|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 10 Dec 2011, 13:38 | |
| Pentru cei care doresc sa trimita petitii !!Eu am trimis asa ca spor la scris!!
http://www.cfrcalatori.ro/contact/ValidateInsert |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 10 Dec 2011, 17:09 | |
| Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie ! |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 10 Dec 2011, 17:31 | |
| Abia astept sa o aud maine pe tanti cum spune ''Trenul Regio numarul ... , Trenul InterRegio numarul ...'' . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 10 Dec 2011, 18:17 | |
| - decward a scris:
- Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren !
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie ! Cred ca melodia de la gara trebuie sa fie una scurta dar care suna bine - frumoasa. Si crainicile sa anunte mai profesionist si mai frumos trenurile. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 10 Dec 2011, 19:52 | |
| - decward a scris:
- Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren !
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie ! In urma cu cateva zile am inaintat conducerii o petitie in care am specificat acest aspect! Se pare ca au tinut cont de dorinta noastra! Petitia nu am postat-o pe forum, am zis sa o postez cand voi primi si raspunsul!!! |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:22 | |
| Iata cateva informatii din partea CNCF CFR SA
Partea 1
1. În prezent, se află în stadiul final, lucrările de reabilitare la două tronsoane ale coridorului IV Pan European, şi anume: Câmpina-Predeal şi Bucureşti-Constanţa.
Referitor la reabilitarea/modernizarea secţiunii de cale ferată Coşlariu - Simeria (axa prioritară TEN-T-22), precizăm faptul că aceasta va contribui în mod direct la realizarea obiectivului strategic de creştere a cotei actuale de piaţă a transportului feroviar de călători şi marfă, prin sporirea gradului de siguranţă şi de confort, dar şi prin reducerea timpului de călătorie. Tototdată, reabilitarea infrastructurii feroviare va avea un impact pozitiv asupra dezvoltării economice pe plan regional, prin asigurarea unei legături directe şi rapide dintre întreprinderile locale şi antreprenorii care dispun de capital. În acest sens, au fost semnate trei proiecte majore finanţate din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, parţi componente ale Coridorul IV paneuropean şi anume:
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsoanele Vinţu de Jos – Simeria (43 km) şi Frontieră – Curtici – Arad-Km 614 (41 km) şi Vinţu de Jos – Coşlariu (35,4 Km).
În data de 9 decembrie, au mai fost semnate următoarele contracte:
a) Reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov şi Timişoara, contract semnat cu consorţiul de firme Swietelsky CF SRL – SOPMET SA – DAFORA SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporţie de 69.25% şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%; Contractul prevede lucrări de reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov (lotul I – 3 tuneluri) şi Timişoara (lotul II – 2 tuneluri)
b) Modernizarea a 5 staţii CF (Brăila, Piatra Neamţ, Sf. Gheorghe, Vaslui, Piteşti). Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporţie de 69.25% şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%.
c) Implementarea proiectului pilot operaţional ETCS/ERTMS, nivel 2 (Proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţiune) pe tronsonul Buftea – Crivina (38 Km), cu consorţiul de firme Thales (Germania) - Thales (România) – Siemens (România) – Nokia Siemens (Finlanda) - Nokia Siemens (România). Implementarea sistemului pilot operaţional ETCS/ERTMS, nivel 2 este primul proiect major finanţat din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, aprobat de Comisia Europeană şi contractat de CFR SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat. Proiectul pilot ETCS/ERTMS (de management al traficului feroviar), nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic şi comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a sistemului ETCS/ERTMS, nivel 2 pe tot Coridorul IV paneuropean.
2. Pe secţiile de circulaţie Timişoara Nord – Oradea, Piatra Olt – Podu Olt şi Bucureşti - Giurgiu Nord - Russe, desfăşoară lucrări de întreţinere respectiv înlocuri de materiale de cale necorespunzătoare şi de reparaţie periodică cu mecanizare grea (RPc), cu scopul de menţine în toleranţe linia CF, lucrări care au caracter periodic şi se desfăşoară pe perioada unui an.
3. Strategia Companiei Naţionale de Căi Ferate “CFR”-SA îşi propune definirea obiectivelor strategice majore pentru principalele sectoare de activitate, ca şi acţiunile strategice (liniile de acţiune) derivate din aceste obiective pe termen scurt, mediu şi lung, definind pentru fiecare strategie parţială parametrii de performanţă care pot fi folosiţi la monitorizarea şi evaluarea a posteriori a strategiei.
Intervalele de timp avute în vedere în cadrul acestei strategii sunt pentru termenul scurt 6 luni – 1 an (2011-2012), termenul mediu 1 an – 3 ani (2012-2014) şi termenul lung 3 – 10 ani (2014-2020). Aceste orizonturi de timp au fost selectate astfel încât proiecţia generală a strategiei să fie de maximum 10 ani, respectiv până în anul 2020, asigurând suprapunerea strategiei „CFR”-SA cu cadrul politic definit de Cartea Albă a Transporturilor ”Foaie de parcurs pentru un spaţiu european unic al transporturilor – Către un sistem de transport competitiv şi eficient din punct de vedere al resurselor” publicată de Comisia Europeană în anul 2011 şi cu programele POST-T 2007-2013 şi POS-T 2014-2020, care creează contextul unui angajament ferm de finanţare internaţională pentru proiectele de infrastructură ale „CFR”-SA.
Obiective fundamentale ale strategiei „CFR”-SA sunt:
ˇ Redresarea economico-financiară a companiei.
ˇ Atingerea parametrilor tehnici şi îndeplinirea obligaţiilor cuprinse în acordurile, convenţiile şi memorandum-urile internaţionale în vigoare în domeniul transportului feroviar – AGC, AGTC, TER, TEN-T.
ˇ Recuperarea diferenţelor faţă de reţelele de cale ferată din vestul Europei şi aplicarea prevederilor legislaţiei referitoare la transportul pe calea ferată pe care ţara noastră trebuie să o respecte ca urmare a calităţii de membru al Uniunii Europene.
ˇ Recuperarea întârzierilor şi restanţelor la reparaţiile capitale înregistrate la nivelul infrastructurii feroviare.
ˇ Consolidarea gestionării traficului feroviar în condiţii de siguranţă.
Opţiunile strategice selectate pentru atingerea obiectivelor fundamentale sunt:
ˇ Implementarea restructurării companiei în vederea redresării economico-financiare – conform Acordului cu Fondul Monetar Internaţional conform PLANULUI STRATEGIC privind măsurile întreprinse de CNCF”CFR”-SA în vederea punerii în aplicare a recomandărilor FMI, aprobat în luna aprilie 2011.
ˇ Modernizarea şi reabilitarea infrastructurii feroviare – realizată prin modernizarea căii de rulare (inclusiv dublări şi electrificări de linii), a staţiilor de cale ferată, a instalaţiilor de electrificare, semnalizare şi telecomunicaţii (introducerea sistemelor ETCS-ERTMS şi GSM-R), prin introducerea de noi metode de întreţinere a căii, prin construirea de noi linii feroviare convenţionale şi de mare viteză, prin recuperarea restanţelor la reparaţiile capitale.
ˇ Asocierea companiei la iniţiativele internaţionale care vizează introducerea de noi structuri şi metode de comercializare a traselor feroviare internaţionale.
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5412 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:36 | |
| vai ce statii interesante sunt propuse pentru modernizare,intr-adevar cu un flux fooooooooooooooooooarte mare de calatori. este mai mult decat jenant.sunt atatea statii importante care ar trebui modernizate,nicidecum VASLUI!!!!
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:43 | |
| Partea 2
Strategia pe termen mediu și lung a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii prevede promovarea și implementarea următoarelor proiecte prioritare:
Modernizarea elementelor de infrastructură de pe reţeaua TEN
NNr. crt. Acţiune strategică Orizont de timp Sursă de finanțare propusă 10. Coridor IV 11. Modernizarea c.f. Gurasada – Simeria 2014 – 2018 POS T 2014-2020 12. Modernizarea c.f. Radna (km 614) – Gurasada 2014 – 2018 POS T 2014-2020 13. Modernizarea c.f. Predeal - Brașov 2014 – 2018 POS T 2014-2020 14. Modernizarea c.f. Braşov – Sighișoara 2014 – 2019 POS T 2014-2020 15. Modernizarea c.f. Craiova – Calafat 2014 – 2020 POS T 2014-2020 16. Modernizarea liniei c.f. Caransebeş – Timişoara – Arad 2016 - 2020 Facilitate TEN-T 77. Modernizarea liniei c.f. Craiova – Strehaia – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeş 2020 - 2025 fără sursa de finanţare Coridor IX și linii magistrale 88. Studii pentru modernizarea liniei c.f. Paşcani – Iaşi – Cristeşti Jijia – Frontieră pentru circulaţia cu viteze sporite 2019 – 2021 fără sursa de finanţare 99. Studii pentru modernizarea liniei de cale ferată Bacău – Paşcani pentru circulaţia cu viteze sporite 2019 – 2021 fără sursa de finanţare
10. Studii pentru modernizarea liniei c.f. Focşani – Bacău pentru circulaţia cu viteze sporite 2017 – 2020 fără sursa de finanţare 111. Studii pentru modernizarea liniei de cale ferată Ploieşti – Focşani pentru circulaţia cu viteze sporite 2017 – 2020 fără sursa de finanţare 112. Studii pentru modernizarea şi electrificarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu – Frontieră 2014 – 2017 fără sursa de finanţare 113. Modernizarea liniei de cale ferată Videle – Bucureşti 2018 – 2020 fără sursa de finanţare 114. Modernizarea liniei de cale ferată Râmnicu Vâlcea – Piteşti - Bucureşti 2014 – 2020 fără sursa de finanţare 115. Modernizarea liniei c.f. Craiova – Roşiori - Videle 2014 – 2020 fără sursă de finanţare
16. Modernizarea reţelei de cale ferată în zona Bucureşti şi perspectiva de dezvoltare a reţelei existente pentru transportul de călători în zona metropolitană 2014 – 2020 fără sursă de finanţare
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:47 | |
| - Jhonyla a scris:
- În data de 9 decembrie, au mai fost semnate următoarele contracte:
a) Reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov şi Timişoara, contract semnat cu consorţiul de firme Swietelsky CF SRL – SOPMET SA – DAFORA SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporţie de 69.25% şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%; Contractul prevede lucrări de reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparaţii, Exploatare şi Întreţinere Regionale Braşov (lotul I – 3 tuneluri) şi Timişoara (lotul II – 2 tuneluri)
Stie cineva despre ce tuneluri este vorba aici ? |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:49 | |
| Din pacate nu am primit si aceea informatie
Iata partea 3
Noua Carte Albă a Transporturilor ”Foaie de parcurs pentru un spaţiul european unic al transporturilor – către un sistem de transport competitiv şi eficient din punct de vedere al resurselor” prevede că o mare parte a transportului pe distanţă medie trebuie absorbită de transportul feroviar de mare viteză şi fixează ca obiectiv finalizarea, până în anul 2050, a unei reţele feroviare europene de mare viteză, triplarea lungimii reţelei feroviare de mare viteză existente până în anul 2030 şi menţinerea unei reţele feroviare dense în toate statele membre, precizând totodată că până în anul 2050 cea mai mare parte a transportului de călători pe distanţe medii ar trebui să se efectueze pe calea ferată. În acest context şi ca urmare a discuţiilor purtate între conducerea MTI şi reprezentanţii DG MOVE ai Comisiei Europene, Comisia a aprobat în luna aprilie 2011 propunerea părţii române de a include în reţeaua TEN-T din ţara noastră o Linie nouă de mare viteză pe ruta Frontieră – Arad – Timişoara – Braşov - Bucureşti – Constanţa. Propunerea este confirmată în scrisoarea referitoare la configuraţia reţelei TEN-T pe teritoriul României, transmisă de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii către Comisarul pentru Transport al Comisiei Europene în data de 30 mai 2011, în care se menţionează localitatea Szeged ca punct de conexiune al reţelei de mare viteză de pe teritoriul ţării noastre cu reţeaua de mare viteză de pe teritoriul Ungariei, care va prelungi linia de mare viteză Paris - Viena prin legătura Viena – Budapesta – Szeged. Traseul exact pentru această linie se poate preciza numai după efectuarea studiului de fezabilitate.
Planul de acțiune pe termen scurt și mediu prevede următoarele:
Nr. crt. Acţiune strategică Orizont de timp Observaţii 1. Studiu de pre-fezabilitate pentru construirea liniei de mare viteză din România 2012-2013 Sursă de finanțare propusă 2. Studiu de fezabilitate pentru construirea liniei de mare viteză din România 2014- 2018
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:52 | |
| Partea 4
4. Referitor la obiectivul de investiții „Linia nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea”, vă informăm următoarele :
i. Prin HG 104/2008 au fost actualizați indicatori tehnico – economici ai obiectivul de investiții „Linia nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea” ;
ii. În perioada 2008 – 2010 au fost actualizate clauzele contractuale cu antreprenorul general;
iii. Suma propusă pentru execuția lucrărilor planificate pentru anul 2012 este de 20.000.000 lei.
5. În staţia Drăgăşani nu se derulează niciun program de modernizare a sistemului automatizat pentru macazuri şi semnale.
6. Pentru staţia Timişoara-Nord se află în curs de elaborare documentele de licitație în vederea reluării procedurii de adjudecare pentru contractarea restului de executat cu alt antreprenor. Lucrările se preconizează a se relua în trimestrul I 2012.
7. Pentru obiectivul „Redeschiderea circulaţiei pe podul nou de cale ferată peste râul Argeş linia Bucureşti-Giurgiu între staţiile cf.Vidra şi Grădiştea”, a fost prevăzută în anul 2011 alocaţia bugetară de 210 mii lei în vederea reactualizării studiului de fezabilitate.
8. La ora actuală C.N.C.F CFR SA nu mai are în administrare linii cu ecartament îngust.
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:55 | |
| Partea 5 ultima
9. Situația adjudecării secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile în ultima etapă de licitații desfășurată în data de 11.11.2011 este următoarea:
Nr. Crt. Structura adm. teritorială SECȚIA DE CIRCULATIE OBS. 0 1 2 3 1 CREIR Bucureşti Ploieşti Crâng - Ploieşti Vest neadjudecate 2 Ploieşti Vest -Târgovişte Nord - Fieni - Pietroşiţa 3 Diteşti - Gura Palăngii 4 I.L. Caragiale - Diţeşti - Moreni 5 Bucureşti Sud Călători -Titan Sud 6 Bucureşti Sud Călători - Olteniţa 7 Căciulaţi - Snagov Plaje 8 Buda - Slănic 9 Ploieşti Nord - Măneciu 10 CREIR Craiova Cărbuneşti - Albeni neadjudecate 11 Amaradia - Bârseşti 12 Băbeni - Berbeşti - Alunu 13 Argeşelu - Câmpu Lung - Goleşti 14 Vâlcele - Curtea de Argeş 15 Roşiori - Turnu Măgurele Port 16 Golenţi - Poiana Mare
0 1 2 3 17 CREIR Timisoara Simeria - Pestiş adjudecate la data de 11.11.2011 18 Simeria - Hunedoara 19 Oraviţa - Anina neadjudecate
20 Oraviţa - Iam 21 Jebel - Liebling adjudecate la data de 11.11.2011 22 Timişoara Est - Radna 23 Cărpinis - Ionel 24 Lupeni - Lupeni Tehnic - Livezeni 25 CREIR Cluj Oradea Vest - Cheresig adjudecate la data de 11.11.2011 26 Câmpia Turzii - Turda 27 Baia Mare - Baia Mare Nord 28 CREIR Braşov Sebeş Alba - Petreştii de Pădure neadjudecate 29 CREIR Iasi Dorneşti - Gura Putnei - Putna neadjudecate 30 Dornişoara - Floreni 31 Gura Humorului - Dărmăneşti 32 Crasna - Huşi 33 CREIR Galati Făurei - Tecuci adjudecate la data de 11.11.2011 34 Mărăşeşti - Panciu 35 Comăneşti - Moineşti 36 Buzău - Berca
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 17:57 | |
| astept pareri dar si intrebari (pana la 18.30 ca sa pot raspunde eu am sa intru in vacanta foarte luuuunnnga) |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6181 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 18:05 | |
| Se pare ca majoritatea raspunsurilor de la CFR SA cam sunt vrajeli. Se pare ca peste 15 ani ne vom intoarce la cal si la caruta... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Dec 2011, 18:19 | |
| - Jhonyla a scris:
- astept pareri
dar si intrebari (pana la 18.30 ca sa pot raspunde eu am sa intru in vacanta foarte luuuunnnga) Ce parere ai despre intentia de a baga ETCS/ERTMS nivel 2 pe coridorul 4 si nu (doar) nivelul 1 ? Din punctul meu de vedere nivelul 2 nu se preteaza realitatilor feroviare romanesti , acesta confundandu-se in Europa mai dezvoltata cu HSR si nu cu linii de 160... Avand in vedere costurile dar si lipsa de renntabilitate nu pot sa ma gandesc decat la alta cheltuiala absurda si nejustificata... Daca pentru M800 s-a ales solutia implementarii nivelului 1 nu inteleg logica alegerii nivelului 2 pentru restul coridorului...Am inteles ca vor sa se joace pe Bucuresti-Ploiesti cu 2-ul ca sa vada si ei cum sta treaba insa cred ca se intind mai mult decat plapuma cu restul... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |