Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 20 Sept 2011, 18:33
@ATM : Pamant cat cuprinde si o cladire in paragina in rest NIMIC.
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8379 Data de inscriere : 20/06/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 21 Sept 2011, 20:22
ATM a scris:
Ce sa-i faci, e greu de inteles ca un parc rulant in buna stare , cu bandaje OK si respectarea tonajelor maxim admise, are un efect pozitiv, cheltuieli si uzura redusa...dar neah, asta ar insemna ca anumite firme care de obicei incep cu G si se termina in R sa bage niscaiva bani in parcul lor rulant, iar aia nu-s fraieri sa faca asa ceva decat in ultima instanta. Las'ca pana atunci trag ponoasele fraierii de la Infra. Numai ca si astia sunt fraieri doar pana la un punct, pentru ca dupa ce Infra baga restrictii fraierii adevarati, prin cresterea duratei de transport, devin calatorii. Care si aia nu-s chiar fraieri nici ei (mai degraba nesimtiti sau Gica-Contra) si fac si ei blatul. Si dupa aia Cfr Calatori merge in paguba, si anuleaza trenuri...ca doar n-or fi tocmai ei fraieri. Si dup-aia Infra nu mai primeste TUI si de unde bani de intretinere deci? Frumusete de cerc vicios. Nimeni nu e fraier, dar linia se duce in jos.
Adiacent, ca tot de 800 tine - mai stie cineva ce a mai ramas in triajul Ciulnita? odata, prin 2003, treceam cu un sezonier pe-acolo, sute de metri de locomotive DA in paragina, o gramada de linii ce asteptau scoaterea, dezolant de-a dreptul...a mai ramas ceva, are cineva poze, sau totul s-a evaporat in fum?
Referitor la intrebarea ta cu TRIAJUL CIULNITA:nu a mai ramas ninic...daca te duci acuma acolo zici ca nici nu a fost asa ceva acolo!e ca un camp si pe alocuri mai sunt si unele cladiri abandonante,pana unde se face ramificatia spre Calarasi!pana acolo tine FOSTUL TRIAJ!singurele triaje care au mai ramas sunt Medgidia si Valui lui Traian!
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5645 Data de inscriere : 19/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 21 Sept 2011, 20:55
Din pacate si triajele fantoma Medgidia si Valui lui Traian sunt la un pas de disparitie; linia de contact s-a volatilizat, cupoane intregi de sina sunt furate ca in codru, etc, etc. Din punct de vedere tehnic, aceste triaje nici macar nu mai pot fi exploatate...
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 15/12/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 24 Sept 2011, 11:33
Daca cineva a mai circulat in ultimele zile intre Bucuresti si Constanta. poate ne poate spune stadiul lucrarilor intre Fundulea si Fetesti, daca se circula pe firul 2 Sarulesti pod, firul 2 Lehliu - Dor Marunt, si daca s-a montat catenara intre Dragos Voda si Ciulnita. Multumesc!
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 24 Sept 2011, 12:49
Revin cu pozele dupa o lunga perioada in care Photobucket mi-a restrictionat accesul pentru depasirea traficului La sfirsitul saptaminii trecute (17 - 18 sept.) am profitat de vremea calda si de lipsa aglomeratiei si am facut o plimbare pe litoral. Va arat citeva poze de pe calea ferata intre Constanta si Mangalia. Din pacate geamul de la usa ultimului vagon a fost murdar si nici nu am putut sa imi strecor mina ca sa il curat.
Plecam din statia Constanta, pe strada din drepta circula odinioara tramvaiul...:
Pe alocuri s-a completat prisma de balast:
Trecem peste liniile de acces in port. Aceasta este singura legatura feroviara a portului Constanta (nord) dupa ce accesul prin tunelul lui A. Saligny a fost intrerupt:
Statia Agigea Nord:
Primele straluciri ale marii. Prezenta ei se simte dinainte de intrarea in Constanta prin aerul umed si incarcat cu miros de alge:
Pe aici va traversa centura Constantei in drumul ei spre port:
Podul peste canalul Dunare-Marea-Neagra:
Alt pod, inainte de statia Agigea Ecluza:
Tot aici se desprinde linia electrificata catre portul Agigea:
Pe sensul nostru catenara dispare dupa citeva sute de metri:
In curind nici linia nu mai e dubla:
Continuam pe linie simpla spre Eforie Nord. Stilpii de telegraf au fost amputati si acum sint folositi numai pentru fibra optica:
Apare si linia ce ducea la Techirghiol:
Intram in statia Eforie Nord:
Nu e tocmai pustiu
Plecam mai departe in scurt timp:
Cordonul litoral intre Eforie Nord si Sud:
Semnalizare electrica:
Pe aici se puteau incarca si descarca vagoanele pentru masini. Imi aduc vag aminte ca erau intr-o vreme trenuri de calatori de la Timisoara ce aveau in compunere vagoane din astea. Corectati-ma daca gresesc.
Plecam:
Iarasi balast proaspat:
Sectia e plina de restrictii. Aici cred ca e una numai ca sa nu fie accidente la trecerea de nivel:
Tuzla:
Cimpuri intre Tuzla si Costinesti:
In exteriorul curbei se distinge o structura de beton, probabil o cazemata:
Avem liber pentru intrare in Costinesti. Mormanul de pamint din stinga este format din ce s-a decupat din faleza la actiunile de "amenajare". Podetul acela provizoriu a fost instalat dupa inundatiile din 2005 si se trece cu restrictie de 15 km/h:
Va fi construit in curind un podet definitiv. Au fost aduse materiale in statia Costinesti:
Costinesti. Vedere spre Constanta:
si spre Mangalia:
La linia 3 anii trecuti erau garate niste vagoane de calatori cam ruginite si o locomotiva. Locomotiva era in stare de functionare, cu mecanic permanent la bord.
Plecam spre Costinesti Tabara:
Printre capodopere arhitectonice contemporane:
Costinesti - Tabara:
Aici a fost erodat terasamentul la inundatiile din 2005:
Continuam traseul spre sud:
Halta Pescarus:
Se vede in departare faleza intacta (inca...):
Prin padure spre Neptun:
Neptun-halta:
Liber pentru intrare in Neptun:
Trecem pe sub drumul national:
Ne apropiem de Mangalia:
Mangalia, cu o garnitura paraginita si turnul de apa - proiect vechi, constructie mai noua (anii '30):
Nu am mai fotografiat Gara Mangalia pentru ca era in contra-lumina. Spre deosebire de alte gari de pe aceasta sectie, acoperisul i-a fost refacut cu materiale de calitate, cu tigla adevarata tip cupa.
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6123 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 24 Sept 2011, 22:20
Frumos reportajul!
tozlovanuvlad a scris:
La linia 3 anii trecuti erau garate niste vagoane de calatori cam ruginite si o locomotiva. Locomotiva era in stare de functionare, cu mecanic permanent la bord.
Hmm... păi chiar anul acesta în august am văzut mai multe vagoane ruginite pe acolo, unele nu mai aveau geamuri, altele aveau niște cartoane/bucăți de PAL în locul unde a fost sticla etc.
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5139 Data de inscriere : 13/03/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 25 Sept 2011, 08:58
Pe 7 Septembrie cand am trecut prin Costinesti, vagoanele era inca acolo.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 25 Sept 2011, 19:02
Cred ca sint aduse de undeva si stocate temporar acolo in asteptarea casarii/modernizarii. De ce oare numai in perioada de vara, nu stiu. De folosit ca rezerva nu cred ca e cazul data fiind starea lor.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 25 Sept 2011, 19:21
Mai degraba reciclate, eu unul nu mai vad ce se poate moderniza la ele...
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 27 Sept 2011, 09:37
Vineri, 23-09-2011 si azi, 27-09-2011, cate o naveta de Duster-e trasa de bobica GFR a trecut prin Pipera spre Constanta...evident, nu exista nicio regularitate a trecerii lor (e de inteles). Ramanem cu ochii (si cu obiectivele foto) pe ele
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 27 Sept 2011, 09:53
Dragos a scris:
Vineri, 23-09-2011 si azi, 27-09-2011, cate o naveta de Duster-e trasa de bobica GFR a trecut prin Pipera spre Constanta...evident, nu exista nicio regularitate a trecerii lor (e de inteles). Ramanem cu ochii (si cu obiectivele foto) pe ele
daca 800 va arata ca 1000, va fii uraaat rat, urat de tot.
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5719 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 27 Sept 2011, 10:02
Ieri am facut un drum pana la Fetesti si am vazut ca s-au inceput lucrarile si acolo.S-au scos liniile 4,5 si 6 si se lucreaza cu excavatorul pentru a curata locul, iar trenurile fac manevra de pe o linie pe alta pentru a fi trase la peron.Un lucrator CFR de acolo mi-a spus ca modernizarea se va face partial prin scoaterea numai a catorva linii la inceput urmand ca dupa sa treca la restul si ca va dura ceva timp.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 27 Sept 2011, 10:03
tuborgtnp a scris:
Dragos a scris:
Vineri, 23-09-2011 si azi, 27-09-2011, cate o naveta de Duster-e trasa de bobica GFR a trecut prin Pipera spre Constanta...evident, nu exista nicio regularitate a trecerii lor (e de inteles). Ramanem cu ochii (si cu obiectivele foto) pe ele
daca 800 va arata ca 1000, va fii uraaat rat, urat de tot.
Poate nu toata M800 dar cel mai expus segment este Fetesti-Constanta si probabil acolo vor aparea primele probleme.
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 27 Sept 2011, 10:25
Dragos a scris:
tuborgtnp a scris:
Dragos a scris:
Vineri, 23-09-2011 si azi, 27-09-2011, cate o naveta de Duster-e trasa de bobica GFR a trecut prin Pipera spre Constanta...evident, nu exista nicio regularitate a trecerii lor (e de inteles). Ramanem cu ochii (si cu obiectivele foto) pe ele
daca 800 va arata ca 1000, va fii uraaat rat, urat de tot.
Poate nu toata M800 dar cel mai expus segment este Fetesti-Constanta si probabil acolo vor aparea primele probleme.
le vom da foc!!!!
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 15/12/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 27 Sept 2011, 16:06
Care mai e Stadiul lucrarilor intre Fundulea si Fetesti? va fi gata linia in decembrie?
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia