|
| Stiri internationale | |
|
+58mtk Theijs Katalyn LanceR vatmanul DAS 2011 dan tm cardinal alex.alexus.tm mielutu zburator Jhonyla marius664 lapsanszkitamas alex1987 Vitosa IonutCFR2009 florin.lifticariu NicuS BlueLight Semafor Adirmvl @ndrey Warrior12 Amiralul Vlad calator EuroNight Cont dezactivat Re6/6 baiazid didinul Rarau Luna Dr2005 riciu Hurricane mureseanu_976 rizelgeorgel2004 razvan - trenuri Costin.H IonutChircu cristyadaX DUAL Saruman NiORD decward Nesebar cont inactiv pannonia express halmarius cont dezactivat . stinky cristi CFR Codrut1985 COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive mi.tudor 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 20:14 | |
| - halmarius a scris:
- Nu confundati vitezele record cu vitezele de circulatie de zi cu zi vitezele record sunt varful diagramei de viteza si se ating in palier si aliniament, oricat de dreapta ar fi o linie tot are declivitati si curbe unde exista limite mai mici.
Exemplu la cea mai noua linie TGV din Paris spre Metz/Nancy/Strasbourg: Pe tronsonul de mare viteza finalizat (pana la Metz/Nancy) viteza maxima atinsa a fost de 574.8 km/h, viteza maxima comerciala este de 320 km/h (confirmata de GPS-ul meu), iar viteza medie este undeva la 250 km/h. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 20:17 | |
| 250 km/h e maxim ca am fost la mecanic in cabina e superb zici ca zbori ;dar la 574.5 in cati kilometrii opresti? |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 20:24 | |
| mastan, imi pare rau sa te contrazic, dar viteza maxima este de 320 km/h (si este mentinuta pe o buna parte din traseu). Vezi aici: "One word: speed - Travel at 320 kph". |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 20:30 | |
| pe distanta paris-nice ville am calatorit cu viteza maxima 250 .eu tio spun din propria experienta. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Sam 04 Dec 2010, 00:41 | |
| ok. eu vorbeam de Paris-Strasbourg, care este cea mai noua si cea mai rapida linie (a fost data in folosinta acum 3 ani si jumatate), iar trenurile ating astazi pe aceasta linie pana la 320 km/h. De altfel, si ICE-ul german, care circula pe aceeasi line de la Frankfurt la Paris, atinge tot aceeasi viteza. Detalii aici. Alte detalii despre timpii de parcurs gasiti aici.
Distanta intre Paris si Strasbourg pe calea ferata este de exact 503 km, iar TGV-ul are nevoie de 2 ore si 20 de minute pentru aceasta ruta (respectiv 1 ora si 50 de minute dupa darea in folosinta a celei de-a doua parti a linii de mare viteza). O distanta echivalenta in Romania ar fi Bucuresti Nord-Cluj Napoca (exceptie facand relieful, care este mai complicat la noi). Dati-mi voie sa visez: va dati seama, stimati pasionati feroviari, cum ar fi ca un drum de la Bucuresti la Cluj sau Suceava sa dureze sub 2 ore? Voi incheia insa visul aici... |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Sam 04 Dec 2010, 14:07 | |
| Asta e un fel de aeroport terestru, sa treaca o linie de inalta viteza prin fiecare tara.....Rusia, Rep Moldova, Romania, Ungaria, Austria, Italia,Franta Spania, Portugalia......opririle cate una pentru fiecare tara...... cu o medie de 250-280 km/h, punctele alese astfel strategic ca oricare om care are nevoie de o calatorie de asta sa ajunga din orice colt al tarii cu acelasi tarif pt rangul de tren ales... sa faci 3000 de km in 12 ore ar fi ceva....va dati seama ca ar trebui un tren destul de lung dar la cati avem noi prin italia,franta si spania, la un tarif avantajos si bineintels posibilitatea de a putea purta 2 genti cu tine.....cred ca firmele de autocare care fac 3 zile pana in spania ar cam da faliment.....hai sa visam, eu ma duc sa ma intind in pat sa visez....bineinteles dupa ce fac focul ca s-a pus pe viscol.... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Sam 04 Dec 2010, 14:12 | |
| - edward_w92 a scris:
- Asta e un fel de aeroport terestru, sa treaca o linie de inalta viteza prin fiecare tara.....Rusia, Rep Moldova, Romania, Ungaria, Austria, Italia,Franta Spania, Portugalia......opririle cate una pentru fiecare tara...... cu o medie de 250-280 km/h, punctele alese astfel strategic ca oricare om care are nevoie de o calatorie de asta sa ajunga din orice colt al tarii cu acelasi tarif pt rangul de tren ales... sa faci 3000 de km in 12 ore ar fi ceva....va dati seama ca ar trebui un tren destul de lung dar la cati avem noi prin italia,franta si spania, la un tarif avantajos si bineintels posibilitatea de a putea purta 2 genti cu tine.....cred ca firmele de autocare care fac 3 zile pana in spania ar cam da faliment.....hai sa visam, eu ma duc sa ma intind in pat sa visez....bineinteles dupa ce fac focul ca s-a pus pe viscol....
Cred ca ceva de genul se va face intre China Turcia care au deja linii de mare viteza si urmeaza legatura cu Bulgaria si mai departe Belgrad Budapesta si pe viitor Germania Polonia spre Rusia..Poate vin astia de la UE sa ne dea si bani si sa ne oblige sa facem si noi ceva ca altfel vai de noi |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Sam 04 Dec 2010, 14:18 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- ok. eu vorbeam de Paris-Strasbourg, care este cea mai noua si cea mai rapida linie (a fost data in folosinta acum 3 ani si jumatate), iar trenurile ating astazi pe aceasta linie pana la 320 km/h. De altfel, si ICE-ul german, care circula pe aceeasi line de la Frankfurt la Paris, atinge tot aceeasi viteza. Detalii aici. Alte detalii despre timpii de parcurs gasiti aici.
Distanta intre Paris si Strasbourg pe calea ferata este de exact 503 km, iar TGV-ul are nevoie de 2 ore si 20 de minute pentru aceasta ruta (respectiv 1 ora si 50 de minute dupa darea in folosinta a celei de-a doua parti a linii de mare viteza). O distanta echivalenta in Romania ar fi Bucuresti Nord-Cluj Napoca (exceptie facand relieful, care este mai complicat la noi). Dati-mi voie sa visez: va dati seama, stimati pasionati feroviari, cum ar fi ca un drum de la Bucuresti la Cluj sau Suceava sa dureze sub 2 ore? Voi incheia insa visul aici... Posibitati au fost si bani sunt dar s-au dus in alte parti modernizari de vagoane si locomotive fara rost ,suruburi de 2 mil bucata si costume de scafandru ,flori de 2 mil de euro ,reabilitarea magistralelor care nu avea nevoie etc etc..Poate vom prinde si noi un tren cu 200 in urmatorii 5 ani Si totusi era un moment bun pentru transportu feroviar atat timp cat in Spania e varza transportul aerian.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Stiri internationale Dum 13 Feb 2011, 01:11 | |
| Grecia a renuntat la toate legaturile internationale pe care le avea , cu alte cuvinte este un stat izolat feroviar dar oare cat va dura pana vor fi reinfiintate legaturile feroviare ? Pacat ....... |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Dum 13 Feb 2011, 01:46 | |
| - karpaty a scris:
- Grecia a renuntat la toate legaturile internationale pe care le avea , cu alte cuvinte este un stat izolat feroviar dar oare cat va dura pana vor fi reinfiintate legaturile feroviare ? Pacat .......
Parca din Aprilie ; trenul 460.461 isi v-a recapata vagonul de dormit ptr. Thessaloniki ... Daca nu , trenul v-a ramane cu cele 4 vagoane catre 3 directii ( 2vg. Istanbul ; 1 vg. Sofia ; 1 vg.Dimitrovgrad) |
| | | NiORD
Numarul mesajelor : 103 Reputatie : 5158 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Acord SBB / SNCF Mar 22 Feb 2011, 16:28 | |
| Caile ferate federale elvetiene au semnat un acord cu SNCF-ul francez la mijlocul lunii februarie 2011 prin care se va incepe exploatarea:
a 9 trenuri pe zi TGV Lyria intre Paris si Geneva (547km / 3h05) a 6 trenuri pe zi TGV Lyria intre Paris si Basel (3h03) a 6 trenuri pe zi TGV Lyria intre Paris si Zurich (4h03)
|
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Mar 22 Feb 2011, 21:48 | |
| de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.). |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Mar 22 Feb 2011, 22:52 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Intre Kapikule si Istanbul sunt 304 de kilometri facuti in 4h52' si 4h55' ! Rapidele 465 si 464 sunt trenuri de noapte pe relatia respectiva ! In orice caz ; cred ca vor fi vagoane scaun de cl.2-a TCDD ! Asta daca intre Svilengrad si Bucuresti + retur ; se vor folosi aceleasi 4 vagoane ca si pana acum , 2 dus , 2 intors ( 2vag.cl2-a TCDD ;2 dormitor 71-70 CFR) |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 23 Feb 2011, 08:56 | |
| - eddye a scris:
- mitzaciobanu a scris:
- de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Intre Kapikule si Istanbul sunt 304 de kilometri facuti in 4h52' si 4h55' ! Rapidele 465 si 464 sunt trenuri de noapte pe relatia respectiva ! In orice caz ; cred ca vor fi vagoane scaun de cl.2-a TCDD ! Asta daca intre Svilengrad si Bucuresti + retur ; se vor folosi aceleasi 4 vagoane ca si pana acum , 2 dus , 2 intors ( 2vag.cl2-a TCDD ;2 dormitor 71-70 CFR) Vagonul TCDD Bucuresti-Istanbul este cuseta cl. a 2-a, nu cl. a 2-a "standard". Un alt mesaj de pe acelasi forum zice ca ar putea fi vagoane cuseta intre Kapikule si Istanbul, dar care ar circula ca si vagoane clasa, deci fara lenjerie de pat, si probabil fara insotitor. Pentru acest Bucuresti-Istanbul trebuie oricum 3 garnituri de vagoane, din cauza timpului mare de parcurs. Cu putina indemanare sunt sigur ca ar putea fi folosite doua garnituri intre Bucuresti si Svilengrad iar a 3-a sa circule intre Kapikule si Istanbul dus-intors. Ar trebui doar o mica ajustare de orar la plecarea din Kapikule spre Istanbul (care probabil va fi facuta oricum, deoarece transbordarea necesita ceva timp in plus). PS Ce tip de vagon de dormit CFR circula de obicei? 71-70, 71-80 sau 71-31? |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 23 Feb 2011, 10:13 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- eddye a scris:
- mitzaciobanu a scris:
- de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Intre Kapikule si Istanbul sunt 304 de kilometri facuti in 4h52' si 4h55' ! Rapidele 465 si 464 sunt trenuri de noapte pe relatia respectiva ! In orice caz ; cred ca vor fi vagoane scaun de cl.2-a TCDD ! Asta daca intre Svilengrad si Bucuresti + retur ; se vor folosi aceleasi 4 vagoane ca si pana acum , 2 dus , 2 intors ( 2vag.cl2-a TCDD ;2 dormitor 71-70 CFR) Vagonul TCDD Bucuresti-Istanbul este cuseta cl. a 2-a, nu cl. a 2-a "standard". Un alt mesaj de pe acelasi forum zice ca ar putea fi vagoane cuseta intre Kapikule si Istanbul, dar care ar circula ca si vagoane clasa, deci fara lenjerie de pat, si probabil fara insotitor.
Pentru acest Bucuresti-Istanbul trebuie oricum 3 garnituri de vagoane, din cauza timpului mare de parcurs. Cu putina indemanare sunt sigur ca ar putea fi folosite doua garnituri intre Bucuresti si Svilengrad iar a 3-a sa circule intre Kapikule si Istanbul dus-intors. Ar trebui doar o mica ajustare de orar la plecarea din Kapikule spre Istanbul (care probabil va fi facuta oricum, deoarece transbordarea necesita ceva timp in plus).
PS Ce tip de vagon de dormit CFR circula de obicei? 71-70, 71-80 sau 71-31? Ok ; multumesc de informatii ! Raman dator ! Dormitorul CFR este 71-70 ! Doar asta se gaseste pe internationale ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Stiri internationale | |
| |
| | | | Stiri internationale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |