Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 13:38

Pentru cei care doresc sa trimita petitii !!Eu am trimis asa ca spor la scris!!

http://www.cfrcalatori.ro/contact/ValidateInsert
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7999
Data de inscriere : 15/08/2010

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 17:09

Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Very Happy
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie !
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8758
Data de inscriere : 10/06/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 17:31

Abia astept sa o aud maine pe tanti cum spune ''Trenul Regio numarul ... , Trenul InterRegio numarul ...'' .
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8367
Data de inscriere : 26/05/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 18:17

decward a scris:
Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Very Happy
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie !

Cred ca melodia de la gara trebuie sa fie una scurta dar care suna bine - frumoasa.

Si crainicile sa anunte mai profesionist si mai frumos trenurile.


Very Happy
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeSam 10 Dec 2011, 19:52

decward a scris:
Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Very Happy
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie !


In urma cu cateva zile am inaintat conducerii o petitie in care am specificat acest aspect! Se pare ca au tinut cont de dorinta noastra! Petitia nu am postat-o pe forum, am zis sa o postez cand voi primi si raspunsul!!!
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:22

Iata cateva informatii din partea CNCF CFR SA

Partea 1

1. În prezent, se află în stadiul final, lucrările de reabilitare la două tronsoane ale coridorului IV Pan European, şi anume: Câmpina-Predeal şi Bucureşti-Constanţa.

Referitor la reabilitarea/modernizarea secţiunii de cale ferată Coşlariu - Simeria (axa prioritară TEN-T-22), precizăm faptul că aceasta va contribui în mod direct la realizarea obiectivului strategic de creştere a cotei actuale de piaţă a transportului feroviar de călători şi marfă, prin sporirea gradului de siguranţă şi de confort, dar şi prin reducerea timpului de călătorie. Tototdată, reabilitarea infrastructurii feroviare va avea un impact pozitiv asupra dezvoltării economice pe plan regional, prin asigurarea unei legături directe şi rapide dintre întreprinderile locale şi antreprenorii care dispun de capital. În acest sens, au fost semnate trei proiecte majore finanţate din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, parţi componente ale Coridorul IV paneuropean şi anume:

Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsoanele Vinţu de Jos – Simeria (43 km) şi Frontieră – Curtici – Arad-Km 614 (41 km) şi Vinţu de Jos – Coşlariu (35,4 Km).

În data de 9 decembrie, au mai fost semnate următoarele contracte:

a) Reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov şi Timişoara, contract semnat cu consorţiul de firme Swietelsky CF SRL – SOPMET SA – DAFORA SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporţie de 69.25% şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%; Contractul prevede lucrări de reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov (lotul I – 3 tuneluri) şi Timişoara (lotul II – 2 tuneluri)

b) Modernizarea a 5 staţii CF (Brăila, Piatra Neamţ, Sf. Gheorghe, Vaslui, Piteşti). Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporţie de 69.25% şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%.

c) Implementarea proiectului pilot operaţional ETCS/ERTMS, nivel 2 (Proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţiune) pe tronsonul Buftea – Crivina (38 Km), cu consorţiul de firme Thales (Germania) - Thales (România) – Siemens (România) – Nokia Siemens (Finlanda) - Nokia Siemens (România). Implementarea sistemului pilot operaţional ETCS/ERTMS, nivel 2 este primul proiect major finanţat din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, aprobat de Comisia Europeană şi contractat de CFR SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat. Proiectul pilot ETCS/ERTMS (de management al traficului feroviar), nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic şi comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a sistemului ETCS/ERTMS, nivel 2 pe tot Coridorul IV paneuropean.

2. Pe secţiile de circulaţie Timişoara Nord – Oradea, Piatra Olt – Podu Olt şi Bucureşti - Giurgiu Nord - Russe, desfăşoară lucrări de întreţinere respectiv înlocuri de materiale de cale necorespunzătoare şi de reparaţie periodică cu mecanizare grea (RPc), cu scopul de menţine în toleranţe linia CF, lucrări care au caracter periodic şi se desfăşoară pe perioada unui an.

3. Strategia Companiei Naţionale de Căi Ferate “CFR”-SA îşi propune definirea obiectivelor strategice majore pentru principalele sectoare de activitate, ca şi acţiunile strategice (liniile de acţiune) derivate din aceste obiective pe termen scurt, mediu şi lung, definind pentru fiecare strategie parţială parametrii de performanţă care pot fi folosiţi la monitorizarea şi evaluarea a posteriori a strategiei.

Intervalele de timp avute în vedere în cadrul acestei strategii sunt pentru termenul scurt 6 luni – 1 an (2011-2012), termenul mediu 1 an – 3 ani (2012-2014) şi termenul lung 3 – 10 ani (2014-2020). Aceste orizonturi de timp au fost selectate astfel încât proiecţia generală a strategiei să fie de maximum 10 ani, respectiv până în anul 2020, asigurând suprapunerea strategiei „CFR”-SA cu cadrul politic definit de Cartea Albă a Transporturilor ”Foaie de parcurs pentru un spaţiu european unic al transporturilor – Către un sistem de transport competitiv şi eficient din punct de vedere al resurselor” publicată de Comisia Europeană în anul 2011 şi cu programele POST-T 2007-2013 şi POS-T 2014-2020, care creează contextul unui angajament ferm de finanţare internaţională pentru proiectele de infrastructură ale „CFR”-SA.



Obiective fundamentale ale strategiei „CFR”-SA sunt:

ˇ Redresarea economico-financiară a companiei.

ˇ Atingerea parametrilor tehnici şi îndeplinirea obligaţiilor cuprinse în acordurile, convenţiile şi memorandum-urile internaţionale în vigoare în domeniul transportului feroviar – AGC, AGTC, TER, TEN-T.

ˇ Recuperarea diferenţelor faţă de reţelele de cale ferată din vestul Europei şi aplicarea prevederilor legislaţiei referitoare la transportul pe calea ferată pe care ţara noastră trebuie să o respecte ca urmare a calităţii de membru al Uniunii Europene.

ˇ Recuperarea întârzierilor şi restanţelor la reparaţiile capitale înregistrate la nivelul infrastructurii feroviare.

ˇ Consolidarea gestionării traficului feroviar în condiţii de siguranţă.



Opţiunile strategice selectate pentru atingerea obiectivelor fundamentale sunt:

ˇ Implementarea restructurării companiei în vederea redresării economico-financiare – conform Acordului cu Fondul Monetar Internaţional conform PLANULUI STRATEGIC privind măsurile întreprinse de CNCF”CFR”-SA în vederea punerii în aplicare a recomandărilor FMI, aprobat în luna aprilie 2011.

ˇ Modernizarea şi reabilitarea infrastructurii feroviare – realizată prin modernizarea căii de rulare (inclusiv dublări şi electrificări de linii), a staţiilor de cale ferată, a instalaţiilor de electrificare, semnalizare şi telecomunicaţii (introducerea sistemelor ETCS-ERTMS şi GSM-R), prin introducerea de noi metode de întreţinere a căii, prin construirea de noi linii feroviare convenţionale şi de mare viteză, prin recuperarea restanţelor la reparaţiile capitale.

ˇ Asocierea companiei la iniţiativele internaţionale care vizează introducerea de noi structuri şi metode de comercializare a traselor feroviare internaţionale.

Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5412
Data de inscriere : 03/11/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:36


vai ce statii interesante sunt propuse pentru modernizare,intr-adevar cu un flux fooooooooooooooooooarte mare de calatori.
este mai mult decat jenant.sunt atatea statii importante care ar trebui modernizate,nicidecum VASLUI!!!!
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:43

Partea 2

Strategia pe termen mediu și lung a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii prevede promovarea și implementarea următoarelor proiecte prioritare:



Modernizarea elementelor de infrastructură de pe reţeaua TEN

NNr. crt.
Acţiune strategică
Orizont de timp
Sursă de finanțare propusă

10.
Coridor IV



11.
Modernizarea c.f. Gurasada – Simeria
2014 – 2018
POS T 2014-2020

12.
Modernizarea c.f. Radna (km 614) – Gurasada
2014 – 2018
POS T 2014-2020

13.
Modernizarea c.f. Predeal - Brașov
2014 – 2018
POS T 2014-2020

14.
Modernizarea c.f. Braşov – Sighișoara
2014 – 2019
POS T 2014-2020

15.
Modernizarea c.f. Craiova – Calafat
2014 – 2020
POS T 2014-2020

16.
Modernizarea liniei c.f. Caransebeş – Timişoara – Arad
2016 - 2020
Facilitate TEN-T

77.
Modernizarea liniei c.f. Craiova – Strehaia – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeş
2020 - 2025
fără sursa de finanţare


Coridor IX și linii magistrale



88.
Studii pentru modernizarea liniei c.f. Paşcani – Iaşi – Cristeşti Jijia – Frontieră pentru circulaţia cu viteze sporite
2019 – 2021
fără sursa de finanţare

99.
Studii pentru modernizarea liniei de cale ferată Bacău – Paşcani pentru circulaţia cu viteze sporite
2019 – 2021
fără sursa de finanţare



10.
Studii pentru modernizarea liniei c.f. Focşani – Bacău pentru circulaţia cu viteze sporite
2017 – 2020
fără sursa de finanţare

111.
Studii pentru modernizarea liniei de cale ferată Ploieşti – Focşani pentru circulaţia cu viteze sporite
2017 – 2020
fără sursa de finanţare

112.
Studii pentru modernizarea şi electrificarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu – Frontieră
2014 – 2017
fără sursa de finanţare

113.
Modernizarea liniei de cale ferată Videle – Bucureşti
2018 – 2020
fără sursa de finanţare

114.
Modernizarea liniei de cale ferată Râmnicu Vâlcea – Piteşti - Bucureşti
2014 – 2020
fără sursa de finanţare

115.
Modernizarea liniei c.f. Craiova – Roşiori - Videle
2014 – 2020
fără sursă de finanţare



16.
Modernizarea reţelei de cale ferată în zona Bucureşti şi perspectiva de dezvoltare a reţelei existente pentru transportul de călători în zona metropolitană
2014 – 2020
fără sursă de finanţare

Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:47

Jhonyla a scris:
În data de 9 decembrie, au mai fost semnate următoarele contracte:

a) Reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov şi Timişoara, contract semnat cu consorţiul de firme Swietelsky CF SRL – SOPMET SA – DAFORA SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporţie de 69.25% şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%; Contractul prevede lucrări de reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov (lotul I – 3 tuneluri) şi Timişoara (lotul II – 2 tuneluri)

Stie cineva despre ce tuneluri este vorba aici ?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:49

Din pacate nu am primit si aceea informatie

Iata partea 3

Noua Carte Albă a Transporturilor ”Foaie de parcurs pentru un spaţiul european unic al transporturilor – către un sistem de transport competitiv şi eficient din punct de vedere al resurselor” prevede că o mare parte a transportului pe distanţă medie trebuie absorbită de transportul feroviar de mare viteză şi fixează ca obiectiv finalizarea, până în anul 2050, a unei reţele feroviare europene de mare viteză, triplarea lungimii reţelei feroviare de mare viteză existente până în anul 2030 şi menţinerea unei reţele feroviare dense în toate statele membre, precizând totodată că până în anul 2050 cea mai mare parte a transportului de călători pe distanţe medii ar trebui să se efectueze pe calea ferată. În acest context şi ca urmare a discuţiilor purtate între conducerea MTI şi reprezentanţii DG MOVE ai Comisiei Europene, Comisia a aprobat în luna aprilie 2011 propunerea părţii române de a include în reţeaua TEN-T din ţara noastră o Linie nouă de mare viteză pe ruta Frontieră – Arad – Timişoara – Braşov - Bucureşti – Constanţa. Propunerea este confirmată în scrisoarea referitoare la configuraţia reţelei TEN-T pe teritoriul României, transmisă de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii către Comisarul pentru Transport al Comisiei Europene în data de 30 mai 2011, în care se menţionează localitatea Szeged ca punct de conexiune al reţelei de mare viteză de pe teritoriul ţării noastre cu reţeaua de mare viteză de pe teritoriul Ungariei, care va prelungi linia de mare viteză Paris - Viena prin legătura Viena – Budapesta – Szeged. Traseul exact pentru această linie se poate preciza numai după efectuarea studiului de fezabilitate.

Planul de acțiune pe termen scurt și mediu prevede următoarele:



Nr. crt.
Acţiune strategică
Orizont de timp
Observaţii

1.
Studiu de pre-fezabilitate pentru construirea liniei de mare viteză din România
2012-2013
Sursă de finanțare propusă

2.
Studiu de fezabilitate pentru construirea liniei de mare viteză din România
2014- 2018





Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:52

Partea 4

4. Referitor la obiectivul de investiții „Linia nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea”, vă informăm următoarele :

i. Prin HG 104/2008 au fost actualizați indicatori tehnico – economici ai obiectivul de investiții „Linia nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea” ;

ii. În perioada 2008 – 2010 au fost actualizate clauzele contractuale cu antreprenorul general;

iii. Suma propusă pentru execuția lucrărilor planificate pentru anul 2012 este de 20.000.000 lei.



5. În staţia Drăgăşani nu se derulează niciun program de modernizare a sistemului automatizat pentru macazuri şi semnale.

6. Pentru staţia Timişoara-Nord se află în curs de elaborare documentele de licitație în vederea reluării procedurii de adjudecare pentru contractarea restului de executat cu alt antreprenor. Lucrările se preconizează a se relua în trimestrul I 2012.



7. Pentru obiectivul „Redeschiderea circulaţiei pe podul nou de cale ferată peste râul Argeş linia Bucureşti-Giurgiu între staţiile cf.Vidra şi Grădiştea”, a fost prevăzută în anul 2011 alocaţia bugetară de 210 mii lei în vederea reactualizării studiului de fezabilitate.



8. La ora actuală C.N.C.F CFR SA nu mai are în administrare linii cu ecartament îngust.



Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:55

Partea 5 ultima

9. Situația adjudecării secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile în ultima etapă de licitații desfășurată în data de 11.11.2011 este următoarea:



Nr. Crt.
Structura adm. teritorială
SECȚIA DE CIRCULATIE
OBS.


0
1
2
3

1
CREIR Bucureşti
Ploieşti Crâng - Ploieşti Vest
neadjudecate

2
Ploieşti Vest -Târgovişte Nord - Fieni - Pietroşiţa

3
Diteşti - Gura Palăngii

4
I.L. Caragiale - Diţeşti - Moreni

5
Bucureşti Sud Călători -Titan Sud

6
Bucureşti Sud Călători - Olteniţa

7
Căciulaţi - Snagov Plaje

8
Buda - Slănic

9
Ploieşti Nord - Măneciu

10
CREIR Craiova
Cărbuneşti - Albeni
neadjudecate

11
Amaradia - Bârseşti

12
Băbeni - Berbeşti - Alunu

13
Argeşelu - Câmpu Lung - Goleşti

14
Vâlcele - Curtea de Argeş

15
Roşiori - Turnu Măgurele Port

16
Golenţi - Poiana Mare








0
1
2
3

17
CREIR Timisoara
Simeria - Pestiş
adjudecate la data de 11.11.2011

18
Simeria - Hunedoara

19
Oraviţa - Anina
neadjudecate



20
Oraviţa - Iam

21
Jebel - Liebling
adjudecate la data de 11.11.2011

22
Timişoara Est - Radna

23
Cărpinis - Ionel

24
Lupeni - Lupeni Tehnic - Livezeni

25
CREIR Cluj
Oradea Vest - Cheresig
adjudecate la data de 11.11.2011

26
Câmpia Turzii - Turda

27
Baia Mare - Baia Mare Nord

28
CREIR Braşov
Sebeş Alba - Petreştii de Pădure
neadjudecate

29
CREIR Iasi
Dorneşti - Gura Putnei - Putna
neadjudecate

30
Dornişoara - Floreni

31
Gura Humorului - Dărmăneşti

32
Crasna - Huşi

33
CREIR Galati
Făurei - Tecuci
adjudecate la data de 11.11.2011

34
Mărăşeşti - Panciu

35
Comăneşti - Moineşti

36
Buzău - Berca

Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 17:57

astept pareri Very Happy
dar si intrebari (pana la 18.30 ca sa pot raspunde eu am sa intru in vacanta foarte luuuunnnga) Smile
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6181
Data de inscriere : 23/10/2009

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 18:05

Se pare ca majoritatea raspunsurilor de la CFR SA cam sunt vrajeli. Se pare ca peste 15 ani ne vom intoarce la cal si la caruta...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 18:19

Jhonyla a scris:
astept pareri Very Happy
dar si intrebari (pana la 18.30 ca sa pot raspunde eu am sa intru in vacanta foarte luuuunnnga) Smile

Ce parere ai despre intentia de a baga ETCS/ERTMS nivel 2 pe coridorul 4 si nu (doar) nivelul 1 ? Din punctul meu de vedere nivelul 2 nu se preteaza realitatilor feroviare romanesti , acesta confundandu-se in Europa mai dezvoltata cu HSR si nu cu linii de 160...
Avand in vedere costurile dar si lipsa de renntabilitate nu pot sa ma gandesc decat la alta cheltuiala absurda si nejustificata... Daca pentru M800 s-a ales solutia implementarii nivelului 1 nu inteleg logica alegerii nivelului 2 pentru restul coridorului...Am inteles ca vor sa se joace pe Bucuresti-Ploiesti cu 2-ul ca sa vada si ei cum sta treaba insa cred ca se intind mai mult decat plapuma cu restul...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: