Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Dum Mai 27, 2012 8:50 pm
Eu vorbesc de podul de la Vidin,pe ruta aceea,stiu cum e cu MAV , si da exista personale care nu au regim de international.. Ca MAV practica ei tarif nushdecare ma doare fix in paishpe,ca nu calatoresc eu in Ungaria ,si daca e tot ungurii lor se duc ..
Se pare ca doar karpaty m-a inteles,ideea e dupa cum am zis Regio Craiova-Vidin si ce alte orase mai exista...Ca daca bagi IR ,nu merge nimeni cu el sigur.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Dum Mai 27, 2012 9:21 pm
4 euro înseamnă aproape 20 RON. Pe Curtici - Lokoshaza am plătit 14 RON doar dus, mi s-a părut enorm de scump.
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Linia 912 Joi Mai 31, 2012 9:21 am
Ce a mai ramas din triajul statiei Calafat ? (conform wikimapia avea 15 linii!) Dar din liniile industriale ce deserveau portul, feryboatul (cand a fost folosit ultima data de trenuri ?), fabrica de zahar, Biosinteza, termocentrala si cariera de nisip ? Remiza Calafat mai este folosita ?
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
Din ce am vazut s-au finalizat o mare parte din lucrari Golanti-Bretelele podului in partea noastra ... eu speram ca va fi electrificat tot tronsonul , dar se pare ca trenurile bulgarilor merg pana la Golanti diesel si apoi de acolo trec pe electric. Posibil sa fie deschis transportul de marfa , dar ma indoiesc cum multe firme mari din Vest nu prea au active de marfa in Bulgaria .. Speram ca macar daca noi nu ne trezim,sa o faca bulgarii.
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6564 Data de inscriere : 05/09/2009
Subiect: Expediţie feroviară pe ruta Craiova-Calafat, 05.07.2012 Sam Iul 07, 2012 3:00 am
Joi, 5 iulie 2012, am efectuat o expediţie feroviară pe secţia Craiova - Calafat în compania trenului R9133 (Craiova 08:15 - 11:30 Calafat) / R9136 (Calafat 12:03 - 15:29 Craiova), compus din rama TE 111, cel mai murdar tren cu ce am circulat în viaţa mea, fiind plin de coji de seminţe, gunoaie sub scaune şi în perete, iar jegul de pe banchetele de muşama a fost sub orice critică. Lăsând la o parte aceste remărci, ruta este frumoasă şi, deşi este numai câmpie, peisajele sunt plăcute ochiului. M-am bucurat să văd hectare întregi cultivate cu porumb, viţă de vie sau floarea soarelui.
Craiova R2092 (Târgu Jiu 03:50 - 06:30 Craiova)
Interiorul gării Craiova
Rama TE 111
LDH 82-0070-1 cu R9133 (Craiova 08:15 - 11:30 Calafat) la linia 28
Bordei hc.
Jiu Hm.
Vedem de la distanţă că ne apropiem de Podari
Podari
Între Podari şi Sălcuţa Hm.
Semaforul de intrare în Sălcuţa Hm.
Sălcuţa Hm.
Dealu Robului h.
Între Dealu Robului h. şi Segarcea Nord hc.
Segarcea Nord hc.
Semaforul de intrare în Segarcea
Segarcea
Încrucişare în Segarcea cu trenul R9135 (Craiova 13:45 - 15:41 Băileşti) când ne-am întors de la Calafat
Cerat h.
Prevestitorul şi semaforul staţiei Portăreşti
Portăreşti
Între Portăreşti şi Urzica Mare h.
R9133 între Portăreşti şi Urzica Mare h.
Urzica Mare h.
Afumaţi
Siliştea Crucii hc.
Boureni hcv.
Semaforul de intrare în Băileşti
Băileşti
Moţăţei
Maglavit hcv.
Semnalul de intrare şi semaforul de intrare în Golenţi, ambele nefuncţionale
O trecere la nivel cu calea ferată
Golenţi
Linia spre Poiana Mare
Un semnal de trecere nefuncţional între Golenţi şi Cobuz h.
Semnal de ramificaţie între Golenţi şi Cobuz h.
Linia spre Vidin se desparte şi continuă spre dreapta
Fostul semnal de ieşire al haltei Cobuz înspre Golenţi
Cobuz h.
Semaforul de intrare în Calafat
Calafat Trenul intră în abatere la linia 1
Călătorii au fost destul de puţini, probabil şi datorită condiţiilor de călătorie oferite. S-au investit o mulţime de bani în modernizarea staţiei Craiova însă igiena lasă de dorit, iar liftul este nefuncţional. Staţia Golenţi este aproape modernizată în totalitate, semnalele de bloc nu sunt încă funcţionale şi urmează ca toate liniile să fie electrificate. În orice caz, secţia merită văzută şi să sperăm că într-o zi ne vom putea bucura şi de trenuri internaţionale spre Bulgaria pe această rută!
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 29/02/2012
Un reportaj bun, util si binevenit. Ma bucur foarte mult sa vad vechile gari in stare atit de buna, cladiri construite cu gust, cu simtul proportiilor, la scara umana, din materiale atit de armonios alaturate - caramida, piatra si lemn. Sint simboluri ale unei civilizatii europene din care am facut parte cindva si ale carei semne incep sa se vada iarasi, in statia Golenti.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Am si eu cateva intrebari despre linia asta (sa vad daca merita sa fac o calatorie anul asta pana acolo)...Predominant linia Calafat Craiova e cu joante sau e sudata? Eu sunt de moda veche si prefer liniile cu joante . Vagoanele clasice (adica nu TE) ce personale (pardon regio) au? Multumesc,
acar
Numarul mesajelor : 50 Localizare : din oraşul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu şi multe alte personalităţi de prim rang Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/09/2008