Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri de pe vremuri

In jos 
+49
mielutu zburator
CristyanC
gabrielcr
florin.lifticariu
spiderpc
danlascau
Razvan Tudor
cata
Horea36
dan tm
kristi kkk
DanyCfrPascani
bogdan.perejuc
Vale
Andrey_tm
The Legend
cristi CFR
Sabik
Adirmvl
Teodor
Mihay
marius_catalin84
NicuS
kasapis2007
Nesebar
Dr2005
M.I.C.I.
COSTACHE MIHAIL
@ndrey
Cont dezactivat
060-EA078
alex.alexus.tm
nokia2010
DUAL
Luna
AlexD
ldh80
Adrian78
srazvi
pannonia express
Hurricane
FeroFan97
decward
didinul
ATM
Vlad
Vitosa
IonutCFR2009
Jhonyla
53 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 01/02/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMier 19 Noi 2014, 12:26

Banuiesc ca te referi la Hecht in trafic comercial, ca in trenuri turistice mai sunt cateva exemplare. Poate ultimul H. folosit e cel din Dracula Expres (cel vopsit fara nicio noima si legatura cu realitate, in visiniu)
Da, din informatiile mele ultimul Hecht in trafic comercial in Romania e cel din poza de mai sus. Dupa 1997 a disparut din compunerea trenului de Iasi.

Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMier 19 Noi 2014, 12:54

Da Catalin, ma refer la circulatia in trafic comercial.
Pentru ca imi amintesc si eu de compunerea Trenului Dracula Expres si mai ales la vagonul Hecht care parea mai degraba spoit  cu grund decat cu vopsea.
Dar ultimul vagon Hecht care l-am vazut nemodificat este cel care a apartinut Trenului Bucuresti. Acesta a ramas impreuna cu un vagon Breda in Gara Bucuresti Obor. Nu mai stiu nimic de el. Mai exista vagoane Hecht dar modificate pentru diverse servicii.
Si daca tot a venit vorba de Breda, pana in ce an au circulat in trafic comercial astfel de vagoane?


Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 P1010021-1


Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 P1010020-1
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMier 19 Noi 2014, 20:48

Ce vremuri, grupa de Husi a avut Dimitrovuri modificate la sistem comun cu scaunele alea rosii de plastic sau dunga e trasa doar de design?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMier 19 Noi 2014, 23:13

A fost ultimul an in care Husi a avut grupa directa la Bucuresti in trenul Rapid 761/760 care circula prin Urziceni-Suraia . Wink

_________________
595423Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 26 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 20 Noi 2014, 23:05

@dan tm...din pacate ce se vede-n poza e 29-22 modernizat (sanchi...), il da de gol placajul alb ce se vede prin geam...deci da, cu scaune de metrou. Si buda turceasca.


Ce rusine sa pui asa ceva pe un tren rapid. Mai bine erau naibii 29-20 clasice compartimentate...erau mai confortabile...
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeVin 21 Noi 2014, 15:34

ATM a scris:
@dan tm...din pacate ce se vede-n poza e 29-22 modernizat (sanchi...), il da de gol placajul alb ce se vede prin geam...deci da, cu scaune de metrou. Si buda turceasca.


Ce rusine sa pui asa ceva pe un tren rapid. Mai bine erau naibii 29-20 clasice compartimentate...erau mai confortabile...

Au pus grupa așa, în bătaie de joc. Cam de prin '93 se vedea că nu vor s-o mai facă, mersul fiind astfel:

A 621: București Nord(13:55) - Mărășești(16:51-17:11) - Bîrlad(18:22-18:27) - Iași(20:18)
C 6433(*): Bîrlad(18:45) - Huși(20:32)
C 6432(*): Huși(0:01) - Crasna(0:56-1:28) - Bîrlad(2:12)
A 626: Iași(23:35) - Crasna(1:03-1:15) - Bîrlad(1:43-1:46) - Mărășești(2:52-3:04) - București Nord(6:10)

(*) grupa directă de la/pentru București Nord nu circulă în perioada 1 decembrie 1993 - 28 februarie 1994

În 1994/1995 a circulat cam la fel:

A 621: București Nord(13:20) - Bîrlad(17:16-17:21) - Iași(19:05)
C 6433: Bîrlad(18:16) - Huși(19:56)
C 6434: Huși(23:22) - Bîrlad(1:23)
A 626: Iași(23:59) - Bîrlad(1:54-2:14) - București Nord(6:07)

În 1995, însă, grupa avea să fie scoasă și să apară însă alte grupe mai aberante, de Bîrlad, care se detașau la... Mărășești, de parcă n-aveau timp destul pentru detașare în Bîrlad, astfel:

R 623: București Nord(13:50) - Mărășești(16:47-17:08) - Bîrlad(18:08-18:15) - Iași(20:00)
R 633: Mărășești(17:28) - Bîrlad(18:28)
R 632: Bîrlad(7:13) - Mărășești(8:17)
R 622: Iași(5:50) - Bîrlad(7:35-7:45) - Mărășești(8:49-9:09) - București Nord(6:08)

A 627: București Nord(23:45) - Mărășești(2:25-2:45) - Bîrlad(3:45-3:50) - Iași(5:39)
A 637: Mărășești(3:09) - Bîrlad(4:09)
R 636: Bîrlad(16:13) - Mărășești(17:17)
R 626: Iași(14:45) - Bîrlad(16:31-16:43) - Mărășești(17:46-18:06) - București Nord(20:45)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeVin 21 Noi 2014, 15:51

MariusM a scris:
ATM a scris:
@dan tm...din pacate ce se vede-n poza e 29-22 modernizat (sanchi...), il da de gol placajul alb ce se vede prin geam...deci da, cu scaune de metrou. Si buda turceasca.


Ce rusine sa pui asa ceva pe un tren rapid. Mai bine erau naibii 29-20 clasice compartimentate...erau mai confortabile...

Au pus grupa așa, în bătaie de joc. Cam de prin '93 se vedea că nu vor s-o mai facă, mersul fiind astfel:

A 621: București Nord(13:55) - Mărășești(16:51-17:11) - Bîrlad(18:22-18:27) - Iași(20:18)
C 6433(*): Bîrlad(18:45) - Huși(20:32)
C 6432(*): Huși(0:01) - Crasna(0:56-1:28) - Bîrlad(2:12)
A 626: Iași(23:35) - Crasna(1:03-1:15) - Bîrlad(1:43-1:46) - Mărășești(2:52-3:04) - București Nord(6:10)

(*) grupa directă de la/pentru București Nord nu circulă în perioada 1 decembrie 1993 - 28 februarie 1994

Aha, deci asta făceau iarna, când nu puteau încălzi vagoanele electric... anulau grupa :shock:

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeVin 21 Noi 2014, 16:00

MariusM a scris:
ATM a scris:
@dan tm...din pacate ce se vede-n poza e 29-22 modernizat (sanchi...), il da de gol placajul alb ce se vede prin geam...deci da, cu scaune de metrou. Si buda turceasca.


Ce rusine sa pui asa ceva pe un tren rapid. Mai bine erau naibii 29-20 clasice compartimentate...erau mai confortabile...

Au pus grupa așa, în bătaie de joc. Cam de prin '93 se vedea că nu vor s-o mai facă, mersul fiind astfel:

A 621: București Nord(13:55) - Mărășești(16:51-17:11) - Bîrlad(18:22-18:27) - Iași(20:18)
C 6433(*): Bîrlad(18:45) - Huși(20:32)
C 6432(*): Huși(0:01) - Crasna(0:56-1:28) - Bîrlad(2:12)
A 626: Iași(23:35) - Crasna(1:03-1:15) - Bîrlad(1:43-1:46) - Mărășești(2:52-3:04) - București Nord(6:10)

(*) grupa directă de la/pentru București Nord nu circulă în perioada 1 decembrie 1993 - 28 februarie 1994

În 1994/1995 a circulat cam la fel:

A 621: București Nord(13:20) - Bîrlad(17:16-17:21) - Iași(19:05)
C 6433: Bîrlad(18:16) - Huși(19:56)
C 6434: Huși(23:22) - Bîrlad(1:23)
A 626: Iași(23:59) - Bîrlad(1:54-2:14) - București Nord(6:07)

În 1995, însă, grupa avea să fie scoasă și să apară însă alte grupe mai aberante, de Bîrlad, care se detașau la... Mărășești, de parcă n-aveau timp destul pentru detașare în Bîrlad, astfel:

R 623: București Nord(13:50) - Mărășești(16:47-17:08) - Bîrlad(18:08-18:15) - Iași(20:00)
R 633: Mărășești(17:28) - Bîrlad(18:28)
R 632: Bîrlad(7:13) - Mărășești(8:17)
R 622: Iași(5:50) - Bîrlad(7:35-7:45) - Mărășești(8:49-9:09) - București Nord(6:08)

A 627: București Nord(23:45) - Mărășești(2:25-2:45) - Bîrlad(3:45-3:50) - Iași(5:39)
A 637: Mărășești(3:09) - Bîrlad(4:09)
R 636: Bîrlad(16:13) - Mărășești(17:17)
R 626: Iași(14:45) - Bîrlad(16:31-16:43) - Mărășești(17:46-18:06) - București Nord(20:45)

Iar in '96-'97 a aparut grupa din poza la Rapidul 761/760 ce a circulat prin Urziceni-Suraia . Wink
A fost ultima grupa directa cu dimitroave, cand circula prin Ploiesti erau vagoane 20-57 !

_________________
595423Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 26 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeVin 21 Noi 2014, 16:05

@Karpaty: Facultativ, însă! Dar în MT 1997/1998 avea să apară și un fel de "fantomă" la tabelul de vagoane directe și la tabela 600, ca grupă a aceluiași tren(degradat ca A 1761/1762), tot cu ruta prin Urziceni-Suraia ca și cum ar fi fost plănuit, dar s-au răzgîndit abia puțin înainte de a tipări mersul, oficiosul apărînd cu tectura de față.

Nota bene: În 95/96, grupa de Bîrlad avea chiar Y-uri. Știu sigur că rapidul 622 (dar parcă și 624) venea de multe ori în Ploiești Sud cu numerotarea începînd cu vagonul 4 de la locomotivă(ultimul era 15 100%), primele două vagoane fiind de Bîrlad(vagoanele 1-3 circulînd probabil facultativ).
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 01/02/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMier 26 Noi 2014, 16:07

COSTACHE MIHAIL a scris:
Si daca tot a venit vorba de Breda, pana in ce an au circulat in trafic comercial astfel de vagoane?

probabil unul din ultimele, retrase tot la inceputul anilor '90 dupa 80 de ani de serviciu:

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Ckvoexb0ybd46apbe

09 August 1990 Timisoara Nord
Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMar 30 Dec 2014, 08:46

A 623 Mangalia - Iasi prin Galati - Targu Bujor - Barlad?
Nu am stiut pana azi Smile
asta prin 1974
poate stie cineva mai multe detalii ...
Deci aceasta linie a avut Accelerat chiar daca sezonier
Pe 606 tot in 1974 un singur A 341. Care este urmasul acestui tren? Vad ca avea oprire si la Ruginoasa
De asemenea pe M800 mai multe trenuri de Persoane pleaca din Bucuresti Nord...
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMar 30 Dec 2014, 15:33

Jhonyla a scris:

Pe 606 tot in 1974 un singur A 341. Care este urmasul acestui tren? Vad ca avea oprire si la Ruginoasa

A 341 e actualul IR 1833 Iaşi - Oradea - Timişoara Nord
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMar 30 Dec 2014, 22:21

Trenul care circula prin Barlad este sezonierul iesean (ma rog, sezonier e un mod de a-i spune). Prima atestare ca tren intreg am gasit-o in MT 1971/1972, pe aceeasi ruta.

Desi e posibil ca radacinile lui informale pe ruta Iasi-Mangalia sa fie mai vechi. Spre exemplu, in MT1966/1967, exista o oprire suspect de lunga a A605, respectiv A606 (ce circulau pe relatia Iasi-Bucuresti) in statia Tecuci Nord h (subliniez, nu in statia mare, ci in halta de racord)...opriri de 8, respectiv 10 minute...poate pentru a detasa/atasa vagoanele A823, respectiv A824, Tecuci-Mangalia?

(in cazul in care varianta asta pica, singura alta explicatie pe care o pot gasi e ca opririle astea suspect de lungi ar fi cauzate de alimentarea cu apa a locomotivei - din timpii de mers comparativi cu trenuri similare, A605 respectiv A606 erau cu siguranta deservite de locomotive cu aburi).


Deja in 1975 ieseanul isi capata numarul lui celebru, 666/865, si incepe sa circule cu trasa prin Tecuci-Ciorasti-Faurei, abandonand rutele galatene. Pana anul asta.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMar 30 Dec 2014, 22:49

In Tecuci Nord e complicat de atasat vagoane nu ar fi suficiente 8-10 minute, plus ca trebuie inca o locomotiva.

Sint 2 linii si un macaz.
Linia Tecuci -Iasi iar din stinga linia Cosmesti -Iasi.
Se vede pe google.

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitimeMar 30 Dec 2014, 23:22

Cu siguranta e greseala de tipar pe mers. Este vorba de stationare in Tecuci nu la Tecuci Nord hc.
Sa comparam timpii de mers dintre P 6002 care sosea in Tecuci si A 606:
P 6002 Frunzeasca-Tecuci 11:36-11:47
A 606 Frunzeasca-Tecuci Nord h.(?) 02:40-02:51
11 minute in ambele cazuri
Sus In jos
Continut sponsorizat





Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
Trenuri de pe vremuri
Sus 
Pagina 26 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 35  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Informaţii generale
»  Trenuri Regio
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-
Mergi direct la: