Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+63
ldh80
Razvan
Cosmin5
halmarius
kristi kkk
Balto
dan_dinca
Razvan Tudor
LanceR
060-EA078
buldozer2
didinul
Stratan-Tttggvv
Vlad
Silver
Scoop
DAS 2011
cont inactiv
alliens
Nk11
adycfrbucuresti
srazvi
bostanescu gigel
Dr2005
eu
nokia2010
traian
Marius
AndiCFR
brutusel
iuli.hard
redeme
ravers75
Mihay
nenuandrei
COSTACHE MIHAIL
RazvanCFR
cont dezactivat .
mishu88
mihaiuc
ATM
Teodor
razvan - trenuri
Alex Avram
040EC100
Luna
TVlad
Adrian78
tuborgtnp
Costin.H
Nesebar
Vitosa
cortexedge
DPS
sp59
alexmorph3us
popovici
IonutCFR2009
laur 133
DUAL
AlexD
Mircea Hirjau
bostanesku gigel
67 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9365
Data de inscriere : 20/08/2008

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 01:52

In primul clip, timpul dintre doi stalpi e de 1.5 secunde. Presupunand ca distanta dintre stalpi e de 50 m, am inmultit distanta cu numarul de secunde dintr-o ora, apoi am impartit la 1.5. Rezultatul e 120000, care transformat in km, da 120, asta fiind distanta parcursa intr-o ora. Pentru o viteza de 140km/h, ar fi trebuit ca cei 50 m sa fie parcursi in 1.2 secunde. Very Happy
Ma rog, diferenta e de doar 300 milisecunde , deci nu te contrazic, dat fiind faptul ca pentru un rezultat precis, ar fi trebui ca timpul sa fie masurat privind perpendicular pe stalpi.Smile

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5719
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 02:06

Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9365
Data de inscriere : 20/08/2008

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 02:10

30000 tone? Nu vad eu trenuri asa grele in Romania...

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5267
Data de inscriere : 05/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 07:11

alexmorph3us a scris:
Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.

alo ? 30.000t ? cand o naveta, are 2800.pfffff.si faptul ca livret nu se precizeaza o viteza de sezon, alta de extrasezon.deci e permaneneta.


Ultima editare efectuata de catre tuborgtnp in Lun 07 Noi 2011, 08:10, editata de 1 ori
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 08:00

Dragos a scris:
AlexD a scris:
(...)e suficient sa treaca 3-4 marfare de la un privat si se duce draq toata investitia...Au fost si mecanici cu care am vb la ZF 2011 care au spus clar, linia cand a fost data in folosinta (tronsoanele noi M800, M1000) a fost "parfum" pana au trecut 3-4 marfare private si a inceput cu balans, trepidatii, locuri plane, etc.(...)

Nu neaparat marfare private, orice fel de marfare...practic rar vezi marfar fara vagoane cu probleme...

Si totusi, in august 2011, R982 a facut in una din zile 2h07 pe Constanta-ramificatia Pajura (masina 41-0181-8 cu toate 8 vagoanele apte de 160).
Ai vrut sa spui EA1-121 si nu 181
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24347
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 09:54

Operatorii feroviari de marfă ar urma să plătească o taxă de 28 lei pe tren kilometru, pentru a putea circula cu un tren de 3.000 tone, pe relaţia Bucureşti-Constanţa, clasificată drept cea mai scumpă rută.

Cortex uite livretul

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Livret
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7577
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 10:39

maryus74 a scris:
Dragos a scris:
AlexD a scris:
(...)e suficient sa treaca 3-4 marfare de la un privat si se duce draq toata investitia...Au fost si mecanici cu care am vb la ZF 2011 care au spus clar, linia cand a fost data in folosinta (tronsoanele noi M800, M1000) a fost "parfum" pana au trecut 3-4 marfare private si a inceput cu balans, trepidatii, locuri plane, etc.(...)

Nu neaparat marfare private, orice fel de marfare...practic rar vezi marfar fara vagoane cu probleme...

Si totusi, in august 2011, R982 a facut in una din zile 2h07 pe Constanta-ramificatia Pajura (masina 41-0181-8 cu toate 8 vagoanele apte de 160).
Ai vrut sa spui EA1-121 si nu 181

Da, greseala mea, 41-0121-8

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Unledndz

Acest tren a facut 2h07m pana in ramif Pajura unde l-am filmat.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6395
Data de inscriere : 16/09/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 12:18

adrian78 a scris:
Operatorii feroviari de marfă ar urma să plătească o taxă de 28 lei pe tren kilometru, pentru a putea circula cu un tren de 3.000 tone, pe relaţia Bucureşti-Constanţa, clasificată drept cea mai scumpă rută.

Cortex uite livretul

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Livret
Imi poti trimite si mie livretul dinte Bucuresti-Constanta pe mail?
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 14/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 12:21

Pe 2012, Sarulesti - Fetesti e cu 140 in loc de 120.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24347
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 12:39

E livretul actual nu cel nou!!
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6395
Data de inscriere : 16/09/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 12:41

Aha mersi de informatie.Am crezut ca e cel nou
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8391
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeLun 07 Noi 2011, 20:27

alexmorph3us a scris:
Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.
30.000 de tone sunt mai mult de 10 trenuri :shock: :shock:
Am mai auzit una .....
Mai mult de 3200t nu cred sa fie
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5706
Data de inscriere : 01/06/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 16:27

Nu conteaza tonajul trenului, pt ca este direct proportional cu lungimea.Si am mai vb de acea naveta de carbune de 80 de vagoane incarcate .Oricum tonajul pe ml sau osie este depasit frecvent in special de particulari.De asemenea la GFR, Servtrans,RailCargoRomania s-au gasit cele mai multe nereguli pe locomotiva.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5719
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 16:38

MariusD a scris:
alexmorph3us a scris:
Se poate ca doar in sezonul estival sa se fi circulat cu 140,iar acum sa fie 120 in extrasezon.Spun asta deoarece am intrat in vorba cu un muncitor care se ocupa cu reabilitarea si mi-a zis ca acceleratele rapidele nu ar depasi 120km/h momentan..Si eu m-am mirat cand l-am auzit dar parea destul de sigur pe el.Altceva mi-a mai spus ca linia a fost proiectata ca sa suporte cel mult 30 000 de tone parca si cei de la marfa circula cu un tonaj aproape dublu fata de cat e permis.
30.000 de tone sunt mai mult de 10 trenuri :shock: :shock:
Am mai auzit una .....
Mai mult de 3200t nu cred sa fie
Insemana ca o fi vrut sa spuna 3000 de tone.El se referea la marfa dar eu v-am spus doar ce am auzit de la el.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8391
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 16:56

laur 133 a scris:
Nu conteaza tonajul trenului, pt ca este direct proportional cu lungimea.Si am mai vb de acea naveta de carbune de 80 de vagoane incarcate .Oricum tonajul pe ml sau osie este depasit frecvent in special de particulari.De asemenea la GFR, Servtrans,RailCargoRomania s-au gasit cele mai multe nereguli pe locomotiva.
Explica "cele mai multe nereguli pe locomotiva"
Sti cat e tonajul maxim admis pe osie?
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: