|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 25 Noi 2011, 22:31 | |
| - popovici a scris:
- Partea buna este ca peste 30 de ani voi merge cu TGV in Romania , partea proasta este ca nu voi beneficia de reducere cu cuponul de pensie
Cam care estimezi ca va fi viteza maxima a "TGV-ului de Romania" si cam in ce zona geografica a tarii se va atinge aceasta viteza? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 25 Noi 2011, 23:04 | |
| - Dragos a scris:
- popovici a scris:
- Partea buna este ca peste 30 de ani voi merge cu TGV in Romania , partea proasta este ca nu voi beneficia de reducere cu cuponul de pensie
Cam care estimezi ca va fi viteza maxima a "TGV-ului de Romania" si cam in ce zona geografica a tarii se va atinge aceasta viteza? In Romania vitezele maxime de circulatie ale trenurilor vor creste greu , la fel ca in Ungaria , Austria , Cehia sau Elvetia ... Peste 5 ani probabil ca 160 km/h va fi o viteza normala pe Bucuresti-Constanta si alte cateva portiuni din coridorul 4 . Dupa finalizarea coridorului 4 , fapt care se va intampla cu mult noroc pana in anul 2020, foarte probabil va incepe constructia la cateva sectoare HSR , dar care vor dura foarte mult timp si nu ne va desfata cu mai mult de 200 km/h pentru inceput , din motive evidente de costuri dar putem spune ca HSR va creste odata cu tara... Constructiile serioase vor incepe peste 20 de ani , noi poduri dunarene apte de minimum 200 km/h , tuneluri pe valea Prahovei , tuneluri spre Sibiu s.a.m.d. Tare mi-e teama ca TGV-ul de Romania va fi mult timp...Railjet (200-230km/h) si niscavai ICE-T , restul cu 300 km/h sunt pur si simplu basme si fantasmagorii boculiste pe care cu mult noroc le vom putea trai peste...30 de ani ! Viteze mari vor fi in zonele de campie -250km/h Bucuresti-Constanta in rest vad mai mult 200 km/h ! |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 25 Noi 2011, 23:20 | |
| "restul cu 300 km/h sunt pur si simplu basme si fantasmagorii boculiste pe care cu mult noroc le vom putea trai peste...30 de ani !"
Multumesc de raspuns. 100% de acord cu tine. As adauga: "doar daca vom fi colonizati de una din marile puteri europene" |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 25 Noi 2011, 23:36 | |
| - Dragos a scris:
- "restul cu 300 km/h sunt pur si simplu basme si fantasmagorii boculiste pe care cu mult noroc le vom putea trai peste...30 de ani !"
Multumesc de raspuns. 100% de acord cu tine. As adauga: "doar daca vom fi colonizati de una din marile puteri europene" Imperialismul modern nu a ocolit nici Romania , insa ,,marile puteri'' care se bucura in prezent de bogatiile patriei noastre dar si de indiferenta totala in care ne scaldam se numesc Austria , Germania , Grecia si Italia ... Numele lor le gasim cam peste tot unde este rost de ros un os: constructii de autostrazi si cai ferate , banci , lanturi de magazine , malluri , terenuri agricole s.a.m.d si nu este intamplator intrucat votul lor a fost extrem de important atunci cand ni s-a hotarat acceptarea in U.E. Exista imperialism si in ceea ce priveste ,,vanzarea''cailor ferate din Romania , asa cum Austria a inceput sa ocupe Ungaria bucata cu bucata ferata , asa se va intampla si cu Romania deci Railjet cel putin este salvat , asa slab conceptual cum a fost gandit el in perioada in care toata lumea scapa de locomotive si cumpara rame electrice...Culmea este ca nici cehii nu-l prea vor deci mai ramanem noi cu ungurii si croatii ! |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5706 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 26 Noi 2011, 13:17 | |
| Viteza pe M800 nu cred ca va fi niciodata mai mare de 160/h ,cel putin nu in urmatorii 20 de ani.Linia este proiectata din start pt viteza max de 160km/h,de scazut viteza max se poate,dar de crestere nu cred ca poate fi vorba.Daca se dorea linie de mare viteza in Romania se incepea cu Constanta -Bucuresti-Brasov -Arad-Budapesta,daca tot s-a inceput construirea acestor magistrale de la zero.Totusi ar trebui facute niste teste, nu cred ca ar fi in pericol siguranta circulatiei pe M800 daca s-ar circula de acum cu 200km/h. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 26 Noi 2011, 13:45 | |
| - laur 133 a scris:
- Viteza pe M800 nu cred ca va fi niciodata mai mare de 160/h ,cel putin nu in urmatorii 20 de ani.Linia este proiectata din start pt viteza max de 160km/h,de scazut viteza max se poate,dar de crestere nu cred ca poate fi vorba.Daca se dorea linie de mare viteza in Romania se incepea cu Constanta -Bucuresti-Brasov -Arad-Budapesta,daca tot s-a inceput construirea acestor magistrale de la zero.Totusi ar trebui facute niste teste, nu cred ca ar fi in pericol siguranta circulatiei pe M800 daca s-ar circula de acum cu 200km/h.
Din cate stiu eu coridorul 4 european este proiectat pentru viteze maxime cuprinse intre 160-200 km/h , adica 160km/h pentru trenuri clasice si 200 km/h pentru tilting trains . Asa a fost proiectat tronsonul Bucuresti-Campina si la fel a fost proiectata calea ferata Bucuresti-Constanta , tronsonul in cauza pe care se vor putea atinge viteze de 200 km/h fiind Lehliu-Fetesti . Cat se pot atinge aceste viteze de 200km/h in mod constant nu stiu dar banuiesc ca foarte putin...Tot la fel iti pot spune ca nu stiu daca se vor atinge vreodata aceste viteze in serviciu comercial...Dar , aici exista un mare dar , se poate observa tendinta CFR de a instala ETCS/ERTMS nivel 2 pe mare parte din coridorul 4 si nivelul 1 pe Bucuresti-Constanta ceea ce ma poate duce la gandul ca se are in vedere pe viitor lansarea unor servicii de viteza pentru rame electrice (200km/h) sau intercalarea actualului coridor 4 cu segmente noi de HSR... Nivelul 2 , lasand la o parte caracteristica lui de baza de crestere semnificativa a traficului are si tendinta high speed deoarece in prezent in Europa cele doua fac casa buna doar pe linii de mare viteza... Plus de asta , recentele declaratii privitoare a constructia unui nou coridor de marfa in Romania poate sa ne induca faptul ca se urmareste scoaterea trenurilor de marfa de pe actualul coridor 4 si ridicarea in timp a vitezelor de circulatie pentru trenurilor de pasageri . Ce ar insemna acest lucru ? In primul rand faptul ca nu vom avea nevoie de linii noi si foarte lungi de mare viteza (250-300km/h) la costuri de realizare si intretinere imense ci de segmente high-speed (200-250km/h) doar pe-acolo pe unde traficul regional sau local este prevazut a creste exponential (de exemplu Brasov-Sibiu sau Bucuresti-Brasov) . Este foarte simplu sa te apuci sa desenezi o linie de mare viteza de 800km de la est la vest si sa spui , gata , ne-apucam , o facem insa realitatile prezente si viitoare trebuie sa ne puna cu picioarele pe pamant si sa gandim moderat si pe termen lung o astfel de investitie . HSR in Romania se va face pe etape , pe masura ce piata si economia o vor cere iar principalii clienti nu vor fi niciodata cei care vor sa mearga de exemplu de la Arad la Constanta ci poate cei care merg de la Brasov la Sibiu sau de la Bucuresti la Brasov... Ca o parere personala , potentialul turistic al Romaniei si potentialul de job , business si economic intre 2 orase mari aflate la o distanta de cca 200km unul de altul sunt principalele motive pentru a cere HSR in urmatorii 10-15 ani insa trebuie sa invatam ca HSR inseamna si 200km/h pe 100 km si nu neaparat 300km/h pe sute de kilometrii asa cum viseaza mincinosii de politicieni ! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 27 Noi 2011, 13:50 | |
| - Citat :
- Totusi ar trebui facute niste teste, nu cred ca ar fi in pericol siguranta circulatiei pe M800 daca s-ar circula de acum cu 200km/h.
...?eu as zice dimpotriva, ca ar cam fi. Nu m-as urca imediat intr-un tren care merge cu 200 la ora pe Bucuresti -Constanta. Cred c-as astepta vreo doua luni sa vad daca nu deraiaza intre timp in caldarea de la Sarulesti (sau altundeva), daca tin osiile vagoanelor alora cu revizia prelungita si ras-prelungita, daca rezista sasiul (proiectat la 140 km/h acum 40 de ani) al unei EA intr-o exploatare zilnica, sustinuta cu 200 km/h fara sa se dezmembreze, si d-abia dupa aia m-as risca - insa din experiente similare (si la viteze mai mici) as zice ca , in timp ce eu astept alea doua luni sa ma conving, or sa apara oricum restrictii, deci tot n-o sa se mearga cu 200...si o sa pierd ocazia... |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8379 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 27 Noi 2011, 19:58 | |
| - ATM a scris:
-
- Citat :
- Totusi ar trebui facute niste teste, nu cred ca ar fi in pericol siguranta circulatiei pe M800 daca s-ar circula de acum cu 200km/h.
...?eu as zice dimpotriva, ca ar cam fi. Nu m-as urca imediat intr-un tren care merge cu 200 la ora pe Bucuresti -Constanta. Cred c-as astepta vreo doua luni sa vad daca nu deraiaza intre timp in caldarea de la Sarulesti (sau altundeva), daca tin osiile vagoanelor alora cu revizia prelungita si ras-prelungita, daca rezista sasiul (proiectat la 140 km/h acum 40 de ani) al unei EA intr-o exploatare zilnica, sustinuta cu 200 km/h fara sa se dezmembreze, si d-abia dupa aia m-as risca - insa din experiente similare (si la viteze mai mici) as zice ca , in timp ce eu astept alea doua luni sa ma conving, or sa apara oricum restrictii, deci tot n-o sa se mearga cu 200...si o sa pierd ocazia... Aici ai perfecta dreptate! :TDD: :AA10: :TDD: |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5706 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 28 Noi 2011, 23:45 | |
| ATM eu ma refeream la vagoanele apte pt 200km/h.Eu pe regionala Craiova am vazut ca aprox 10% din trenuri(cu exceptia tr Personal) au in compunere si vagoane apte de 200km/h si cca 60% vagoane apte 160km/h. Sper ca s-a inteles ce vreau sa zic...adica chiar daca majoritatea trenurilor au in compunere multe vagoane apte 140km/h printre aceste vagoane se afla si minim 1 vag de 200,respectiv 160km/h |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 02:14 | |
| - laur 133 a scris:
- ATM eu ma refeream la vagoanele apte pt 200km/h.Eu pe regionala Craiova am vazut ca aprox 10% din trenuri(cu exceptia tr Personal) au in compunere si vagoane apte de 200km/h si cca 60% vagoane apte 160km/h. Sper ca s-a inteles ce vreau sa zic...adica chiar daca majoritatea trenurilor au in compunere multe vagoane apte 140km/h printre aceste vagoane se afla si minim 1 vag de 200,respectiv 160km/h
Asta nu inseamna ca trenul e capabil de viteza de 200km/h, doar daca ii face vant inainte vagonului apt de 200km/h, daca nu grupeaza vagoanele pe viteza....degeaba le avem amestecate ca tot cu cat merge cel mai lent vagon, cu atat merge trenul maxim....deci pana o sa gandim si gruparea vagoanelor pe regim al vitezei, ne mai ia vreo 4-5 ani....Ce e bine, e ca avem TE-urile care nu necesita suplimentari, avem etajatele care merg grupate cate 3-4-5 fara diferente de viteze, sau avem 20-57+20-76 care mi se pare ca exista o diferenta frumusica intre ele la viteza, si la confort enorma, plus ca sezonier mai sunt pe la unele personale grupate in halul asta :lol: |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 07:11 | |
| - edward_w92 a scris:
- laur 133 a scris:
- ATM eu ma refeream la vagoanele apte pt 200km/h.Eu pe regionala Craiova am vazut ca aprox 10% din trenuri(cu exceptia tr Personal) au in compunere si vagoane apte de 200km/h si cca 60% vagoane apte 160km/h. Sper ca s-a inteles ce vreau sa zic...adica chiar daca majoritatea trenurilor au in compunere multe vagoane apte 140km/h printre aceste vagoane se afla si minim 1 vag de 200,respectiv 160km/h
Asta nu inseamna ca trenul e capabil de viteza de 200km/h, doar daca ii face vant inainte vagonului apt de 200km/h, daca nu grupeaza vagoanele pe viteza....degeaba le avem amestecate ca tot cu cat merge cel mai lent vagon, cu atat merge trenul maxim....deci pana o sa gandim si gruparea vagoanelor pe regim al vitezei, ne mai ia vreo 4-5 ani....Ce e bine, e ca avem TE-urile care nu necesita suplimentari, avem etajatele care merg grupate cate 3-4-5 fara diferente de viteze, sau avem 20-57+20-76 care mi se pare ca exista o diferenta frumusica intre ele la viteza, si la confort enorma, plus ca sezonier mai sunt pe la unele personale grupate in halul asta Si sa fie mecanicul apt ptr 200km/h . In Romania inca nu e nimeni apt ptr asa ceva |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 10:00 | |
| oameni buni, terminati cu visul ca nu vom vedea viteze extraordinare pe m800.
cel care vorbeste de viteze de 200 pe m800 habar n-are despre ce vorbeste.
sa fim multumiti daca trenul va merge cu macar 140. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 10:08 | |
| - MariusD a scris:
- edward_w92 a scris:
- laur 133 a scris:
- ATM eu ma refeream la vagoanele apte pt 200km/h.Eu pe regionala Craiova am vazut ca aprox 10% din trenuri(cu exceptia tr Personal) au in compunere si vagoane apte de 200km/h si cca 60% vagoane apte 160km/h. Sper ca s-a inteles ce vreau sa zic...adica chiar daca majoritatea trenurilor au in compunere multe vagoane apte 140km/h printre aceste vagoane se afla si minim 1 vag de 200,respectiv 160km/h
Asta nu inseamna ca trenul e capabil de viteza de 200km/h, doar daca ii face vant inainte vagonului apt de 200km/h, daca nu grupeaza vagoanele pe viteza....degeaba le avem amestecate ca tot cu cat merge cel mai lent vagon, cu atat merge trenul maxim....deci pana o sa gandim si gruparea vagoanelor pe regim al vitezei, ne mai ia vreo 4-5 ani....Ce e bine, e ca avem TE-urile care nu necesita suplimentari, avem etajatele care merg grupate cate 3-4-5 fara diferente de viteze, sau avem 20-57+20-76 care mi se pare ca exista o diferenta frumusica intre ele la viteza, si la confort enorma, plus ca sezonier mai sunt pe la unele personale grupate in halul asta Si sa fie mecanicul apt ptr 200km/h . In Romania inca nu e nimeni apt ptr asa ceva Si totusi, la testele de la Faurei unde s-a atins 205 km/h in 05-11-2008, au fost mecanici romani, unul din ei fiind prezent si la Zilele Feroviare de anul trecut sau de acum 2 ani, nu mai retin exact. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 11:15 | |
| Dragos, una e inelul de testare unde nu poate interveni nimic neprevarut deoarece toate trecerile de nivel sunt pazite, testele se fac in zile fara ceata/ninsoare abundenta, e o singura linie pe care esti doar tu, etc etc. Si alta e in linie curenta dubla, viteze mari, trafic feroviar, trafic auto, situatii neprevazute, conditii atmosferice neprielnice, etc etc. Practic oricine poate circula cu 200km/h in inelul de testare dupa un instructaj corect, fie el si mecanic de la marfa. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Noi 2011, 11:21 | |
| Ce nu inteleg unii de pe-aici este ca linia Bucuresti-Constanta chiar a fost proiectata pentru viteze de pana la 200 km/h care se ating destul de putin si doar intre Lehliu si Fetesti . Unele dintre curbe au fost corectate pentru 200km/h , s-au facut exproprieri in acest sens s.a.m.d... Nu linia este problema pentru a se circula cu 200 km/h ci semnalizarea...Eu unul am vazut proiectul unde scria negru pe alb despre rectificarea geometriei curbelor si despre viteza comerciala care poate fi atinsa pentru trenuri fara oprire si stiu ce spun...
Faptul ca este posibil sa nu se circule cu 200 km/h in urmatorii poate 10 ani are de a face in special cu frecventa trenurilor si cu unele semne de intrebare privind cresterea traficului de marfa in defavoarea celui de calatori...
Din punct de vedere economic este o prostie sa te gandesti acum la 200 km/h cand ai doar doua perechi de IC-uri cu 140km/h pe zi si nici macar nu circula in weekend... Ca sa bagi trenuri de 200km/h trebuie sa ridici si mai mult tarifele decat acum si trebuie sa te gandesti la un serviciu superior celui IC de acum , adica niste rame elctrice de gen Pendolino sau un Railjet ceva care sa mearga la un interval de cel putin 3 ore astfel incat sa se merite banii si timpul investiti in schimbarea semnalizarii...
Iata , pentru cei care nu credeau sub nici o forma in faptul ca linia Bucuresti-Constanta le recomand sa consulte acest link: http://www.mt.ro/transparenta/proiect_%20HG_decl_%20util_%20cf_Buc-%20Fetesti.html Undeva scrie ,, se asigura si conditiile pentru marirea ulterioara a vitezelor la 200 km/h, cu adaptari ulterioare minime in special pentru instalatiile de semnalizare, telecomunicatii si linie de contact ''
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mar 29 Noi 2011, 11:28, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |