|
| 212 : Ilia - Lugoj | |
|
+32marius_catalin84 Cris_Cr Mihay MariusM Vice30 bubu mielutu zburator Adirmvl Vitosa cristi ar neluadi pitesti2012 elm DUAL Bobby_TM alex.alexus.tm Nesebar dan tm Vlad cfr500 Dr2005 Adrian78 Teodor IonutCFR2009 raoul Sabik Andrey_tm razvan - trenuri ldh80 Caravelle_Zg jionutz myster2008 36 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 31 Mai 2016, 22:20 | |
| Da, 5 iulie. Din cite imi amintesc, cind au trasat pe 1621 prin Arad, a iesit scandal ca cica nu aveau ceferistii cu ce sa mearga pe dincolo, si asa ca l-au pus pe astalalt pe acolo, de aia nu o sa le cupleze.Este discutia pe aici pe forum. Mai prost e ca fata de celalalt mers daca nu ma insel 1621 ajungea inaintea lui in Deva si asa ca potentialii calatori de la Arad si de pe sectie puteau merge spre Alba Iulia si Tirgu Mures. Dar este interesant de vazut acum mersul de tren Timisoara Nord-Lugoj pe ambele rute. 1820 versus 73 de exemplu. 9612 versus 9192 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 02 Iun 2016, 22:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- 1621/2 nu are ce să caute prin Buziaş (a mai circulat aşa), e bun ca tren Sibiu - Arad (mai ales că Dacia şi Ister nu vor circula la infinit prin Sibiu). Să nu uităm că modificarea traseului i-a adus şi câteva vagoane în plus.
Da dragutule, cunoastem situatia. Stiu si eu ca a circulat foarte multi ani prin Buzias. Si mai stiu ca de cand circula 1621 in varianta actuala chiar si casa regala l-a folosit pana la Savarsin. Dar ma gandeam si eu asa ca idiotul de unde se poate face rost de material rulant pentru sezoniere ori pentru inlocuirea malaxelor, pardon, drujbelor de pe sectiile secundare. Pai in cazul de fata 1621 are 6 vagoane Bucuresti-Timisoara. Le cuplezi in Vintu de Jos cu cele 3 (imaginar zic eu) sosite de la Targu Mures cu tren 1819, urmand la Ilia a rupe garnitura in doua. Primele 4 sau 5 vagoane continua spre Arad, si 1 sau 2 vag sosite de la Bucuresti impreuna cu cele de la Targu Mures continua spre Timisoara pe sectia asta (212+916/918). Ehh, ma gandeam si eu asa dupa un sprit., dar nu te agita ca oricum nu iese ca mine |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 02 Iun 2016, 22:46 | |
| De unde sa vezi la CFR gindire de-asta sa faca si sa desfaca trenuri?
La Timisoara vagoanele 30 76 002 4, 22 96 004 6, 22 96 010 3, 22 96 012 9, 22 96 003 8, 2296 019 4 erau ieri in gara de nord la linia 8, apoi au fost mutate la linia 2 Lugoj unde pot fi puse la priza. Azi pe la 14.00 iar erau la linia 8 dar cu EA in cap.
Ar fi vagoanele care se pregatesc pentru mangalian insa i-au pus EA sa le dea curent pina le muta iar in revizie. Am intrebat daca ajung si cica o sa fie vreo 4 clase la un tren doar.
De asemenea 2028 avea o cuseta la siguranta. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 02 Iun 2016, 23:15 | |
| 2028 ce vagoane avea? etajate sau 20-54/55? Vreau sa folosesc maine garnitura cealalta pe Arad-Timisoara. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 02 Iun 2016, 23:17 | |
| - cristi ar a scris:
- 2028 ce vagoane avea? etajate sau 20-54/55? Vreau sa folosesc maine garnitura cealalta pe Arad-Timisoara.
Astă-noapte 2027 a avut 3x20-49 |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 02 Iun 2016, 23:20 | |
| Atunci maine dimineata 2027 o sa fie cu doua etajate. Sper sa aiba si un 20-49 cum l-am mai vazut. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 02 Iun 2016, 23:34 | |
| Azi 2028 a plecat cu garnitura Timisoarei, cu 20 49 si a dus undeva, probabil la Arad o cuseta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 00:12 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar ma gandeam si eu asa ca idiotul de unde se poate face rost de material rulant pentru sezoniere ori pentru inlocuirea malaxelor, pardon, drujbelor de pe sectiile secundare.
Păi stai puţin, materialul rulant pe care-l obţii din diversele combinaţii cu IR-urile de lung parcurs va fi format din locomotive şi vagoane... tocmai gândirea CFR Călători de a târâi locomotive cu un vagon sau două pe secţiile secundare era să-l ducă la faliment, noroc că Szentes a mai salvat ce se mai putea salva. Singurul mod în care se poate face rost de material rulant - în lipsa unor achiziţii - e să repari Desiro-urile şi Z-urile şi să creşti prestaţia la AM700 şi 900 acolo unde le ai. De exemplu la Constanţa, unde ăia preferă să ţină automotoarele şi să iasă cu DA-ul. Păi la ce puii mei mai are Medgidia DA-uri în extrasezon (da, ştiu că aparţin oficial de Ploieşti, dar de ce nu sunt aduse la Ploieşti?)? Ce face cu ele? Ca să tragă domnii mecanici motorina direct de la rezervorul auxiliar? Îţi trebuie un LDH rezervă pentru la Constanţa şi două de rezervă în depou şi un LDH de manevră la Constanţa... că pentru un AM700 defect nu-ţi trebuie 2100 CP, la fel şi pentru 2 vagoane. 853 şi 1376 ar fi mult mai utile în altă parte. Iar dacă ar reuşi să facă ceva şi cu 201, să scoată şi de acolo locomotivele cu 2 vagoane (reparat Desiro şi ADH de Sibiu, refăcut cumva prestaţia AM-urilor de Piteşti)... poate ar fi bani mai mulţi pentru reparat electrice şi vagoane pentru sezoniere. - Vitosa a scris:
- Pai in cazul de fata 1621 are 6 vagoane Bucuresti-Timisoara. Le cuplezi in Vintu de Jos cu cele 3 (imaginar zic eu) sosite de la Targu Mures cu tren 1819, urmand la Ilia a rupe garnitura in doua. Primele 4 sau 5 vagoane continua spre Arad, si 1 sau 2 vag sosite de la Bucuresti impreuna cu cele de la Targu Mures continua spre Timisoara pe sectia asta (212+916/918). Ehh, ma gandeam si eu asa dupa un sprit., dar nu te agita ca oricum nu iese ca mine
1819 e Desiro. Dacă îl faci cu vagoane nu prea rezolvi problema materialului rulant pentru sezoniere, că nu poţi trimite Desiro-ul pe sezoniere (poate doar pe Bucureşti - Tulcea, dar pentru ăla găseşte BCul un automotor disponibil). Să nu mai vorbim cât timp pierzi cu manevra la Vinţu (să zicem că 1819 vine cu EA de la Războieni... păi scoate EA-ul, bagă-l în faţă la 1621, după care ia tot trenul şi bagă-l în faţa la 1819) şi la Ilia (scoate EA-ul, scoate şi DA-ul, bagă EA-ul înapoi, dă-i drumul spre Arad cu o parte din tren, pune după aia DA-ul să plece cu restul trenului), ba poate mai stai şi la Simeria. Acum 1621 stă mai mult doar la Simeria, unde schimbă locomotiva. Şi toate astea ca să asiguri un Desiro pentru Tulcea? Că EA n-ai de unde să scoţi, EA-ul ,,salvat" de la 1621 o să-l foloseşti să îţi tragă 1819 de la Războieni. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 01:09 | |
| Pe 201 nu ai nevoie de ADH. A, ca faci o plimbare pe Valea Oltului si intri in compartiment sa poti sta pe geam fara sa iti zica cineva sa-l inchizi si scheme, aia da. Dar pentru R-urile de pe 201 Desiro-urile ar face faca cu brio la cati calatori sint. Poate, in timp, dupa ce ar vedea ca merg in AM-uri moderne, curate, cu AC, ar mai veni ceva calatori. Mai ales vara, ca la duba nu ai aer conditionat si mergi ca un sac de cartofi. Plus ca Antaresul, cel putin, merge intre Babeni si R. Valcea cu 50 km/h. Poate cu 40, desi e drum drept, cu doua benzi pe sens.
Ce nu inteleg e de ce nu inchiriaza CFR AM-urile RT-ului. Din ce ziceau niste domni mecanici din Brasov, sint bune, au consum redus, deci isi fac treaba. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 01:14 | |
| Cred ca RT merg cu parcul rulant folosit aproape de maxim, nu uita ca i-a usurat AFER de multe automotoare. Ala cu facelift si refacut de Marub era misto rau de tot, super comod si silentios... nici nu stiu ce soarta are. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 01:34 | |
| Nu era vorba ca 10% sau ceva de genul asta era cu probleme? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 11:45 | |
| Poate chiar mai multe, nu mai știu. Se vehiculau numere cuprinse între 25 și 35 de motoare trase la gard din cauza AFER. Nu pot să pricep ce avea în neregulă cel modernizat; mergea superb, nu producea zgomote ciudate la rulare, nu zgâlțâia, nu troncănea... păi la ce ținută de mers au unele Desiro sau unele vagoane din seriile făcute pe Minden-Deutz/Goerlitz, alea ar fi trebuit trase la gard de ani buni! Am prins vagoane și șobolani care la 50 km/h făceau mai urât ca orice AMX la 100. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 16:21 | |
| - dan tm a scris:
- De unde sa vezi la CFR gindire de-asta sa faca si sa desfaca trenuri?
La Timisoara vagoanele 30 76 002 4, 22 96 004 6, 22 96 010 3, 22 96 012 9, 22 96 003 8, 2296 019 4 erau ieri in gara de nord la linia 8, apoi au fost mutate la linia 2 Lugoj unde pot fi puse la priza. Azi pe la 14.00 iar erau la linia 8 dar cu EA in cap.
Ar fi vagoanele care se pregatesc pentru mangalian insa i-au pus EA sa le dea curent pina le muta iar in revizie. Am intrebat daca ajung si cica o sa fie vreo 4 clase la un tren doar.
De asemenea 2028 avea o cuseta la siguranta. Si tu ce zici au gandit bine? Pai cand au manevrat vagoanele la linia 2 Lugoj au facut-o pentru simplul fapt ca acolo se afla sala de icarcat acumulatori, toate acele vagoane trebuiau dotate cu acumulatori! Un acumulator are 90kg. iar pe fiecare vagon trebuiesc 4 buc. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 03 Iun 2016, 16:49 | |
| Dar au pus acumulatorii la alte vagoane probabil, ca astea de rezerva acolo isi fac veacul. Dar la ce trebuiau pentru citeva ore sa le mai tina in tensiune?
ma astept la un raspuns fin de la bubu asa ca incerc sa explic ce intreb:
Aceste vagoane stau la linia aia de nu mai stiu cind, dar stau la priza cum spun lacatusii, acuma daca le-au scos de acolo ca sa bage alata garnitura sa ii schimbe acumulatorii, garnitura asta din rezerva nu rezista sa nu fie la priza citeva ore, trebuia sa scoata si o locomotva din depou sa ii dea? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 05 Iun 2016, 12:05 | |
| Azi am venit cu 1820 de la Timișoara la Simeria Din ce am văzut la Făget se înlocuiesc traversele de la linia 1 cap Y de la schimbătorul de cale si câteva până la jumătatea statiei la fel la Margina s-au schimbat traversele în zona schimbătorului linia 1-2 cap X peste podul nou de la km 5 se circula cu 30 km/h iar peste cel mare peste Mureș este restricție de 15 km/h În rest am fost 4 Calatori Timișoara Nord unu Lugoj Făget si ceva ceferiști de la Ilia la Deva si Simeria din ce am văzut eu în parcurs pe Arad erau 20-30 de călători până la Simeria |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj | |
| |
| | | | 212 : Ilia - Lugoj | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |