| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5119 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 28 Feb 2012, 22:12 | |
| Nu stiu daca in Europa de vest exista linii separate pentru transportul de marfa, fata de cele destinate trenurilor de calatori, in special in cazul magistralelor construite pentru viteze superioare 160-220 km/h. Cat priveste materialul rulant, nu exista perfectiune nicaieri in lumea asta, asa ca ne ambalam de pomana cu "marfarele" romanesti. Nu cred ca sunt oportune investitiile in infrastructura de mare viteza exclusiv pentru trenuri de calatori, ar insemna bani aruncati in vant. Cati calatori ar trebui sa plateasca un pret de calatorie suficient pentru ca investitia ipotetica respectiva sa fie amortizata in minim 20 de ani?! Dupa 20 de ani, cam orice linie intra in reparatii capitale, adica mai pe romaneste, trebuie reschimbata, inlocuita. Noi ne chinuim sa o construim de 8 ani si nu am terminat-o. Pana o vom finaliza, vom incepe RK-urile la primele bucati de sectie date in exploatare (Ex. Baneasa-Fundulea; Bucuresti-Campina etc). Cam trist, nu-i asa? |
|
| |
dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5119 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Feb 2012, 13:30 | |
| - tozlovanuvlad a scris:
- Formidabil! Nu e vagon din garnitura aia sa nu aiba probleme.
Le-ai controlat tu la ciocan sa vezi daca veunul dintre vagoanele trnului de marfa are "problemele" de care spui?! Mai fratilor, dar specialisti urekisti mai sunteti toti pe formul asta ))))) !!!! |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Feb 2012, 13:46 | |
| Nu le-am controlat, las onoarea asta tuturor specialistilor adevarati. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Feb 2012, 17:16 | |
| Din cate am inteles eu, sina nu pateste mai nimic din cauza acestor vagoane 90-95% din socul produs de rotile 'patrate' este preluat de vagon si nu de sina, vagonul e cel care are cel mai mult de suferit. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 21:48 | |
|
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Sam 03 Mar 2012, 22:27, editata de 2 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 22:17 | |
| De aia in alte parti mai civilizate circula trenurile de marfa cu 17-20-22 de vagoane si locomotive Bo-Bo dar noi nu Batman Batman sa caram cu EA ca duce "50 de vagoane" ca EA e cel mai tare si restul sunt frumosi si au locomotive de bibelou!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Sam 03 Mar 2012, 22:50, editata de 1 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 22:34 | |
| Neaaaah, 3000t e maximul pe M800, maxim 38-40 vagoane, trase de EC si EA in functie de posibilitati. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 22:40 | |
| - AlexD a scris:
- Neaaaah, 3000t e maximul pe M800, maxim 38-40 vagoane, trase de EC si EA in functie de posibilitati.
Recent (si nu numai) s-au vazut si marfare cu 49 de vagoane (30 pline cu alumina + 19 cazane (probabil goale)) Sau 46 de platfome container. etc Trenul cu Dacii nu-l punem ca, desi are 42 de vagoane, la tonaj nici nu se simte
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Sam 03 Mar 2012, 22:55, editata de 1 ori |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 22:43 | |
| Unde mai exaxt e facuta aceasta poza e inate de Gara Baneasa sau dupa Gara Baneasa |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 22:51 | |
| Stiu Alex ca e 3000t postul meu era si putin ironic!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 22:58 | |
| Si eu am bagat putina ironie in mesaj. Acum uite ca deja se duce si M800...si, vre-o masura luata impotriva celor care au distrus linia (mecanici/firma de care apartin)???Nimic si cand vad atata NEsimtire ma apuca nervii nervosi.
Mai vrea cineva 160km/h? Cei care viseaza la 200km/h cred ca mai bine fug din tara decat sa astepte 200km/h. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 23:04 | |
| Bun, pai pentru ce s-a sporit capacitatea statiilor? doar pentru trenurile lungi de marfa formate din marsrute goale? pentru ce se calculeaza tonajele trenurilor pe anumite sectii si se dau modurile de remorcare in livret, cu simpla, dubla tripla, locomotiva intercalata sau impigatoare?
Pentru ce exista observatiile, ,, 2000 tone fara oprire la semnalul de intrare in statia x, contrar 1450 tone"?sau ,,2000 fara oprire la semnalul de intrare in statia x si fara oprire la semnalele de trecere pe sectiune X-Z contrar 1370 tone''?
Am luat valori arbitrare ca nu am nici un livret in fata, dar ca principiu, zic, ca nu ar trebui sa para patinajele alea.
Ori poate nu ma pricep. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 23:16 | |
| - AlexD a scris:
Mai vrea cineva 160km/h? Cei care viseaza la 200km/h cred ca mai bine fug din tara decat sa astepte 200km/h. Ai spus un mare adevar , nu stiu cand la noi vor circula trenurile cu o astfel de viteza dar daca vrei sa mergi cu un tren care sa prinda aceasta viteaza cel mai bine e sa mergi in Germania acolo te poti bucura de legaturi multe si viteza buna . Pe 800 am vazut si eu un marfar cu 40 de vagoane pline deci tonaj depasit cu siguranta . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 23:34 | |
| Eu am spus de atatea ori ca in RO nu vom vedea viteze mai mari de 140km/h cu parcul actual de locomotive/vagoane iar in afara de factorul asta exista factorul relief/infrastructura. Pana nu se vor construi magistrale noi nu reabilitate care sa fie pe cat posibil ferite de traficul de marfa nu vom 'pupa' mai mult de 140km/h. M800 a fost reabilitat pantru traficul de marfa, daca se reabilita pantru traficul de calatori se facea din start cu semnalizare si cu barere si cu macazuri si tot tacamul. Dpdv al ponderii, traficul de marfa il zdrobeste cu 80% pe cel de calatori(20%) pe perioada unui an de zile pe M800. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 23:45 | |
| Stau si ma gandesc pentru ce am mai reabilitat noi M300 si M800 daca sau reabilitat pentru marfa asta nu pricep eu |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|