|
| Stiri internationale | |
|
+58mtk Theijs Katalyn LanceR vatmanul DAS 2011 dan tm cardinal alex.alexus.tm mielutu zburator Jhonyla marius664 lapsanszkitamas alex1987 Vitosa IonutCFR2009 florin.lifticariu NicuS BlueLight Semafor Adirmvl @ndrey Warrior12 Amiralul Vlad calator EuroNight Cont dezactivat Re6/6 baiazid didinul Rarau Luna Dr2005 riciu Hurricane mureseanu_976 rizelgeorgel2004 razvan - trenuri Costin.H IonutChircu cristyadaX DUAL Saruman NiORD decward Nesebar cont inactiv pannonia express halmarius cont dezactivat . stinky cristi CFR Codrut1985 COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive mi.tudor 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 18 Apr 2013, 21:41 | |
| - Karpaty a scris:
- Cum evolueaza unii si cum stacneaza altii ca in 1940 n-am cuvinte .
E mult spus evolueaza, mai degraba se scalda in normalitate, sa nu uitam ca cehii au Pendolino de ceva timp. Pe de alta parte austriecii au mai scapat de niste Railjet-uri, probabil ca unele vor ajunge si pe la noi mai devreme sau mai tarziu, macar pe Budapesta-Lokoshaza-Arad-Deva-Brasov |
| | | EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4923 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 18 Apr 2013, 21:49 | |
| Ar fi de vis Railjet in Romania |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 18 Apr 2013, 22:00 | |
| Da Cehii au comandat 16 trenuri Railjet au avut si ceva probleme de fiabilitate de austriecii nu le-au mai luat pe ultimele 16 bucati Ar fi bune pe trenuile de zi Bucuresti-Budapesta-Viena si de ce nu unul spre Munchen si unu spre Salzburg Eu sunt sceptic de confortul de la clasa a 2-a scaunele par cam incomode |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 18 Apr 2013, 22:04 | |
| Da ce aveti impotriva lu' : 473-003 + 22-96/21-90 + 88-96 ? @ karpaty : sta gnare ,si cred ca ,cuvantul are origini in Romania ) .. pe dincolo nici nu au asa ceva in dex |
| | | EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4923 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 18 Apr 2013, 22:06 | |
| Ar fi absolut perfecte , nu mai zic de faptul ca ar fi perfecte pentru trenuri IC din punct de vedere al confortului.... Eu am mers la Economy si la First Class si sunt chiar comode scaunele la Economy Class si destul de spatioase. Ar merge pe un tren de zi EC Bucuresti-Wien |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 18 Apr 2013, 22:13 | |
| Pai si loc la picioare ai par in genul vagoanelor noastre 21-76/86 Sunt 22-90 echivalentul a 12 compartimente dar cred ca vagonul este destul de lung |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 02 Mai 2013, 16:31 | |
| |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 02 Mai 2013, 18:50 | |
| Se pare ca a fost un accident destul de grav langa Beograd,un tren a ramas blocat in tunel din cauza unei defectiuni iar alt tren din spate ar fi intrat in el. Cel puţin 22 de persoane au fost rănite într-un accident feroviar produs la Belgrad |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 02 Mai 2013, 22:52 | |
| Acum vreo câţiva ani au mai trântit ăia un automotor în şanţ şi maşina de ajutor peste el... apoi a scăpat şi drezina peste cele 2. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Stiri internationale Joi 02 Mai 2013, 22:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Acum vreo câţiva ani au mai trântit ăia un automotor în şanţ şi maşina de ajutor peste el... apoi a scăpat şi drezina peste cele 2.
Cred ca faci confuzie , acel automotor mergea pe relatia Zagreb-Split adica in Croatia si aici este vorba de Belgrad care este in Serbia ! |
| | | calator
Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4343 Data de inscriere : 11/02/2013
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 08 Mai 2013, 14:51 | |
| Railjet-ul acesta nu este o mare minune a tehnicii, o reinventare a rotii. Este doar un tren international in care beneficiezi de o atmosfera civilizata, placuta, curatenie, liniste, personal serviabil, informare facila si in plus timpi buni de parcurs datorita starii bune a infrastructurii feroviare. Iar bonus ai oferte incredibile de pret prin Europa. N-o sa gasesti niciodata in el boschetari, betivi, indivizi cu papornite certati cu apa si sapunul, smenari, vanzatori ambulanti, manele urland din telefoane, pete dubioase pe podea, mirosuri pestilentiale, catifeaua scaunelor atat de jegoasa incat sa-ti faci pe loc o husa din pungi de plastic, nasi sictiriti si infecti... Renumele de care se bucura Railjet-ul se datoreaza civilizatiei celor care il intretin, il exploateaza si celor care il folosesc. Nu vreau sa ma gandesc in ce hal ar fi aratat acum un tren Viaggio Comfort la noi daca ar fi fost cumparat si de CFR acum 5-6 ani. Am avut material rulant foarte bun pentru trenurile internationale, dar ne-am batut joc de el in stilul tipic romanesc. La noi intretinerea se face doar la nivel primar, de siguranta circulatiei. Nu exista cosmetizare, igienizare, instalatiile care asigura confortul calatorilor (aer conditionat, grup sanitar) functioneaza la noroc, instalatiile de informare sunt de decor (monitoarele LCD au fost furate si inlocuite cu cartoane, difuzoare nu mai sunt, camerele video tot de decor sunt), se scrie cu creta pe usa nr. tren si vagon. Nu mai vorbesc de calitatea calatorilor din trafic intern care folosesc vagoanele destinate traficului international... Daca grupele internationale de Budapesta si Viena ar fi izolate in tren, interzicandu-se accesul calatorilor din trafic local, fara bilet international sau chiar fara bilet, in respectivele vagoane, poate ar fi mai placuta o calatorie de la Bucuresti la Budapesta si la vagonul clasa. :AA16: :AA16: :AA16: |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 08 Mai 2013, 17:22 | |
| Vagoanele de pe internationale (exceptand 21-86) ,au exploatare de 17 ani .. Avand in vedere varsta,si ca nu s-au facut reparatii,cum se fac la unguri de exemplu.Eu zic ca vagoanele arata exceptional.Poate da domnul si-o sa vedem cum arata 21-90 023 si poate o sa vedem,si alte vagoane din seria 21-90 reparate macar. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 08 Mai 2013, 18:00 | |
| @calator, diferenta dintre Railjet si alte trenuri care circula prin Austria, Germania sau Ungaria consta in confort si pe anumite segmente un plus de viteza. In rest, tot ce ai enumerat tu in materie de civilizatie vei gasi si in restul categoriilor de trenuri care circula in respectivele tari, indiferent de rang deci inclusiv regio. Adica nu o sa observi ca Railjetul este mult mai curat decat un banal OEC/IC din Austria ci ca este mai nou si intr-un fel mult mai putin uzat. Dar in ambele trenuri te simti la fel de civilizat.
Partea proasta este ca in Romania chiar daca ar circula in acest moment acest Railjet nu cred ca nu vom mai vedea deloc oameni fara maini si picioare, jeg, fumatori clandestini si neclandestini, omul cu ziare, omul care nu aude sau care nu vorbeste, nasi sictiriti, nesimtiti care vorbesc foarte tare la telefon sau care trag de usile automate desi exista butoane, nespalati, spargatori de seminte, cei care confunda vagonul de tren cu picnicul, elevi care asculta manele la maxim la telefonul mobil, boschetari care merg gratis din mila nasului dar fara a avea acceptul sau mila generala, oameni care dau spaga nasului chiar in nasul tau desi tu ca fraierul tocmai i-ai aratat biletul...
La ,,ei'' e liniste in vagon, lumea citeste carti sau sta pe laptop, copii oracaie in locuri special amenajate, nasul, desi cu cercel in urechi, e atent si iti da relatii mai departe despre toate trenurile, lumea nu pute ci dimpotriva te poti parfuma gratis in vagon. Ce sa mai vorbim despre alte treburi negative, toate inexistente ? Putin-putin seamana cu ce se intampla si la noi pana in 89' numai ca actualizat.
La noi nu e inca nici macar un mix din toate astea...
Deci in Romania nu ar conta trenul, TGV, ICE, Railjet sau actualele IC,IR sau regio atata vreme cat tupeul si nesimtirea in Romania au ajuns la mare pret. Pe viitor mai vorbim ce va fi... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 08 Mai 2013, 23:41 | |
| - calator a scris:
- interzicandu-se accesul calatorilor din trafic local, fara bilet international sau chiar fara bilet, in respectivele vagoane, poate ar fi mai placuta o calatorie de la Bucuresti la Budapesta si la vagonul clasa.
Problema e că nu poţi ţine trenul internaţional doar cu călătorii din internaţional... ăia abia umplu 1 vagon, eventual 2 dacă e ceva sărbătoare. În plus, am mers dinspre Ungaria atât cu Dacia, cât şi cu Ister... la primul erau numai ţigani, aurolaci şi alte specii ce se întorceau de la cerşit din Viena/Budapesta. Fiind cu compartimente, probabil mergeau cu naşul. La Ister erau căpşunarii care nu mai aveau bani de avion şi nu mai găseau loc la autocar, aşa că veneau 2 zile cu trenul, să îşi schimbe paşapoartele... paporniţe cât cuprinde, ţ'şpe puradei de alergau prin vagon (la vamă umbla Miliţia prin vagon şi întreba ai cui sunt copii), manele, ţigări ieftine, bere asemenea, ba mai avea câte unul slana şi ceapa, pe care le întindea pe câte un ziar prin salon. Copii au adormit pe la Simeria... da' pe la Mediaş s-au trezit fraţii lor mai mari şi dă-i tată la manele şi ţigări până la Bucureşti. La Braşov s-au trezit copii şi a început iar alergarea prin tren cu urletele de rigoare. Şi ăştia erau cu bilete toţi :shock: Să vedeţi ce covor de seminţe, ambalaje, ziare, resturi de slănină şi cutii de bere a rămas la Bucureşti. Nu mai zic de buda înfundată cu ţigări încă de la Arad. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Stiri internationale Mier 08 Mai 2013, 23:52 | |
| De asta era bun compartimentul .. se bagau dracu in compartiment si nu imputeau tot vagonul cu jegul lor.. Sa nu mai zic de deranjul pe care l fac unii care-s tzatze in salon... In cel mai rau caz distrugeau doar un compartiment si nu tot vagonul.Am prins si eu o data copii din aia cretini frate,dar cretini,care se urcau pe scaune,si cand a franat,a picat si si-a rupt tot in el.. Da AL DRACU daca i-a ajutat careva .. Atat ca a plans ala 2 ore.A muscat-o si 4 ore apoi a stat cumintel,nu i-a mai trebuit nimic. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Stiri internationale | |
| |
| | | | Stiri internationale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |