Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 31 Mai 2024, 23:45
Costin.B a scris:
Mai bine prelungeau trasa trenului R 9457 până la Ruse și anulau trenul IR 1095! Valabil și pentru trenurile pereche, bineînțeles!
Am intrat cumva in Schengen si cu restul frontierelor? Altfel nu as vedea rostul pentru o astfel de pierdere de timp intre granite. In plus, n-am auzit sa se apuce prea curand de refacerea podului de acolo cu includerea si a unei componente feroviare in proiect.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 01 Iun 2024, 12:13
Adrian78 a scris:
Pai și nu puteau s-a trimita o clasă 82 că și așa nu ai AC și curent la.prize până la.Ruse? In Tg Jiu de o săptămână manevrează cu Caterpillar
La Bucureşti nu există nici locomotivă, nici mecanic autorizat pentru ea. De la GM ai de toate.
_________________ :TTT:
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 01 Iun 2024, 18:17
Filmarile de azi pe aceasta sectie (inclusiv Bucuresti Nord - Bucuresti Progresu): Tur:
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 01 Iun 2024, 18:20
Retur:
Film pentru maci:
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 17:45
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 18:07
Cât cancan...
Când eşti întârziat, nu se întârzie alte trenuri pentru tine, indiferent de rang şi OTF. Cât despre concurenţa cu rutierul, pe Bucureşti - Comana e aproape inexistentă, sunt doar câteva microbuze care nici nu cred că circulă în week-end. De altfel, traseul liniei 102 e diferit de cel al drumului între Vidra şi Daia. Comana e la 14 km de DN5, nu merge nimeni atâta pe jos până la autobuzele Bucureşti - Giurgiu.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 18:15
Dar în toți acești 19 ani cât nu a fost podul și trenul, oamenii ăia cum au circulat? Că de venit au venit la București, că aici sunt locuri de muncă, "fabrica" de bani.
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 18:33
Dr2005 a scris:
Cât cancan...
Când eşti întârziat, nu se întârzie alte trenuri pentru tine, indiferent de rang şi OTF. Cât despre concurenţa cu rutierul, pe Bucureşti - Comana e aproape inexistentă, sunt doar câteva microbuze care nici nu cred că circulă în week-end. De altfel, traseul liniei 102 e diferit de cel al drumului între Vidra şi Daia. Comana e la 14 km de DN5, nu merge nimeni atâta pe jos până la autobuzele Bucureşti - Giurgiu.
Ce anume ti se pare de cancan? Eu cred ca nici macar n-ai citit articolul pana la sfarsit si deja ai venit sa tragi concluzii de "specialist' la toate. Acolo se vorbeste despre neputinta CFR Infrastuctura de a intretine minim aceasta linie, adica de a curata macar gabaritul liniei astfel incat radiatoarele motoarelor sa nu se mai infunde de la puful, frunzele, gunoaiele si vegetatia care se regaseste pe traseu pe portiunea care nu a fost modernizata. La fel ca si la intrarile si iesirile din statii de pe centura feroviara unde se pierde mult timp datorita restrictiilor la aparatele de cale.
Articolul mi se pare destul de echilibrat si nu cred ca incearca sa arate doar partile negative, ci si pe cele pozitive in sensul ca lumea pare sa fie interesata sa se intoarca la tren pe aceasta ruta in ciuda anumitor neajunsuri si in special in week-end.
Sper ca pe viitor sa fie acceptati si operatorii privati care ar putea sa ofere material rulant ceva mai nou.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 19:40
Neputința CFR Infrastructură se vede și pe linia Palas - Ramificația Medeea - Constanța unde semnalele sunt defecte și se circulă cu OC și 20 km/h. Sezonierele care merg pe acolo acumulează întârziere. Știau că începe sezonul estival dar nu au făcut nimic. Eu nu înțeleg cum de ministerul nu vede și nu ia nici o măsură împotriva acestor competenți Simu (și Preoteasa, dar ăsta e alt subiect de dezbătut). Sau poate că se face că nu vede, deh sunt în familie și o mână spală pe alta.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 20:08
La trenurile București Nord - București Progresu- HM Giurgiu au fost călători care sa meargă cu "nașul" sau au avut toți bilete ? Întreb asta că sa vedem daca au revenit vechile "obiceiuri" , pe aceasta linie!
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 20:25
ldh80 a scris:
La trenurile București Nord - București Progresu- HM Giurgiu au fost călători care sa meargă cu "nașul" sau au avut toți bilete ? Întreb asta că sa vedem daca au revenit vechile "obiceiuri" , pe aceasta linie!
Eu din cate am vazut, absolut toata lumea a avut bilete cumparate. Acum nu pot sa vorbesc daca e asa in fiecare zi intrucat nu fac naveta pe acolo, ci am fost mai mult in calitate de pasionat feroviar. Dar ma gandesc ca si cei care se urca din halte pe traseu acum au posibilitatea de a lua bilete direct din tren pentru ca acum si "nasul" a inceput sa tina pasul cu tehnologia.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 21:08
Posibilitatea de a lua bilete din tren exista și înainte de revoluție și în anii 90 (călătorii care se urcau in tren din halte sau puncte de oprite fara vânzător de bilete puteau procura bilete de la personalul din tren, la prețul de la casa de bilete, daca se prezentau imediat după urcarea în tren la personalul de tren și solicitau bilet) dar atunci multi preferau să meargă cu "nasul" !
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Iun 2024, 21:15
Si ce daca tin pasul cu tehnologia... Am vazut n cazuri pe trenurile CFR din ultima vreme... Cei fara bilet sunt invitati pe hol... Oare de ce ? Desigur, sa nu existe posibilitatea de a fi Doamne Fereste filmati de careva in timpul administrarii spagutei...
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Iun 2024, 02:24
IonutCFR2009 a scris:
Si ce daca tin pasul cu tehnologia... Am vazut n cazuri pe trenurile CFR din ultima vreme... Cei fara bilet sunt invitati pe hol... Oare de ce ? Desigur, sa nu existe posibilitatea de a fi Doamne Fereste filmati de careva in timpul administrarii spagutei...
Din cate stiu intr-un Desiro e mai greu sa te ascunzi de ochii celorlalti. Dar in fine acum, fara sa intru intr-o alta polemica, le-am rezolvat pe toate la calea ferata si problema asta cu blatistii mai ramasese pe capul nostru ce sa vezi.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Iun 2024, 11:34
Vitosa a scris:
Dar în toți acești 19 ani cât nu a fost podul și trenul, oamenii ăia cum au circulat? Că de venit au venit la București, că aici sunt locuri de muncă, "fabrica" de bani.
Au circulat la fel cum circulă şi cei care n-au tren şi nici maşină personală prin restul ţării... cu microbuze şi cu "ia-mă nene". Oricum, cursa Bucureşti - Comana e interjudeţeană, deci nu e considerată transport local.
Cât despre vegetaţie, e o presupunere a autorului, bazată pe o discuţie la fel de neavizată cu mecanicul trenului. În mod normal, acele grile de ventilaţie trebuie curăţate în depou, cu aer comprimat. Acţiunea asta nu cred că se face la timp, dar, na, fără să mă duc efectiv în depou să văd, dacă aş da-o ca certitudine, aş fi la acelaşi nivel cu autorul articolului - cel de bănuială transformată în cancan.
Vitosa a scris:
Neputința CFR Infrastructură se vede și pe linia Palas - Ramificația Medeea - Constanța unde semnalele sunt defecte și se circulă cu OC și 20 km/h. Sezonierele care merg pe acolo acumulează întârziere. Știau că începe sezonul estival dar nu au făcut nimic. Eu nu înțeleg cum de ministerul nu vede și nu ia nici o măsură împotriva acestor competenți Simu (și Preoteasa, dar ăsta e alt subiect de dezbătut). Sau poate că se face că nu vede, deh sunt în familie și o mână spală pe alta.
Lasă sezonierele, stai să vezi cum merge marfa pe acolo şi cum frânează băieţii de culoare trenurile să fure din ele. Nici nu se mai văd traversele şi prinderile de amestecul de cereale, cărbune şi azotat de amoniu depus acolo. Asta în condiţiile în care mai sunt doar vreo 5 oameni care să facă întreţinerea liniilor. Şi cu marfa ajungi la grupa Barbu unde RAJA are canalizarea spartă şi inundă periodic liniile. După care-i dai cu 5 km/h mai departe, că priorităţile I şi II nu au inclus şi semnalizarea, iar districtul de linii are ZERO joante izolate pe stoc ca să introducă liniile în instalaţia CED. Deci te opreşti la fiecare semnal şi aleargă IDM prin şerpărie cu OC-urile. Mă rog, asta oficial. Numai că nu poţi să pui în contractul de mandat al unui director general ca indicator de performanţă repararea unei singure linii. Nu poţi decât să îi pui generalităţi, gen ,,reparaţia a ţ km de linie şi y instalaţii CED". Bonus, indicatorii, de regulă, se transmit spre consultare aproape de termenul-limită, caz în care nu prea mai ai ce să îi faci.