| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9365 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 01:52 | |
| In primul clip, timpul dintre doi stalpi e de 1.5 secunde. Presupunand ca distanta dintre stalpi e de 50 m, am inmultit distanta cu numarul de secunde dintr-o ora, apoi am impartit la 1.5. Rezultatul e 120000, care transformat in km, da 120, asta fiind distanta parcursa intr-o ora. Pentru o viteza de 140km/h, ar fi trebuit ca cei 50 m sa fie parcursi in 1.2 secunde. Ma rog, diferenta e de doar 300 milisecunde , deci nu te contrazic, dat fiind faptul ca pentru un rezultat precis, ar fi trebui ca timpul sa fie masurat privind perpendicular pe stalpi. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5719 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 02:06 | |
| Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis. |
|
| |
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9365 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 02:10 | |
| 30000 tone? Nu vad eu trenuri asa grele in Romania... _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 07:11 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.
alo ? 30.000t ? cand o naveta, are 2800.pfffff.si faptul ca livret nu se precizeaza o viteza de sezon, alta de extrasezon.deci e permaneneta.
Ultima editare efectuata de catre tuborgtnp in Lun 07 Noi 2011, 08:10, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 08:00 | |
| - Dragos a scris:
- AlexD a scris:
- (...)e suficient sa treaca 3-4 marfare de la un privat si se duce draq toata investitia...Au fost si mecanici cu care am vb la ZF 2011 care au spus clar, linia cand a fost data in folosinta (tronsoanele noi M800, M1000) a fost "parfum" pana au trecut 3-4 marfare private si a inceput cu balans, trepidatii, locuri plane, etc.(...)
Nu neaparat marfare private, orice fel de marfare...practic rar vezi marfar fara vagoane cu probleme...
Si totusi, in august 2011, R982 a facut in una din zile 2h07 pe Constanta-ramificatia Pajura (masina 41-0181-8 cu toate 8 vagoanele apte de 160). Ai vrut sa spui EA1-121 si nu 181 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 09:54 | |
| Operatorii feroviari de marfă ar urma să plătească o taxă de 28 lei pe tren kilometru, pentru a putea circula cu un tren de 3.000 tone, pe relaţia Bucureşti-Constanţa, clasificată drept cea mai scumpă rută. Cortex uite livretul |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 10:39 | |
| - maryus74 a scris:
- Dragos a scris:
- AlexD a scris:
- (...)e suficient sa treaca 3-4 marfare de la un privat si se duce draq toata investitia...Au fost si mecanici cu care am vb la ZF 2011 care au spus clar, linia cand a fost data in folosinta (tronsoanele noi M800, M1000) a fost "parfum" pana au trecut 3-4 marfare private si a inceput cu balans, trepidatii, locuri plane, etc.(...)
Nu neaparat marfare private, orice fel de marfare...practic rar vezi marfar fara vagoane cu probleme...
Si totusi, in august 2011, R982 a facut in una din zile 2h07 pe Constanta-ramificatia Pajura (masina 41-0181-8 cu toate 8 vagoanele apte de 160). Ai vrut sa spui EA1-121 si nu 181 Da, greseala mea, 41-0121-8 Acest tren a facut 2h07m pana in ramif Pajura unde l-am filmat. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6395 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 12:18 | |
| - adrian78 a scris:
- Operatorii feroviari de marfă ar urma să plătească o taxă de 28 lei pe tren kilometru, pentru a putea circula cu un tren de 3.000 tone, pe relaţia Bucureşti-Constanţa, clasificată drept cea mai scumpă rută.
Cortex uite livretul
Imi poti trimite si mie livretul dinte Bucuresti-Constanta pe mail? |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 12:21 | |
| Pe 2012, Sarulesti - Fetesti e cu 140 in loc de 120. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 12:39 | |
| E livretul actual nu cel nou!! |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6395 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 12:41 | |
| Aha mersi de informatie.Am crezut ca e cel nou |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 07 Noi 2011, 20:27 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.
30.000 de tone sunt mai mult de 10 trenuri :shock: :shock: Am mai auzit una ..... Mai mult de 3200t nu cred sa fie |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5706 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 08 Noi 2011, 16:27 | |
| Nu conteaza tonajul trenului, pt ca este direct proportional cu lungimea.Si am mai vb de acea naveta de carbune de 80 de vagoane incarcate .Oricum tonajul pe ml sau osie este depasit frecvent in special de particulari.De asemenea la GFR, Servtrans,RailCargoRomania s-au gasit cele mai multe nereguli pe locomotiva. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5719 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 08 Noi 2011, 16:38 | |
| - MariusD a scris:
- alexmorph3us a scris:
- Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.
30.000 de tone sunt mai mult de 10 trenuri :shock: :shock: Am mai auzit una ..... Mai mult de 3200t nu cred sa fie Insemana ca o fi vrut sa spuna 3000 de tone.El se referea la marfa dar eu v-am spus doar ce am auzit de la el. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 08 Noi 2011, 16:56 | |
| - laur 133 a scris:
- Nu conteaza tonajul trenului, pt ca este direct proportional cu lungimea.Si am mai vb de acea naveta de carbune de 80 de vagoane incarcate .Oricum tonajul pe ml sau osie este depasit frecvent in special de particulari.De asemenea la GFR, Servtrans,RailCargoRomania s-au gasit cele mai multe nereguli pe locomotiva.
Explica "cele mai multe nereguli pe locomotiva" Sti cat e tonajul maxim admis pe osie? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|