Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 22:38
Pai s-au "carpit" vechile poduri ca sa fie redate in folosinta ? S-au facut racordurile cu traseul de baza ? S-au re-electrificat ?
Sau e timp destul pana la vara ?
"În prezent, un tren Intercity străbate distanţa de 225 km din Capitală până la malul mării în două ore şi 30 de minute". Probabil cu 3 opriri.
Stiu eu (si nu numai eu) un tren care in august 2011 a facut 2h10m, fara oprire.
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 22:50
Acorda-le credit , frate. Pana in 2035 poate termina rominashul toate podurile de reconstruit/ reabilitat, si cel de peste arges, si cele de peste dunare/ bratul borcea. Daca CFR spune 2 ani la o astfel de lucrare, trebuie sa inmultesti cifra estimata de companie cu 10, cel putin Asta ca sa ramai in grafic, pana iesi tu la pensie, poate se va circula cu 35 km/h pe podurile reabilitate. Hahahaha... Am uitat sa mentionez: si pe poduri, trebuie "sa se aseze linia", "sa se fixeze in timp terasamentul". Adevarul e ca la noi FORTZA DE FREKARE E LA PUTERE, inclusiv pe partea de constructii metalice
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 09:43
Dragos.
in afara de podurile dunarene pe unde se mai pierde timp?
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 09:52
brutusel a scris:
Dragos.
in afara de podurile dunarene pe unde se mai pierde timp?
Pe traseul Fundulea - Lehliu, inca se mai lucreaza la podurile de traversare de peste liniile ferate din gari, la Lehliu inca se pun linii, se amenajeaza peroane. Partial si in garile din zona Lehnliu-Ciulnita, precum si la Fetesti unde abia au inceput sa scoata liniile vechi din zona garii. In zona Palas -Constanta, circula cu restrictie de viteza, acolo nu stiu ce e, poate baietii de pe forum sa stie mai multe. Linia Constanta - Mangalia nu intra in discutie, pentru ca nu intra in proiectul de modernizare. Cred ca zona feroviara Constanta - Mangalia, in cativa ani, se va inchide definitiv...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 11:51
brutusel a scris:
in afara de podurile dunarene pe unde se mai pierde timp?
Intrarile in Lehliu si Ciulnita dinspre Bucuresti mai au timpi mari de mers de 10 minute
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 12:15
aha. deci asta inseamna ca se pierde in jur de 20 de minute cu podurile dunarene varza inclusiv si cu toate lucrarile la statii.
daca un intercity cu 2-3 opriri face 2.30h in ziua de azi inseamna ca in viitor ar face 2.10h. si daca se va ridica viteza la 160 un intercity cu 2-3 opriri ar face 2 ore fix.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 12:42
IC pe M800 eu le bagam fara oprire si sa fie singurele care circula cu 160km/h ar fi fost o lovitura de marketing data de CFR. Fiind magistrala reabilitata trenurile IR cu 5 opriri sunt mai mult decat suficiente(confort si viteze asemenatoare) si IC fara oprire, asa ar trebui facut mersul pe M800 dupa parerea mea. IC fara oprire face lejer 1h45m si IR cu 5 opriri cam 2h30m.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 14:54
1h45 doar daca merge cu 200 2h32min face un IC cu 2 opriri sa zicem in vara un IC fara oprire undeva la 2h15. 2h.20 daca se termina cu totu lucrarile!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 28 Feb 2012, 17:55, editata de 1 ori
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 16:17
Trebuie sa se tina de treaba si sa reabiliteze la termen caci altfel vine autostrada finalizata pe care autoturismele vor face 2 ore sau mai putin iar autocare/microbuze 2 ore si 30 minute. Cred ca este posibil ca timpii sa fie scurtati iar IC si majoritatea sezonierelor sa circule fara oprire intre Bucuresti si Constanta.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 18:03
dan_dinca a scris:
karpaty a scris:
Se vor reduce timpii cu noul mers , pana atunci linia se aseaza .
Cred ca "tehnologia" asta tip "linia se aseaza" e valabila numai in Romania. Am mai auzit pe marii ingineri constructori din aceeasi romanika de faptul ca dom'le... terasamentul dureaza pana se stabilizeaza, in primii ani se circula cu viteze reduse pe noua linie modernizata. Abia peste 2-3 ani se poate vorbi de viteze de 150-180 km/h?! Nu stiu de ce am impresia ca traim intr-o tara plina de cre-tini. ASA CEVA.... nu cred ca exista nici in mlastinile din Malayezia subecuatoriala... Or fi nisipuri miscatoare pe campiile si dealurile Romanikai si nu am aflat eu deocamdata. In fine, pana s-o stabiliza liniile modernizate ale lui peste prajit, asteptam totusi niste autostrazi, macar sa putem circula cu autoturismele normal, nu ca in Congo.
Si daca presupunem ca linia e reabilitata "ca la carte" si pe ea circula trenuri ca cel de mai jos ? (play cu sunet neaparat)
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mar 28 Feb 2012, 19:12, editata de 1 ori
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6395 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 18:24
Multe vagoane de marfa au aceste probleme si nimeni nu vor sa se ocupa de ele si se distruge infrastructura
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 18:50
Filmuletul ala trebuie trimis la toate televiziunile si conducerile CFR posibile. Mai grav este ca si la unele vagoane de calatori a inceput sa se manifeste fenomenul de roti 'patrate'...
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 21:52
Formidabil! Nu e vagon din garnitura aia sa nu aiba probleme.
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 22:03
Pai vedeti, copii? Eu ce v-am zis: Fortza de frekare e de vina si in cazul asta, cu vagoanele de marfa melodioase. Eu zic sa punem toata magistrala 800 in conservare, ca sa nu o "stricam"
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 22:09
tozlovanuvlad a scris:
Formidabil! Nu e vagon din garnitura aia sa nu aiba probleme.
Pai poate o asteapta cineva "de sus" in Constanta, ar trebui sa ajunga deja...
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia