| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Ian 2012, 18:35 | |
| Stie cineva din intamplare cum s-a perzentat astazi situatie pe M800. Intarzieri ceva, trenuri impotmolite, dieseluri la tractiune? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Ian 2012, 23:14 | |
| IR Constanta - Oradea circa 20 minute in Bucuresti, IR BRasov - Constanta 60 minute. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5466 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 17:25 | |
| pana la urma cum a fost cu deraierea de ieri?nici o poza nimic?un link?chiar nenea mecanicu a intrat cu 130 in maldaru de zapada?asa zicea cineva pe aici.Nu m ar mira |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6472 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 18:04 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- pana la urma cum a fost cu deraierea de ieri?nici o poza nimic?un link?chiar nenea mecanicu a intrat cu 130 in maldaru de zapada?asa zicea cineva pe aici.Nu m ar mira
Trenul nu avea viteză mare, altfel se făcea praf și pulbere. Mai jos un fragment dintr-un articol din Evenimentul Zilei: ”Unul dintre pasagerii trenului de călători care a deraiat a declarat, prin telefon, că situația este dramatică, dar că, din fericire, nu sunt răniți. Trenul s-a lovit de un bloc de gheaţă foarte mare. "Sincer să fiu, m-am simțit ca pe Titanic, a fost prima imagine când trenul s-a lovit în plin câmp înghețat de un bloc de gheață, înalt de aproape trei metri, aproape ca un ghețar. Nu aveam viteză mare, însă impactul a fosr resimțit puternic de toată lumea. Cu toții am crezut că vagonul se înclină și că ne vom răsturna”. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 18:14 | |
| Nu cred ca circula cu 130km/h pe vermea aia. In conditii de viscol puternic se circula si cu 30-50 maxim 70km/h. Nu iti dai seama, daca trenu ala lovea valul ala de 3m de gheata mureau toti? Eu nu cred ca era 42-0302 la tractiune aia nu trage la IC. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 18:17 | |
| Sa asteptam raportul AFER!!! |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5706 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 19:50 | |
| Val de 3 m ? Voi chiar credeti aceste stiri? Zapada nu a fost atat de mare incat sa creeze tunel ))).Nici nu ar fi putut inainte .Calatorul care s-a simtit pe Titanic mai bine ar multumi ca a fost intr-un tren si nu intr-un autocar. Domnu' moderator, de ce rusine pt mecanic/IDM? In noaptea trecuta majoritatea trenurilor ce mergeau spre Bucuresti via Craiova nu aveau intarzieri f mari ,deci s-a circulat cu VS.Ce ar fi insemnat sa mearga cu VR pt ca mecanicul este precaut si asa considera el ca trebuie sa mearga? Trenul acela a deraiat din alte cauze ,nu din cauza zapezii.Posibil gheata,sina rupta etc. Pt ce ar trebui cumparate mai multe pluguri de zapada? Locomotiva oricum poate face fata zapezii care a cazut.Mai bine trimite o locomotiva izolata decat sa cumpere pluguri care costa foarte mult. O solutie foarte buna ar fi dotarea macazelor cu incalzitoare.Investitia nu presupune cheltuieli foarte mari,acestea fiind produse chiar la Craiova.Un astfel de modul de 1m consuma 250w.Un muncitor de la L este platit cu cca 100 lei Brut/12 ore,care oricum nu face mare lucru plangandu-se de frig |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 19:59 | |
| La stirile Antena 1 din seara asta a aratat imagini din elicopter de la locul accidentului. Locomotiva deraiata avea vopsea clasica, de aici deduc ca putea fi chiar seria 42-0302. Pe linia cealalta se vedeau utilaje venite sa puna locomotiva pe sina. Erau vreo 2 sulzere vopsite clasic, o macara si vagoane albastre vechi tip Hecht sau ceva asemanator, dar erau vopsite mai curand, deci nu era garnitura surprinsa de Dr2005 aseara in Bucuresti Nord.
In alta parte nu am gasit poze de la acest eveniment neplacut. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 20:23 | |
| Nu e nevoie de achiziţie de pluguri, e nevoie ca licitaţiile pentru reviziile WPZ-urilor să se facă în august, nu în decembrie. Că aşa... se face licitaţia în decembrie, 90 de zile se rezolvă contestaţiile şi fac şi ei revizia în martie, care e valabilă 6 luni, deci în septembrie expiră. Dacă WPZ-urile erau revizuite la zi se mai rezolvau din probleme.
Cu încălzirea e discutabil... din Bucureşti Nord s-a furat / dezafectat. _________________ :TTT:
|
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 20:25 | |
| http://observator.a1.ro/social/Romania-privita-din-elicopter_53842.html#
Asta cred ca e, daca vedeti mai bine decat mine, enjoy. Din pacate se vede ca e 302 si se mai observa ca zapada are intre 2-3m in fata locomotivei. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 21:07 | |
| Laur33 Hai sa nu exageram cu VR dar sunt destui mecanici care circula cu 10-15k,/h sub VS!!Si in 201 la obligatiile mecanicului de locomotiva
Comentariu unui mecanic. Eu pot sa iti spun ca in primul rand ramane ca mecanicul sa hotarasca cum circula pe timp de asta .Eu de exemplu am prins rupere de nori ziua de abia se vedea in fata s...i am lasat-o la 40 la ora si cu toate luminile aprinse ca sa ma vada toti ciobani si nu ma intrebat nimeni de minutele bagate.Nu trebuie sa astepti tot timpul ordinul de circulatie de la IDM.De cum a circulat rapidul ala deraiat nu pot sa imi dau parerea pentru ca nu stiu ce vizibilitate a avut mecanicul dar daca a fost viscol si vizibilitate redusa putea sa o lase mai incet ca nu il intrebau astia nimik poate daca apuca sa evite ii multumeau.. |
|
| |
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5903 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2012, 21:56 | |
| Pacat de 302! Sper sa nu aibe daune prea mari si sa poata fi reparata! Zapada era foarte mare acolo si e posibil sa se fi rupt plugul in momentul impactului, care a ajuns sub roti si a dus la deraiere! |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5466 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 28 Ian 2012, 09:51 | |
| am vazut filmarea din elicopter,locomotiva a deraiat cu 150-200m inainte de pod!!a fost un noroc fantastic.In zona deraierii zapada este adunata ca intr o caldare pe calea ferata.Totusi nu inteleg cum sa se adune atata zapada,inseamna ca nu a mai trecut nici un tren inaintea Intercity-ului?niste "specialisti"de pe forumu asta ziceau ca a intrat cu 130 in maldaru de zapada.In conditii de viscol se merge cu maxim 70 din cauza balansului firului de alimentare si a vizibilitatii foarte scazute.Mecanicu nu a mai avut timp sa opreasca daca nu vedea nimic la 50m in fata |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 28 Ian 2012, 09:58 | |
| Depinde daca statia Sarulesti i-a inmanat ordin de circulatie cu limitare de 70 km/h (sau din Ciulnita ultima oprire) |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 28 Ian 2012, 10:07 | |
| @ Bostanescu Gigel :
Daca intra cu 130 in gramada aia de zapada zbura la propriu cu toata garnitura de pe linie si se oprea sub pod !N-ar fi fost prima oara. Limitarile de viteza impuse instructional in asemenea cazuri sunt ca urmarea a unor evenimente care au avut loc in trecut. De fapt cam toate prevederile din instructie sunt ca urmare a unor rahaturi care s-au intamplat..
Zapada nu e imposibi sa se adune in halul ala mai ales in conditii de viscol. Eu am fost in zona zilele trecute si erau locuri in care avea si 4 metri ! Deci tot ce e posibil. Ce mi se pare imposibil ca o linie de genul asta sa ajunga in halul acesta, iar asta e din cauza stralucitilor ingineri care au gandit "modernizarea". O linie de viteza sporita cum e asta, prin alte locuri se construieste pe rambleu de 2 metri cel putin, tocmai pentru a impiedica depunerile de zapada in conditii de viscol. Iti dai seama ca in situatia in care ar fi existat un debleu mai serios pe undeva, se acoperea complet si nu mai circula nimic ! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|