| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 18:45 | |
| Nu te impacienta, ca si daca ti se va da un raspuns concret, el tot nu va fi respectat. CFR-ul , la nivel de clasa de mijloc, nu prea are mare interes sa sara de pragul de 140. Cam tot materialul rulant al fost la un moment dat apt doar pentru (maxim) 140 - sau mai jos. S-a mai carpacit cu ceva modernizari comme-ci, comme-ca, AVA200, si sh-uri austriece, dar inca n-avem un parc suficient de bine intretinut sa putem respecta viteza asta zi de zi. Dupa stiinta mea, niciodata nu s-a mers cu un tren mai sus de 140, exceptand testele de viteza de la Faurei si Floresti Prahova. Asa ca oamenii deocamdata bajbaie in necunoscut si oscileaza...o facem de 160 ca stim teoretic ce si cum se face...dar pana acuma nu am mai facut de 160...si hai c-o facem... dar daca nu stim sa tinem de ea...ia mai bine mergem noi cu 140, ca viteza d-asta am mai avut...eu cam asa cred ca gandeste angajatul mediu, implicat direct in executia serviciului. Plus ca odata cu cresterea pragului de viteza, investitiile si cheltuielile cu intretinerea cresc nu liniar sau proportional, ci exponential. |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 21:24 | |
| sa se mearga cu 140 cam 70% din cei 225km pana la Constanta si eu as fi foarte multumit.Timpul de mers ar fi cam de 2h.15min la tren fara oprire |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:01 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- sa se mearga cu 140 cam 70% din cei 225km pana la Constanta si eu as fi foarte multumit.Timpul de mers ar fi cam de 2h.15min la tren fara oprire
Nu chiar...Asta ar insemna cel mult 2 ore , 2 ore si 15 minute e deja bataie de joc... Daca un tren fara oprire facea fix 2h 10' in anul de gratie 1995 fara podul nou-nout de la Sarulesti si cu restrictii de viteza in special pe Constanta-Fetesti eu unul spun ca se poate si 1h55'cu 140km/h daca se vrea acest lucru . Iti dai seama ce impact mediatic ar avea ceva de genul ,,cu trenul , in mai putin de 2 ore pana la Constanta !''. Chiar si 1h59' ar fi excelent ! In mersul din decembrie 2011 vor fi timpi intre 2h29'-2h33' la trenurile IC si IR cu 1-2 opriri dar in conditiile in care in zona garilor ramase de finalizat vor exista inca restrictii de viteza iar timpii Constanta-Fetesti vor fi si ei dilatati la 1h02' (de la 55' in vara lui 2011) pentru a evita eventuale intarzieri . Din calcule simple rezulta ca un tren cu o oprire poate cobori lejer la 2h15' . Trenuri fara oprire , din ce am inteles eu din aceleasi surse , nu vor mai exista decat poate doar cel mult sezonier . Gandeste-te doar ca viteza medie proiectata a caii ferate Bucuresti-Constanta era de 122 km/h (viteza maxima 140 km/h) si aceasta a fost , este si va fi corectata prin lucrarile de modernizare. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:07 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- sa se mearga cu 140 cam 70% din cei 225km pana la Constanta si eu as fi foarte multumit.Timpul de mers ar fi cam de 2h.15min la tren fara oprire
in cei 2.15 presupun ca ai inclus si pierderea de timp la podurile dunarene. cam cat timp se pierde acolo? |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:07 | |
| e bataie de joc oricum!sau cheltuit niste bani pt viteza de 160 si ce avem?asteptam sistemu ala si poate avem sanse la 160 dar pana atunci linia se strica pt 160.Cel putin intre Baneasa-Pipera-Pantelimon-Branesti nici vorba de 160,cred ca in curand se reduce la 120 la cum face locomotiva pe macaze |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:20 | |
| - brutusel a scris:
- bostanesku gigel a scris:
- sa se mearga cu 140 cam 70% din cei 225km pana la Constanta si eu as fi foarte multumit.Timpul de mers ar fi cam de 2h.15min la tren fara oprire
in cei 2.15 presupun ca ai inclus si pierderea de timp la podurile dunarene. cam cat timp se pierde acolo?
Pai e foarte simplu de calculat cam cat timp se pierde . Intre Fetesti si Cernavoda Pod sint 20 de kilometrii care vor fi parcursi de la noul mers in 25' . Acelasi traseu era parcurs in anii 90' in 16' deci se pierd aproximativ 13' daca luam in considerare timpul de 25' . ) . Intre Fetesti si Cernavoda viteza medie nu ar trebui sa coboare sub 100km/h ! Ramane de vazut... Deci , in concluzie , dupa finalizarea podurilor ar trebui sa avem trenuri cu o oprire in 2h si un pic ceea ce nu ar fi rau deloc . Insa finalizarea podurilor dunarene este tot atat de departe de trecerea la 160 care, mai mult ca probabil, se va face simultan iar pana atunci se vor face poate doar ceva teste.
Ultima editare efectuata de catre popovici in Dum 16 Oct 2011, 22:30, editata de 2 ori |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5719 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:37 | |
| - adrian78hd a scris:
- Poate sa confirme cineva daca s-a desfintat statia DALGA HM?ca nu mai apare in livret
Cel mai bun timp de mers este intre Dor Marunt si Dragos Voda 18.3 km in 8min30sec.. Nu s-a desfiintat stai fara grija.Inca mai e impegat acolo numai ca in sensul dinspre Lehliu trenurile personale opresc putin mai incolo la noua halta dar impegatul iese totusi afara pentru a saluta mecanii si a avea grija ca trenul trece cu bine pana la oprirea la halta.Doar la trenurile dinspre Dragos Voda ele opresc in gara din cauza ca inca nu s-a scos firul II vechi acolo.Deci el inca mai are activitate acolo cel putin pentru o vreme pana cand se va face si a doua halta pentru firul II. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:43 | |
| cititi articolul asta:
http://www.realitatea.net/ministerul-transporturilor-vrea-o-linie-de-tren-de-mare-viteza-pe-unde-va-trece_876767.html
va dati seama, cu 300 de km/h trenul ar face maxim o ora intre bucuresti constanta. poate ca vom merge cu trenul la mare cu 300 km/h prin 2020-2025. |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 22:52 | |
| cine a dat stirea asta?Pinochio?ii creste nasu si mai mult!!Astia de la ministeru transporturilor ar trebui sa se apuce de scris SF-uri,prea ne cred p.ro.sti sa credem minciunile lor electorale |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 23:03 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- cine a dat stirea asta?Pinochio?ii creste nasu si mai mult!!Astia de la ministeru transporturilor ar trebui sa se apuce de scris SF-uri,prea ne cred p.ro.sti sa credem minciunile lor electorale
da mai nea gigele, ai dreptate. astia de la ministerul transporturilor mint si fura la nebunie. sa nu uitam ca astia de la minister au promis la inceput ca m800 se termina in 2009. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 23:04 | |
| - brutusel a scris:
- cititi articolul asta:
http://www.realitatea.net/ministerul-transporturilor-vrea-o-linie-de-tren-de-mare-viteza-pe-unde-va-trece_876767.html
va dati seama, cu 300 de km/h trenul ar face maxim o ora intre bucuresti constanta. poate ca vom merge cu trenul la mare cu 300 km/h prin 2020-2025. Daca , prin absurd , va incepe vreodata constructia unei astfel de linii in Romania , mai mult ca sigur ca nu se va incepe cu tronsonul Bucuresti-Constanta . Cam toate tarile care au HSL (HIGH SPEED LINE) au inceput sa construiasca asfel de linii mai intai acolo unde traficul o cere tot timpul , iar Bucuresti-Constanta este foarte departe in acest moment si in urmatorii ani buni de a cere asa ceva . Poate o ruta gen Bucuresti-Brasov-Sibiu ar fi o idee buna pentru 2020-2025 dar in rest nu. Traficul spre litoral este extrem de scazut in extrasezon iar un tren de mare viteza poate sa mearga foarte bine si pe linie clasica de 160-200 cum este M800 . Nu poti sa bagi bani intr-o linie de mare viteza si sa o exploatezi doar 2 luni pe an , costurile de exploatare HSL sunt destul de mari...Un tren de mare viteza fara oprire ar putea sa scoata 1h35'-1h45' fara oprire pe M800 in conditii de viteza superioara 160-200km/h si acest lucru chiar daca pare un vis in acest moment este mai plauzibil decat 300 km/h in 2025. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6395 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 23:06 | |
| Minciun ei nu sunt in stare sa faca autostrazi si vor sa faca linie de mare viteza.Eu nu cred ca va fii posibil fiinca nu au bani sa rebiliteze liniile care mai sunt de reabilitat.
Da si marmota invelea ciocolata in staniol |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 23:16 | |
| - nenuandrei a scris:
- Minciun ei nu sunt in stare sa faca autostrazi si vor sa faca linie de mare viteza.Eu nu cred ca va fii posibil fiinca nu au bani sa rebiliteze liniile care mai sunt de reabilitat.
Da si marmota invelea ciocolata in staniol Aici nu e vorba de a avea sau nu a avea bani europeni sau din propriul buget , aici vorbim de rentabilitatea unei astfel de linii si de existenta sau inexistenta unei clase medii romanesti dispusa sa dea bani grei pe asa ceva . Hai sa ne trezim la realitate , sa vedem cam care va fi salariul mediu in Romania peste 10-15 ani si care va fi disponibilitatea romanilor de a calatori in scop de a face naveta dintr-un oras in altul , asa cum se intampla acum in Europa cu orase gen Paris-Londra si altele . Este foarte adevarat ca HSL inseamna progres si imbold pentru o societate dar trebuie mai intai de toate sa ne intrebam daca societatea romaneasca este cea potrivita pentru asa ceva si daca in acest moment sesizam o evolutie sau o crestere atat a puterii de cumparare cat si a starii generale materiale a populatiei... Eu unul nu vad decat o degradare a societatii si o intoarcere in trecut... |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 23:27 | |
| - popovici a scris:
- brutusel a scris:
- cititi articolul asta:
http://www.realitatea.net/ministerul-transporturilor-vrea-o-linie-de-tren-de-mare-viteza-pe-unde-va-trece_876767.html
va dati seama, cu 300 de km/h trenul ar face maxim o ora intre bucuresti constanta. poate ca vom merge cu trenul la mare cu 300 km/h prin 2020-2025. Daca , prin absurd , va incepe vreodata constructia unei astfel de linii in Romania , mai mult ca sigur ca nu se va incepe cu tronsonul Bucuresti-Constanta . Cam toate tarile care au HSL (HIGH SPEED LINE) au inceput sa construiasca asfel de linii mai intai acolo unde traficul o cere tot timpul , iar Bucuresti-Constanta este foarte departe in acest moment si in urmatorii ani buni de a cere asa ceva . Poate o ruta gen Bucuresti-Brasov-Sibiu ar fi o idee buna pentru 2020-2025 dar in rest nu. Traficul spre litoral este extrem de scazut in extrasezon iar un tren de mare viteza poate sa mearga foarte bine si pe linie clasica de 160-200 cum este M800 . Nu poti sa bagi bani intr-o linie de mare viteza si sa o exploatezi doar 2 luni pe an , costurile de exploatare HSL sunt destul de mari...Un tren de mare viteza fara oprire ar putea sa scoata 1h35'-1h45' fara oprire pe M800 in conditii de viteza superioara 160-200km/h si acest lucru chiar daca pare un vis in acest moment este mai plauzibil decat 300 km/h in 2025. o fii scazut traficul spre litoral in extrasezon dar sa nu uitam ca trenurile de marfa circula des in context cu portul constanta indiferent de sezon. sau poate ca aliniament de 300 nu este necesar pentru trenuri de marfa? iti dai seama. daca se face aliniament de 300 pana la constanta cfr ar putea sa scoata bani grei in sezonul de vara. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 16 Oct 2011, 23:39 | |
| Nu mai visati la 300km/h..Eu m-as multumi si cu 140-160km/h si trenuri mai confortabile Dar poate pentru vitezele alea ar trebui pasaje supraterane sau subterane la pasajele cu treceri auto si garduri de 2 metri de beton pentru ciorditorii de fier vechi!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|