Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 13:00
adrian78 a scris:
Si pe Bucuresti-Ploiesti ce se intampla?
Am circulat de curand si pe acolo, pe M100/300, din pacate intre Bucuresti si Campina a inceput sa se strice linia noua de mare viteza, trenurile de mare viteza circula pe anumite portiuni in şuturi si sunt nevoite sa accepte restrictiile semnalelor automate. Pe de alta parte, inca se efectueaza lucrari de modernizare intre Sinaia si Brasov, nu stiu daca s-au finalizat toate liniile din statiile CF si daca unul din cele 2 fire principale de circulatie dintre Sinaia si Predeal a fost finalizat 60%. Intre Predeal si Brasov trenul nu depaseste 40-60 km/h, asa ca... e normal sa existe intrazieri si pe M100/300.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 13:26
Nu ai inteles la ce m-am referit eu si pe M1000 se circula tot cu 140km/h si nu am auzit de fum in vagoane!! Pana inainte de gara Predeal s-au terminat lucrarile si din cate stiu nu sunt restricti de la Ploiesti spre Sinaia!!
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 14:15
Ai avut tu noroc mai mult, poate. De fiecare data cand am mers pe Bucuresti -Brasov au fost intarzieri, niciun tren nu soseste la timp in gara de destinatie, pe ruta respectiva, asa ca... duca-se dreaq de trenuri de tot. Iar pe Bucuresti -Constanta mai inghitzi si fum de la instalatiile incinse ale vagoanelor, da-i in saracie cu CFR-ul lor. O sa se privatizeze si compania asta, barem s ao ia cineva din strainatate care chiar se pricepe la exploatare feroviara. se pare ca romanii nu sunt buni nici la capitolul asta.
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 14:18
N-or fi restrictii pe Ploiesti-Sinaia, dar iti suna apa in cap pe anumite portiuni la cum se circula in prezent. S-a dus naibii "linia noua". Asa va fi si pe Bucuresti-Constanta, cat de curand. Parca sunt facute din carpa liniile astea ferate noi Mai bine sa nu mai arunce banii pe infrastructura feroviara, daca nu sunt capabili sa o faca asa cum trebuie, conform standardelor internationale.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 14:44
Nu stiu unde ai prins tu intarziere mereu pentru ca eu cand am mers la BV mereu a ajuns timpuriu in fiecare statie si a stat mai mult decat era programat , si la CT cand am fost ultima data la fel a ajuns timpuriu .
_________________
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6961 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 15:48
Excursie FeRoviaRă București Obor – Ciulnița – Călărași[Noiembrie, 2011]
Am pornit într-o zi de toamnă (în acea zi de toamnă în care frigul se abate asupra teritoriului României șI în care îți aduci aminte de acțiunea de a dârdâi) într-o călătorie FeRoviaRă, alături de colegul meu, Ionuț, către Călărași. Am văzut o mulțime de lucruri interesante, pe care le-am asamblat cu drag într-un montaj de 15 minute pentru a putea fi vizionat de către dumneavoastră.
Calea ferată București – Ciulnița – Călărași Port a fost inaugurată pe 17 noiembrie 1886, în timp ce noi eram prezenți pe această rută pe 11.11.2011, deci în apropierea celor 125 de ani de la înființare. Cel mai lung aliniament din România, paralel cu fluviul Dunărea și cu râul Ialomița, București – Ciulnița este parcurs acum cu viteze de până la 140 km/h de rapidele București – Constanța și retur, în timp ce trenurile Personal cu vagoane construite în 1970 accelerează până la 90-100 km/h.
Așadar, primii fulgi de nea din iarna 2011-2012 au căzut și în Gara Ciulnița, acolo unde din 11 linii active în 1998, erau disponibile circulației doar 2! Stadiul lucrărilor de reconstrucție a infrastructurii se pot observa în cele câteva cadre din montaj și probabil că veți înțelege de ce treaba merge cum… merge. Dacă treaba cu infrastructura merge cum merge, despre ramura Comercial a CFR pot spune numai cuvinte ”de laudă”. La văzul camerei de filmat, controlorii de bilete au dat sfoară-n țară… pardon… în cele două vagoane de călători tractate de o locomotivă diesel-electrică sub linie de contact (!) că este supracontrol. Cu doar 10 minute înainte de plecarea Trenului de dimineață către Călărași, toți călătorii acestuia aveau bilet de călătorie… o daună uriașă administrată buzunarelor ceferiștilor de pe teren.
Ajunși la punctul de interes al călătoriei, Călărași, merită să amintesc existența de aici a unui depou de locomotive diesel-hidraulice, diesel-electrice și electrice din proprietatea Constantin Grup. Imaginile sunt dureroase, zeci de locomotive lăsate de izbeliște, alături de altele modernizate și vopsite recent gata-gata să calce pe căile ferate române. Tot demnă de remarcat este și grandioasa gară de călători Călărași dată în folosință pe 18 iunie 1988, la care se anunță un nou program de recondiționare și reconstrucție. Pentru… ce?!
După câteva clipe petrecute în Călărași – un oraș plăcut și frumos după părerea mea – ne-am întors în gară pentru călătoria către casă. Vagoanele cu sticlă Saint Gobain Glass erau garate pe una dintre liniile stației, în timp ce o călătoare ”cu bilet” mă îndeamnă să filmez și fabrica la care încă mai lucrează oamenii locului.
După 238 de kilometri, ajungem înapoi în București Obor cu un tren de Constanța în care am gustat o căldură prietenoasă, am ajuns la timp și am călătorit în siguranță. Și dacă nu v-am convins până acum să aruncați un ochi la videoclip, vă mai spun că în cele 15 minute vi se înfățișează stadiul unei căi ferate dublată în 1984 (Ciulnița – Călărași), o linie fără restricții de viteză, pornirea și fumul pe care îl scoate un LDH70 construit tot prin 1970, o locomotivă electrică izolată care circulă fără disc roșu – fine de tren, la cum nașii fluieră plecarea dintr-un autobuz ROMAN în fața Gării Ciulnița…
Deci, vizionare plăcută!
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Feb 2012, 20:00
karpaty a scris:
Nu stiu unde ai prins tu intarziere mereu pentru ca eu cand am mers la BV mereu a ajuns timpuriu in fiecare statie si a stat mai mult decat era programat , si la CT cand am fost ultima data la fel a ajuns timpuriu .
Eee, ce sa-ti spun, alt "norocos" al falimentarului CFR... Bine ca ai ajuns mai devreme la destinatie si nu ai platit sute de mii de lei pe calatoriile de ra_hat cu CFR degeaba, ca mine si ca altii... Ba li se strica locomotiva si astepti ca fraierul 2 ore alta, ba se inzapezeste linia 800 si astepti 8 ore... in fine, e bine ca exista si oameni norocosi.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 09:44
Intarzieri pe M300 portiunea PL-SInaia-PR-BV si retur nu sunt si nu vor fi, cand capitala era aproape inghitita de nametii acum 2 saptamanii dinspre Brasov toate trenurile ajungeau la PL.Vest la timp unele chiar timpuriu, am mers pe aceasta linie si merg odata pe saptamana acum, dupa Paste mai des si nu am avut probleme cu nici un tren, nici macar 1 min intarziere.
Singurele intarzieri care sunt si au fost de la noul mers intre PL.Vest-Brasov sunt urmatoarele :
IR 1621 Buc-Timisoara la inceput avea aproape zilnic 5-10-15 min in prima luna acum s-a revenit. IR 1582 Constanta-Brasov din prima zi si pana in prezent a avut intarzieri zilnice de minim 5 min maxim ???. IR 14001 Constanta-Brasov la fel ca IR 1582 dar cu minute de intarziere mai putine minima de 5 min maxima de ??? IR 1631 Constanta-Oradea a venit si bine a venit si intarziat de la 5 la ??? minute.
Plus primele 3 zile de dupa marele viscol cand multe trenuri au fost anulate, si cele ramase in trafic au plecat cu intarzieri marii din capitala.
In rest toate trenurile de pe M300 care tranziteaza statia PL.Vest nu au intarzieri cine stie cand s-a mai defectat o locomotiva sau alt incident.
Am venit cu IR 1583 pe VPH si IR 1622 si pe sectorul Predeal-Campina desi viteza e mica fata de Campina-PL.Vest-Buc trenurile ajungeau regulamentar in statii, timpuriu cu 1-2 min, iar la PL.Vest aproape toate IR-urile ajung zilnic timpuriu cu 1-2 pana la 5-6 minute.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 14:30
Mai mult, cred daca s-ar vrea intre Bucuresti si Brasov trenurile ar putea reduce timpii cu cateva minute (5-15 pe sens).
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 14:55
Se vor reduce timpii cu noul mers , pana atunci linia se aseaza .
_________________
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 15:44
@mishu88 Frumos reportaj pe ruta Bucuresti - Ciulnita -Calarasi. FELICITARI! E bine totusi ca al doilea fir electrificat intre Ciulnita si Calarasi Nord inca mai este cat de cat intreg si poate fi repus in functiune, daca se va reface racordul 2 de bifurcatie dinspre Bucuresti, direct catre Stefan Voda HC. Firul acesta a fost utilizat in trecut pentru transportul feroviar de marfa, catre combinatul siderurgic Calarasi, ruta directa, fara a mai trece prin Gara Ciulnita. E bine ca ai filmat si cu o camera HD, efecte speciale ai creat, ce sa mai... esti cel mai bun candidat pentru un premiu PALM D'OR!
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 22:09
karpaty a scris:
Se vor reduce timpii cu noul mers , pana atunci linia se aseaza .
Cred ca "tehnologia" asta tip "linia se aseaza" e valabila numai in Romania. Am mai auzit pe marii ingineri constructori din aceeasi romanika de faptul ca dom'le... terasamentul dureaza pana se stabilizeaza, in primii ani se circula cu viteze reduse pe noua linie modernizata. Abia peste 2-3 ani se poate vorbi de viteze de 150-180 km/h?! Nu stiu de ce am impresia ca traim intr-o tara plina de cre-tini. ASA CEVA.... nu cred ca exista nici in mlastinile din Malayezia subecuatoriala... Or fi nisipuri miscatoare pe campiile si dealurile Romanikai si nu am aflat eu deocamdata. In fine, pana s-o stabiliza liniile modernizate ale lui peste prajit, asteptam totusi niste autostrazi, macar sa putem circula cu autoturismele normal, nu ca in Congo.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 22:22
Dane esti cam frustrat pe CFR cat timp calatoresti cu trenul sau mai precis de cate ori ai fost pe M300 intre Brasov-Bucuresti? Sa zicem ca au fost niste deranjamente dar multe au fost din cauza frigului macaze inghetate furturi de cabluri pe M1000 si anu asta s-a circulat destul de bine cu mici exceptii locomotive defecte in parcurs..Stim ca Cfrul merge ca racul un pas inainte doi inapoi da chiar nu rezolvam nimic daca aruncam cu noroi in singurele magistrale recent modernizate!!
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 22:30
De acord cu tine, dar viata noastra e mult prea scurta ca sa mai asteptam ceva bun in domeniul asta. Lucrurile se misca mult prea greu, iar marii smekeri din minister si din compania cfr infloresc. Traim in secolul vitezei, iar cati ani mai avem de trait in tara asta de ra_hat, macar sa ne bucuram de un minim de respect, ca de platit... platim cu varf si indesat din banii nostri incompetenta autoritatilor in TOATE ramurile economiei "nationale". Vorba vine, "nationalul" a fost vandut timp de 22 de ani, bucata cu bucata, celor din Vest, si nu numai (ex. Romtelecomul l-am oferit pu_torlor greci, datori vanduti, la randul lor).
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Feb 2012, 22:31
În *urând, trenurile care se îndreaptă spre litoral vor trece braţul Borcea şi apoi Dunărea ca în anii copilăriei noastre, pe podurile construite de inginerul Anghel Saligny. Cele „noi“, de la Feteşti şi Cernavodă, date în funcţiune în 1986, vor intra în reparaţii capitale. La o ultimă evaluare, a rezultat că cele două poduri prezintă 311 fisuri şi 1.200 de nituri slăbite.
Proiectul, în valoare de 50,5 milioane de euro, este în stadiu avansat de aprobare la Bruxelles, în vederea obţinerii de finanţare din fonduri europene. Apoi, va fi organizată licitaţia pentru desemnarea constructorului, iar lucrările propriu-zise vor începe, cel mai probabil, în a doua jumătate a acestui an, după cum ne-a declarat Marius Corduneanu, directorul general adjunct al CFR SA, responsabil cu proiectele cu finanţare europeană. „Pe cât posibil, se vor evita închiderile de trafic. Cum însă acestea nu vor putea fi evitate, s-a apelat la soluţia reabilitării podurilor vechi, pentru a putea asigura circulaţia pe termen scurt, adică în perioada derulării lucrărilor la cele noi“, a explicat el. În momentul de faţă, din cauza slăbirii structurii podurilor, pe acestea sunt impuse restricţii de viteză de 30 km/oră. După terminarea lucrărilor (termenul de finalizare este de doi ani de zile), oficialii CFR SA estimează că durată călătoriei de la Bucureşti la Constanţa va fi redusă cu zece minute. În prezent, un tren Intercity străbate distanţa de 225 km din Capitală până la malul mării în două ore şi 30 de minute.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia