|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 18:33 | |
| Bucuresti - Brazi ETCS Level 2 foarte tare, macar daca era pana la Ploiesti Vest sau Sud mai era ceva. Oricum ei investesc banii astia doar ca sa testeze sistemul, ca sa-l extinda ulterior (peste 100 de ani) pe restul retelei. De-abia prin 2020 se modernizeaza si coridorul IX pana atunci se alege praful de el, o sa mergem cu 30 km/h de la Ploiesti pana la Adjud. Portiunea aia e distrusa, din tren se vad sinele si macazele exfoliate, traversele crapate, chiar nu au de gand sa bage odata si odata bani in intretinerea acestei magistrale? Sunt curios si cum o sa arate garile modernizate, Piatra Neamt, Vaslui, macar garile sa arate bine ca infrastructura arata ca dupa bombardament. De achizitia de material rulant nou nu se zice pe acolo? Adica nimic modern, o rama AGC, sau Coradia Polyvalent, niste Taurusuri, Traxx-uri, sau o sa fim nevoiti sa ne uitam la Sulzere ce frumos trag dupa ele 3 vagoane... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 18:51 | |
| - Jhonyla a scris:
În acest context şi ca urmare a discuţiilor purtate între conducerea MTI şi reprezentanţii DG MOVE ai Comisiei Europene, Comisia a aprobat în luna aprilie 2011 propunerea părţii române de a include în reţeaua TEN-T din ţara noastră o Linie nouă de mare viteză pe ruta Frontieră – Arad – Timişoara – Braşov - Bucureşti – Constanţa. Propunerea este confirmată în scrisoarea referitoare la configuraţia reţelei TEN-T pe teritoriul României, transmisă de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii către Comisarul pentru Transport al Comisiei Europene în data de 30 mai 2011, în care se menţionează localitatea Szeged ca punct de conexiune al reţelei de mare viteză de pe teritoriul ţării noastre cu reţeaua de mare viteză de pe teritoriul Ungariei, care va prelungi linia de mare viteză Paris - Viena prin legătura Viena – Budapesta – Szeged. Traseul exact pentru această linie se poate preciza numai după efectuarea studiului de fezabilitate.
Ar exista o explicatie pentru alegerea nivelului 2 ERTMS/ETCS avand in vedere stirea de mai-sus dar si declaratiile MT privind intentiile de constructie a unui nou coridor de marfa... Ei (MT) vor sa foloseasca probabil coridorul 4 prin upgrade partial la 200km/h pentru tilting train si sa construiasca linii noi 200-250 km/h doar pe unde este nevoie , adica partial pe M800 si cu siguranta intre Bucuresti-Ploiesti sau Brasov-Sibiu . Altfel spus este greu de presupus ca va fi nevoie vreodata (in urmatorii 50 de ani) de ,, 4 benzi feroviare'' de la Constanta la Arad avand in vedere costurile enorme de intretinere raportate la rentabilitate...Bine , asta intr-o prima etapa deoarece dupa alti 50 de ani daca exista cerere pot quadrupla intreg coridorul 4 insa mi-e greu sa cred ca vor reusi avand in vedere previziunile economice cat si datele privind natalitatea... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 19:10 | |
| Pai doar pana la Brazi ca pana acolo se merge cu 140km/h de acolo se merge cu 120-90km/h..Daca vor echipa tot tractoarele de EA cu ETCS-2 mi se pare o tampenie!!Ar fi bine sa luam exemplul Poloniei care nu isi vor mai face linie de mare viteza vor upgrada liniile actuale de la 160-200km/h din 2013 ramele Pendolino ETR600 vor circula cu 220km/h iar din 2014 cu 250km/h cine vrea viteza plateste si tarif mai mare!! |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 19:26 | |
| Ideea nu ar fii rea dar de unde o sa se i-a atâţia bani ca să faci un asemenea proiect este nevoie de multi bani |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4848 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 11:13 | |
| Concedieri in 2012
Vezi: Concedieri 2012 la calea ferata
Notificare CFR CALATORI SA si VFR VOIAJ SA ,spre ştiinţă: Inspectoratul teritorial de muncă Bucureşti Agentia de ocupare a fortei de munca a municipiului Bucuresti |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 13:10 | |
| Desi topicul este in alta parte a forumului totusi am fost zilele trecute intre Galati si Tecuci cu trenul si vreau sa va dau o veste buna. M-am bucurat deoarece CFR nu va avea motive serioase sa nu deschida circulatia cu locomotive electrice in urmatoarele luni. Intre Barbosi si Tecuci s-au montat stalpii si liniile electrice pe toata distanta cu exceptia Liesti - Hanu Conachi (6-8 kilometri) unde sunt doar stalpii montati. Poate va creste si viteza putin. In ultimii 20 de ani nu s-au mai electrificat asa de multi kilometri. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 18:37 | |
| Nu cred ca va creste viteza. Linia nu arata asa bine. Eventual sa mai scada. Iata cateva poza din zona Vames Pozele sunt cu zoom |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7012 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 19:00 | |
| Da' pe liniile alea drepte merge trenul?:)) Cu ce viteza -50km/h?:)) :twisted: |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 19:13 | |
| Nici cu 50km/h nu cred ca merge la cum arata linia |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 19:17 | |
| Se stie ca foarte multi dintre forumisti fotografiaza sau filmeaza in Gara de Nord diverse trenuri ... Ma intrebam cumva daca nu exista posibilitatea de a vedea pe thread-ul INFORMATII GENERALE fotografiate tabelele din Gara de Nord (sau alte gari daca e cazul) care afiseaza Plecarile/Sosirile . Astfel putem avea o idee clara si asupra intarzierilor survenite in mers ... Daca s-ar prezenta zilnic ar fi super dar si sporadic e o.k. Eu nu stau in Bucuresti dar daca as sta nu ar fi o problema sa dau o fuga zilnic pana la Nord si sa fac cateva fotografii ... |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5205 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 21:30 | |
| Poate linia nu se prezinta in cea mai buna stare, insa cu siguranta zoom-ul, la fel ca mirajul deformeaza imaginea. Fiecare linie trebuie sa se incadreze in niste parametri in functie de viteza cu care se circula, ea este masurata cu vagoane si carucioare de masurat calea, insa imaginile ne arata o linie pe care nu se poate circula. Sunt sigur ca privita cu ochiul liber, realitatea este alta. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Dec 2011, 21:45 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Poate linia nu se prezinta in cea mai buna stare, insa cu siguranta zoom-ul, la fel ca mirajul deformeaza imaginea. Fiecare linie trebuie sa se incadreze in niste parametri in functie de viteza cu care se circula, ea este masurata cu vagoane si carucioare de masurat calea, insa imaginile ne arata o linie pe care nu se poate circula. Sunt sigur ca privita cu ochiul liber, realitatea este alta.
Zoom-ul mare aduce mai multa informatie condensata intr-un singur cadru. Evident ca perceptia este alta cu ochiul liber. Dar tot evident este ca pe kilometrul ala care a "incaput" in poza, aliniamentul caii e afectat rau de tot...A mai fost aceasta discutie pe M800 la Branesti cand serpuirea liniei era pusa pe seama zoom-ului, fapt contrazis ulterior de restrictia de 100 si de rectificarea geometriei cu ultilajele corespunzatoare, urmata de eliminarea restrictiei. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 19 Dec 2011, 21:27 | |
| In aceasta dimineata s-au furat cabluri de semnalizare in zona Carpati h (Bucuresti), conform spuselor unui prieten cu care am fost in liceu inclusiv in scoala profesionala, el lucrand la SCB Buc Nord fenomenul acesta nu poate fi starpit din cauza judecatorilor si nu politistilor, acestia din urma se chinuie sa-i prinda iar cand ii prezinta judecatorilor la intrebari de genu ,,l-ai prins in fapt?,, ,,era cu mana pe obiect?,,..., la raspunsul politistului ,,nu,, judecatorul spune ,,din lipsa de proba dispun punerea in libertate a lui X-ulescu,, si iar se intorc infractorii la vechea meserie. Mai scot in evidenta un raspuns dat de un infractor : ,,treceam in fuga prin zona m-am impiedicat si am cazut cu mana pe bobina,, tupeu nesimtit tipic de infractor. Astia trebuiesc impuscati dar cum legile in Romania sunt interpretative si cu destule portite de scapare... |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 19 Dec 2011, 21:39 | |
| Asta cu furatul e la oridenea zilei intre Chiajna si Bucuresti Noi !!!Azi le pune maine numai sunt! |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 19 Dec 2011, 22:30 | |
| asta pt ca legile sunt facute de persoane pe care le cheama cu stein sau cu berg, intelegeti ce vreau sa zic... acele persoane nu au nici un interes sa functioneze treaba normal...adica hotii sa fie impuscati! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |