Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+63
ldh80
Razvan
Cosmin5
halmarius
kristi kkk
Balto
dan_dinca
Razvan Tudor
LanceR
060-EA078
buldozer2
didinul
Stratan-Tttggvv
Vlad
Silver
Scoop
DAS 2011
cont inactiv
alliens
Nk11
adycfrbucuresti
srazvi
bostanescu gigel
Dr2005
eu
nokia2010
traian
Marius
AndiCFR
brutusel
iuli.hard
redeme
ravers75
Mihay
nenuandrei
COSTACHE MIHAIL
RazvanCFR
cont dezactivat .
mishu88
mihaiuc
ATM
Teodor
razvan - trenuri
Alex Avram
040EC100
Luna
TVlad
Adrian78
tuborgtnp
Costin.H
Nesebar
Vitosa
cortexedge
DPS
sp59
alexmorph3us
popovici
IonutCFR2009
laur 133
DUAL
AlexD
Mircea Hirjau
bostanesku gigel
67 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6053
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 19:21

adrian78 a scris:
Popovici totusi progresul naste progres!!In italia cand a fost dat in utilizare primul tren express numarul pasagerilor in zece a ajuns de la 200000 la 2 milioane!!Nu cred ca in Romania nu s-ar gasi pasageri mai ales oamenii de afaceri straini pentru ca sunt o gramada de multinationale si nu avem autostrazi !!Cine se gandea acuma 5 ani ca vom ajunge sa mergem cu avionul cu 50 de euro si deci daca s-a putut in domeniul feroviar se poate si in cel feroviar!!

S-a vazut si pe M800 in aceasta vara ca numarul pasagerilor a crescut cu 40%


De acord cu tine in ceea ce afirmi despre progres insa din pacate Romania este departe de Italia anilor 70' din multe puncte de vedere iar vremurile grele in care traim nu ne lasa sa experimentam trenuri expres si sa asteptam zece ani progresul...In vremurile noastre progresul vine de la altii si altii inseamna UE ...Pentru Romania este foarte important sa lege principalele sale orase cu linii conventionale de 160 km/h si nu cu linii de 300km/h , foarte importante sunt proiecte de investitii cum ar fi coridorul 4 european , coridorul 9 european , calea ferata Rm Valcea-Valcele , electrificarea si dublarea liniilor existente , adica foarte multi bani si doar o parte din banii astia sunt de la UE restul trebuie sa-i punem din buzunar ! Cam asta numesc eu progres realist...Se vorbeste de exemplu despre HSR Bucuresti-Constanta insa noi nu suntem in stare sa programam trenuri din 2 in 2 ore , ce sa mai zic de trenuri la ora in extrasezon...Trebuie sa recunoastem ca traficul este destul de scazut si datorita faptului ca lumea este saraca iar clasa medie si-a pierdut din cultul calatoriei cu trenul ...

Si eu vreau sa vad HSR in Romania insa si ca un cunoscator al fenomenului trebuie sa fiu obiectiv si sa recunosc ca nu-i inca vremea pentru asa ceva insa , cu rabdare , vom vedea in viitor si asa ceva .


Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 30 Noi 2011, 21:31, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5719
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 21:18

Imi pare bine ca ati tras si voi concluzia in final ca inca nu sunt timpurile pentru asa ceva in Romania desi toti ne-am dori sa vedem o linie de mare viteza la un moment dat
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7577
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 21:33

popovici a scris:
Pentru Romania este foarte important sa lege principalele sale orase cu linii conventionale de 160 km/h si nu cu linii de 300km/h , foarte importante sunt proiecte de investitii cum ar fi coridorul 4 european , coridorul 9 european

Fraza de mai sus e esentiala si practic inchide discutiile generate de articolele fantasmagonice din presa referitoare la asa-zisele "trenuri de mare viteza in Romania". Intr-un fel, politicienii au dreptate cand zic trenuri de mare viteza, referindu-se de fapt in mod tacit la 140-160 km/h, in conditiile in care viteza medie pe calea ferata romana se stie care e...

160 km/h pe M800 poate fi catalogata drept "mare viteza" raportata la 80 km/h pe M500, de exemplu...

Personal, multumesc Popovici (si nu numai lui) pentru obiectivitatea post-urilor tale.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8694
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeSam 03 Dec 2011, 10:15

Dar si eu am spus de multe ori ca 120km/h-140km/h sunt viteze decente si normale pentru Romania mult timp de acum incolo, poate chiar 10-15ani. Ganditi-va putin ce ar fi insemnat daca pe magistralele principale se putea curcula constant cu 120km/h nu zic 140km/h deoarece in multe zone relieful nu permite. Si pe M800 daca se circula cu 120km/h de la km4.7 pana la km223 un tren cu 2 opriri face 2 ore sau chiar sub 2 ore daca ar suporta si podurile 120km/h.
Dar nu se face, se pierde foarte mult dimp peisaj stie unde, vad pe M800 numai viteze de peste 120km/h cum ar fi:
- Baneasa - Fetesti cu 140km/h
- Mircea Voda - Dorobantu cu 140km/h
- Valul lui Traian - Palas cu 140
- Dunarea Hm 7.6km cu 140km/h(???)
Restul portiunilor cu 120km/h si totusi se fac 2h.30min, sa inteeg ca momentan inca se pierde mai mult de 30 min cu restrictiile si santierele ramase pe M800?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeSam 03 Dec 2011, 12:01

@AlexD : Ovidiu-Dunarea 140 (7,6 km)
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5208
Data de inscriere : 18/09/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeSam 03 Dec 2011, 16:55

Foarte bine punctat Popovici, BRAVO !!!, daca toate liniile ar reveni la vitezele pentru care au fost construite, ce bine ar fi. Si cand te gandesti ca nici costurile nu sunt astronomice, nu se compara cu miliardele de euro bagate in drumuri. Dar atat timp cat costurile generate de transportul de calatori ( subventii,reduceri,material rulant) erodeaza serios bugetul alocat sectorului feroviar, infrastructura ramane cu firmiturile. Daca macar 1 miliard de euro din suma posibil de atras de catre Transporturi dela UE s-ar cheltui in infrastructura feroviara ( in afara culoarurilor IV si IX ) s-ar putea elimina multe restrictii si limitari. Viteze de 160 km/h sunt bune pe portiuni foarte circulate cu conditia ca IR-urile si IC-urile sa circule cu aceasta viteza.Daca facem liniile de 160 km/h si circulam cu trenuri de calatori de 120 km/h si trenuri de marfa de 80 km/h, uzura liniei creste exponential si nu se justifica investitiile.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5435
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 12:37

in perioada 30.11-03.12 am realizat un un circuit cu trenul pe traseul Ploiest-Tecuci-Iasi-Suceava-Vatra Dornei-Suceava-Adjud-Siculeni-Brasov-Bucuresti....impresiile sunt amestecate, dar oricum intaresc concluzia celor care sustin ca o viteza de 160 km/h ar fi mai mult decat suficient pentru urmatorii 10-15 ani si nu are rost sa visam la fantasmagorii gen 300km/h....referitor la excursrie, incerc sa puctez lucrurile care mi s-au aprut importante atat in sens pozitiv, cat si negativ. Voi incepe cu cele negative, care sunt mai numeroase Sad :
- magistrala 500, pe distanta Ploiesti Sud - Marasesti mi s-a parut intr-o stare de degradare foarte mare, porituni intregi cu restrictii de 5-15-30-50 km/h, iar viteza maxima nu cred ca adepasit pe undeva 80km/h....istarea este mult mai proasta decat acum 6-7 ani, probabil ca nu s-a investit nmic in ultimii ani
- tot magistrala 500, pe sectiunea Bacau-Adjud, se afla intr-o stare ceva mai buna, cu restrictii mai putine, dar cu viteze maxime in md sigur sub cele proiectate, si, probababil ca in cativa ani va ajunge in aceeasi stare ca sectiunrea Ploiesti-Marasesti daca nu se fac lucrari de intretinere
- numarul de calatori pe traseul Iasi-Suceava-Vatra Dornei a fost dezamagitor de mic, desi , cel putin pe portiunea Iasi-Suceava, se circula cu o viteza acceptabila; in plus, dintrei cei putini care erau, nu toti aveau bilet, mai mergeau si cu nasul
- pregatirea de drum a vagoanelor in statia Suceava a fost execrabila, trenul arata de parca atunci venise din cursa, grupuri sanitare muradre si fara apa...pe tema asta voi face o reclamatie si la CFR...nu mai zic de nas, care era pus doar pe spaga
- pe sectiunea Onesti-Saline se circula cu restrictie pe intreaga distanta, plus multe alte protiuni de zeci de metri cu restrictii pana la Siculeni , portiuni care ar putea fi reparate cu bani nu foarte multi daca s-ar vrea...o problema aparte o constituie podurile pe sectiuena Onesti-Siculeni, foarte putine suportand viteza de circulatie pentru care au fost proiectate, multe fiind cu restrictii chisr si de 5km/hhh, repararea acestora fiind o sarcina dificila financiar si tehnic din punct de vedere al asigurarii circulatiei.
- numarul de calatori pe sectiunea Adjud-Siculeni foartye mic, mult mai mic decat in 2005 spre exemplu


Acum, dupa atatea impresii negative, sa le spun si pe cele pozitive:
- pe distanta Ploiesti Iasi, trenul a fost aproape plin, desi er Rapid
- conditiile de calatorie in vagoane mult superioare fata de acum 4-5 ani, inclusiv pe personale - din punct de vedere al confortului ne putem compara cu alte companii feroviare din vest
- majoritatea calatorilor aveau totusi bilet, inclusiv pe personal
- sectiunea Suceava-Bacau se prezinta intr-o satre foarte buna, fiind potiuni semnificative unde trenul depasea autotusirmele de pe soseau, probabial ca circula cu peste 100km/h
- si sectiunea Iasi-Pascani mi s-a parut in stare buna,cu viteze acceptabile, mai ales dac aluam in considerare relieful

In concluzie, daca in domeniul confortului progresele se fac simtitie de la an la an, in domeniul vitezei de circulatie lucrurile stau mult mai sunt cam nervos, dar bine ca mi-a aparut alta fraza aici,. De asemenea, cea mai mare problema pe care o vad e mentalitatea calatorilor, care prefera microbuzul in loc de tren chiar si la tarife asemanataore sau timpi de emrs asemanataori....nu imi explic de unde vine aceasta mentalitate, dar am avzut ca este destul de prezenta, mai ales printre calatorii tineri...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12462
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 13:07

Normal ca trenurile merg cu viteza redusa intre Ploiesti Sud - Marasesti, daca traversele prezinta fisuri, sunt in pozitie inclinata, cu suruburile pe jumatate desprinse ori lipsa. De acele macazelor ce sa mai vorbim... prezinta uzura avansata. La Mizil de ex restrictia de 30 km/h incepe chiar de la intrare cap X si tine pana dincolo de cap Y. La fel si la Inotesti. Cu toate astea, intre Ploiesti Sud - Buzau, un tren de rang superior scoate un timp acceptabil, de 62...64 min, cu doar 15 min mai mult fata de timpul alocat la viteza de proiectare a liniei (120 km/h). Intre Ploiesti - Buzau, decât 75 min cu duba in conditii de nesiguranta la 14 Lei, mai bine 62 min cu rapid/accelerat sau 90 min cu personalul in conditii de siguranta la doar 9 Lei.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 13:17

@alliens : daca tot suntem in of-topic ptr cultura ta generala Adjud-Lespezi 120, Lespezi-Dolhasca 100, Dolhasca-Suceava 120, doar Bacau-Valea Seaca 70 fir 2.

Trebuia sa postezi la topicul impresii de calatorie.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5435
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 17:34

poate era bine sa psotez acolo, data viitoare voi incerca..
multumesc de informatii,, se pare ca am apreciat destul de bine viteza de circulatie, insa pe protiunea Bacau Adjud nu cred ca mai e viteza respectiva, sau oricum nu peste tot, au fost potiuni unde in mod clar s-a mers mai incet, probabil un 70-80...ce voiam insa sa subliniez e ca aceasta sectiune din magistrala 500 se prezinta in stare foarte buna, pentru mine neasteptat de buna comparativ cu sectiunea Ploiesti Sud-Marasesti...poate si traficul mai redus de marfa sa fie una din cauze?
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5719
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 17:47

alliens a scris:
poate era bine sa psotez acolo, data viitoare voi incerca..
multumesc de informatii,, se pare ca am apreciat destul de bine viteza de circulatie, insa pe protiunea Bacau Adjud nu cred ca mai e viteza respectiva, sau oricum nu peste tot, au fost potiuni unde in mod clar s-a mers mai incet, probabil un 70-80...ce voiam insa sa subliniez e ca aceasta sectiune din magistrala 500 se prezinta in stare foarte buna, pentru mine neasteptat de buna comparativ cu sectiunea Ploiesti Sud-Marasesti...poate si traficul mai redus de marfa sa fie una din cauze?
Ce legatura are asta cu topicul despre M800?
Sus In jos
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5626
Data de inscriere : 03/02/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 22:20

Nicio legatura! Deja e of-topic!
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 10:33

felicitari, de ieri cica trenurile intercity vor face 2.29h.
orarul este valabil pentru un an inainte.

oare inseamna asta ca nu vom vedea reduceri de timp din vara 2012 sau decembrie 2012?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8694
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 10:46

Or sa fie reduceri de timpi si in 2012, dupa ce vor termina si santierele unde se va lucra si la anul.
Sezonierele fara oprire vor ajunge mai repede dacat 2h30min cat au facut anul acesta.
Iar eu preconizez ca dupa terminarea lucrarilor si a podurilor trenurile IC vor face 1h45-1h50 fara probleme iar IR cam 2h15min.
Mult a fost putin a mai ramas, o sa fie bine pana la urma Smile.

Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 11:01

in articolul de ziar nu statea nimic despre reducerile de timp urmatorul an.
statea numai ca orarul este valabil pana in decembrie 2012.
asta mi-a dat de inteles ca intercity va face 2.29h pana in decembrie 2012.

Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: