Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Mar 13 Mar 2018, 19:47
CFR trebuia sa se retraga definitiv de aici sa nu circule mai departe de Targoviste ca oricum merg degeaba.
_________________
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Mar 13 Mar 2018, 21:03
Nu va mai consolida nimic, promisiuni electorale... N-au refacut ei podul cazut de la Gradistea situat pe un traseu mult mai important decât Fieni - Pietrosita.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Mar 13 Mar 2018, 21:39
Poate ca acolo nu se pot spala bani pe cand aici la Pietrosita e mai ascuns. In fine bine ca am tren in vacanta de 1 mai in rest totul e ok. Ati vazut locul cu pricina parca am stiut eu ceva de aia am si fost sa filmez acolo.
ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4249 Data de inscriere : 22/05/2013
Interesant mesajul cu 'spalat bani'. Personal cred ca acesta poate fi singurul motiv pentru care s-ar putea reabilita. Altfel, aceasta sectiune din calea ferata nu se va mai reabilita pana la urmatorul razboi mondial.
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
Erau ceva trenuri de fier vechi la Targoviste si zgura de vine de la Galati pentru Fieni si ceva navete Fieni Bicaz
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Mar 20 Mar 2018, 08:08
O filmare din calatoria de luna trecuta, cand inca era amenintata ruta, dar nah, pana la urma de atunci tot a disparut Pietrosita de pe harta, doar ea, statia.
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4116 Data de inscriere : 06/06/2014
Am fost si eu acum câteva zile la Pucioasa. Am doua propuneri: de la noul mers ar fi bine sa facă opriri fix la 70% din stații. Se pot elimina haltele cu cele mai mici vânzări (Săteni, Aninoasa, Doicesti hc. ETC.). Astfel rămâne si subvenția si se mai micșorează timpii. Viteza de mers e oricum buna. A doua propunere e sa reevalueze CFR Infra trecerea la nivel de la Vulcana Pandele. Acea restricție de 5 este inutila. Si un 15-20 la ora ar fi perfect pentru un Desiro la frânare si ar scădea mult din timpul pierdut. De asemenea, toate trenurile trebuie sa aibă legături bune spre/dinspre Bucuresti, altfel nu văd cum ar putea avea altfel călători trenurile de acum. Orarul este făcut exclusiv pentru elevi.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Aici ține de Regionala București care dacă nu s-ar mai crampona în extra-sezon estival că nu are prestație pentru locomotivele GM și n-ar mai fractura trenurile la Târgoviște făcâdu-le directe la Pietrosita (prestație tot drumul cu automotoare desiro), cu 70% opriri și staționare de vreo 30 de minute la cap de secție s-ar rezolva și problema prestației mecanicilor și nașilor. Dar din păcate atât cfr călători cât și cfr infrastructură insistă cu aceste opriri inutile unde nu urcă și nu coboară nimeni. Prin țară sunt foarte multe astfel de puncte de oprire inutile, inclusiv gări departe de localități. Dar n-ai ce să le ceri, atât îi duce mintea. A dreaq birocrație.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Aici ține de Regionala București care dacă nu s-ar mai crampona în extra-sezon estival că nu are prestație pentru locomotivele GM și n-ar mai fractura trenurile la Târgoviște făcâdu-le directe la Pietrosita (prestație tot drumul cu automotoare desiro), cu 70% opriri și staționare de vreo 30 de minute la cap de secție s-ar rezolva și problema prestației mecanicilor și nașilor. Dar din păcate atât cfr călători cât și cfr infrastructură insistă cu aceste opriri inutile unde nu urcă și nu coboară nimeni. Prin țară sunt foarte multe astfel de puncte de oprire inutile, inclusiv gări departe de localități. Dar n-ai ce să le ceri, atât îi duce mintea. A dreaq birocrație.
Cum inutile daca fiecare e 1 leu poate la CFR Calatori sunt paguboase uzura material rulant consum crescut etc Daca s-ar face un recensamant ar trebui realocate sau desfintate vreo 15-20% din opriri pe unle sectii
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
În primul rând ar trebui mutate unele PO-uri în zonele de interes. Dar n-ai cu cine. Lasă că vine ARF-ul cu ,,Raţionalizarea reţelei" făcută de AECOM, aceeaşi firmă care voia să ne închidă 40% din linii prin Master Plan. La Master Plan le-am tăiat macaroana, să vedem aici cum om reuşi.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Asa a fost in plan de ieri nu stiu motivul pentru care nu s-a circulat ieri dar incepand de azi se revine la Pietrosita insa deocamdata doar cu 3 trenuri : 9441 TGV-Pietrosita si 9440, 9442 Pietrosita-TGV.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014