|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 27 Noi 2011, 19:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- maryus74 a scris:
- Ce o fi in sala masinilor Dumnezeu stie, la ulei ma refer, cat despre locom si vag nu le-am suferit de cand le-am vazut prima data, si o paranteza nici skoda bulgareasca.
Dar sa stii ca desi sunt mai urate ca locomotivele romanesti loco SKODA nu fac zgomot ridicat. Da dar sti cat de puturoase sunt? de ce crezi ca bulgarii au luat cateva EA-uri ptr a trage marfa pe pante? |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 27 Noi 2011, 19:51 | |
| - maryus74 a scris:
- Ce o fi in sala masinilor Dumnezeu stie, la ulei ma refer, cat despre locom si vag nu le-am suferit de cand le-am vazut prima data, si o paranteza nici skoda bulgareasca.
Asta-i mama Rusia, ce să-i faci... zici că-s tăiate cu toporu' Apoi la ei nimic n-a vazut reparații serioase de ani de zile, așă că... încă arată bine. Dar lasă că s-a dus acum GFRul să facă joint venture și să pună mâna cinstit pe câteva ceva din parcul rece, căldicel și cald (și cine mai știe, că moldovenii par uneori că-s gata să-și vândă și pământul de sub picioare) al Reviziei de vagoane de marfă Basarabeasca și să mai „modernizeze” câte ceva vagoane de călători de la Chișinău... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 28 Noi 2011, 20:28 | |
| Pe M901 : 9021 - 9015 - 9014 - 18228 Buc Nord Gr A sos 22.04 (aceeasi trasa cu 9028 sos Buc Nord Gr B dar anulat) pana la noul mers format din DESIRO. Deci ptr Slanic nu se gasesc automotoare dar ptr Pitesti da (cauza : mecanicii de Ploiesti nu sunt ,,familiarizati,, cu desiro). |
| | | Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5412 Data de inscriere : 06/05/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 14:41 | |
| mecanicii de Ploiesti sa se familiarizeze mai intai cu intretinerea locomotivelor;cele mai jegoase,oribile si imputite locomotive=alea de Ploiesti;ti-e si sila sa te uiti la ele... |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 21:26 | |
| Uau, 25% (!!!) reducere pentru biletele online platite cu MasterCard sau Maestro, in perioada 1-31 decembrie 2011.
http://cfrcalatori.ro/3368 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 21:41 | |
| Pai ce au zis , daca lumea nu a putut sa achizitioneze biletele din timp haide sa le oferim ceva bun acum de sarbatori , si categoric eu voi cumpara On-Line , pacat ca nus e poate si la Regio dar tot e bine si asa |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 21:42 | |
| Daca nu ii deanjeaza sa dea reducere 25% dintr-un foc daca platesti cu cardul poate va lamuriti si voi care e pretul corect al unui bilet CFR. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 22:12 | |
| Sa luam in calcul totusi ca un bilet on-line presupune mai putine costuri decat un bilet clasic luat de la gara: nu mai trebuie sa platesti "know-how-ul" vanzatorului de la casa, nici hartia pe care se tipareste acel bilet, si nici alte costuri legate de functionarea unei case. E trist, pentru ca vor disparea locuri de munca daca toata lumea cumpara on-line, dar e bine sa ai de ales. Cateodata nu ai timp sau pur si simplu esti prea departe de o gara CFR, asa ca biletul on-line este atunci o alternativa interesanta.
Raman dezavantajele: anularea trebuie facuta cu minim 24 de ore inainte de plecare (dar se poate face tot online, cu cateva click-uri), si respectiv cu aceste bilete, calatoria nu poate fi anticipata sau amanata.
E foarte simplu: prin scaderea flexibilitatii, si prin costurile reduse enumerate mai sus e normal ca biletul on-line sa coste mai putin.
As mai mentiona ca sistemul fiind totusi oarecum "tanar", inevitabil mai apar si probleme: eu am avut o data o problema de plata: biletul nu a fost emis, dar suma a fost blocata pe card. Pana la urma s-a dovedit a fi din cauza faptului ca acel card cu care am platit nu a fost inrolat in sistemul 3D Secure (un sistem pentru imbunatatirea sigurantei tranzactiilor online): problema a fost rezolvata foarte prompt si profesionist, iar suma a fost returnata pe card in aceeasi zi. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5205 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 22:25 | |
| Vad ca se incearca mai multe variante de reducere a pretului biletelor ( VSD, grup, fidelitate, etc.) dar sa nu credeti ca sunt rodul unor politici de marketing. Toate aceste oferte ar trebui insotite de o reclama agresiva ( vezi telefonia mobila ), care sa tinteasca exact catre potentialii calatori beneficiari a acestor reduceri, altfel nu vor avea decat o mica contributie la revigorarea traficului. Dealtfel ma asteptam la operatorii privati sa-si faca reclama in propriile trenuri, sau prin posta publicitara, sau prin orice alt mijloc, dar sunt morti si ei, in timp ce dubarii iti fac si pantofii sa te urci la ei. S-a spus ca minus 25% ar fi pretul corect, deci ca CFR Calatori face un cadou din profit, dar care profit ???? Cu siguranta cheltuielile nu sunt cuantificate corect, deci nu are cum sa rezulte ca se poate renunta la 25%. Ca o parere personala, fara sa supar pe nimeni, decat o varietate de reduceri care sa fie greu de accesat / inteles de catre tot poporul, mai bine o reducere cu cateva procente a tuturor preturilor biletelor. Tot romanul intreaba prima oara la casele de bilete cat il costa o calatorie intre localitatile A si B si o compara cu pretul concurentei auto. Primul pas trebuia facut aducand pretul IR-urilor la pretul acceleratelor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 22:36 | |
| E un inceput dar trebuie mediatizate mai mult aceaste oferte cu un clip de prezentare la tv cu PREZENTAREA NOILOR INTERIOARE DE VAGOANE PENTRU TRENURILE DE RANG SUPERIOR pentru ca unii mai traiesc cu imaginea CFR-ului cu vagoanele 21-47 cu banchete de musama..Totusi e bine sa incaseze si acei 75% ramasi din ceva decat deloc ..Degeaba baga reducerile VSD grup etc daca vaciile alea de la agentii de voiaj nu stiu de ele si nu stiu sa le aplice am auzit o gramada de cazuri sau daca iti o reducere dar nu mai e compatibila cu alta!!
PS trebuie sa scada drastic timpii de mers pentru ca primul impact pentru un calator este timpul urias de mers care il vede si pe infofer si pe tabela si poate pentru unii nu conteaza conditiile doar sa se incadreze in niste timpi!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 29 Noi 2011, 23:31, editata de 1 ori |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5205 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 23:25 | |
| Foarte corecte afirmatiile Adrian, insa ponderea romanilor care folosesc frecvent cardurile pentru a achita servicii on-line este redusa, vezi cate plati se fac la alti furnizori, in afara de supermarket-uri. Este greu de crezut ca pensionarii, veteranii, elevii si alte categorii de calatori isi vor face carduri pentru a cumpara bilete de tren. Revenind la reducerile variate, stau si ma intreb daca gasesti multe trasee in care sa folosesti 3 trenuri Regio, toate ale CFR Calatori. As fi mai bucuros daca s-ar prelua idei de la alte administratii feroviare - de exemplu acelasi abonament sa fie valabil si la Regio si la IR in limita a 100 km. care sa atraga navetistii, sau mersul trenurilor sa fie editat bianual ( orar de vara si orar de iarna ), deoarece in formula actuala intervin multe neconformitati si nu ma refer la erata, pe parcursul unui an intervin multi factori care modifica orarul din Mers. Nu in ultimul rand, chiar ar fi o surpriza sa gasesc in posta un pliant cu mersul trenurilor din regiune insotit de poze cu vagoane ( cum ai mentionat ) si alte motive care sa atraga calatorii. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 23:33 | |
| Se gasesc multe rute in care poti merge si cu 4 trenuri Regio , un exemplu este Timisoara-Sighet si anume : Timisoara 0:25 - Arad 01:40 ; Arad 3:57 - Oradea 6:45 ; Oradea 7:31 - Cluj 11:57 ; Cluj 15:35 - Sighet 22:36 , eu am folosit ruta asta de multe ori sa ies mai ieftin decat cu trenul direct care era mai scump . Exemple de rute formate din 4 regio sunt multe in tara pe care eu le folosesc si cand ma duc la casa de bilete sa cer un bilet format din 4 trenuri pana reusesc sa intru in posesia lui vreau sa spun ca fac scoala cu casiera , majoritatea habar nau si trebuie sa le invat ce trebuie sa faca cu acel calculator . |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 23:49 | |
| - DAS 2011 a scris:
- sau mersul trenurilor sa fie editat bianual ( orar de vara si orar de iarna ), deoarece in formula actuala intervin multe neconformitati si nu ma refer la erata, pe parcursul unui an intervin multi factori care modifica orarul din Mers.
Acest lucru este chiar imposibil atata vreme cat facem parte din UE si pana si data schimbarii mersului este aceeasi pentru toata lumea... Cat despre pensionari , am observat in ultima perioada ca-si cam ridica banii de pensie cu cardul si este de ajuns o campanie TV CFR de un sezon gen Farmacia Catena pentru ca pensionarii in general mananca si reclamele pe paine si prind cel mai bine chestiile noi de genul ,,reducere'' iar un nepot cu internet cam are toata lumea. Insa , si aici zic un mare ,,insa '' , cata reclama am vazut noi de la CFR pe tv in ultimii 20 de ani ? Zero ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 29 Noi 2011, 23:58 | |
| Reducerea e dată de MasterCard, nu de CFR Călători... deci Master Card îşi face reclamă astfel. Problema e că MasterCard e un card de credit, prin urmare cei care îl au sunt oameni angajaţi, deci care n-au niciun fel de facilităţi. Din toată treaba asta câştigă şi CFR Călători, după ce a pierdut studenţii (că majoritatea, cel puţin prin Bucureşti, nu şi-au primit încă legitimaţiile, valabil cel puţin pentru UPB şi Medicină), a pierdut navetiştii cu abonament (că mersul de tren e făcut de'a'n'pu**a) şi a pierdut şi călătorii ocazionali (că a tot umflat preţurile). _________________ :TTT:
|
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 30 Noi 2011, 07:24 | |
| Cred ca majoritatea calatorilor din aia 70 de milioane (sau cati or mai fi ramas) transportati in 2010 sunt navetisti, pe distante scurte, pana in 50km. Ei sunt grosul, nu cred ca aceia care merg vara sau iarna la munte/la mare in concediu sau pe rutele internationale. Deci daca o sa-i goneasca si pe navestisti- ultima reduta, cu preturi din ce in ce mai nesimtite si neconcurentiale fata de autobuz, eu mai mult de 5 ani nu le mai dau! Macar sa inchirieze si liniile astea mari dupa modelul celor mici, dar de data asta unui operator mai mare, gen DB sau OBB. Altfel, CFR va fi multi ani de acum inainte gaura neagra in economie pe care o platim cu totii vrem-nu vrem! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |