Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 04 Mar 2015, 20:03
Sper sa nu ajunga si linia asta la regiotrans dupa ce o repara
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 04 Mar 2015, 20:35
Nu se pot închiria linii pe care sunt lucrări de infrastructură în garanţie.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 04 Mar 2015, 20:38
Si Slanicu ?si acolo a fost un pod reparat sau nu a avut garantie?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 04 Mar 2015, 21:28
Acolo a fost un pod ,,reparat" cu bucăţi dintr-un alt pod mai mare care a fost dezafectat şi înlocuit cu unul nou (podul de la Putna Seacă).
_________________ :TTT:
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Podul peste Mures Sam 23 Mai 2015, 13:13
Legat de reparatia podului peste Mures:
astazi am vizionat filmuletul cu lucrarile de pe A1 Dumbrava - Deva; in filmare se poate vedea si podul peste Mures, la care ar trebui sa lucreze inca din Martie; desi nu se vede prea bine podul, pot sa zic ca in afara utilajelor care lucreaza la autostrada eu nu am observat nimic ca cineva ar lucra la pod
Intreb asa, poate cineva sa ma contrazica? A trecut cineva acolo, si a vazut ca se lucreaza la pod sau chiar nu se intampla nimic?
PS.: podul apare la minutul 5:15, nu am reusit sa postez filmul astfel sa porneasca de la minutul respectiv
Ultima editare efectuata de catre Sabik in Sam 23 Mai 2015, 13:16, editata de 1 ori (Motiv : postarea filmului)
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Sam 23 Mai 2015, 21:43
Trebuie sa faca ceva exproprieri in zona ca se se apuce de cele traversari ale raului Mures ..
Eu zic ca traseul mai bun era sa treaca prin Simeria si Simeria Veche printre Hunedoara si Deva, apoi Cozia-Bretelin si iasa deasupra comunei Vetel.. Era mai ieftin caci nu necesita atatea viaducte si exproprieri.. Dar nah... statul roman La Sibiu au facut ditamai viaductul in loc sa o ia pe valea orasului Cristian, si draq macar daca l-or facut acolo puteau sa invite si CFR Infrastrucutra sa fie macar un viaduct cu 2 scopuri, ca astfel era mult mai bine amortizata investitia. Sau macar puteau sa aiba o abordare mult mai eleganta la proiectarea lui cu 15~20 % mai multe costuri puteau sa lase un viitor mai stralucit pentru o eventuala extindere
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Sam 23 Mai 2015, 23:57
DUAL a scris:
Trebuie sa faca ceva exproprieri in zona ca se se apuce de cele traversari ale raului Mures ..
Eu zic ca traseul mai bun era sa treaca prin Simeria si Simeria Veche printre Hunedoara si Deva, apoi Cozia-Bretelin si iasa deasupra comunei Vetel.. Era mai ieftin caci nu necesita atatea viaducte si exproprieri.. Dar nah... statul roman La Sibiu au facut ditamai viaductul in loc sa o ia pe valea orasului Cristian, si draq macar daca l-or facut acolo puteau sa invite si CFR Infrastrucutra sa fie macar un viaduct cu 2 scopuri, ca astfel era mult mai bine amortizata investitia. Sau macar puteau sa aiba o abordare mult mai eleganta la proiectarea lui cu 15~20 % mai multe costuri puteau sa lase un viitor mai stralucit pentru o eventuala extindere
Intrebam in legatura cu podul de cale ferata care trece Muresul( linia 212, Ilia-Lugoj), scuza-ma, asta nu am specificat in prima postare, credeam ca se subintelege daca intreb aici.
Alternative pentru autostrada sunt destule, dar totusi cred ca o autostrada construita pe malul unui rau in vale este mai ieftina, dacat unul care trece muntii.
In legatura cu viaductul de la Aciliu, ideea este buna, dar ma gandesc ca pretul ar fi fost mult mai mare, sa zicem ca s-ar fi facut o singura linie pe pod, dar si atunci gandeste-te la tonaje: un tren de marfa poate sa aiba cateva mii de tone, i-ar Valoriile maxime la camione sunt pe la 40-50 tone, plus declivitatea ar trebuii sa fie mult mai mica ce ar face traseul autostrazii mai lunga, chiar foarte lunga.
Dar asta e deja off topic, revenind la pod: poate sa confirme cineva daca firma din Onesti a inceput sa lucreze la podul de cale ferata peste Mures? Ca totusi, de aceea a fost inchisa circulatia.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 00:32
Podul peste Mures al M212 , a fost revopsit anul trecut .. Este un GZCJ(pod grinzi cu zabrele cale jos), si a mai fost revopsit de-a lungul anilor. In momentul in care in viitor aceasta linie v-a intra in reabilitare, nu va scapa probabil de conversie intr-un pod mixt structura metalica si cale de rulare din beton armat. cum e pe M200 si M300 la reabilitare, si asta in principal datorita vitezei de proiectare a liniei.
Ceea ce spui despre autostrada este partial corect. Da e mai ieftin sa construiesti pe valea unui rau, daca nu ai fi nevoit sa faci multe supra traversari .. Daca te uiti de la minutul 10 vezi niste fundatii, fundatii care vor la baza unor viaducte de supratraversare/subtraversare, apoi tot in zona respectiva se implica constructia multor poduri/ podete, pentru ca in lunile ploioase Muresul se revarsa, si terasamentul autostrazii nu poate actiona ca un masiv dig, pentru ca nu este prevazut sa faca asta, iar daca terasamentul autostrazii ar actiona ca un stavilar masiv, atunci Muresul s-ar revarsa in partea cealalta spre Deva inundand anual mii de gospodarii.. Principalul motiv pentru care autostrada nu continua de la Deva spre Arad, realizanduse acolo o centura de legatura a Timisoarei, e datorita vaii Muresului inguste dupa Zam, care prezinta foarte multe impedimente ingineresti(care ar putea fi realizate,fara probleme dar cu costurile aferente) dar si ecologice, care sunt o problema mult mai mare.
Cat despre viaductele combinate auto/feroviar, costurile ar fi fost sub 20% daca s-ar fi optat pentru Rutier+ CF dubla. Ca sa iti faci o idee, in general fortele preluate de catre un pod vin intr-o proportie covarsitoare din greutatea lui proprie, apoi din fortele Utile de pe pod(Masini,trenuri,pietoni,etc). Iti garantez ca suprastructura rezista la cel putin o banda CF+ convoi-tren aferent. Problema ar putea sa apara la capacitatea solului in a prelua aceste eforturi. Dar in rest e bucatarie jumatate, si cancan jumatate.
Per total o autostrada de campie cu multe subtraversari/supratraversari ale autostrazii pe viaducte va fi mereu mai scumpa decat una de deal, care serpuieste pe marginea dealului si implica viaducte mai putine.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 08:56
La data de 10 aprilie am trecut cu trenul prin Ilia si am intrebat IDM-ul daca au inceput lucrarile la pod.
,,nu stiu ce fac, dar ieri au fost aia de la SCB pe acolo sa isi ia cablurile si ce mai au acolo, altceva nu stiu"
discutia a fost scurta in timp ce trenul pleca.
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 08:57
Dual, am impresia ca nu ai citit acest comunicat pe pagina anterioara:
Karpaty a scris:
Modificari circulatie urmare lucrari constructie pod nou lia-Dobra 27-02-2015
Preluare comunicat de presa CFR SA 27.02.2015
COMUNICAT DE PRESĂ Bucureşti, 27 februarie 2015
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA va desfăşura în perioada 2 martie - 30 noiembrie 2015 lucrări de construcţie a unui pod nou feroviar între stațiile Ilia şi Dobra (secţia Ilia – Lugoj), în cadrul proiectului „Lucrări de reabilitare poduri, podețe și tuneluri de cale ferata SRCF TIMIŞOARA - LOT 3“, finanţat cu fonduri europene POS-T.
Proiectul vizează nu doar reabilitarea podului sus-menționat, ci și alte 4 obiective - pod km 12+255, pod km 3+724 linia Lugoj- Ilia, pod km 36+673 și pod km 72+569 linia Simeria- Petroșani, valoarea contractuluifiind de 19.502.173,82 lei, fără TVA. Lucrarea va fi executată de firma CONFER GROUP SRL Oneşti, cu închiderea permanentă pentru o perioadă de 9 luni a liniei curente între staţiile de cale ferată Ilia şi Dobra Hm.
În perioada execuţiei lucrărilor vor avea loc următoarele modificări în circulaţia trenurilor:
în perioada 01 martie - 30 noiembrie trenul IR 1812/-1 Timişoara Nord–Lugoj – Dobra – Ilia– Sibiu se anulează în perioada 01/02 martie - 29/30 noiembrie trenul IR 1837/-2 Iaşi – Ilia – Lugoj – Timişoara Nord va circula ca tren IR 12837/-2 pe ruta deviată Iaşi (plecare 19.25) – Ilia – Glogovăţ – Aradu Nou –Timişoara Nord (sosire 11.40) în perioada 02/03 martie - 29/30 noiembrie trenul IR 1838/-1 Timişoara Nord–Lugoj–Ilia–Iaşi va circula ca tren IR 12838/-1 pe ruta deviată Timişoara Nord (plecare 16.55) –Aradu Nou –Glogovăţ – Ilia – Iaşi (sosire 10.25) trenul IR 1819/-2 Timişoara Nord – Lugoj – Ilia –Târgu Mureş se anulează în perioada 02 martie – 30 noiembrie trenul IR 1820/-1 Timişoara Nord – Lugoj – Ilia – Târgu Mureş se anulează
în perioada 02 martie - 01 decembrie trenul IR 1811/-2 Sibiu–Ilia–Dobra – Lugoj–Timişoara Nord se anulează
Pentru trenurile 13382/13384 care circulă în relația Lugoj – Simeria (sosire în staţia Dobra în jurul orei 05.44) şi 13375/13385 care circulă în relația Simeria – Lugoj (sosire în staţia Ilia în jurul orei 15.47) antreprenorul va asigura transbordare auto pe relaţia Dobra – Ilia şi retur.
Menţionăm că vor interveni modificări şi în graficul trenurilor Regio care circulă pe secţia Ilia – Lugoj, acestea fiind urmând a fi anunţate la nivel local, în staţiile de plecare /sosire.
De aceste lucrari intrebam.
Ps. Deci nu au lucrat foarte mult, multumesc dan tm
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 11:17
Pentru o reabilitare nu inchid linia 9 luni.. Ceva imi zice ca se va modifica ceva major in terasamentul liniei 212, pentru ca se vede in filmare autostrada intersecteaza linia, si va fi pe viaduct.. Care peste care trece nu stiu sa iti spun, tocmai de aia am zis ca portiunea de autostrada de la Deva pana la Grind e extraordinar de scumpa!! Si era mai buna varianta cealalta cu traversarea peste Mures in zona Simeria Veche
De la minutul 11:34 se vede cum 212 e direct in calea autostrazii A1 care probabil va traversa de 2 ori Muresul, sau va merge peste dealul din dreapta Muresului. si va trece peste DN si M212
Pentru subtraversarea autostrazii A6 pe sub M212 a fost inchisa linia 2 luni jumatate, timp in care s-a construit un pod peste sol, si apoi au sapat pe sub el.
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 17:36
M-am uitat in studiul de fezabilitate pentru autostrada a1, acolo scrie ca o sa fie un viaduct care va trece peste linia 212, peste magistrala 200 si peste DN7. Aici e pagina respectiva din studiu:
Ceea ce vezi tu la minutul 11:34 e defapt linia 209 Mintia - Brad; 212 apare la minutul 5:15, se vede doar in coltul drept pentru cateva secunde;
La minutul 11:34, este halda de nu stiu ce deseuri pe care nu au voie sa construiasca, o sa strecoare si autostrada si drumul judetean care trece acolo intre Mures si "deal";
Podul nou peste A6 nu cred ca a fost prezentat aici, asa ca pun eu o poza:
*fotografia am preluat de pe panoramio.com
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 18:05
Da ai dreptate.. aia la minutu 11.e M 209. Inseamna ca autostrada va fi pe deal. O sa ma uit si eu peste studiu de frezabilitate, ca sunt curios de calculele rambleu/debleu si cate viaducte fac in zona Muresului.
Da ala e podul nou, si a fost inchisa circulatia pentru el, dupa cum se vede autostrada trece pe sub calea ferata printr-un debleu.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Dum 24 Mai 2015, 19:30
Eu nu inteleg de ce serpuiesc atita autostrazile pe la noi.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Lun 25 Mai 2015, 04:07
De cele mai multe ori ca trebuie sa treaca peste pamanturile lu X si Y.. Erau atatea rute unde nu trebuiau sa treaca peste case, sau peste anumite terenuri, si erau si mai ieftine, conectand mai bine anumite orase. Dar nah.. traim in Romania.