ... Chiar mi-e dor de Ceausescu, si de Militie. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 21 Sept 2011, 16:48 | |
| - AlexD a scris:
- Imi pare rau sa spun asta dar ne meritam soarta, sa dea cel de sus sa cada odata CFR si sa vina altii de afara sa-l gestioneze pt ca altfel nu se poate, sa vina si sa-i dea afara pe toti de la directori, mecanici care fura motorina, controlori care iau spaga si femei de servici care se fac ca dau cu matura....Si poata asa cand s-o afla vorba ca nu e de glumit se apuca romanasul si munceste ca romanasul munceste doar cand are toporul deasupra capului sau morcovul in ...
Chiar mi-e dor de Ceausescu, si de Militie. Pe vremea lui Ceausescu era exact la fel - de unde crezi ca a inceput totul? Se mergea pe blat la fel de rau ca si astazi - 3 lei de la Copsa Mica la Sibiu, 5 sau 10 lei de la Pitesti la Sibiu pe cursa sau personal, 15 lei pe Brasov - Sibiu, 10 lei de la Bucuresti la Sinaia, 15 daca vroiai la Predeal, asta era 'cursul' intre '85 si '89 pe unde calatoream eu. Motorina se 'sifona' si de la locomotiva, si de la ITB, si apoi era vanduta, mai scump ca la pompa (pe la Sibiu era si 15-16 lei litrul, si tare rea mai era - daca aveai nevoie toata lumea stia sa te trimita 'la depou'), ca doar era penurie si ratie. Cat de jeg si mizerie, ca in perioada respectiva (si cea imediat de dupa) n-am vazut niciodata in trenurile romanesti. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |