Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 106 : Pitesti - Curtea de Arges

In jos 
+51
Trasca Emilian
ciprian71
Luna
lifetec
CA 205
alex1987
TudorVD
19jimmy84
marius664
decward
Luca tgv
cristy79
mielutu zburator
Katalyn
cata
NIKU24
Adirmvl
riciu
gvd
Andrey_tm
DUAL
Lumunita Stana
dan tm
vatmanul
AMX 97-0548-4
AeroX
razvan - trenuri
cfr500
Razvan Tudor
IonutCFR2009
Vitosa
Vlad
didinul
Nesebar
Teodor
Radu
Michael
cristi CFR
ldh80
AlexD
Dr2005
ana imfinity
Adrian78
jionutz
Traveller
srazvi
loryjonel
tudor_vl
MariusM
COSTACHE MIHAIL
myster2008
55 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 11:49

AeroX a scris:
Sper sa le vina o idee celor de la Infrastructura sa faca si ei doua linii si un peron.
Mai bine să facă macazul ăla peste care nu pot trece locomotivele Laughing Ar trebui să le şoptească cineva că TUI la un GM cu un vagon e mai mare decât la AM900.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 325
Localizare : București
Reputatie : 846
Data de inscriere : 04/08/2023

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 12:13

AeroX a scris:
Sper sa le vina o idee celor de la Infrastructura sa faca si ei doua linii si un peron.
Just ca nu e asa mult trafic, dar daca tot se reface cladirea...

Asa cum am mentionat pe topicul Curtea de Arges (gara), unele cupoane au inscriptionata data fabricatiei 1894, sine ce ar fi trebuit sa fie in muzeu.
Legat de restul statiilor, și acestea trebuie sa primeasca tratamentul pe care il merita.

In tările dezvoltate caile ferate sunt folosite la potentialul lor maxim, fie ca este vorba de transportul turiștilor sau cel al navetiștilor. Din nefericire dubarii fac profit.


Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 13:39

@IonutFanRailway, in general liniile abatute din multe statii sunt prea vechi.
Insa linia 2 (directa) e mai noua un pic. E din cupoane de sina UIC 60 in anii '70. Adica grosier de 50 de ani, nu 130.
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Embed?resid=EA0E86D9A050C718%2181848&authkey=%21ABlMbsfoIcw7NP8&width=3024&height=4032106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Embed?resid=EA0E86D9A050C718%2181847&authkey=%21AHRBvznvA4s-cOk&width=2281&height=3024
Iar linia curenta cu joante tip S49 din anii '80. Cel putin in zona Pitestiului asa am vazut, unde se poate si circula cu 80 km/h.
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Embed?resid=EA0E86D9A050C718%2181851&authkey=%21AMfMqQVGJZLpxqQ&width=2048&height=1366
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Embed?resid=EA0E86D9A050C718%2181852&authkey=%21AOPM_0Rc_XkvjRY&width=2048&height=1366
Restul de linii abatute (originale de la construirea sectiei) se mai gasesc in destule locuri unde n-a mai fost refactie mare in comunism.
Asta e CFR-ul pe linii secundare.
Cum au facut peronul la Titu pot sa faca si la Curtea de Arges ceva similar.
Daca proiectul trenului pe H2 ar reusi chiar scria ceva in caietul PNRR ca trebuie sa fie refacute peroanele. Acum nu stiu daca zicea doar de statiile mari de pe Bucuresti - Pitesti sau restul statiilor pe unde vor sa plimbe jucariile.
Ma rog, chiar daca nimeni nu crede ca mai iese ceva din licitatia ARF, spun doar ca aia e si sansa vietii pentru aceasta sectie.
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Embed?resid=EA0E86D9A050C718%2181850&authkey=%21AB1lK2Cqjt9Qu-U&width=2048&height=1366106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Embed?resid=EA0E86D9A050C718%2181849&authkey=%21AOZVVcZ4KsJq-HQ&width=2048&height=1366
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 16:29

Proiectul pe hidrogen e o prostie mare cat casa. Momentan hidrogenul se obtine scump. In plus iti trebuie logistica speciala pentru el. Noi, nu avem logistica ca lumea nici pentru ce avem in ograda. E chiar mai complicat decat cu GPL, asadar conditiile impotriva incendiilor sunt drastice.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 16:34

Un privat ca ATC sau RC cu IC2-uri si X72500 (cu 2 unitati) ar fi ce trebuie.
Daca ramanea RC-ul si nu-i dadea afara in 2015...azi poate aducea X72500.
Automotoare cat de cat mai moderne, problema e ca nu le miroase a cascaval in aceasta zona...mai bine le plimba sub catenara.
Daca nu ii intereseaza ...
De hidrogen am zis doar pentru ca asta promite statul roman. Nu mi se pare fezabil oricum.
Pana si Desiro actual nu e ceva rau, daca ar circula mereu si s-ar pastra mai corespunzator. Dar in ultimii ani a parut doar un ghimpe in coasta aceasta sectie pentru CFR Calatori.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 17:37

AeroX a scris:
Un privat ca ATC sau RC cu IC2-uri si X72500 (cu 2 unitati) ar fi ce trebuie.
Daca ramanea RC-ul si nu-i dadea afara in 2015...azi poate aducea X72500.
Nu vrea niciun privat astfel de fundături.
Modelul de lucru al RT de pe vremuri nu ar mai fi legal posibil acum, pentru că ei, practic, operau IR-uri declarate din pix R, pentru că legea permitea această haiducie.

AeroX a scris:
De hidrogen am zis doar pentru ca asta promite statul roman. Nu mi se pare fezabil oricum.
Aici trebuie întrebat dl. Drulă la ce se gândea... PNRR s-a făcut în grupuleţ închis, fără nicio consultare a direcţiilor tehnice, a operatorilor sau a industriei. Acum nu mai avem ce face, trebuie să le luăm de-a gata. Eu unul aş fi preferat nişte rame electrice în plus, să luăm cât de multe putem de bugetul alocat, că trase pentru ele se găsesc. La urma urmei, în afară de trenurile de noapte cu VD-uri, de Bucureşti - Braşov/Constanţa/Craiova, de sezoniere şi de internaţionale, orice alt tren pe linie electrificată se poate face cu rame electrice fără probleme.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 20:11

Acuma depinde ce intelegi prin rama electrica ca si TGV si ICE sunt rame electrice
Da orice tren R sau RE trebuie facut cu rama electrica sau garnitura pushpull si fara automotoare sub catenara dar si aici privatii profita de portita ca platesc TUI mai mic pentru diesel
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 21:00

Dr2005 a scris:
AeroX a scris:
Sper sa le vina o idee celor de la Infrastructura sa faca si ei doua linii si un peron.
Mai bine să facă macazul ăla peste care nu pot trece locomotivele Laughing Ar trebui să le şoptească cineva că TUI la un GM cu un vagon e mai mare decât la AM900.
Dar cine a zis să se trimită GM + vagon ? Și de ce relicvele alea de AM900 și nu un AM desiro siemens ?! Apoi o altă problemă e și viteza mică (pe rutier ajungi mai repede) dar și trenuri puține, și puse la ore la care nu (prea) avantajează călătorul.
Ia să se fi circulat cu 120 km/h și să fi pus un automotor desiro să facă toată ziua trenuri Pitești - Curtea de Argeș - Pitești cu ecart de 30 minute la capăt de secție. Cu 2 mecanici făceai toate trenurile. Sigur s-ar fi întors lumea la tren și altfel stăteam de vorbă acum.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 21:09

De ce sa se întoarcă lumea.la.tren când trebuie să circule.microbuzele.ca doar alea.primesc bani de la CJ
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 21:12

Cu mai mult de 80 km/h nu cred ca s-a circulat pe linia asta nici in 1990!

Acuma nu stiu Pitestiul, ca oras si ca industrie, ce locuri de munca mai genereaza si daca ar mai fi destui navetisti care sa locuiasca in localitatile de pe traseul acestei linii si sa faca naveta la Pitesti la munca!

Poate daca ar fi niste trenuri directe Curtea de Arges- Pitesti- Golesti- Ciumesti- Fabrica "Dacia" (adica trenuri de calatori care sa plece din Curtea de Arges si sa mearga direct pana in incinta fabricii "Dacia") ar aveea calatori!

Ca in rest, in afara de fabrica "Dacia", nu cred ca a ramas ceva pe langa sau in Pitesti care sa genereze un trafic de naveta cat sa umple macar un "Desiro" de 3 ori pe zi!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 21:26

Vitosa a scris:
Și de ce relicvele alea de AM900 și nu un AM desiro siemens ?!
Pentru că cu cât dai pe un R9 de Desiro faci RG la 10 AM900 şi 5 ani nu mai ai treabă cu ele. R9 la Desiro se face într-un ritm... în care până or face ăia 20 de unităţi, le vine iar scadenţa la primele reparate.
Da' bine că se revizuiesc DA-uri, se revizuiesc EA-uri clasice, se revizuiesc LDH-uri de manevră... că pentru astea se găsesc bani.


Apropo de fabrica Dacia, toţi angajaţii de la fabrică merg ori cu maşinile personale, ori cu autobuzele tocmite de firmă (până acum vreo 10 ani, exista S.C. Transporturi Dacia S.A. special pentru asta, apoi a fost lichidată şi s-au încheiat contracte cu alte firme). Care autobuze intră în curtea fabricii şi duc muncitorii până în uşa secţiei, pentru că suprafaţa fabricii e mai mare decât a Mioveniului. Există inclusiv linii interne de autobuze prin fabrică, cu orare bine stabilite şi panouri de informare pentru "călători".
Prin urmare, ăştia nu se mai întorc la tren nici dacă ar fi gratis, câtă vreme Dacia îi ia din poarta casei şi-i duce până în secţie şi retur.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeLun 15 Apr 2024, 21:37

Ce vorbești tu. Care nu e de trimis la R9 le repară în depoul de domiciliu.  
Se mai ia niște piese semi-bune care mai sunt pe cele retrase din circulație și se mai pune de o cîrpeală 🤭
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeMar 16 Apr 2024, 10:24

Da, am văzut ce calitate au reparaţiile în regie proprie Laughing
Pe de altă parte, genul ăsta de cârpeală (practicată la orice întreprindere stat care are ceva cu roţi, fie că e vorba de trenuri, autobuze, maşini mici, trotinete ş.a.) nu e o soluţie pe termen lung. Sau o să ajungă şi CFR Călători ca STB, care în loc să pună ulei în reductor, ia alt boghiu de sub alt V3A, că şi aşa sunt 100+ la gard.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeMar 16 Apr 2024, 11:47

ldh80 a scris:
Cu mai mult de 80 km/h nu cred ca s-a circulat pe linia asta nici in 1990!

Acuma nu stiu Pitestiul, ca oras si ca industrie, ce locuri de munca mai genereaza si daca ar mai fi destui navetisti care sa locuiasca in localitatile de pe traseul acestei linii si sa faca naveta la Pitesti la munca!

Poate daca ar fi niste trenuri directe Curtea de Arges- Pitesti- Golesti- Ciumesti- Fabrica "Dacia" (adica trenuri de calatori care sa plece din Curtea de Arges si sa mearga direct pana in incinta fabricii "Dacia") ar aveea calatori!

Ca in rest, in afara de fabrica "Dacia", nu cred ca a ramas ceva pe langa sau in Pitesti care sa genereze un trafic de naveta cat sa umple macar un "Desiro" de 3 ori pe zi!

Laughing
Pur si simplu e putin sau deloc cat ofera CFR, de aia! Nu ne lua cu povesti din inchipuirile tale de la Husi, o zona moarta economic.
Daca trenurile nu pot deservi cererea, lumea se orienteaza. Nu ca nu exista industrie. Ce aberatii poti concepe, dintr-o mentalitate ramasa ancorata in anii '80...daca ai impresia ca lumea pune baza pe tren sau sta la cheremul CFR.

Problema e aceeasi ca la voi si in peste trei sferturi din Romania, anume ca autoritatile locale n-au interes fata de calea ferata.
Primarul Pitestiului daca si-ar pune singur mintea ar muta calea ferata din oras ca de ce nu, mai bine ar face un bulevard cu 6 benzi.

Dar da, tu poti visa reabilitare, electrificare si diverse racorduri si linii la Husi, nu la Pitesti-Bascov/Golesti-Ciumesti-Mioveni...unde daca ai avea cu ce deservi te asigur ca umpli mai mult decat 3 Desiro. Momentan abia se umple unul spre Campulung si in anumite zile (mai mult cu studenti).
Asa cum spunea chiar Dr2005, n-ai idee cate masini au angajatii si merg cu ele la uzina. Pai daca nici aici?
Plus autobuzele uzinei...zilnic peste 100 de autobuze ies pe poarta sa duca oamenii inapoi acasa in toate directiile.
E o forfota uluitoare, traficul e la saturatie in caile principale de acces in Pitesti la orele de varf, ba chiar in toata zona metropolitana a Pitestiului - Mioveniului.
Si catre alte sate/orasele la fel sunt multe microbuze. Alte zone in Romania nici pe alea nu le au, pentru ca acolo chiar e saracie. Argesul nu e in categoria asta.
Dar foarte multi angajati chiar au masini si vin cu ele la servici. Repet, daca nici aici? Unde e patria automobilului.
Crezi ca daca alte orase din tara se afla pe coridoare/magistrale mai mari si trec mai multe trenuri automat inseamna ca o duc mai bine? CFR-ul e una, rutierul e alta.

In rest, mai urmareste si tu niste statistici.
Banca Mondiala chiar facuse anii trecuti si un top al atractivitatii si competitivitatii/performantei oraselor din Romania, zona de Husi/Vaslui nu era pe acolo. In schimb, Pitestiul inca figura cand m-am uitat. Smile Macar daca erai din Cluj intelegeam aroganta sau ignoranta specifica.

Mie mi se pare socant de cand eram mic la scoala si invatam din manualul de Geografie ca Pitestiul e unul dintre marii poli economici ai tarii, un satelit al Bucurestiului, dar vin pasionatii feroviari sa imi zica ca li se pare oras mic si sarac. Nebunie.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitimeMar 16 Apr 2024, 12:15

Mă refeream la faptul că marile fabrici care existau în 1990 în Pitești (Combinatul Arpechim, Combinatul de prelucrare a lemnului, Fabrica de tananți Argesul, etc) nu mai funcționează!

In afara de Dacia ce fabrici mai exista in sau pe lângă Pitești cu , sa zicem, cel puțin 500 de angajați ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
106 : Pitesti - Curtea de Arges
Sus 
Pagina 23 din 25Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Curtea de Arges - Pitesti
» Curtea de Argeş (906)
» Leordeni Argeș (101)
» Clipuri FeRoviaRe filmate in judetul Arges
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: