|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 07 Apr 2012, 10:37 | |
| Mai bine pleca cu 1655 ca ala are vagoane destule!!Totusi puteau atasa garnitura de la IC la 382 in timpul weekendului da nu poti sa ceri atata de multa imaginatie la CFR!! |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 07 Apr 2012, 11:46 | |
| Astazi IR1822 a avut 30minute intarziere la Eforie Sud, bataie de joc. Oae cand vor putea vreodata sa se tina de cuvant si sa ajunga la timp? Hai ca vara inteleg ca sunt restrictii de viteza din cauza dilatari sinelor, dar in restul anului? Citeam zilele trecute ca in 2011 CFR a mai pierdut cateva milioane de calatori fata de 2010...s-o tina tot asa si in maxim 10 ani nu vom mai avea transport pe calea ferata! Daca nu vor vinde rapid nemtilor sau austriecilor, praful se va alege de CFR Calatori, ascultati-ma pe mine! Trenurile vor ramane doar de promenada sau de amintire si pe rutele turistice! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 07 Apr 2012, 12:41 | |
| nu putea sa-l ia pe IR 1655 ca din Adjud avea de luat duba de 11:00 care il lasa la 3 km de satul bunicilor, si alta duba la 12:00 care il lasa la 7 km de satul bunicilor, dupa aceste dube pana pe la 16:00 nu mai avea decat "iama nene". si mai e o faza duba de 11:00 care e condusa de sofer, iar patronul se plimba cu duba si da bilete la calatori are prostul obicei de a pleca din Autogara Adjud pe la 10:45-10:50 si se duce la Piata, acolo unde e iesirea din Adjud ptr a gasi mai multi calatori. Asa ca si daca ajungea IR 382 la timp adica 10:47 in Adjud tot avea 50% sanse sa prinda duba de 11:00, pe care nu a prins-o si s-a dus cu cea de 12:00. Daca il lua pe IR 1655 gasea loc, dar niciodata nu se stie ce apare pe traseu si daca intarzie 1655 vreo 20-25 min risca sa piarda si duba de 12:00. Fratemiu nu se descurca sa mearga cu "iama nene" decat daca ai dau indicatii prin telefon , in schimb daca eram eu si noaptea la 02-03 gaseam modalitate sa ajung oriunde. Tura trecuta cand am fost in decembrie tot cu IR 382 am mers care a venit bine la PL.Sud dar a intarziat pe traseu ajungand la 11:07 in Adjud, am luat un taxi si pana in localitatea Lespezi nu am reusit sa prindem duba de 11:00, de la Lespezi la Radacinesti ne-am continuat traseul cu un autocar Brasov-Husi care era full, majoriatatea calatorilor circuland pe relatii ca Brasov-Barlad, Brasov-Husi. Daca destinatia de azi era una ca Pitesti, Brasov sau Bucuresti sa fie trenuri, dube si masini de ocazie garla era altceva dar acolo in Moldova situatia e mai pustie. Referitor la numele topicului atasez 2 poze de azi dimineata din statia PL.Vest cu aceasi problema de pe M800 proaspat reabilitata : gif hosting Trenurile au trecut asa : IR 1582 la 10:10, IR 14001 la 10:20, IR 1732 la 10:30 si IR 1621 la 10:36. Alt lucru negativ la PL.Sud este ca dimineata l-au anuntat pe IR 382 la linia 4 dupa noul sistem de anuntare vocala a trenurilor cum sunt cele de la Buzau, Focsani sau Campina, iar trenul a intrat in gara la 07:45, cu 200-300 metri inainte de a intra in gara il anunta si pe Regio 5071 Brazi-Buzau : "Va sosi peste 5 min la linia 4". Acuma soseste Internationalul coboara lumea, urca multa lume, si vin 2 batranii care ai fac un scandal monstru nasului de la cele 2 vag romanesti ca de ce cand a anuntat trenul nu a zis si unde sunt vagoanele asezate, ca il cauta pe 31, iar alti 2 batranii se urca in international crezand ca este Regio ptr Buzau, dupa 1 min le spune cineva si coboara. Oare de ce le place astora din CFR sa faca toata treburile pe jumatate ??
Ultima editare efectuata de catre paall in Sam 07 Apr 2012, 13:09, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 07 Apr 2012, 13:07 | |
| - traian a scris:
- Astazi IR1822 a avut 30minute intarziere la Eforie Sud, bataie de joc.
Oae cand vor putea vreodata sa se tina de cuvant si sa ajunga la timp? Hai ca vara inteleg ca sunt restrictii de viteza din cauza dilatari sinelor, dar in restul anului? Citeam zilele trecute ca in 2011 CFR a mai pierdut cateva milioane de calatori fata de 2010...s-o tina tot asa si in maxim 10 ani nu vom mai avea transport pe calea ferata! Daca nu vor vinde rapid nemtilor sau austriecilor, praful se va alege de CFR Calatori, ascultati-ma pe mine! Trenurile vor ramane doar de promenada sau de amintire si pe rutele turistice! Pai la noi e ca la nimeni vara e prea cald iarna e prea frig primavara si toamna ploua prea mult intotdeauna gasim scuze!! Inteleg ca si prin alte parti apar intarzieri apare ceva nepravazut dar la noi deja a devenit obisnuita din cauza delasarii pe care o gasim la CFR in la toate nivelurile!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 10 Apr 2012, 19:08 | |
| Ar fi trebuit sa creez un topic nou "lucruri negative la Remarul" E inadmisibil ca la automotoarele ADH dupa cateva luni sa se deschida usile incontinuu ca la supermarket cand se inchid ramane 5 cm distanta intre ele ADH1414 iar 1413 circula cu o usa deschisa probabil tot acelasi motiv!! |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 10 Apr 2012, 19:11 | |
| - adrian78 a scris:
- Ar fi trebuit sa creez un topic nou "lucruri negative la Remarul"
E inadmisibil ca la automotoarele ADH dupa cateva luni sa se deschida usile incontinuu ca la supermarket cand se inchid ramane 5 cm distanta intre ele ADH1414 iar 1413 circula cu o usa deschisa probabil tot acelasi motiv!! Poate lucruri negative la TFG, ca nu le exploateaza Remarul! Ma gandeam la motoarele TFG, nu am realizat ca ADH sunt modernizatele CFR Calatori! Usile mai trebuie si ele reglate la reviziile periodice, daca mai sunt in garantie si probabil ca da, ar trebui sa fie echipa de service la depoul de resedinta, daca nu e treaba depoului.
Ultima editare efectuata de catre halmarius in Mar 10 Apr 2012, 19:25, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 10 Apr 2012, 19:29 | |
| S-au facut lucrurile romaneste ).Mai sunt si greseli de proiectare ,dar aici nu cred ca e cazul.Spre exemplu 20-83 urile aveau usile stricate ca lumea tragea de ele,in loc sa apese NENOROCITUL de buton,care culmea .. e si luminat. |
| | | debian_alex
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4610 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 12 Apr 2012, 17:43 | |
| Ca nou-inscris, imi permit sa-mi manifest si eu nemultumirea fata de orarele facute ca dracu' ale CFR. Sa ma explic. Probabil sunt unul din calatorii "premium" ai cfr, avand in vedere ca de fiecare data cumpar cele mai scumpe produse ale lor. Calatorind cu treaba prin tara, optiunile sunt masina, avion, tren, in functie de necesitati. Acum a trebuit sa plece sotia prin tara cu treaba. Ca vajnic promotor al trenului (vechi reminiscente), zic sa o trimit pe calea ferata. In urma cu 2 saptamani, drum la Cluj. Zic ok, pleci cu trenul, vagon de dormit. Ma uit pe site-ul cfr care-mi ofera doua minunate variante pentru vagon de dormit, in speta cu sosire in frumosul oras Cluj la 3:59 sau 5:29. Ce mama -ului sa faca nevasta-mea de la 5 jumate dimineata pana la intalnirea de la 8:30 in Cluj??? In concluzie, optiunea a fost clara: bilet Tarom la dus (80E) si intors cu masina cu un coleg. Bani pe care nu i-am transferat CFR-ului: 135 (bilet cls I) + 150 (supliment dormit single) = 285 lei. Apropiat de pretul avionului, vreo 330 de lei. Ieri, iarasi a trebuit sa plece sotia la Iasi, de data asta. Ma uit pe site la CFR, si mare surpriza: trenul cu vagon de dormit ajunge la 5:52 dimineata. Ce draci de ora e asta pentru un om venit cu treaba ma depaseste. Cum, din pacate, preturile la avion pe ruta asta au luat-o razna (probabil si din cauza Pastelui, insa 250-300 E dus-intors pana la Iasi mi se pare jaf la drumul mare, maximul pe care as fi fost dispus sa-l platesc era 150) iar drumul E85, desi pe el se circula "bine", are un grad de periculozitate maxim cand e aglomerat, cum e in perioada asta, am fost nevoit sa accept varianta cfr-ului. A stat sotia de la 6 la 8 in macdonald's-ul de langa gara. Pret cu toate discounturile (dus-intors, luat de pe internet cu Mastercard) pentru dus la vagon de dormit single - intors cls I -> 352 de lei. Un pret care mi se pare decent, daca trenul ar ajunge macar la 7 dimineata la destinatie, nu la 6 fara 10. Pentru asta trebuia sa plece la 12 noaptea din Bucuresti in loc de 11. Alte tampenii, care dovedesc ca cfr nici macar nu se gandeste la cetatenii platitori sau dispusi sa plateasca: - lipsa vagoanelor restaurant de pe trenurile de lung-parcurs. La IC ar trebui sa fie obligatorii. Avand in vedere ca cei de la vag. restaurant chiar au preturi de bun-simt si la mancare si la bautura, ca sa le faca rentabile ar trebui sa activeze indicatorul de vagon-restaurant din vagoanele modernizate (am vazut ca multe au, insa nu e folosit) si sa puna afise cu preturile la mancare/bautura pe usile din vagon. Cand trenul reuseste performanta sa faca 7 ore de la Iasi la Bucuresti (400 km) si 8 ore jumatate - 9 de la Cluj la Bucuresti (500 km) pe tren de zi e criminal. Existenta si promovarea unui vagon restaurant cu servicii si preturi decente (pe care Gevaro chiar le ofera) ar atrage o gramada de clienti platitori, fie si pentru faptul ca poti sa bei o bere si sa admiri peisajul in loc sa conduci. De fiecare data am lasat cam 100 de lei (in doi) la vagonul restaurant, cel mai des prinzandu-l pe cel de la Oradea sau Timisoara, si nu mi-a parut rau de nici un leu, ba chiar preturile la bere/sucuri fiind mult mai mici decat cele din GdN (berea era vreo 4-5 lei parca, un fel de mancare complet cu garnitura si salata costand pana in 30 de lei). Ce nu stiu e cat isi baga in buzunarul propriu ospatarii, de fiecare data mi-au adus nota pe un colt de hartie, in nici un caz un document decontabil... - clasa I e de multe ori mai mizera, din punct de vedere al faunei, decat cls II. La cls. I stau revolutionarii, veteranii, ceferistii, "legitimatii", o gramada de blatisti, etc. Ceferistii sunt cei mai rai, am mers de mai multe ori in trenul Timisoara-Bucuresti de la Timisoara la Lugoj cu cete intregi de ceferisti care se comportau ca fiind la ei in birou, vorbit tare, jucat carti, mancat pufuleti, fara pic de respect pentru restul calatorilor, fapt amplificat si de bou-vagonul in care calatoream. Plus frustrarea de a fi printre cei 10 % papagali care chiar platesc o poala de bani pe bilet. Restul, cum am mai zis, "legitimati", "autorizati" sau blatisti. Cateodata vagoanele de la cls. II arata mult mai bine decat cele de la cls. I. E clar ca nu se gandeste nimeni ca mai sunt oameni care chiar platesc o diferenta de bani intre clase, si ca ar vrea ca diferenta aia de bani sa se regaseasca si intr-o oarecare diferenta de servicii. Singurele dati cand mi se pare ca diferenta de bani e justificata e cand prind la cls I vagoane 19-70 (cred), cele cu Express pe ele. Sunt singurele scaune facute cu confortul calatorului care sta in *ur 8h in gand. Se inclina, au masuta in fata, au priza, fotoliul e lat, are cotiere late, sunt moi. - securitate zero. Prin tren se plimba toti ciudatii. Daca esti sigur esti in dilema cand vrei sa te duci la WC: te duci cu trollerul dupa tine sau "te risti"? Nasii nu fac nimic in sensul asta. - orare decente. Timpi de parcurs decenti. Daca la timpii de parcurs nu se poate face mare lucru, la orare se poate. Ca dovada ca ala care a facut orarul n-a mers niciodata cu trenul de la Bucuresti la Cluj sa vada ca ajungi la 5 jumate dimineata (sau cu optiunea de a ajunge la 4 dimineata) si ca, pentru multi, aceasta varianta cade. - am platit de vreo cateva ori, acum ceva ani, o diferenta de la cls I la Business (nu stiu daca mai exista serviciul). Erau doua clase, Business Standard (30 de lei diferenta fata de cls I) si Business Exclusiv (50 de lei). Desi am luat Exclusiv, m-am mutat la standard. Zgomotul era atat de puternic in compartimentul Exclusiv, antifonarea atat de proasta, incat parea ca stai in spatiul dintre vagoane. Fotoliile erau de piele, insa tari si incomode. Televizoare in tetiere, insa n-a mers decat un film, si ala intrerupt. Net wireless care pica din 5 in 5 minute. La Standard aveai avantajul ca nu "beneficiai" de categoriile prezente la cls. I, deci era liber, si aveai un steward care-si facea foarte bine treaba, ajuta la capitolul securitate si siguranta. Totodata, cel putin cand am mers eu ultima oara cu Business (acum vreo 2 ani parca) de suplimentul de 30 de lei platit primeai si un voucher de 18 lei la restaurant, si cei de la restaurant iti aduceau (prin steward) mancare si bautura direct in vagon. Un lucru bun. De cateva ori a mers si sotia cu el, singurul avantaj care o interesa era securitatea si atentia asigurate de steward. Cu o publicitate buna si niste vagoane intr-adevar facute ca sa merite banii (scaune cu spatar inclinabil, moi, muzica in surdina, net wireless stabil, securitate) eu zic ca ar fi avut succes. Un lucru bun implementat p***t, ca multe altele de la CFR, doar ca sa poata spune "am incercat, n-a mers". Scuze daca v-am plictisit. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 12 Apr 2012, 20:53 | |
| - debian_alex a scris:
- . Ceferistii sunt cei mai rai
mai rai de cat negrii aia care platesc 2 lei ptr 50 km, sau 3 la IC ptr 59 km. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 13 Apr 2012, 08:10 | |
| pai despre cfr-isit cam acelasi lucru pot sa-l spun si eu, dupa ce ca nu platesc nimic, mai fac si galagie.... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 13 Apr 2012, 13:36 | |
| Galagie, mizerie, sa-i fi vazut cum stateau odata intr-un Regio de pe Buc-Brasov cu picioarele pe scaun, cu sticla de vodka la ei si manele la maxim, sau mai e o alta categorie care fac pe nasii in tren si te trimit la clasa a 2-a ca, clasa 1-a e ptr ei. De nu i-as bate pe astia direct in gura, pana acum o singura data a reusit un nas "brasovean" pe P 3028 pe 9 iulie 2011 sa ma trimita de la 36-16 a 1-a sus la etaj la 2-a dar l-au injurat si 3 tinerii bucurestenii mai era un pic si ne chema inapoi la 1-a. De ce nu sufar cfr-isti, ptr ca in timp ce vb cu nasul se baga 2 cfr-isti care au coborat la Timisul.De.Jos ca in sus si in jos ca, la clasa 1-a au dreptul numai ei si cei cu autorizatii, na ca acum au lluat-o in mana s-a terminat cu pomana.
De multe ori am vazut Regio pe Brasov-Buc full cu studentii in picioare cu bagaje si laptopuri iar la clasa 1-a numai ceferisti, ce naiba fratilor moare cineva ca se ocupa 2-3 locuri si la 1-a cu bilete de a 2-a ?? Profitati fratilor cand aveti bilete de a 2-a iar trenul nu are in mers cls 1-a dar are in compunere sa ocupati tot vagonul daca puteti sa mai mearga si cfr-isti la a 2-a sau in picioare. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 13 Apr 2012, 18:40 | |
| Pai pe principiul asta mergi si cu nasul :d si mai stai si pe loc,ideea e ca n-ai bilet la cls 1a nu stai la 1'a,nu ai bilet la cls a 2'a nu te urci in tren.Si nasul prins cu blatul sa fie dat afara. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 13 Apr 2012, 19:41 | |
| Trenul de Cluj ajunge la destinatie la 5:30 pt ca asa au cerut cei mai multi calatori. Desi pare totul haotic la cfr se tine cont si de calatori si .Oricum ajunge foarte rar neintarziat,deci daca ar fi fost pus mai tarziu si mai avea si intarziere ar fi fost mai rau. Ieri a fost regulat pana in Craiova insa la Cernele a rupt pantograful si a acumulat cca 60 min. Putem spune ca acesta a fost un accident ,dar fara victime.Daca ar fi fost un accident cu autocarul ar fi fost tot fara victime? CFR-istii nu mai pot calatori de mult gratis la clasa 1.Chiar si la clasa 2 au limitat(6 drumuri /an) impozabile.Este adevarat ca cei mai multi cfr-isti sunt badarani ,ar trebui acordat mai mult interes in instruirea personalului de tren referitor la multumirea calatorului . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 14 Apr 2012, 00:23 | |
| eu nu stiu cati de pe forumul asta sa nu mai zic de oamenii/calatori care habar n-au de trenuri etc, ar putea sta langa usa in 36-16 pe R 3006/8 duminica in picioare cu geanta, rucsac si laptop 2 ore cu bilet de cls a 2-a cand dincolo de usa sunt 3-4 locuri libere la 1-a.
Daca as fi in CFr ptr cfr-isti la trenurile populate de ei le-as baga separat un 21-47 ca sa faca ce vrea muschii lor acolo sa se imbete sa asculte muzica aaaa si mai nou sa si fumeze sa nu mai deranjeze ceilalti calatori platitori de bilete.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |