Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Dum 27 Oct 2013, 23:00
S-a transformat in Accelerat,apoi IR.Apoi ANULAT . 472 a fost R,apoi=>IC(ICN dupa unii,EN dupa altii etc)
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Dum 27 Oct 2013, 23:02
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Dum 10 Noi 2013, 09:47
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 11:59
putem vorbi la trecut de ele era o sageata spre Cluj de la Timisoara dimineata pe la 05.50 de ce a fost scos din mers? la fel si Accelerat de Oradea (07.50) lipsa de calatori?
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 12:06
Săgeata de la 5:50 era InterCity. Nimeni nu mergea cu acest tren. Era foarte scump.
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 12:10
da dar parca il facusera IR tot nu avea calatori?
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 12:15
un alt tren A 1831 Craiova 05:15 - Cluj 13:10
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 13:40
Jhonyla a scris:
da dar parca il facusera IR tot nu avea calatori?
In MT 2010/2011 era tren R 732 Timisoara Nord (05:50) - Cluj Napoca (11:33) >>> 5h43min (62,1 Lei la Clasa 2a). Acum exista un tren similar IR 1834 Timisoara Nord (06:25) - Cluj Napoca (12:46) (care merge la Iasi), parcurge distanta in 6h21min si costa 75,5 Lei la Clasa 2a...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Sam 11 Ian 2014, 13:56, editata de 1 ori
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 13:51
Prețul la 1834 este 75.5 lei.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 13:55
andrey_tm a scris:
Prețul la 1834 este 75.5 lei.
Da, scuze, l-am facut ca de Timisoara - Bucuresti...
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 14:05
Trenurile cu cea mai lunga durata de parcurs in 1988/1989:
-A 341 Iasi- Timisoara Nord : compunere 1,2, vagon restaurant. Timp de mers: 15 h si 31 minute. Plecare Iasi 5.55, oprea in: Targu Frumos, Pascani, Dolhasca, Veresti, Suceava, Suceava Nord, Gura Humorului, Frasin, Vama, Campulung Est, Campulung Moldovenesc, Pojorata, Mestecanis, Iacobeni, Vatra Dornei, Vatra Dornei Bai hc, Lunca Ilvei, Ilva Mica, Nasaud, Salva, Beclean pe Somes, Dej Calatori, Gherla, Cluj-Napoca, Aghires, Huedin, Ciucea, Alesd, Oradea, Salonta, Ciumeghiu, Chisineu-Cris, Santana, Arad, Timisoara Nord sosire 21.26
-A 421 Bucuresti Nord- Satu Mare: compunere: 1,2, vagon de dormit si cuseta. Timp de mers: 12 h si 50 minute Plecare Bucuresti Nord: 20.25, oprea in: Ploiesti Vest, Campina, Breaza HM, Sinaia, Predeal, Brasov, Rupea, Sighisoara, Medias, Copsa Mica, Blaj, Teius, Razboieni, Campia Turzii, Cluj Napoca, Huedin, Alesd, Oradea, Sacuieni Bihor, Valea lui Mihai, Carei, Satu Mare sosire 9.15 Aveea in compunere vagoane directe Bucuresti Nord- Vascau.
-A 443/442 sezonier Satu Mare- Mangalia. Compunere: 1,2, vagon de dormit, cuseta, bar. Timp de mers: 18 h si 18 minute Plecare Satu Mare: 13.02, oprea in: Odoreu, Seini, Baia-Mare, Ulmeni Salaj, Jibou, Ileanda, Galgau, Dej Calatori, Beclean pe Somes, Saratel, Sieu, Deda, Toplita, Lazarea HM, Gheorgheni, Izvoru Oltului, Madaras-Ciuc HM, Ciceu, Livezi-Ciuc, Paltinis HM, Ghimes, Comanesti, Saline hc., Gheorghe-Gheorghiu-Dej (Onesti)- Adjud, Marasesti, Focsani, Ramnicu Sarat, Buzau, Fetesti, Cernavoda-Pod, Constanta, Agigea Nord, Agigea Ecluza (atunci aparea ca hc.; acum HM), Eforie Nord, Eforie Sud (atunci ca HM), Tuzla hc., Costinesti, Pescarusu hc., Neptun halta hc., Mangalia Nord (atunci ca hc, astazi Neptun gara), Mangalia sosire 7.20
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 14:11
In cazul acceleratului (interegio) Iasi-Timisoara Nord, pentru scurtarea timpilor de mers ar trebui ca locomotiva electrica cu care se pleaca din Iasi sa mearga pana in Cluj-Napoca (in Suceava pe traseul Suceava-Suceava Vest), in acest fel trebuind numai doua locuri de schimbare a locomotivei: Cluj Napoca si Arad. Schimbarea partidelor de locomotiva se face probabil in Dej-Calatori (acolo ar fi cam la jumatatea drumului, unde se fac cca 8 ore- timpul regulamentar de conducere a locomotivei, atat dinspre Iasi cat si dinspre Timisoara Nord).
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 14:38
Pentru sezonierul Satu Mare- Mangalia, pentru scurtarea timpilor de mers, ar trebui:
-schimbarea locomotivei sa se faca in Dej-Triaj, fara a mai intra si rebrusa in Dej Calatori (exista racord Ram. Dej CCH- Dej Triaj); -locomotiva electrica care s-ar cupla in Dej Triaj sa mearga pana la Constanta (in Ciceu/Siculeni trenul introdus pe racord, pentru a nu mai rebrusa in statia Ciceu/Siculeni, in Buzau trenul introdus pe racordul spre Buzau Sud, pentru a nu mai rebrusa in statia Buzau) -astfel ar fi necesara schimbarea locomotivei numai de doua ori- in Dej Triaj si Constanta.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 14:43
În prezent trenul Iași - Timișoara via Oradea nu rebrusează locomotiva în Suceava Nord. Ar trebui scăzuți timpii de mers. Între Timișoara și Arad, de exemplu, trenul interregio face 50 de minute pe hârtie, dar în realitate, când e întârziat, face și 35 de minute.
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Sam 11 Ian 2014, 14:56
ldh80 a scris:
In cazul acceleratului (interegio) Iasi-Timisoara Nord, pentru scurtarea timpilor de mers ar trebui ca locomotiva electrica cu care se pleaca din Iasi sa mearga pana in Cluj-Napoca (in Suceava pe traseul Suceava-Suceava Vest), in acest fel trebuind numai doua locuri de schimbare a locomotivei: Cluj Napoca si Arad. Schimbarea partidelor de locomotiva se face probabil in Dej-Calatori (acolo ar fi cam la jumatatea drumului, unde se fac cca 8 ore- timpul regulamentar de conducere a locomotivei, atat dinspre Iasi cat si dinspre Timisoara Nord).
1.Se schimba: o data la Cluj EA cu EA/EGM (la toate) in functie de traseul pe care ajunge la Timsioara si o data la Simeria (1837/1838). 2.Mecanicii se schimba obligatoriu data la Cluj(la toate) si o data la Simeria(la 1765/1766 si 1837/1838), respecitv o data la Arad(1833/1834). Acum, in functie de tren mai sunt niste schimbari: 1765 la Suceava, 1834 la Gura Humorului Oras si la celelalte stiam ca la Campulung Est.