|
| 212 : Ilia - Lugoj | |
|
+32marius_catalin84 Cris_Cr Mihay MariusM Vice30 bubu mielutu zburator Adirmvl Vitosa cristi ar neluadi pitesti2012 elm DUAL Bobby_TM alex.alexus.tm Nesebar dan tm Vlad cfr500 Dr2005 Adrian78 Teodor IonutCFR2009 raoul Sabik Andrey_tm razvan - trenuri ldh80 Caravelle_Zg jionutz myster2008 36 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 15 Apr 2016, 00:08 | |
| Acum se vede ce buna era linia Deva-Brad-Ineu-Arad pentru devieri. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 15 Apr 2016, 00:13 | |
| O daa, dar vedem doar noi asta, ca factorilor de decizie nu le pasa daca dureaza 10 ani constructia sau ca un tren intirzie 3 -5 ore. Se lucreaza la coridor si cind va fi gata va fi bine, lucram penru imbunatatirea conditiilor, bla bla. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 15 Apr 2016, 00:23 | |
| Da, Dane, aşa este!! O majoră încrengătură şi e doar un singur depou. Dacă judecăm exponenţial ne doare mintea. Şi se mai miră cineva că în 25 de ani s-a reuşit în parte doar o imitaţie de electrificare pe Galaţi-Tecuci. Adică un fel de "hai să ne tragem curent în judeţ". Atâta amar de ani pe o reţea atât de vastă. Unii sunt pasionaţi de trenuri şi circulă în draci, iar alţii îşi trag sârme din sufragerie în debara. Şi este electrificare. Şi azi şi ieri şi mâine e clar că nu se vrea, iar o mică dovadă e în toată presa caldă. Dar .... traiul bun cu zeamă se ajută, vezi sturionii căzuţi tocmai în plasă! |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 15 Apr 2016, 01:11 | |
| Cu Deva - Brad voi fi de acord incă 70 de ani. Judecata celor care au proiectat-o ca un ansamblu este fără greş. Îşi are rostul ei în reţeaua CFR şi nu doar ca un ciot de Chişcădaga (Păuliş Lunca) şi Mintia. Mai departe şi până la ieşirea la Sântana ar putea să rupă din noul trend al monopolului de transport auto. Nu ca o filă istorică. ci ca linie folositoare în cazuri de lucrări sau calamitate. O putem avea, de ce să ne batem joc de ea? Tramvaiul verde e istorie, îngropat şi gata asfaltat. Dacă pierdem şi Deva-Brad-Gurahonţ-Arad alături de Vaşcău-Holod-Oradea înseamnă că ori suntem duşi cu duhul ori am înţeles greşit capitalul şi profitul. Mereu şi întotdeauna este mai dificil de construit decât de a demola. Şi în zona Apusenilor cam tot ce este drum de fier e gata demolat. |
| | | pitesti2012
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 4440 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 15 Apr 2016, 13:37 | |
| A fost aprobata inchiderea de linie. Deci pana pe 27 mai linia ramane inchisa. |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: informatii Vin 15 Apr 2016, 16:40 | |
| - pitesti2012 a scris:
- A fost aprobata inchiderea de linie. Deci pana pe 27 mai linia ramane inchisa.
Daca te rog, poti sa ne dai mai multe informatii despre aceasta decizie? |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: completare Vin 15 Apr 2016, 16:54 | |
| - neluadi a scris:
- Dupa lucrarile efectuate deja pe liniile 118 si 116, intre Timisoara si Lugoj (via Buzias), iata si aceste majore lucrari de eliminare restrictii pe 212. Similare oarecum cu cele de pe M 900 in zona Chiajna - Domnesti.
Evident era necesara aducerea tronsoanelor Timisoara - Buzias - Lugoj - Faget - Ilia la parametri civilizati de exploatare si bine ca se face. Cum este in Romanika, pana nu sunt liniile si podurile praf si la un pas de inchidere nu ne apucam de reparat.
Probabil se naste si un backup rezonabil magistralei 200 pentru multii ani ce vor urma pt. reabilitarea Simeria - Ghioroc (km. 614). Evident catastrofa in trafic de pe M 300 si 200A se va repeta si pe Valea Muresului de la Simeria in jos. Daca cineva a gandit reparatiile pe traseul prin Buzias si Faget ca o rezerva de trafic pentru M 200 sunt sigur ca multa marfa si aproape toate IR de Timisoara dinspre Deva, le vom vedea in circulatie pe aici. O rasturnare de situatie fata de situatia din prezent. Desigur e doar o banuiala, dar rezonabila avand in vedere localizarea statiilor Semenic si Timisoara Sud pentru traficul de marfuri. In varianta plauzibila ca se va incepe cu tronsonul Simeria - Gurasada nu va fi de mare folos, dar cu avansul lucrarilor si reducerea capacitatii cu 50% va fi un traseu de urmat. Si de urmarit pe viitor. Sa nu uitam de linia 310 si M900, ramura sudica a Coridorului IV; si asta va intra in reabilitari peste cativa ani, si atunci aceasta portiune eu zic ca trebuie inchis total: acuma fiind o singura linie, i-ar dupa reabilitare se doreste sa ramana la fel. Asta va insemna ca tot traficul trebuie mutat undeva, unul dintre optiuni fiind linia 212. Asa in paranteza: pacat de linia 211, Caransebes - Subcetate, si aceasta ne-ar ajuta mult in cazul inchiderilor de linie pe la Orsova. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 15 Apr 2016, 21:58 | |
| - Sabik a scris:
- neluadi a scris:
- Dupa lucrarile efectuate deja pe liniile 118 si 116, intre Timisoara si Lugoj (via Buzias), iata si aceste majore lucrari de eliminare restrictii pe 212. Similare oarecum cu cele de pe M 900 in zona Chiajna - Domnesti.
Evident era necesara aducerea tronsoanelor Timisoara - Buzias - Lugoj - Faget - Ilia la parametri civilizati de exploatare si bine ca se face. Cum este in Romanika, pana nu sunt liniile si podurile praf si la un pas de inchidere nu ne apucam de reparat.
Probabil se naste si un backup rezonabil magistralei 200 pentru multii ani ce vor urma pt. reabilitarea Simeria - Ghioroc (km. 614). Evident catastrofa in trafic de pe M 300 si 200A se va repeta si pe Valea Muresului de la Simeria in jos. Daca cineva a gandit reparatiile pe traseul prin Buzias si Faget ca o rezerva de trafic pentru M 200 sunt sigur ca multa marfa si aproape toate IR de Timisoara dinspre Deva, le vom vedea in circulatie pe aici. O rasturnare de situatie fata de situatia din prezent. Desigur e doar o banuiala, dar rezonabila avand in vedere localizarea statiilor Semenic si Timisoara Sud pentru traficul de marfuri. In varianta plauzibila ca se va incepe cu tronsonul Simeria - Gurasada nu va fi de mare folos, dar cu avansul lucrarilor si reducerea capacitatii cu 50% va fi un traseu de urmat. Si de urmarit pe viitor. Sa nu uitam de linia 310 si M900, ramura sudica a Coridorului IV; si asta va intra in reabilitari peste cativa ani, si atunci aceasta portiune eu zic ca trebuie inchis total: acuma fiind o singura linie, i-ar dupa reabilitare se doreste sa ramana la fel. Asta va insemna ca tot traficul trebuie mutat undeva, unul dintre optiuni fiind linia 212. Asa in paranteza: pacat de linia 211, Caransebes - Subcetate, si aceasta ne-ar ajuta mult in cazul inchiderilor de linie pe la Orsova. După cum s-a lucrat pe coridor până acum, reyolvându-se capetele şi acum un fel de mijloc al mijlocului, vor mai trece opt-zece ani până la definitivarea lui. Lucrul pe două fronturi nu îl văd, din considerente financiare. Aşa că ordinea cronologică ar fi Simeria-Gurasada, apoi Gurasada-Km. 614 şi început capetele secţiei Braşov-Sighişoara. După aceea doar pot intra în reabilitare zonele mai accidentate de la tunelurile spre Sighişoara şi Predeal-Braşov. Şi nu se ştie ce poate interveni. Că doar cât de incompetent să fii ca să ratezi o licitaţie de miliarde de lei că nişte capete în nori au putut uita sintagma "contrucţii feroviare" dintre criteriile obligatorii din criteriile de selecţie la caietele de sarcini?? Şi uite că s-a putut şi asta! Lucrul în paralel pe ramura sudică nu îl văd realist, aceasta urmând doar după reabilitarea coridorului principal. M 900 pe Craiova-Arad va avea de aşteptat încă mult pe planşe, iar 310 (eminamente de şes) ceva mai mult. Unica şansă ca linia 310 să fie prioritară este un lobby politic - şi însoţit de cashflow zdravăn - pentru magistrala Baltica-Adriatica. Timp ar fi berechet pentru modernizare la 212 şi 213, cu descărcări la Lugoj şi Timişoara Est. Asta în situaţia cea mai normală ca M 900 se va închide complet pe porţiunile de reabilitat. Şi eu o văd închisă fiindcă geografia secţiei, faptul că e linie simplă precum şi tunelul de excepţie de sub Balota nu au cum să permită lucrul altfel. Cu devierile atunci va fi disponibilă noua M 200, 212 (continuat cu 916 şi 918) şi 213 pentru trafic uşor. Nu e chiar atât de rău la M 900. Cu Simeria-Arad este mai cu cântec, marfa grea fiind obligată să circule pe M 900 sau pe M 300 spre Episcopia. Asta daca nu ne încăpăţânăm să o derulăm peste secţiile cu lucrări. Caransebeş-Subcetate e o linie pierdută definitiv. Chiar dacă se mai circula nu avea cum prelua nimic, unde declivitatea era surmontată cu cremalieră şi cu razele mici de curbă. Poate doar săparea unui tunel sub pas ar fi salvat linia. Sau pe parcursul iniţial transformată în linie turistică, ca în Elveţia ori Austria. Cât despre Deva-Brad este ca la Vâlcele-Rm. Vâlcea, visăm frumos. Alte generaţii poate le vor avea, după ce se ve relua aproape de la zero totul, dar cu sume cu .... foarte multe zero în coadă. |
| | | pitesti2012
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 4440 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 19 Apr 2016, 08:55 | |
| - Sabik a scris:
- pitesti2012 a scris:
- A fost aprobata inchiderea de linie. Deci pana pe 27 mai linia ramane inchisa.
Daca te rog, poti sa ne dai mai multe informatii despre aceasta decizie? Linia a fost inchisa datorita lucrarilor de la podul km 5+403. Trenuri care se anuleaza: 2182, 2185, 9613/9613-2, 9614-1/9614, 9617/9617-2, 2027/2027-2, 2031, 2046, 2184. Transbordare pentru urm trenuri: 13382 si 2185 pe relatia Dobra-Ilia. Trenuri suplimentare: - 13382, rang IV, Lugoj-Deva - 13385, rang IV, Dobra - Lugoj - 13313/13313-2, rang IV, Lugoj-Timisoara - 13314-1/13314, rang IV, Timisoara - Lugoj - 13317/13317-2, rang IV, Lugoj-Timisoara - 13330, rang IV, Simeria-Orastie - 13327/13327-2, rang IV, Simeria-Timisoara - 13331, rang IV, Orastie - Arad - 13346, rang IV, Arad - Simeria - 13384, rang IV, Lugoj-Margina - 13389, rang IV, Margina-Lugoj |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 19 Apr 2016, 09:05 | |
| Daca lini 2012 Ilia-Lugoj ramine inchisa inseamna ca nu se schimba nimic in mersul deja postat, se prelungeste situatia existenta.(in care merge dimineata o sageata la Dobra si sta acolo pina dupa masa.)
Se vorbea de refactia liniilor 310+900 respectiv Arad-Caransebes cu dublare mai departe ramine de vazut ,,viziunea" proiectantilor. fiind o linie grea cu cale simpla. Pentru 200 cred ca cel mai bine era sa fi existat Deva-Brad si apoi pina la Arad sau din Sintana la Salonta, refactionate liniile si deviate fara opriri inutile trenurile pe acolo lasind front de lucru Deva-Arad.
Asa pina se vor termina sectoarele neatacate, cele facute deja vor trebui reparate. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 21 Apr 2016, 22:57 | |
| Astazi am vazut anuntul in Gara de Nord, se prelungeste inchiderea ce putin pina in 30 mai. Toate modificarile din mers ramin in vigoare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Vin 27 Mai 2016, 16:00 | |
| Se pare ca de maine se reia circulatia pe 212 cap-coada, apare pentru inceput IR 1819/1820 iar IR 1837/1838 apare din 18/19 Iunie. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 31 Mai 2016, 16:56 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 31 Mai 2016, 20:48 | |
| @dan tm IR 1811 tot din 5 iulie are prima zi de circulatie ? Nu diclesc bine cifra. Ca sa fac legatura ce depou da automotorul. Bun, deci revine pe vechiul traseu si 1837/1838, o masura buna si poate luata si pe fondul intrarii sezonierelor in circulatie. Deja CFR Calatori castiga o electrica pentru sezoniere, si-asa parcul e subrezit rau, zic eu. Si cred ca mai era loc de inca una daca il mutau si pe 1621/1622 tot pe aceasta ruta si mai descongestionau si linia 310. Cel putin la ora 8 pleaca din Timisoara inspre Aradu Nou si trenurile 78 respectiv 2603. Facem abstractie ca 78 nu opreste in statia Aradu Nou, eventual la necesitate i se putea trasa oprire. Pe retur inspre Timisoara iar nu-i panica trecand cu o juma' de ora mai devreme IR 1833. Pe linia 200 i-ar face fatza lui 1622, tren regio 2372 respectiv 2343 daca s-ar prelungi pana la Arad desi dincolo de Savarsin rar daca mai vezi calatori la ora aia. Si prin nebuniile mele cand vine vorba de mersul trenurilor ma gandeam daca dimineata l-ar fi combinat pe 1622 cu 1820 pe trasa de acum a lui 1820, logic cu vagoane la grupa de Targu Mures si cred ca 2 vag 20-49.2 targumuresence erau suficiente, detasare in Vintu de Jos si ar fi ajuns in Targu Mures umpiculet mai tarziu decat acum. Pe retur inversate trasele 1820 sa plece in trasa lui 4533 si invers 4533 in trasa lui 1820, atasare la 1621 in Vintu si continuarea la Timisoara pe linia acestui topic. O fi bine, o fi rau ce propun eu aici ? Si, trimitem mai departe propunerea ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 31 Mai 2016, 21:37 | |
| 1621/2 nu are ce să caute prin Buziaş (a mai circulat aşa), e bun ca tren Sibiu - Arad (mai ales că Dacia şi Ister nu vor circula la infinit prin Sibiu). Să nu uităm că modificarea traseului i-a adus şi câteva vagoane în plus. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj | |
| |
| | | | 212 : Ilia - Lugoj | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |