| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 11:28 | |
| Parerea mea este urmatoarea, atata timp cat va circula si marfa pe acolo sa multumim tuturor sfintilor cand si daca se va da drumul vreodata cu 160km/h. Eu am mai spus de atatea ori, in conditiile social/economice din tara si conditiile impuse de relief, vreme(daca da caldura,restrictie, daca da gerul din nou restrictie, si asa mai departe, daca ninge...) si alti factori naturali, viteza de 140km/h e mai mult decat decenta si normala la trenurile de calatori, mi-e greu sa cred ca se va circula in urmatorii ani cu 160km/h chiar pot sa pun pariu ca poate in 2020 se va circula cu 160km/h si acolo pe distante scurte. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 11:37 | |
| - AlexD a scris:
- Parerea mea este urmatoarea, atata timp cat va circula si marfa pe acolo sa multumim tuturor sfintilor cand si daca se va da drumul vreodata cu 160km/h. Eu am mai spus de atatea ori, in conditiile social/economice din tara si conditiile impuse de relief, vreme(daca da caldura,restrictie, daca da gerul din nou restrictie, si asa mai departe, daca ninge...) si alti factori naturali, viteza de 140km/h e mai mult decat decenta si normala la trenurile de calatori, mi-e greu sa cred ca se va circula in urmatorii ani cu 160km/h chiar pot sa pun pariu ca poate in 2020 se va circula cu 160km/h si acolo pe distante scurte.
Marfa circula fara probleme cam peste tot , pana si pe unele linii HSR noaptea deci nu asta este problema... Problema se va rezolva odata cu echiparea mai multor locomotive cu sisteme de viteza si control care pentru Romania ar insemna ceva echivalent cu inceputurile televiziunii color... Sa se circule cu 160km/h nu ar fi probleme nici acum insa repet , totul se raporteaza la economic deci daca bagi 160km/h cresc si costurile si trebuie sa ridici tarifele ori diferenta de timpi nu ar fi asa de extraordinara incat sa merite efortul...Plus ca trebuie sa echipezi musai cateva locomotive cu sisteme de control iar ETCS trebuie sa fie operational... De exemplu cehii, care sunt si mai bogati ca noi , utilizeaza mai des trenul ca mijloc de transport si au servicii de acest gen mult mai dese nu circula cu 160 decat cu Pendolino , in rest viteza este limitata la 140...tot din motive economice ! Si nu in ultimul rand CFR Infrastructura trebuie sa asigure in mod rapid mentenanta retelei pentru ca altfel nu se poate ...In ritmul asta nu mai pupam nici 140 daca se chinuie ani de zile sa ridice niste restrictii de doi bani pe M1000... |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 11:48 | |
| - AlexD a scris:
- Dragos, una e inelul de testare unde nu poate interveni nimic neprevarut deoarece toate trecerile de nivel sunt pazite, testele se fac in zile fara ceata/ninsoare abundenta, e o singura linie pe care esti doar tu, etc etc.
Si alta e in linie curenta dubla, viteze mari, trafic feroviar, trafic auto, situatii neprevazute, conditii atmosferice neprielnice, etc etc. Practic oricine poate circula cu 200km/h in inelul de testare dupa un instructaj corect, fie el si mecanic de la marfa. Ca sa inteleg si eu, mecanicul care a mers cu 205 pe inel nu e autorizat la 160-200 pe M800 (daca aceasta linie ar fi capabila de asemenea viteze) ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 11:53 | |
| Dragos, eu asa banuiesc ca acel mecanic nu avea autorizatie de 200km/h. Din cate stiu eu nu exista autorizatie care sa cuprinda viteze de la 160km/h pana la 200km/h. Daca ai autorizatie de 160km/h nu ai ce sa cauti pe tren care circula in livret cu 170km/h, autorizatia e pana la 160km/h punct. Una e autorizatia de 160km/h si alta e cea de 200km/h sunt 2 lucruri total diferite. Cel putin asa cred eu. MariusD ne poate lamuri cum e cu autorizatiile. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 12:43 | |
| - AlexD a scris:
- Dragos, eu asa banuiesc ca acel mecanic nu avea autorizatie de 200km/h. Din cate stiu eu nu exista autorizatie care sa cuprinda viteze de la 160km/h pana la 200km/h. Daca ai autorizatie de 160km/h nu ai ce sa cauti pe tren care circula in livret cu 170km/h, autorizatia e pana la 160km/h punct. Una e autorizatia de 160km/h si alta e cea de 200km/h sunt 2 lucruri total diferite. Cel putin asa cred eu. MariusD ne poate lamuri cum e cu autorizatiile.
Sa ne lamureasca atunci ce fel de autorizare avea mecanicul care a mers cu 205 pe inel si cu cat poate merge acel mecanic pe liniile din romania. Despre dl mecanic din acest reportaj spun ca l-am vazut la Zilele Feroviare si am schimbat 2-3 vorbe. http://stirileprotv.ro/stiri/social/record-de-viteza-la-cfr-un-tren-a-depasit-200-km-pe-ora.html |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 15:55 | |
| Din cate stiu eu, daca gresesc aia e, in Romania nu exista autorizatie mai "mare" de 160km/h si alea se numara pe degete. Probabil pentru cei care au facut teste la faurei s-au eliberat autorizatii provizorii de circulatie cu 200km/h numai pe inel. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 18:52 | |
| Detinea autorizatie pentru remorcarea trenurilor de calatori si pentru tipul aflata in proba Pe vremuri era se dadea autorizatie pentru viteza Cel care a remorcat 2003 si 2004 trebuie sa alta autorizatie speciala La teste se trimit de obicei cei mai buni mecanici El poate merge numai cu cat e VS nu si mai mult |
|
| |
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5385 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 21:01 | |
| [quote="Dragos"] - AlexD a scris:
Sa ne lamureasca atunci ce fel de autorizare avea mecanicul care a mers cu 205 pe inel si cu cat poate merge acel mecanic pe liniile din romania. Despre dl mecanic din acest reportaj spun ca l-am vazut la Zilele Feroviare si am schimbat 2-3 vorbe. http://stirileprotv.ro/stiri/social/record-de-viteza-la-cfr-un-tren-a-depasit-200-km-pe-ora.html Din reportaj: - Citat :
- Trenul a facut cu succes mai multe tururi si a entuziasmat pe toata lumea. Sefii de la Transporturi spun ca vom merge cu trenul la mare si la munte cu 200 de km abia prin 2013.
Superb. )) |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 21:45 | |
| - Citat :
- Trenul a facut cu succes mai multe tururi si a entuziasmat pe toata lumea. Sefii de la Transporturi spun ca vom merge cu trenul la mare si la munte cu 200 de km abia prin 2013.
Poate au vrut sa spuna ca in 2013 vor circula din nou cu 200...tot pe inelul de la Faurei |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 21:54 | |
| - MariusD a scris:
- Detinea autorizatie pentru remorcarea trenurilor de calatori si pentru tipul aflat in proba
Eu unul vreau sa aflu pentru ca nu stiu, cum e cu autorizatiile. Se dau pe categorii de trenuri R/IR/IC sau pe categori de viteza 120/140/160? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 21:56 | |
|
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mar 29 Noi 2011, 22:34, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 22:20 | |
| Se dau in functie de tipul locomotivei tipul automotorului apoi pentru trenuri accelerate-rapide alta autorizatie si pentru diferite sectii cu declivitate unde sunt autorizatii speciale |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5719 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 30 Noi 2011, 10:35 | |
| http://www.antena3.ro/romania/romania-o-halta-parasita-guvernantii-ne-au-refuzat-sansa-unei-infrastructuri-occidentale-145861.html |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 30 Noi 2011, 11:57 | |
| - alexmorph3us a scris:
- http://www.antena3.ro/romania/romania-o-halta-parasita-guvernantii-ne-au-refuzat-sansa-unei-infrastructuri-occidentale-145861.html
Bat campii si astia cu multa gratie si habar nu au ce spus dar ce mai , trebuie sa sune intr-un fel drastic si senzational ca sa-si mai faca si Gadea audienta ! Desi nu-i iubesc pe portocalii (nici macar pe restul) trebuie sa intervin aici pentru ridicolul situatiei prezentate . Deci , Romania in acest moment este mult prea varza si slab pregatita pentru a incerca HSR spre Ungaria iar Ungaria se gandeste prea putin la un HSR de la Budapesta la granita cu austriecii ca sa se mai gandeasca la un alt HSR spre Romania... Romania daca ar intra intr-un astfel de joc care o depaseste in acest moment ajunge foarte repede in situatia Greciei , care Grecie se spargea in figuri acum doar vreo 10 ani in urma construind stadioane , autostrazi si cai ferate de viteza cu nemiluita din bani publici...Si acum se vede cheltuiala aiurea pe care au facut-o , stadioanele sunt prea mari si goale , caile ferate nu genereaza trafic de nici un fel s.a.m.d. Cat despre Bratislava , aceasta nu ia locul Romaniei in proiectul HSR (ce stupizenie inventata) din simplul motiv ca Bratislava este prezenta de ani buni in proiectele HSR , de pe vremea cand noi nici nu auzisem ce-i aia UE insa senzationalul este senzational chiar daca e pentru fraieri ! Pai cum ar putea sa ia Bratislava locul Romaniei daca linia spre capitala Slovaciei este doar o extensie a liniei HSR spre Budapesta sau Romania daca vreti ? Imbecilitatea nu are margini atunci cand vrei sa faci rau ! Hai sa vorbim si pe teme economice ca de politic eu m-am saturat ... Stie cineva dintre voi cu ce bani se va face HSR spre Bratislava ? Va spun eu daca nu stiti: cu bani publici sau imprumuturi ale statelor dar fara pomana UE pentru ca UE da si ea dar foarte putin...Insa UE (daca va mai exista) va subventiona masiv pe viitor coridoarele TEN de viteza iar la treaba asta se lucreaza in prezent . Pe langa faptul ca nu este pregatita si nu vrea sa ia calea nefasta a Greciei, asta si asteapta Romania , adica pomana socialista de la UE ... Iar peste 10-15 ani probabil ca o vom obtine si noi si ungurii si ne vom lega unii cu altii de vest ! Logica politicii romanesti in acest caz este cat se poate de simpla...De ce sa dam acum 15-20 md E de la bugetul statului si sa n-avem trafic si pasageri nici peste 10-15 ani cand foarte bine putem incepe lucrarile peste 10-15 ani cu UE subventionand masiv iar peste 20-25 vom avea cu siguranta trafic bun de calatori pe HSR ? Totul are o ordine in istorie iar daca noua ne este scris in istorie sa stam la curul slovacilor si ungurilor pentru ca suntem mai hoti si obisnuiti , asta se va intampla ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 30 Noi 2011, 13:30 | |
| Popovici totusi progresul naste progres!!In italia cand a fost dat in utilizare primul tren express numarul pasagerilor in zece a ajuns de la 200000 la 2 milioane!!Nu cred ca in Romania nu s-ar gasi pasageri mai ales oamenii de afaceri straini pentru ca sunt o gramada de multinationale si nu avem autostrazi !!Cine se gandea acuma 5 ani ca vom ajunge sa mergem cu avionul cu 50 de euro si deci daca s-a putut in domeniul aerian se poate si in cel feroviar!!
S-a vazut si pe M800 in aceasta vara ca numarul pasagerilor a crescut cu 40%
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 30 Noi 2011, 21:36, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|