| 212 : Ilia - Lugoj | |
|
+32marius_catalin84 Cris_Cr Mihay MariusM Vice30 bubu mielutu zburator Adirmvl Vitosa cristi ar neluadi pitesti2012 elm DUAL Bobby_TM alex.alexus.tm Nesebar dan tm Vlad cfr500 Dr2005 Adrian78 Teodor IonutCFR2009 raoul Sabik Andrey_tm razvan - trenuri ldh80 Caravelle_Zg jionutz myster2008 36 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
pitesti2012
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 4440 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mar 05 Apr 2016, 16:54 | |
| Este un pod nou din beton armat.
|
|
| |
pitesti2012
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 4440 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 07 Apr 2016, 09:53 | |
| Acesta este podul de la km 5. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 07 Apr 2016, 10:38 | |
| Mersi de poza, banuiesc ca e peste valea aia care da in Mures.
https://goo.gl/maps/nDVBXCXhTPC2 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 07 Apr 2016, 18:55 | |
| Da. Și e teren inundabil. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 07 Apr 2016, 21:31 | |
| Și parcă și ală era cu restricție de 30 |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: restrictii la poduri Vin 08 Apr 2016, 19:10 | |
| - Adrian78 a scris:
- Și parcă și ală era cu restricție de 30
Podul peste Mures, podul de la km 5, si asta: https://www.google.com/maps/@45.914407,22.5149283,280m/data=!3m1!1e3 Toate trei erau cu restrictii de viteza anul trecut in februarie. Intre timp se pare ca toate trei vor fi reparate. Cel putin al treilea de pe DN 68A pare a fi gata, iar la celalalte sunt in lucru. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 11:52 | |
| Dupa lucrarile efectuate deja pe liniile 118 si 116, intre Timisoara si Lugoj (via Buzias), iata si aceste majore lucrari de eliminare restrictii pe 212. Similare oarecum cu cele de pe M 900 in zona Chiajna - Domnesti. Evident era necesara aducerea tronsoanelor Timisoara - Buzias - Lugoj - Faget - Ilia la parametri civilizati de exploatare si bine ca se face. Cum este in Romanika, pana nu sunt liniile si podurile praf si la un pas de inchidere nu ne apucam de reparat.
Probabil se naste si un backup rezonabil magistralei 200 pentru multii ani ce vor urma pt. reabilitarea Simeria - Ghioroc (km. 614). Evident catastrofa in trafic de pe M 300 si 200A se va repeta si pe Valea Muresului de la Simeria in jos. Daca cineva a gandit reparatiile pe traseul prin Buzias si Faget ca o rezerva de trafic pentru M 200 sunt sigur ca multa marfa si aproape toate IR de Timisoara dinspre Deva, le vom vedea in circulatie pe aici. O rasturnare de situatie fata de situatia din prezent. Desigur e doar o banuiala, dar rezonabila avand in vedere localizarea statiilor Semenic si Timisoara Sud pentru traficul de marfuri. In varianta plauzibila ca se va incepe cu tronsonul Simeria - Gurasada nu va fi de mare folos, dar cu avansul lucrarilor si reducerea capacitatii cu 50% va fi un traseu de urmat. Si de urmarit pe viitor. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 15:30 | |
| Mă îndoiesc că marfa se va muta prin Ilia - Lugoj, secţia e neelectrificată şi fără BLA. Probabil traficul dinspre port se va muta pe 900. _________________ :TTT:
|
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 15:53 | |
| Desigur Constanta Port nu intra in discutie, dar ce provine de pe Coslariu si mai ales Simeria Triaj - la un tonaj corespunzator - cred ca se va trasa pe 212 pe durata lucrarilor pe M 200. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 16:38 | |
| Decit sa stationeze cu orele prin gari cu BLA putem crede ca ar prefera sa circule totusi spre Timisoara. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 22:08 | |
| Doar trenuri usoare pot circula pe M212 mai e dezavantajul tractiunii diesel |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 22:37 | |
| Orice tren poate degreva linia lasind ferestre pentru lucrari si loc pentru alte trenuri. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Mier 13 Apr 2016, 23:03 | |
| Pina la urma am gasit ceea ce cautam despre linia Ilia-Lugoj.
http://www.cdep.ro/pls/parlam/interpelari2015.detalii?idi=44919&idl=1 |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 14 Apr 2016, 23:16 | |
| Foarte de acord cu Dan. Orice tren de marfa rutat spre Lugoj - Timisoara va putea sa uşureze sarcina de pe M 200 atunci când va fi suprasaturată cu trafic de marfă şi călători. Sutele de minute de "ritardo" se vor repeta ca pe M 300, doar că acum vor fi amplificate de "pâlniile" de la Vinţ şi de la Simeria. Şi atunci să vezi rock&roll. Nu vorbesc doar de penalităţile externe, dar şi de trenuri de călători lăsate în urmă de MAV cu tot cu cei puţini călători. Care oameni nu vor mai urca în tren ca să ajungă dincolo de acel Curtici. Trenurile IR prin Făget alături de marfă din G, Ucs şi căzănare actual în parcurs pe 200 şi 310 şi cu destinaţie Timişoara şi/sau Serbia vor putea însufleţi secţii secundare ca 212 cu 116 şi 118. Sau cu rebrusare în Lugoj pe M 900. Exact cum s-a intâmplat şi cu alte situaţii de închideri ori forţă majoră. Astfel se justifică parţial lucrări în execuţie pe această trasă. De acord, era nevoie, dar să şi utilizăm la maxim ceea ce am moştenit şi s-a păstrat funcţional. Simeria Triaj va putea liniştit să formeze garnituri dedicate care să ocolească viitorul dop ce se va forma pentru câţiva ani buni. Aşa că prefer să ştiu marfa şi călătorii circulând deviat decât să staţioneze necunoscut prin Săvârşin, Zam ori Bârzava. Trebuie "doar" gândit în perspectivă şi luat măsuri simple de pe acum. La ambuteiajele din viitorul apropiat vor fi sigur mai complexe şi costisitoare. Iar tracţiunea diesel, merge binişor şi pe Cluj-Episcopia, Valea lui Mihai sau Galaţi şi Giurgiu. Trebuie doar gândite trenurile pentru geografia şi dotarea secţiei. Şi cu acest prilej o vom avea şi peste alţi zeci de ani la treabă. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj Joi 14 Apr 2016, 23:56 | |
| Acuma ca s-a pus pe ei nu isi vor mai da interesul pentru tractiunea diesel. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj | |
| |
|
| |
| 212 : Ilia - Lugoj | |
|