Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri de pe vremuri

In jos 
+49
mielutu zburator
CristyanC
gabrielcr
florin.lifticariu
spiderpc
danlascau
Razvan Tudor
cata
Horea36
dan tm
kristi kkk
DanyCfrPascani
bogdan.perejuc
Vale
Andrey_tm
The Legend
cristi CFR
Sabik
Adirmvl
Teodor
Mihay
marius_catalin84
NicuS
kasapis2007
Nesebar
Dr2005
M.I.C.I.
COSTACHE MIHAIL
@ndrey
Cont dezactivat
060-EA078
alex.alexus.tm
nokia2010
DUAL
Luna
AlexD
ldh80
Adrian78
srazvi
pannonia express
Hurricane
FeroFan97
decward
didinul
ATM
Vlad
Vitosa
IonutCFR2009
Jhonyla
53 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeDum 27 Oct 2013, 23:00

S-a transformat in Accelerat,apoi IR.Apoi ANULAT Smile.
472 a fost R,apoi=>IC(ICN dupa unii,EN dupa altii etc)
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeDum 27 Oct 2013, 23:02

Smile
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeDum 10 Noi 2013, 09:47

Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 11:59

putem vorbi la trecut de ele Smile
era o sageata spre Cluj de la Timisoara dimineata pe la 05.50
de ce a fost scos din mers?
la fel si Accelerat de Oradea (07.50)
lipsa de calatori?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 12:06

Săgeata de la 5:50 era InterCity. Nimeni nu mergea cu acest tren. Era foarte scump.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 12:10

da dar parca il facusera IR
tot nu avea calatori?
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 12:15

un alt tren
A 1831 Craiova 05:15 - Cluj 13:10

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 13:40

Jhonyla a scris:
da dar parca il facusera IR
tot nu avea calatori?

In MT 2010/2011 era tren R 732 Timisoara Nord (05:50) - Cluj Napoca (11:33) >>> 5h43min (62,1 Lei la Clasa 2a).
Acum exista un tren similar IR 1834 Timisoara Nord (06:25) - Cluj Napoca (12:46) (care merge la Iasi), parcurge distanta in 6h21min si costa 75,5 Lei la Clasa 2a...


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Sam 11 Ian 2014, 13:56, editata de 1 ori
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 13:51

Prețul la 1834 este 75.5 lei.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 13:55

andrey_tm a scris:
Prețul la 1834 este 75.5  lei.

Da, scuze, l-am facut ca de Timisoara - Bucuresti...  Smile 
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:05

Trenurile cu cea mai lunga durata de parcurs in 1988/1989:

-A 341 Iasi- Timisoara Nord : compunere 1,2, vagon restaurant. Timp de mers: 15 h si 31 minute.
Plecare Iasi 5.55, oprea in: Targu Frumos, Pascani, Dolhasca, Veresti, Suceava, Suceava Nord,
Gura Humorului, Frasin, Vama, Campulung Est, Campulung Moldovenesc, Pojorata, Mestecanis, Iacobeni,
Vatra Dornei, Vatra Dornei Bai hc, Lunca Ilvei, Ilva Mica, Nasaud, Salva, Beclean pe Somes, Dej Calatori,
Gherla, Cluj-Napoca, Aghires, Huedin, Ciucea, Alesd, Oradea, Salonta, Ciumeghiu, Chisineu-Cris, Santana,
Arad, Timisoara Nord sosire 21.26

-A 421 Bucuresti Nord- Satu Mare: compunere: 1,2, vagon de dormit si cuseta. Timp de mers: 12 h si 50 minute
Plecare Bucuresti Nord: 20.25, oprea in: Ploiesti Vest, Campina, Breaza HM, Sinaia, Predeal, Brasov, Rupea, Sighisoara,
Medias, Copsa Mica, Blaj, Teius, Razboieni, Campia Turzii, Cluj Napoca, Huedin, Alesd, Oradea, Sacuieni Bihor,
Valea lui Mihai, Carei, Satu Mare sosire 9.15
Aveea in compunere vagoane directe Bucuresti Nord- Vascau.

-A 443/442 sezonier Satu Mare- Mangalia. Compunere: 1,2, vagon de dormit, cuseta, bar. Timp de mers: 18 h si 18 minute
Plecare Satu Mare: 13.02, oprea in: Odoreu, Seini, Baia-Mare, Ulmeni Salaj, Jibou, Ileanda, Galgau, Dej Calatori,
Beclean pe Somes, Saratel, Sieu, Deda, Toplita, Lazarea HM, Gheorgheni, Izvoru Oltului, Madaras-Ciuc HM, Ciceu,
Livezi-Ciuc, Paltinis HM, Ghimes, Comanesti, Saline hc., Gheorghe-Gheorghiu-Dej (Onesti)- Adjud, Marasesti, Focsani,
Ramnicu Sarat, Buzau, Fetesti, Cernavoda-Pod, Constanta, Agigea Nord, Agigea Ecluza (atunci aparea ca hc.; acum HM),
Eforie Nord, Eforie Sud (atunci ca HM), Tuzla hc., Costinesti, Pescarusu hc., Neptun halta hc., Mangalia Nord (atunci ca
hc, astazi Neptun gara), Mangalia sosire 7.20
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:11

In cazul acceleratului (interegio) Iasi-Timisoara Nord, pentru scurtarea timpilor de mers ar trebui ca locomotiva electrica cu care se pleaca din Iasi sa mearga pana in Cluj-Napoca (in Suceava pe traseul Suceava-Suceava Vest), in acest fel trebuind numai doua locuri de schimbare a locomotivei: Cluj Napoca si Arad.
Schimbarea partidelor de locomotiva se face probabil in Dej-Calatori (acolo ar fi cam la jumatatea drumului, unde se fac cca 8 ore- timpul regulamentar de conducere a locomotivei, atat dinspre Iasi cat si dinspre Timisoara Nord).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:38

Pentru sezonierul Satu Mare- Mangalia, pentru scurtarea timpilor de mers, ar trebui:

-schimbarea locomotivei sa se faca in Dej-Triaj, fara a mai intra si rebrusa in Dej Calatori (exista racord Ram. Dej CCH- Dej Triaj);
-locomotiva electrica care s-ar cupla in Dej Triaj sa mearga pana la Constanta (in Ciceu/Siculeni trenul introdus pe racord, pentru a nu mai rebrusa in statia Ciceu/Siculeni, in Buzau trenul introdus pe racordul spre Buzau Sud, pentru a nu mai rebrusa in statia Buzau)
-astfel ar fi necesara schimbarea locomotivei numai de doua ori- in Dej Triaj si Constanta.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:43

În prezent trenul Iași - Timișoara via Oradea nu rebrusează locomotiva în Suceava Nord. Ar trebui scăzuți timpii de mers. Între Timișoara și Arad, de exemplu, trenul interregio face 50 de minute pe hârtie, dar în realitate, când e întârziat, face și 35 de minute.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:56

ldh80 a scris:
In cazul acceleratului (interegio) Iasi-Timisoara Nord, pentru scurtarea timpilor de mers ar trebui ca locomotiva electrica cu care se pleaca din Iasi sa mearga pana in Cluj-Napoca (in Suceava pe traseul Suceava-Suceava Vest), in acest fel trebuind numai doua locuri de schimbare a locomotivei: Cluj Napoca si Arad.
Schimbarea partidelor de locomotiva se face probabil in Dej-Calatori (acolo ar fi cam la jumatatea drumului, unde se fac cca 8 ore- timpul regulamentar de conducere a locomotivei, atat dinspre Iasi cat si dinspre Timisoara Nord).


1.Se schimba: o data la Cluj EA cu EA/EGM (la toate) in functie de traseul pe care ajunge la Timsioara si o data la Simeria (1837/1838).
2.Mecanicii  se schimba obligatoriu data la Cluj(la toate) si o data la Simeria(la 1765/1766 si 1837/1838), respecitv o data la Arad(1833/1834). Acum, in functie de tren mai sunt niste schimbari: 1765 la Suceava, 1834 la Gura Humorului Oras si la celelalte stiam ca la Campulung Est.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Trenuri de pe vremuri
Sus 
Pagina 17 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Informaţii generale
»  Trenuri Regio
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-
Mergi direct la: